І СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ»

13 листопада 2025 року у ВТЕІ ДТЕУ на кафедрі маркетингу та реклами відбулася масштабна наукова подія – І Студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингу та логістики», яка зібрала здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» освітніх програм «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв’язки із громадськістю».
Модератором заходу виступила Поліщук Ірина, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та реклами, яка наголосила на важливості розвитку наукових компетентностей здобувачів вищої освіти та їх інтеграції у професійне середовище.
У заході взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами, які активно підтримували молодь, спрямовували наукові дискусії та високо оцінили рівень представлених досліджень.
Конференція працювала за чотирма секціями, що охоплюють ключові напрями маркетингу та логістики: маркетинг майбутнього: цифрові тренди та інновації; інновації та сталий розвиток у сучасній логістиці; маркетингові дослідження: аналітика, інсайти, рішення; організація роботи рекламних і PR-агентств: практика, тренди, виклики.
Учасники представили змістовні, інноваційні та практично орієнтовані доповіді, що продемонстрували високий рівень підготовки здобувачів та їх готовність працювати із сучасними викликами ринку.
За підсумками конференції були відзначені найбільш змістовні та актуальні студентські дослідження:
- Палівода Діана (МР-32д) «Особливості поведінки споживачів щодо продукції ТОВ «Комо Україна».
- Досієнко Дарина (МР-32д) «Вплив рекламних стратегій на динаміку продажів підприємства».
- Гром Ірина (МР-21дсп) «Цифрова трансформація маркетингу на ринку молока».
- Вургафт Анна (МР-31д) «Організація маркетингових досліджень на ринку кави з використанням цифрових технологій».
- Доліна Дарина (МР-31д) «Теоретичні основи та сутність комплексу маркетингу».
- Сауляк Аліна (МР-32д) «Ефективність рекламних носіїв з використанням цифрових технологій».
- Семеренко Олександра (МР-32д) «Теоретичні аспекти дослідження конкурентного середовища підприємства».
- Скакун Дар’я (РЗГ-31д) «Автоматизація процесів створення рекламного контенту».
- Смолінська Єлизавета (РЗГ-31д) «AI-технології у створенні інтерактивного рекламного продукту для ВТЕІ ДТЕУ».
- Бортюк Анна (Л-21д) «Організація служби логістики на ТОВ «Епіцентр К».
- Кривенька Кіра (МР-21д) «SWOT-аналіз як інструмент маркетингового дослідження».
- Кулагіна Анастасія (МР-21д) «Запровадження ефективного сервісу на підприємстві як функції маркетингу».
- Запорожець Каріна (МР-21д) «Теоретичні основи дослідження поведінки споживачів».
- Задверняк Мілана (МР-21д) «Теоретичні аспекти бренду як інструменту сучасного бізнесу: перспективи і ризики».
І Студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингу та логістики» стала потужною платформою для презентації результатів студентських наукових досліджень, професійного зростання та розвитку аналітичного мислення.



