Вакансії для студентів і випускників станом на 29.04.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керівник відділу продажу |
ВиЯр |
успішний досвід роботи керівником відділу продажу та управління колективом від одного року; клієнтоорієнтованість, комунікабельність, активність, ініціативність, вміння брати відповідальність на себе; готовність пройти навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2−4-х тижнів (відрядження). |
організація та контроль роботи відділу продажу, постановка завдань менеджерам, консультантам (в безпосередньому підпорядкуванні від 10 працівників); організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів; контроль дебіторської заборгованості клієнтів; організація навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань; вирішення питань з клієнтських рекламацій; ведення переговорів; контроль виконання планів продажів; складання та подання необхідної звітності; постійна взаємодія з іншими структурними підрозділами. |
цікава та динамічна робота у великій компанії, яка постійно розвивається; можливість самореалізації, постійне навчання; можливість кар'єрного розвитку; гідна та своєчасна оплату праці; адреса: м. Вінниця, 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», вул. Дюківська, 2а;
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); офіційна заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта; можливість працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Nuvalo LTD |
попередній досвід роботи з персоналом або обслуговування клієнтів бути працьовитою людиною, мотивованою та орієнтованою на результат відповідальне ставлення до робочого процесу готовність і здатність спілкуватися з людьми вільне володіння англійською та російською мовами |
пошук фахівців для офіційної роботи в Європі ведення бази даних потенційних кандидатів робота з базою даних англійською мовою співпраця з представниками офісів компанії спілкування з кандидатами (офлайн та онлайн) безперервний процес вербування відрядження |
досвід роботи в міжнародній компанії можливість професійного розвитку та зростання мотивуюча система заробітної плати та премій нові друзі |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу меблів |
Ultraliving group LTC |
досвід в сфері продажів і ведення переговорів буде вітатися, відмінні комунікативні навички: вміння налагодити контакт, вміння працювати з запереченнями, вміння зберігати гнучкість, грамотна мова, енергійність і позитивне ставлення до життя обов'язкові, здібності до навчання, ініціативність, працьовитість і бажання працювати на результат, акуратність і обов'язковість, старанність і пунктуальність. |
прийом і формування замовлень, контроль здійснення відвантажень, оформлення салону. |
офіційне працевлаштування, перспектива кар'єрного і професійного зростання, робота в молодому та дружньому колективі, високий рівень доходу, тренінги, навчання, яскрава корпоративна життя. повне кваліфікаційне навчання (за профілем салону); режим роботи 5/2 за графіком з 10.00 до 19.00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер |
Перчатка-центр |
чоловік віком від 25 років; досвід роботи регіональним представником від 1 року; власний автомобіль та посвідчення водія категорії В; досвід продажу промислової групи товарів; досвід проведення переговорів на рівні керівників компаній; володіння техніками продаж; ефективне управління своїм робочим часом; комунікабельність; стресостійкість; націленість на результат; вміння презентувати компанію і продукцію. |
розвиток регіону в канали продаж: дистрибютори, прямі продажі; відрядження по Україні; створення комерційних пропозицій; підписання договорів на поставку товару; контроль дебіторської заборгованості; виконання планових показників. |
конкурентна заробітна плата (20 000 грн, в залежності від результативності); своєчасна оплата праці в повному обсязі; офіс в м. Вінниця, вул. Ватутіна 18А (р-н Тяжилів) ; соціальні гарантії згідно КЗпП України; надання необхідних ресурсів та інструментів для виконання поставлених завдань (корпоративний телефон, ноутбук, планшет); компенсація палива і амортизації за використання авто |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Укрпошта |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; знання нормативних актів у сфері трудового законодавства; уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення трудових книжок; ведення табелю обліку робочого часу; облік відпусток. |
графік робити: Пн-Пт з 8.30−17.30 год; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ «Автострада» |
вища профільна освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи в галузі виробництва або будівництва від 2-х років; знання 1С 8.3 УПП, MED.doc, клієнт-банк, Excel, Word; знання податкового законодавства; знання Кодексу Законів про Працю; самоорганізованість; стресостійкість, відповідальність, скрупульозність, уміння працювати в колективі в умовах багатозадачності; знання нормативно-методичних та довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського обліку. |
облік кредиторської заборгованості; контроль за своєчасним і правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом сировини, будівельних матеріалів, запчастин, палива, товарно-матеріальних цінностей та послуг; участь у проведенні звірок з підрядними організаціями та постачальниками; облік операцій з внутрішнього переміщення та вибуття запасів; перевірка документів з обліку запасів; контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами; участь у проведенні інвентаризації; облік операцій по надходженню, переміщенню і вибуттю основних засобів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; високий рівень заробітної плати: п’ятиденний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер (Biscotti) |
Виктория, ТПК, ЧП |
досвід роботи у галузі продажів сектору продуктів харчування від 2-х років, в тому числі на аналогічній посаді від 1 року; навички управління командою; відмінні навички проведення переговорів та презентацій; націленість на результат. |
управління торговою командою — формування команди, постановка цілей та задач, контроль за їх виконанням, розвиток та навчання команди тощо; координація ефективної співпраці з ключовими клієнтами на території — контроль за дотриманням стандартів представленості, цінової політики, вирішення оперативних питань тощо; планування та організація заходів, спрямованих на розвиток закріпленої території та збільшення об'ємів продажів; |
конкурентний рівень заробітної плати; можливість розвиватися та зростати у компанії; колектив справжніх професіоналів та дружня атмосфера |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Middle Java Developer |
Plexteq |
2–4 роки комерційного досвіду роботи з Java; добре знання SQL; попередній досвід роботи з реляційними системами баз даних PostgreSQL; досвід роботи з Spring framework Spring Boot, Spring Web, Spring Data, JPA та Hibernate; знання принаймні на середньому рівні розмовної англійської мови ви будете спілкуватися з клієнтами щодня. |
|
гнучкий графік роботи; регулярні огляди ефективності; оплачували 24 дні відпусток та лікарняні; платна участь у конференціях; безкоштовні уроки англійської мови, включаючи уроки з носіями мови; дозвілля та побудова команд; демократичне управління та чудова атмосфера; можливість працювати над кількома проєктами, вивчати нові методології, основи та методики розробки програмного забезпечення; спортивна компенсація; компенсація тесту Covid-19. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Веб-дизайнер |
ElephantsLab |
Досвід від 1 року на аналогічній посаді; наявність портфоліо (обов'язково); розуміння принципів UX/UI та основ адаптивного веб-дизайну; хороше володіння Figma; глибоке розуміння принципів user centred design; знання Apple Human Interface Guidelines / Material Design вміння працювати в команді та орієнтація на результат. |
робота над дизайном нових та існуючих веб-продуктів — покращувати UI/UX, розробляти екрани продажу, онбордингу; аналіз та створення user flow разом з продуктовою командою; створення екранів продажу для наших сайтів; створення презентацій у форматі PDF та матеріалів для соціальних мереж; проведення якісних досліджень для наших продуктів; участь в проведенні A/B тестів. |
великий простір для втілення власних ідей і впливу на продукт; гнучкий графік роботи; комфортний офіс; робота в дружному колективі з професіоналами; тімбілдинги і додаткове навчання; смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Євро-Азіатська служба стимулювання збуту |
готовність пройти співбесіду по скайпу; досвід роботи на аналогічній посаді від 6 міс. (бажано, але не є пріоритетним); знання технік продаж, ведення переговорів; грамотна усна і письмова мова (діловий стиль) ; доброзичливість, комунікабельність. |
організація і ведення продажів: пошук і укладання контрактів з новими клієнтами; робота з поточними клієнтами; ведення переговорів. |
віддалена зайнятість (це означає можливість працювати в домашній комфортній обстановці); графік: 5/2 з 09.00 до 18.00; мотивація - ставка + бонуси |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (модуль HR) |
Rozetka |
досвід роботи з 1С: 8.3; орієнтуватися в області розрахунку заробітної плати; вміти розбиратися в алгоритмах типової конфігурації «Зарплата і Управління Персоналом для України», редакція 2.1. |
доопрацювання функціоналу проєкту; внесення виправлення помилок, виявлених в процесі експлуатації. |
гідна та своєчасна виплата заробітної плати; цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати Ваш потенціал; дружний і професійний колектив; зручний графік; безкоштовні курси вивчення англійської мови; оплачуване Компанією зовнішнє навчання; можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник начальника, начальник управління стратегічного планування, фінансування, фінансового моніторингу та оцінки |
Нова державна служба України (НАДС) |
Досвід роботи на посадах державної служби категорії «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше трьох років. |
підготовка пропозиції до проєктів комплексних, цільових, бюджетних програм та програм соціально-економічного розвитку відповідної території, проєктів обласного бюджету і подача їх на розгляд заступнику директора Департаменту — начальнику управління; надання пропозиції щодо розвитку, збереження та оптимізації мережі закладів, відповідно штатної чисельності працівників закладів і структурних підрозділів — фінансово-економічної служби; організація розробки поточних та перспективних планів розвитку закладів охорони здоров’я обласного підпорядкування, вищих медичних навчальних закладів 1−2 рівнів акредитації, центру післядипломної підготовки медичних працівників; організація процесу фінансування закладів охорони здоров’я, освіти, які утримуються за рахунок коштів обласного бюджету і підпорядковані Департаменту; організація правового виховання працівників економічно-фінансової служби, роз’яснення законодавства про охорону здоров’я з фінансово-економічних питань; контроль дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань; здійснення аналізу потреби закладів в фінансових та матеріальних ресурсах, штатній чисельності працівників та надання відповідних пропозицій заступнику директора Департаменту-начальнику Управління; здійснення аналізу використання закладами охорони здоров’я, освіти (медколеджі, центр післядипломної освіти медпрацівників), обласного підпорядкування фінансових та матеріальних ресурсів, штатної чисельності працівників та надання відповідних пропозицій з даних питань заступнику директора Департаменту — начальнику Управління; визначення потреби у фахівцях фінансово-економічної служби, у встановленому порядку організація підвищення кваліфікації та атестації спеціалістів вказаного профілю; сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань економічного розвитку відповідної території; виконання інших обов’язків, які передбаченні положенням про Департамент. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів». надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Директор з продажу |
Агро-Віннер, ТОВ |
досвід роботи на аналогічній посаді або директором представництва від 2-ох років; знання ринку засобів захисту рослин, насіння, добрив, мікродобрив; вміння розробляти ефективні системи мотивації для менеджерів; досвід ведення переговорів з ключовими клієнтами; досвід управління каналами збуту; знання основ маркетингу та технологій управління продажами; наявність успішних кейсів по розробці та реалізації стратегії просування продукту компанії по каналам збуту та маркетингові активності; готовність до відряджень. |
пошук та навчання нових менеджерів; відкриття філіалів по Україні; виконання річних планів продаж; розробка ефективних систем мотивації менеджерів; збільшення об`єму продаж; створення нових пропозицій по продажах; аналіз ринку конкурентів з метою впровадження інноваційних методів продажів; управління дебіторською заборгованістю. |
офіційне працевлаштування; зп+% від загальних продаж компанії; службове авто; поїздки за кордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
MAKEUP |
досвід роботи: -бухгалтером від 3-х років; -з 1С7 і 1С 8; -на підприємствах з великим обсягом операцій; -в системі Клієнт-банк, набір платежів в Клієнт-банку; аналітичний складо розуму, скрупульозність і уважність. |
облік взаєморозрахунків з постачальниками; формування та проведення оплат через клієнт - банк і рознесення банківських виписок; контроль дебіторської заборгованості згідно звіту в 1 с 7; обробка / здійснення повернень згідно даних в 1 с 7; формування аналітичної звітності для керівництва. |
графік роботи з ПН. по Ср. з 9:00 до 18:00; офіційне оформлення, лікарняні та відпустка; зручне розташування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Recruiter |
RIA.com |
вміння знайти таланти; знання як зацікавити їх у роботі в нашій Компанії; вміння успішно займаєтися нетворкінгом; досвід роботи у IT-компаніях. |
знаходження талантів; прийняття на роботу найкращих з них; адаптування їх у командах. |
чіткі очікувані результати роботи; персональний підхід у розвитку performance review кожні півроку; 8-годинний робочий день пн - пт; необхідна для роботи техніка та інструменти; гнучка система оплачуваних відпусток та соціальні гарантії; компенсація профільного навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування у відділення |
КредитМаркет |
освіта: вища / неповна вища; володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office; особисті якості та навички: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта. |
продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на покупку авто, кредити на покупку товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти (карти); консультування клієнтів; ідентифікація клієнта; пошук нових, робота з діючими клієнтами формування пакету документів по кредиту. |
цікава робота в дружній команді; офіційна оплата праці (фіксована ставка бонус залежно від виконання плану); можливість професійного і кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу банківських продуктів |
Альфа-Банк Україна |
неповна/вища освіта; досвід роботи в банку; знання основних офісних програм; дотримання службової етики, уважність, відповідальність, дисциплінованість. |
активно шукати та залучати потенційних клієнтів, підтримувати партнерські відносини з існуючими клієнтами; проводити консультаційну підтримку послуг і продуктів; проводити інформаційний супровід клієнтів банку; виявляти приховані потреби клієнтів та здійснювати продуктове навантаження. |
стильний welcome pack з набором найнеобхіднішого для роботи як в офісі, так і вдома, а також welcome day, на якому наші топ-менеджери познайомлять тебе з компанією. знижки від більш ніж 100 партнерів Альфа-Банку магазини/ресторани/навчання/розваги/послуги та інше; ексклюзивна партнерська програма зі SportLife; пакет Alfa Finance спеціальні умови банківського обслуговування для співробітників. корпоративна програма іпотечного кредитування та придбання авто в лізинг. прогресивне навчання для всіх категорій співробітників hard & soft, online & offline, internal & external; внутрішня IT School для прокачки digital skills та цифрового мислення; програми визнання кращих; доступ до світової електронної бібліотеки. 4 додаткові дні щорічної оплачуваної відпустки + вихідний у день народження та два всеукраїнських корпоративи — Family Day i New Year Party. сприяння досягненню цілей сталого розвитку ООН, Дні донора, ECODAYS, участь у благодійних спортивних заходах, підтримка Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова та підшефних дитячих будинків. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з нормування праці |
Укрпошта |
повна вища освіта. впевнений користувач ПК. здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації. знання Word, Excel. уважність та відповідальність. |
розрахунки нормативної чисельності виробничого штату; нарахування заохочень; складання фотографії робочого дня; хронометражні спостереження; складання наказів, звіту з праці; нормування доставних дільниць . |
можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається. повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт. дружній колектив, котрий працює командно і на результат. заробітна плата з перспективою росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PHP (Laravel) Developer |
Plexteq |
щонайменше 2 роки досвіду у розробці веб-додатків; сильні знання PHP 7 / PHP 8, SOLID, GRASP, шаблони дизайну; професійний досвід роботи в рамках Laravel; можливість писати модульні або функціональні тести; середній рівень англійської мови може щодня спілкуватися з клієнтами англійською мовою; ступінь бакалавра / магістра в галузі комп’ютерних наук - це плюс. |
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (B2B) |
JustSchool |
освіта - вища або неповна вища; досвід від 1 року активних продажів; досвід довгих продажів; знання і вміння працювати з CRM; впевненість в своїх силах і націленість на результат |
бути частиною дружного, згуртованого колективу; виконувати план продажів в нових учнів щомісяця; виконувати план по кількості нових залучених компаній щомісяця, працювати з готовою базою компаній; складати регулярні звіти про виконання планів продажів і інших показників на щоденній основі; виконувати інші завдання і доручення на вимогу безпосереднього керівника. |
розвинена корпоративна культура і здорова атмосфера в колективі робота в динамічно розвиненій компанії з перспективою професійного, особистісного та фінансового зростання і розвитку навчання за рахунок компанії і найсильніший адаптаційний період; робота з крутим, корисним і затребуваним продуктом можливість вирости до керівника напрямку графік: Понеділок - П'ятниця 10: 00- 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Front-end developer |
Fozzy group |
знання технологій: -HTML/CSS -JS -React 16.8+ Hooks, HOC -ReactRouter -Redux -ES6+ -TypeScript -Stylus -GpaphQl / axios -Webpack 4 |
|
графік роботи: пн-пт з 9 до 18, сб-нд вихідні; можливість працювати як в офісі у Вінниці, так і у віддаленому режимі; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; конкурентоспроможна заробітна плата, обговорюється за результатами співбесіди з успішним кандидатом; добровільне медичне страхування; знижки для співробітників мережі; спеціальна цінова пропозиція від великих спортивних комплексів, з подальшою компенсацією з боку компанії; веселі і цікаві корпоративні свята; внутрішнє і зовнішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Риба Моя |
комунікабельність; енергійність; готовність до навчання і росту. |
управління зміною організація якісного обслуговування; управління людьми і командна робота; контроль використання спец. обладнання; планування часу; контроль виконання виробничих процесів; контроль виконання стандартів компанії; робота з персоналом, орієнтація на результат. |
місце роботи: Риба Моя графік роботи: 2/2 або 3/3 повна зміна; смачна їжа; красива форма. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
RIA.com |
знання автомобільної тематики; досвід у сфері продажів або клієнтського сервісу; впевнене спілкування по телефону українською та російською мовами; впевнене користування ПК, інтернетом та інструментами Google; націленість на результат та швидке орієнтування в новій інформації. |
приймати вхідні дзвінки від клієнтів і здійснення вихідних дзвінки (близько 80 дзвінків на день); консультувати клієнтів стосовно послуг (автомобільна тематика); приймати, оформлення і супровід замовлень. |
робочий графік: позмінний 4 робочих, потім 2 вихідних дні; 8-годинний робочий день, година перерви на обід; гнучка система відпусток; корпоративи та тимбілдинги; віддалений формат роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
MilleFleur, інтернет-магазин товарів для вишивання |
досвід у роздрібній торгівлі, в ідеалі в інтернет-магазині, і просто супер, якщо з РРО та ЗЕД; знання своєї справи; досвід роботи у різних програмах; творчо віднесення до виконання завдань; любов до порядку, особливо у гаманці; впевненість у користуванні ПК, особливо Excel, Google-Doc; вміння працювати в команді; наснага до навчання і самовдосконалення; бажання стати головним бухгалтером у перспективі. |
кадри і заробітна плата — нарахування, виплата, документообіг, звітність. взаєморозрахунки з клієнтами, постачальниками, державою — платежі, контроль, аналіз. основні та обігові засоби — облік, переоблік, інвентаризація. звітність — два фоп єдиний податок 2 група, штат до 10 чол, без пдв, внутрішні звіти. інше — робота з рро, організація і вдосконалення бухгалтерського та податкового обліку, взаємодія з державними контролюючими органами тощо. у перспективі робота пов’язана з зед (в/о операції, документація, митне оформлення тощо). |
оплата праці — завжди справедливо та вчасно комфортні умови праці — робота в затишному офісі графік роботи — стандартний 40 год на тиждень відповідно графіку роботи магазину. за необхідності можлива частково дистанційна робота. стабільність — інтернет торгівлі не страшні локдауни офіційне працевлаштування чудовий мікроклімат в колективі цікаву роботу для творчих людей гуртова знижка на товари для творчості зі усіх куточків світу перспективність — навчання, самореалізація та розвиток можливий кар'єрний ріст |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Артинов Travel |
досвід в продажах по телефону; обізнаність в географії та подорожах (бажано); це плюс, якщо ти багато подорожуєш та багато де вже був (бажано); навички ведення клієнтів — виявлення потреб, вміння вибудовувати відносини і пропонувати рішення; розуміння етапів продажів, технології продажів і воронки продажів; грамотна усна і письмова мова (українська та російська); навичка роботи по скриптам; навичка роботи в CRM; навичка time-менеджменту; висока швидкість друку (бажано); навичка самоаналізу, навчання і виявлення кращої практики; навичка написання звітності |
обробка 30 заявок в день + виконувати задачі по наявним клієнтам (консультації, розмови, налагодження зв’язків) ведення СРМ, заповнення карток клієнтів заповнення щоденного звіту пунктуальність, обов’язкова присутність на ранкових плануваннях; внесення інформації / коментарів після розмови з клієнтом Робота з потенційними клієнтами: виявлення потреб, обробка заперечень, консультація по напрямках і турах, в разі необхідності висилати додаткову інформацію по країнах; виконання планів продажів по клієнтах, продуктах, доходу; оформлення договорів, контроль оплат, контроль дебіторської заборгованості; дотримання графіку роботи; постійний розвиток (тренінги, коучинги, книги); робота по скрипту і записувати нові заперечення, питання і доповнення. |
високий % від продажів; постійний потік клієнтів; постійне навчання; офіс в самому центрі Вінниці; робочий день- Пн-Пт, з 10:00 до 19:00; період адаптації з наставником + оплачуване стажування 2 місяці; молодий, позитивний та заряжений колектив 24−30 років; прокачка в продажах та особистому зростанні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
успішний досвід роботи в продажах від 1-го року в В2В; володіння техніками і навичками ведення переговорів, здійснення холодних дзвінків; знання програми 1С (бажано); досвід супроводу угоди (від. |
робота з діючими клієнтами та пошук нових по всій Україні (робота в офісі!); виявлення потреби; виявлення осіб, уповноважених приймати рішення про закупівлю; проведення переговорів / супровід і укладання угод; налагодження довгострокових і міцних відносин з клієнтами. |
конкурентна заробітна плата; офіційне оформлення, оплачувана відпустка та лікарняний; корпоративний мобільний зв'язок; знижки на товари компанії, навчання за рахунок компанії, корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Full Stack Web Developer |
Top Peak Digital |
наявність прикладів ваших робіт; знання інтерфейсу: HTML / CSS / Bootstrap / JS / jQ; знання Back-End: PHP / SQL; досвід створення адаптивного інтерфейсу та крос-браузерного створення; базові знання CMS Wordpress; базові знання Adobe Photoshop або Sketch; добре функціонуючий робочий стіл або ноутбук із високошвидкісним підключенням до Інтернету; знання англійської мови на рівні Pre-Intermediate / Intermediate (читання / запис). |
розробка веб-сайтів, веб-додатків, соціальних мереж, платформ електронної комерції, цільових сторінок; розробка індивідуальних рішень; підтримка та виправлення помилок існуючих проєктів; робота з внутрішніми проєктами. |
віддалена робота на повний робочий день (не фрілансер, не працює за сумісництвом); справді гнучкий графік (ви легко можете поєднати роботу з приватним життям); налагоджений Інтернет-офіс; справедлива заробітна плата та премії (за фактичними курсами валют); пакет переваг (зовнішні тренінги, семінари та семінари, корпоративні заходи тощо); чудові можливості для професійного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SEO-спеціаліст |
Atlasiko Ukraine LLC |
знання алгоритму Google, методів оптимізації на сторінці та поза сторінкою; середній рівень англійської мови; можливість оцінки веб-контенту англійською мовою; можливість одночасно працювати з кількома веб-сайтами |
придумати стратегії просування сайту; провести аналіз ніші та конкурентів; збільшити відвідуваність сайту; можливість одночасно працювати з кількома веб-сайтами |
внутрішнє виховання специфіки товару; робота в існуючих CRM затишний офіс у самому центрі Вінниці; молодий та розумний робочий колектив; кухонні приналежності разом із кавою та чаєм. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст відділу ведення єдиного реєстру досудових розслідувань та інформаційно-аналітичної роботи обласної прокуратури |
Нова державна служба України (НАДС) |
вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (спеціальності: «Правознавство"/«Право»); вільне володіння державною мовою. |
забезпечення об'єктивного відображення в Єдиному реєстрі досудових розслідувань відомостей щодо кримінальних правопорушень, осіб, які їх учинили, та прийняття під час досудового розслідування процесуальних рішень; забезпечення формування в Єдиному реєстрі досудових розслідувань достовірної звітності за формою № 1 «Єдиний звіт про осіб, які вчинили кримінальні правопорушення»; забезпечення роботи з розгляду листів, звернень та інформаційних запитів з питань, що належать до компетенції відділу; здійснення системного контролю за своєчасністю, повнотою та достовірністю внесення до інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури» первинних облікових відомостей; забезпечення достовірного формування зведеного звіту по області форми № П «Про роботу прокурора»; забезпечення своєчасного надходження від структурних підрозділів апарату обласної прокуратури та окружних прокуратур звіту за формою «П «Звіт про роботу прокурора»; прийняття участі у забезпеченні керівництва обласної прокуратури, керівників структурних підрозділів обласної прокуратури та керівників окружних прокуратур інформаційно-аналітичними матеріалами про стан і структуру кримінальних правопорушень, результати прокурорсько-слідчої діяльності для використання у практичній діяльності; забезпечення ведення діловодства в частині реєстрації та опрацювання документів в інформаційній системі «Система електронного документообігу»; надання консультативної допомоги, в межах компетенції, працівникам апарату обласної прокуратури та окружних прокуратур з питань роботи з ведення первинного обліку та звітності, контролю за реєстрацією кримінальних правопорушень та результатів досудового розслідування, формування статистичної звітності; забезпечення, в межах компетенції, виконання окремих доручень прокурора, слідчого у конкретному кримінальному провадженні щодо надання відомостей з Єдиного реєстру досудових розслідувань відповідно до вимог Кримінального процесуального кодексу. |
посадовий оклад — 5500,00 грн.; надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер з продажу (ЗЗР, насіння, добрива) |
Агропросперис |
|
допомагати фермерам ставати успішнішими та прибутковішими разом з нами, виводячи українського агровиробника на світові ринки; на основі багаторічного успішного досвіду виробництва «Агропросперіс» складати пропозиції комплексу послуг з дистрибуції, закупівлі зерна, можливостей фінансування від АП Банку та послуг АП логістики елеватори, залізничні перевезення власними 400 вагонами, бути стратегом у своєму регіоні, налагоджувати активну співпрацю з фермерами свого регіону, бути націленим на результат, майстерно працювати з перевагами Групи компаній «Агропросперіс», вміти аналізувати і моніторити ринок, активно продавати і створювати цінність нашого комплексного продукту. |
висока та офіційна окладна частина, щоквартальні бонуси у вигляді % від прибутку, службовий автомобіль, мобільний зв’язок, інтернет, ноутбук, добровільне медичне страхування, корпоративне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер первинної документації |
Вінницька ліфтова компанія, ПП |
|
ведення прийому і контролю первинної документації; виведення залишків матеріалів на перше число кожного місяця; участь у складаннях звітів підприємства; ведення бухгалтерської документації; контроль за формуванням фактичної вартості матеріалів і проводки по додатках на своїй ділянці роботи; передача матеріалів окремим структурним підрозділам (ділянкам, відділенням, секціях) на підзвіт матеріально — відповідальних осіб; вміння працювати в програмах: 1С та MeDok. |
гарний та злагоджений колектив; своєчасна виплата заробітної плати; карпоративний зв’язок; оплачувана щорічна відпустка; страхування; відрахування в пенсійний фонд; повний соц. пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Начальник відділу продажів |
ТОВ Галичина |
досвід роботи на посаді начальника відділу продажів; досвід ведення переговорів; знання внутрішніх бізнес процесів дистрибуції; вміння управляти торговими командами; знання ринку молочної продукції буде перевагою; впевнений користувач ПК; водійське посвідчення категорії В та досвід кермування автомобілем від 2-х років; ділові та особисті якості: високий рівень організованості, системний підхід до роботи; стратегічне та критичне мислення; вміння поставити задачі і розподілити їх серед виконавців, координувати і контролювати роботу; орієнтація на результат. |
здійснювати управління та контроль за роботою торгової команди. організовувати та координувати збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів. організовувати зв’язки з діловими партнерами та забезпечувати своєчасне виконання обов’язків перед контрагентами. планування, організація, контроль та аналіз поставлених задач Компанії. розвиток території. робота з дебіторською заборгованістю. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання. офіційне працевлаштування. цікаві, амбіційні задачі та підтримку в їх реалізації. графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00. місце праці: м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Ренесанс |
вік 25+ досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року комунікабельність, грамотна мова та бажання розвиватись знання програми R-Keeper |
спілкувати з гостями (прийняття та складання меню) управляти персоналом організовувати і контролювати роботу персоналу вирішувати конфліктні ситуації контролювати за проведенням інвентаризацій |
графік роботи позмінний 15 робочих днів в місяць комфортні умови праці офіційне працевлаштування безкоштовне харчування |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Sonya Agency |
володіння російською та українською; грамотне і лаконічне викладання своїх думок в письмовому вигляді; добре володіння англійською або іншими мовами; здатність відредагувати зображення в графічному редакторі; креативність, організованість і готовність брати на себе відповідальність; вміння працювати як самостійно, так і в команді. |
вести соцмереж клієнта; працювати над зростанням бази передплатників і підвищенням лояльності; аналізувати статистики і пропозиції щодо розвитку; відстежувати конкурентів; створювати контент-планів та візуальної розкладки для Instagram; перевіряти розміщену інформацію та складати звіти. |
круті проєкти, які сприяють твоєму професійному росту; рівень доходу, який відповідає твоїм здібностям; можливість кар'єрного і фінансового зростання, а також премії та бонуси відповідно до результатів; 40-годинний робочий тиждень з гнучким графіком в комфортному офісі; команда молодих і амбітних професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; вміння ставити перед собою цілі і досягати їх; комунікабельність і відповідальність; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкуватися з клієнтами в телефонному режимі; презентувати нові продукти банку; призначати зустрічі клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування; офіційна заробітна плата ставка + бонус ; кар'єрне зростання і багато нового досвіду; класний і молодий колектив; круті корпоративи та тимбілдинги; навчання з бізнес-тренерами нашого банку |
Відправити резюме можна за посиланням. |