Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

16 квітня 2025 року відбулася важлива подія для всіх, хто цікавиться сучасними підходами до досліджень у маркетингу та соціології. Викладачі та студенти кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли активну участь у сьомому вебінарі весняного циклу відкритих лекцій, організованому Українською Асоціацією Маркетингу. Тема зустрічі — «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій» — викликала значний інтерес серед учасників, адже йшлося не лише про інструменти аналізу, а й про розуміння глибинних мотивів поведінки споживачів та соціальних груп.

Спікерками вебінару стали Анна Падалка, кандидатка соціологічних наук і керівниця відділу соціологічних досліджень, а також Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень міжнародного холдингу 4Service. Експертки поділилися реальними кейсами та практичними порадами щодо роботи з клієнтськими брифами, побудови дослідницької методології, створення гайд-сценаріїв для глибинних інтерв’ю та фокус-груп, а також організації дослідницького процесу від А до Я. Особливий акцент було зроблено на тому, коли саме якісні методи є незамінними для прийняття обґрунтованих управлінських і комунікаційних рішень.
Захід дав змогу учасникам не тільки поглибити знання про сучасні підходи до якісних досліджень, а й отримати натхнення для власних навчальних і професійних проєктів. Щира подяка організаторам за можливість доторкнутися до професійного досвіду експертів і стати частиною актуального освітнього діалогу!