Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Слухачі бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ долучилися до вебінару «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд», організованого ГО «Українська асоціація маркетингу» спільно з PR-агенцією PRoector.

Цей захід став потужним прикладом того, як комунікації, стратегічний піар і маркетинг можуть працювати на обороноздатність держави та формувати довіру до військових підрозділів. Під час вебінару учасники обговорили, як військові структури вибудовують власну репутацію, створюють пізнаваність і довіру серед громадян, а також як цивільні маркетингові інструменти адаптуються до умов війни.
Щиро дякуємо спікерам за професійні й глибокі виступи:
Ярослав Друзюк – військовослужбовець секції інформаційно-аналітичного забезпечення штабу 13 бригади НГУ «Хартія», керівник групи військової журналістики і контент-директор, колишній головний редактор The Village;
Валентин Дзюбенко – заступник начальника відділу стратегічних комунікацій 1-го корпусу НГУ «Азов»; Олександр Бородін – старший офіцер відділу комунікації Третього армійського корпусу.
Дякуємо організаторам за змістовний захід і можливість навчатися у практиків, які щодня формують комунікаційну стійкість країни.
Дякуємо Збройним силам України за можливість жити, працювати і навчатися!