Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Оцінка інновацій, тенденцій в теорії продажу»
19 березня 2025 року на кафедрі маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Оцінка інновацій, тенденцій в теорії продажу».
Захід розпочався з вітального слова завідувача кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ Ірини поліщук.
На заході були представлені доповіді здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання:
- Присяжнюк Каріна (МР-21мб) «Інновації асортименту ринку ювелірних виробів»;
- Гріщенко Каріна (МР-21мб) «Тренд ринку пакувальних матеріалів»;
- Курчин Людмила (МР-21мб) «Інновації технології виробництва арахісової пасти ТМ «МаслоТом»: дигустація.
- Ракуха Аліна (МР-21мб) «Особливості ціноутворення в онлайн магазині «ENSMAL_ORIGINAL»;
- Досієнко Дарина (МР-22д) «Штучний інтелект в цифрових маркетингових комунікаціях»;
- Семеренко Олександра (МР-22д) «Інноваційні напрями заохочування споживачів, система захисту споживачів»;
- Паридуха Назар, Ліщинська Єлізавета (МР-22д) «Формування шляхів до бренду через соціальні мережі»;
- Прокопчук Аліна (МР-22д) «Інноваційні тенденції в компанії «Нова Пошта».
- Кушнір Олександр (МР-11дск) «Сучасні технології в івент-маркетингу».
Дякуємо керівнику наукового гуртка старшому викладачу Людмилі Середницькій та усім учасникам відкритого засідання за проведені дослідження та змістовні і цікаві доповіді!!!