Участь у VII Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» об’єднала понад 600 фахівців-маркетологів
12 березня 2025 року на базі Державного торговельно-економічного університету відбулася VII Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології». Захід проходив на платформі Teams і зібрав понад 600 науковців і практиків у сфері бренд-менеджменту.
Серед учасників – науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ: професор Ірина Поліщук, професор Ольга Громова, доцент Юрій Довгань, доцент Оксана Якушевська та старший викладач Людмила Середницька.
Під час конференції обговорювалися актуальні питання, зокрема: використання маркетингових даних для ефективного розвитку брендів; омніканальний маркетинг як сучасний підхід до підвищення конверсії; бренд-менеджмент у турбулентних умовах; тренди performance-маркетингу у 2025 році; майбутнє програм лояльності: що чекає споживачів завтра; емоційна vs раціональна лояльність у сфері охорони здоров’я; трейд-маркетинг у сегменті FMCG; роль внутрішнього стану в прогнозуванні бізнес-результатів; масштабування локального бренду на національному рівні; виклики та перспективи запуску власної маркетингової агенції; бізнес-нагороди як елемент підприємницької діяльності та інші.
За підсумками конференції науковці кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ представили тези досліджень:
- «Від іміджу до репутації: маркетингові технології зміцнення бренду» – Поліщук І., Довгань Ю.
- «Штучний інтелект у цифрових маркетингових комунікаціях» – Громова О., Середницька Л.
- «Ціна територіального продукту з позиції споживача та продавця» – Якушевська О.
Маємо за честь долучитися до професійної дискусії та обміну досвідом із провідними фахівцями галузі. Сподіваємося на подальшу співпрацю та нові наукові ініціативи!