Викладачі та студенти кафедри маркетингу та реклами взяли участь у вебінарі на тему "Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів"
9 квітня 2025 року за ініціативи Української асоціації маркетингу відбувся вебінар на тему "Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів". Спікеркою заходу стала Тетяна Іванцова — директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera Group.
Під час зустрічі було розглянуто ключові аспекти побудови ефективної портфельної стратегії у складних ринкових умовах, зокрема дії компаній у разі скорочення основного сегмента, можливості для зростання, швидке формування збалансованого бренд-портфеля та визначення KPI для оцінки результатів маркетингової діяльності.
Участь у вебінарі взяли викладачі та студенти кафедри маркетингу та реклами, які отримали цінні практичні знання й інсайти щодо формування стратегії бренду в умовах сучасного українського ринку. Щиро дякуємо Тетяні Іванцовій за змістовну презентацію, а також організаторам за можливість професійного зростання!