Студентська форум-дискусія «Територіальний маркетинг у дії: презентація студентських кейсів»
У рамках ХІІІ Фестивалю студентської науки, 3 березня 2025 р. на кафедрі маркетингу та реклами відбулася Студентська форум-дискусія «Територіальний маркетинг у дії: презентація студентських кейсів», яка об'єднала майбутніх фахівців із маркетингу задля обговорення актуальних питань просування територій та їхньої репутації. Захід продемонстрував глибоке розуміння здобувачами вищої освіти сучасних інструментів маркетингу та креативний підхід до розробки стратегій.
З вітальним словом до учасників звернулася Оксана Якушевська, доцент кафедри маркетингу та реклами, яка підкреслила важливість територіального маркетингу у формуванні конкурентоспроможності територій та розповіла про багатогранний комплекс сучасних інструментів для їх просування. Протягом заходу здобувачі вищої освіти презентували свої кейси з різних аспектів територіального маркетингу:
«Октоберфест у Мюнхені» – Ковальчук Анастасія, гр. МР-32д;
«Карпати» – Баранишина Катерина, гр. МР-31д;
«Продакт-плейсмент території» – Вітковська Тетяна, гр. МР-32д;
«Маркетингова стратегія для Опішні – гончарної столиці України» – Зіменок Єлизавета, гр. МР-31д;
«Рекламна кампанія Легедзине» – Цвях Вікторія, гр. МР-31д;
«Аушвіц» – Саприкіна Анастасія, гр. МР-11дск;
«Відновлення репутації Нового Орлеану після урагану «Катріна», США – Хавтирко Анна, гр. МР-11дск;
«Маркетингові стратегії для відновлення репутації територій» – Павлюк Роман, гр. МР-32д;
«Просування національних традицій через культурну спадщину» – Кушнір Олександр, гр. МР-11дск.
Модератором заходу виступив Кушнір Олександр, який професійно координував обговорення та залучав учасників до активного діалогу.
До дискусії доєдналися науково-педагогічні працівники кафедри та здобувачі вищої освіти груп РЗГ-21д і МР-11д(м), що створило платформу для обміну думками та конструктивної критики. Форум показав, що здобувачі вищої освіти готові шукати нестандартні рішення та застосовувати сучасні маркетингові інструменти для просування територій. Учасники заходу не лише отримали нові знання, а й надихнулися на подальші дослідження у сфері територіального маркетингу.
Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, креативні ідеї та бажання розвивати маркетинг територій!