Творчі квести від першокурсників: психологія оживає в інтерактиві
У межах вивчення освітнього компонента «Історія психології» студенти 1 курсу освітньої програми «Економічна та соціальна психологія» реалізували нестандартний навчальний проєкт. Працюючи в групах, вони виконували творчі завдання зі створення та проведення квестів, тематика яких була безпосередньо пов’язана з вивченим матеріалом з історії психології. Серед квестів, які підготували студенти, варто відзначити: «Архів Когнітивного Мудреця» — учасники розкривали таємниці когнітивних процесів, вирішуючи інтелектуальні загадки; «У лабіринті Фрейда» — захоплива подорож у глибини підсвідомого, натхненна психоаналітичною теорією З. Фрейда; «У пошуках Коду Гештальту» — інтерактивне дослідження принципів гештальтпсихології через візуальні і логічні завдання.
Студенти самостійно розробляли сценарії, створювали різноманітні типи завдань: логічні головоломки, візуальні тести, QR-квести. Вони продемонстрували креативність, командну згуртованість і розуміння теоретичного матеріалу.
Така форма роботи сприяла не лише кращому засвоєнню навчального матеріалу, а й розвитку комунікативних навичок, критичного мислення та емоційного інтелекту. Студенти відзначили, що участь у квестах викликала яскраві емоції, захоплення та бажання вивчати психологію.