Команда інституту взяла участь у VІII Міжнародному фестивалі ресторанних технологій BESTCOOKFEST-2025
15-16 жовтня 2025 року представники інституту взяли участь у VIІI Міжнародному фестивалі ресторанних технологій BESTCOOKFEST-2025, який відбувся у Державному торговельно-економічному університеті.
Захід об'єднав провідних фахівців ресторанної галузі та студентів, які пов’язали своє професійне життя зі сферою ресторанних технологій та вже встигли досягти чималих успіхів у підкоренні гастрономічного олімпу.
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ на змаганнях представляли здобувачі вищої освіти за спеціальністю G12 Харчові технології / 181 «Харчові технології»: Олександр Забуранний (гр. ХТ-11дсп), Владислав Пукас (гр. РТ-11дм), Сергій Марковський (гр. ХТ-21дсп), Аліна Войтович (гр. РТ-11дм). Підготовкою здобувачів вищої освіти до конкурсу опікувалися завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Наталія Чорна, науково-педагогічні працівники Ольга Іваніщева та Олена Пахомська.
За результатами участі у змаганнях команда інституту здобула 4 золотих та 4 срібних медалі:
˗ Олександр Забуранний – категорія С1 «Страви сучасної української кухні» - 1 місце;
˗ Сергій Марковський – категорія С2 «Страви автентичної і етнічної кухні» – 2 місце;
˗ Владислав Пукас – категорія С4 «Best Chef Junior» (закуска + основна страва) – 2 місце;
˗ Аліна Войтович – категорія С5 «Best Pastry Chef Junior» – 2 місце;
˗ Вікторія Гребінна – Art-Class у категорії D4 «Художня робота з тіста (коровай)» – 1 місце;
˗ Назар Слободянюк – Art-Class у категорії D4 «Крафтовий хліб» – 1 місце;
˗ Аліна Войтович – Art-Class у категорії D4 «Бенто торт» – 2 місце;
- Олександр Забуранний, Владислав Пукас, Сергій Марковський – 1 місце у Гастро-Фесті автентичних смаків України.
Висловлюємо слова вдячності організаторам за високий рівень підготовки та проведення VIІI Міжнародного фестивалю ресторанних технологій BESTCOOKFEST-2025, членам журі – за об’єктивну оцінку конкурсних робіт, адміністрації Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ – за всебічну підтримку та сприяння команді учасників!