Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Юрист

Voltage Group

практичний досвід з корпоративного, договірного, трудового, господарського, цивільного права стосовно підприємницької діяльності;

юридична освіта повна закінчена вища освіта;

вміння укладати договори включно ЗЕД, протоколи, положення, накази, листи, інструкції тощо;

розуміння процесів та специфіки роботи в будівельній сфері, зокрема видів робіт та послуг;

вміння відстоювати інтереси компанії в органах державної влади та у перемовинах із контрагентами;

англійська В1+ (бажано).

оперативна підготовка та аналіз договорів;

складання та редагування договорів відповідно до інтересів компанії та у відповідності із вимогами чинного законодавства;

вдосконалення внутрішніх договорів та документації компанії;

розробка та впровадження бізнес-процесів компанії пов’язаних із документообігом та іншими юридичними питаннями;

юридичний супровід участі компанії у тенедрних закупівлях у державних та приватних замовників;

ведення ділової переписки із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами;

контроль за термінами дії договорів.

повний робочий день, основне місце роботи;

випробувальний термін — 3 місяці.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ТОВ Хаскі Аутсорсинг

 

знаходити контакти потенційних клієнтів;

робити холодні дзвінки;

проводити ділові зустрічі.

авторська програма навчання (5 днів) та адаптація співробітників;

заробітна плата від 12000 грн/місяць (9000грн ставка+3000 бонуси по системі CRM+ 20% з продажу);

офіс на проспекті Коцюбинського;

восьмигодинний робочий графік: понеділок-пятниця 9:00 -18:00,

професія, яка дуже цінується;

випробувальний термін 3 місяці (оплачуваний);

оплачувана відпустка та лікарняний;

оплачуваний спортзал, бонуси за некуріння;

багато активного відпочинку разом із колегами.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер (ФЛП)

MAKEUP

вища бухгалтерська або економічна освіта;

досвід роботи від 5-ти років на позиції бухгалтера по ФОП;

знання порядку ведення обліку ФОП на різних системах оподаткування від реєстрації до закриття;

знання чинного законодавства, що стосується обліку ФОП, податкового та валютного законодавства;

досвід роботи в бухгалтерських програмах 1С 8, М.Є.Док.

повне ведення ФОП: відкриття, закриття, складання договорів;

управління р/с ФОП, здійснення всіх платежів;

підготовка договорів / актів, підписання документів;

підготовка та своєчасна подача звітності, відповідно законодавства України;

нарахування та перерахування у встановлені законодавством терміни обов'язкових платежів і податків;

складання та подання звітів в податкові органи;

заповнення книг доходів;

підготовка документів на закриття;

контроль лімітів по обороту.

графік роботи с Пн. по Ср. з 9:00 до 18:00;

місце роботи: пл. Гагаріна (Центральний Універмаг);

оформлення згідно КЗпП України;

рівень заробітної плати обговорюється на співбесіді.

Відправити резюме можна за посиланням

SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог (просування сайтів)

Справа, агентство інтернет-маркетингу

знання основ внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайтів;

знання алгоритмів роботи основних пошукових систем Yandex, Google;

практичний досвід роботи в просуванні сайтів не менше 1 року;

грамотна письмова українська, російська;

комунікабельність, посидючість, наполегливість, уважність до деталей;

вміння працювати в команді та швидко вчитися;

перевага віддається кандидатам:

- зі знанням основ маркетингу і копірайтингу;

- з технічною освітою і розумінням, що таке HTML, CSS;

- досвідом роботи з системами управління сайтами WordPress, Joomla, OpenCart та інші на базовому рівні;

- з досвідом роботи seo-спеціалістом, модератором сайту, копірайтером, link-менеджером;

- закінчили тематичні курси по seo-просування.

збір та кластеризація семантичних ядер для проєктів різної складності;

розробка завдань для написання текстів копірайтерами;

комплексна робота по внутрішній оптимізації сайтів (тематична, технічна, робота з комерційними чинниками);

робота з системами аналітики і веб-майстрами;

link-building - аналіз і розробка стратегій по роботі з зовнішньої оптимізацією.

робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 18:00 в комфортному офісі (район Вишенька);

офіційне працевлаштування,

молодий, веселий і доброзичливий колектив;

можливість професійного росту;

конкурентоспроможна ЗП з можливостями для росту;

корпоративні заходи, навчання,

оплачуваний період стажування до 2-х місяців.

Відправити резюме можна за посиланням

Junior account manager (fluent English, finance)

Pharmbills

рівень англійської мови вище середнього;

кваліфікованість в ефективному спілкуванні;

аналітичне мислення;

досвід роботи з великою кількістю даних та цифр;

високий рівень уваги до деталей, оскільки робота пов’язана з важливою документацією;

навички роботи з MS Office та іншими базовими комп’ютерними програмами;

висока продуктивність у другій частині дня понеділок-п’ятниця 15:00 - 00:30;

можливість працювати в офісі після карантину;

буде плюсом: досвід роботи в міжнародних компаніях; знання будь-яких CRM-систем.

спілкуватися з клієнтами та постачальниками послуг за допомогою телефону;

приймати та обробляти рахунки-фактури;

управляти базою даних клієнтів;

дбати про всі необхідні документи;

створювати звіти про прибутки та збитки (P & L).

оплачений випробувальний термін до 3 місяців;

завжди своєчасні платежі;

офіційне працевлаштування;

медична страховка після випробування;

фіксований графік роботи на основі часового поясу Нью-Йорка, без надурочних робіт;

можливість роботи з виконавчим керівництвом у США;

постійна підтримка керівника групи та керівника з Сполучених Штатів, який допоможе вам адаптуватися до робочих процесів;

все необхідне обладнання для роботи вдома;

постійне спілкування англійською мовою з носіями мови.

Відправити резюме можна за посиланням

Старший повар

Reikartz Hotel Group

досвід роботи на посаді кухаря від 2-х років;

знання і виконання санітарно-гігієнічних норм;

бажання розвиватися професійно.

приготування страв;

складання заявок на необхідні продукти, напівфабрикати і сировину;

контроль якості продукції;

контроль обліку матеріальних засобів;

навчання кухарів;

контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни.

стабільна заробітна плата;

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди;

робота в команді професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням

Пекар

Мережа магазинів «Грош»

 

випічка хлібобулочних виробів, пончиків;

викладка готових виробів на вітрину;

підготовка заготовок на наступний робочий день.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

доброзичлива обстановка в колективі;

змінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер оптових продажів

Поліська Кліматична Компанія

 

активний пошук нових клієнтів;

розвиток клієнтської бази і розширення ринку збуту;

проведення зустрічей з клієнтами, презентація компанії і продукту;

вміння вибудовувати теплі і довгострокові відносини з клієнтами;

азарт;                      

наявність автомобіля.

заробітна плата 12000 (стабільна ставка) +% 2 рази в місяць завжди вчасно;

прозора система оплати праці, тому Ви зможете самостійно прорахувати скільки заробите;

офіційне працевлаштування;

покриття транспортних витрат, амортизація, корпоративна телефонний зв'язок;

навчання та постійний розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор відділу кадрів

Укрпошта

вища освіта;

досвід роботи від 1 року;

знання нормативних актів у сфері трудового законодавства;

уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення.

прийом, переведення, звільнення;

формування особових справ;

ведення трудових книжок;

ведення табелю обліку робочого часу;

облік відпусток.

графік роботи: Пн-Пт з 8.30−17.30 год;

стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

SEO-спеціаліст (Junior), інтернет-маркетолог

РІА, медіа-корпорація

досвід роботи у SEO від 1 року;

володіння інструментами вебаналітики Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager;

володіння на високому рівні Google Таблицями для аналізу даних;

буде плюсом володіння Screaming Frog/Ahrefs/Serpstat;

розуміння в принципах побудови структури сайту;

базові знання UI/UX, HTML, CSS;

лінкбілдинг.

розробляти стратегії в залежності від бізнес-цілей;

аналізувати метрики і якість трафіку по каналах, точок росту;

аналізувати конкурентів і кращі практики на ринку, результати маркетингових кампаній;

виявляти негативні фактори, що впливають на позиції сайту;

координувати і реалізовувати проєкти / завдання з командами розробки, зовнішніми агентствами для удосконалень сайту і контенту;

оптимізувати структуру сайту (внутрішньо, зовні, технічно);

аналізувати показники взаємодії з користувачем і збільшувати конверсії посадкових сторінок (оптимізація юзабіліті, налагодження конверсійних маршрутів і привабливості сніпетів, поліпшення поведінкових факторів).

5-денний робочий тиждень, 6-ти годинний робочий день;

оплачуване навчання за рахунок компанії;

гнучкий робочий графік при необхідності;

офіс в центрі (біля Книжки), але зараз дистанційна робота

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець по роботі з клієнтами (страхування)

ARX, страхова компанія

вища економічна освіта;

вільне володіння українською мовою;

вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше — бажання працювати;

готові розглядати кандидатів без досвіду роботи.

обслуговування клієнтів;

підтримка та супровід існуючих договорів страхування;

укладення нових договорів страхування;

ведення звітної документації.

офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України;

компенсаційний пакет: моб.зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії;

п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00;

гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Веб-дизайнер

ElephantsLab

Досвід від 1 року на аналогічній посаді;

наявність портфоліо (обов'язково);

розуміння принципів UX/UI та основ адаптивного веб-дизайну;

хороше володіння Figma;

глибоке розуміння принципів user centred design;

знання Apple Human Interface Guidelines / Material Design;

вміння працювати в команді та орієнтація на результат.

працювати над дизайном нових та існуючих веб-продуктів — покращувати UI/UX, розробляти екрани продажу, онбордингу;

аналізувати та продумувати user flow разом з продуктовою командою;

створювати экрани продажу для наших сайтів;

займатись створенням презентацій у форматі PDF та матеріалів для соціальних мереж;

проводити якісні дослідження для наших продуктів;

приймати участь в проведенні A/B тестів.

великий простір для втілення власних ідей і впливу на продукт;

гнучкий графік роботи;

комфортний офіс;

робота в дружному колективі з професіоналами;

тімбілдинги і додаткове навчання;

смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з проблемних відправлень

ТОВ Нова Пошта

вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office ;

відповідальність, старанність в роботі;

стать бажано жіноча;

освіта середня-спеціальна, незакінчена вища.

здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень;

оформлення довозів нерозпізнаних відправлень;

обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження;

можливість кар'єрного зросту;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Їжаковський О.Л., ФОП

вища економічна освіта;

досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація);

знання бухгалтерського та податкового законодавства;

впевнений користувач ПК;

знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.;

самоорганізованість, відповідальність;

чесність, уважність та порядність.

нарахування з/п, авансу відпускних, лікарняних;

формування та здача звітності по ФОП;

ведення кадрового обліку;

підготовка співробітникам довідок про доходи;

організація та вдосконалення системи обліку.

гідна та конкурентна з/п;

офіційне працевлаштування;

режим роботи — з 9−00 до 18−00 (сб, нд. — вих.);

дружній та молодий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Головний бухгалтер

ПрАТ Вінницяагротранссервіс

відмінне знання своєї справи (бухгалтерський, управлінський, податковий облік);

знання чинного законодавства;

бажання працювати та своєчасно виконувати свої обов’язки;

досвід роботи від 5 років;

вища освіта;

знання 1с 7 та 1С8, Артзвіт.

чітке і своєчасне виконання обов’язків за фахом.

графік роботи з 8 год до 17 год.;

5- денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (індустріальні масла)

ТОВ Тотал Флюїд Менеджмент

вища освіта (бажано);

володіння навичками ефективного планування;

досвід роботи в активних продажах від 2-х років;

бажання 4 дні на тиждень бути поза офісом і вести живий діалог з клієнтами;

наявність водійських прав та автомобіля (ОБОВ'ЯЗКОВО).

проводити моніторинг регіону - Вінницька, Житомирська області;

взаємодіяти з потенційними клієнтам (підприємства машинобудівної сфери, лісова промисловість);

вести пошук і залучати до співпраці нових клієнтів;

збільшувати свій дохід за рахунок продажу преміальних і дорогих продуктів (масла SHELL);

формувати прогноз продажів на закріпленій території;

відстежувати діяльність конкурентів;

щодня вести інформацію по клієнтам в програмі MS CRM.

отримання досвіду роботи за стандартами найбільших світових компаній (Shell, Cassida, Houghton);

офіційне працевлаштування

24 календарні дні оплачуваної відпустки;

оплачуваний лікарняний;

навчання на час випробувального терміну і подальший супровід;

можливість стати спеціалістом з навчання та розвитку персоналу;

професійне зростання вже через 6 місяців роботи в Компанії;

повна компенсація цільових витрат;

зручна система бонусів за результатами роботи;

стабільна ставка і відсоток від прибутку;

можливість впливати на свій дохід.

Відправити резюме можна за посиланням

PHP (Laravel) Developer

Plexteq

щонайменше 2 роки досвіду у розробці веб-додатків;

знання PHP 7 / PHP 8, SOLID, GRASP, шаблони дизайну;

професійний досвід роботи в рамках Laravel;

можливість писати модульні або функціональні тести;

середній рівень англійської мови, спілкування з клієнтами англійською мовою;

ступінь бакалавра / магістра в галузі комп’ютерних наук - це плюс.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з кредитування у відділення

КредитМаркет

освіта: вища / неповна вища;

володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office;

особисті якості та навички: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта.

продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на покупку авто, кредити на покупку товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти (карти);

консультування клієнтів;

ідентифікація клієнта;

пошук нових, робота з діючими клієнтами

формування пакету документів по кредиту.

цікава робота в дружній команді;

офіційна оплата праці (фіксована ставка бонус залежно від виконання плану);

можливість професійного і кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з нормування праці

Укрпошта

повна вища освіта.

впевнений користувач ПК.

здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації.

знання Word, Excel.

уважність та відповідальність.

розрахунки нормативної чисельності виробничого штату;

нарахування заохочень;

складання фотографії робочого дня;

хронометражні спостереження;

складання наказів, звіту з праці;

нормування доставних дільниць .

можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається.

повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт.

дружній колектив, котрий працює командно і на результат.

заробітна плата з перспективою росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

ТОВ Артур-Буд

освіта: вища юридична;

досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років.

робота с документами.

повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер корпоративного відділу з продажу

ПП КанцОптіма

володіння комп’ютером: 1С, офіс, Інтернет;

комунікабельність, активність, ініціативність, відповідальність, порядність, стресостійкість;

знання в області технології продаж;

знання і розуміння взаємозамінності продукції;

знання номенклатури і ринку;

комунікативні вміння та навички, такі як переконання, ведення переговорів, володіння основними техніками спілкування.

підтримка існуючої клієнтської бази;

пошук і формування клієнтської бази, вітається своя база клієнтів;

ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах організації;

забезпечення повного циклу продажів;

дотримання прийнятих в компанії стандартів роботи з клієнтами;

ведення робочої та звітної документації, підтримка в актуальному стані даних про клієнта в інформаційній базі клієнтів організації;

контроль відвантажень продукції клієнтам;

контроль фінансової дисципліни клієнта на основі фінансових документів, що отримуються від відділу обліку в торгівлі.

дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: понеділок — п`ятниця з 9:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;

вміння ставити перед собою цілі і досягати їх;

комунікабельність і відповідальність;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері.

спілкуватися з клієнтами в телефонному режимі;

презентувати нові продукти банку;

призначати зустрічі клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування;

офіційна заробітна плата ставка + бонус ;

кар'єрне зростання і багато нового досвіду;

класний і молодий колектив;

круті корпоративи та тимбілдинги;

навчання з бізнес-тренерами нашого банку

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор RIA (перевірка об'єктів нерухомості)

RIA.com

наявність смартфона з Android (версія 7.0 або новіше) або iOS (версія 10.0 або новіше) з доступом в інтернет;

наявність ноутбука або ПК з доступом в інтернет;

круто, якщо окремо є фотоапарат;

комунікабельність;

акуратність;

пунктуальність;

відповідальність.

приймати заявку на перевірку від координатора DOM.RIA;

комунікувати з офісом і клієнтами;

проводити очну перевірку об'єкта (квартира, будинок, земельна ділянка тощо);

формувати звіт про пророблену роботу.

повна зайнятість;

зміщений робочий тиждень 4/2, 8-ми годинний робочий день зі зміщеним початком роботи;

забезпечення необхідними матеріалами забезпечуємо: камера 360, штатив, роздруковані матеріали;

заробітна плата на випробувальний період — 7000 грн;

формат работи — особистий огляд нерухомості (квартира/будинок/офіс);

коспенсація звязку і проїзду за місто;

часткова компенсація проїзду по місту.

Відправити резюме можна за посиланням

Керівник торгового відділу

Ortek

досвід управління продажами: планування, аналіз, організація заходів для збільшення продажів та інше — від 3-х років;

успішні кейси по розробці стратегії продажів по різним каналам збуту та маркетингової активності;

знання основ маркетингу та технологій управління продажами;

знання принципів побудови бізнес-процесів;

досвід управління персоналом (від 20 осіб): планування процесів, постановка цілей та завдань команді, контроль, мотивація та розвиток персоналу;

знання ПК на рівні впевненого користувача, готовність вивчати нове програмне забезпечення;

клієнтоорієнтованість, відповідальність, орієнтація на результат продажів, бажання і готовність до динамічного розвитку та навчання;

наявність власного автомобіля.

організація та структурування відділу продажів;

забезпечення ефективної роботи підрозділів: координація, навчання, мотивація, контроль, побудова системи взаємодії;

активний розвиток каналів продажів та методів збільшення прибутковості;

контроль за продажами, постановка планів, формування та контроль цінової політики, формування асортименту;

розробка та впровадження KPI показників для торгового персоналу, контроль їх досягнення.

своєчасна заробітна плата, що мотивує, ставка +% від продажів;

можливість професійного розвитку своїх компетенцій;

компенсація палива + амортизація авто;

робота в молодому, дружньому колективі;

спеціальна ціна на продукцію Компанії та її сервіси.

Відправити резюме можна за посиланням

Начальник відділу продажів

ТОВ Галичина

досвід роботи на посаді начальника відділу продажів;

досвід ведення переговорів;

знання внутрішніх бізнес процесів дистрибуції;

вміння управляти торговими командами;

знання ринку молочної продукції буде перевагою;

впевнений користувач ПК;

водійське посвідчення категорії В та досвід кермування автомобілем від 2-х років;

ділові та особисті якості: високий рівень організованості, системний підхід до роботи; стратегічне та критичне мислення; вміння поставити задачі і розподілити їх серед виконавців, координувати і контролювати роботу; орієнтація на результат.

 

здійснювати управління та контроль за роботою торгової команди;

організовувати та координувати збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів;

організовувати зв’язки з діловими партнерами та забезпечувати своєчасне виконання обов’язків перед контрагентами;

планувати, організовувати, контролювати та аналізжувати поставлені задачі Компанії;

розвивати території.

працювати з дебіторською заборгованістю.

робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання;

офіційне працевлаштування;

цікаві, амбіційні задачі та підтримку в їх реалізації;

графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;

місце праці: м. Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з персоналу

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи в сфері HR від 1-го року;

володіння методами пошуку персоналу та технологіями проведення інтерв'ю;

активність, ініціативність, орієнтація на результат.

активний пошук і масовий підбір персоналу (опис вакансій, розміщення реклами про вакансії в різних джерелах);

проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів;

проведення програми адаптації для нових співробітників;

участь в проєктах відділу підбору персоналу;

проведення exit-інтерв’ю.

робота у великій та динамічній компанії;

офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій;

можливість кар'єрного і професійного зростання;

медичне страхування;

комфортні умови роботи і доброзичлива атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням

Контролер-ревізор

Megasport

вища освіта;

вільне володіння MS Office, MS Excel;

перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу;

готовність до відряджень 4 відрядження на місяць!;

уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації.

проведення інвентаризації ТМЦ;

перевірка ведення товарної документації;

контроль касової дисципліни та документообігу;

перевірка фінансової діяльності торговельних точок;

контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії;

аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку.

успішна команда в числі 1000 професіоналів;

відточені досвідом стандарти роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер зі збуту (ЗЗР, добрива, насіння)

ТОВ Сервіс-Агрозахід

досвід роботи в аналогічній сфері від 2 років;

власне авто;

вища освіта (бажано аграрна);

вміння знаходити підхід до людей, відповідальність та самоорганізованість;

велике бажання працювати.

збут продукції: засоби захисту рослин, добрива, насіння;

робота з наявними партнерами, консультації;

дослідження тенденцій розвитку ринку;

збільшення клієнтської бази;

укладення договорів.

робочий графік: пн-пт 9:00 — 18:00;

стабільна та цікава робота в компанії, що розвивається;

вчасна виплата заробітної плати;

офіційне працевлаштування, дотримання соціальних пільг і гарантій;

молодий, дружній колектив;

тренінги та навчання;

корпоративний відпочинок;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання, самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням

Економіст з праці

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

уміння аналізувати великий об'єм інформації;

аналітичний склад розуму;

організованість;

концентрація уваги;

терпіння;

впевнений користувач ПК, глибокі знання і практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel- глибокі знання, Word, Excel, Power point, Outlook).

аналіз використання трудових ресурсів;

здійснення підготовки аналітичних і статистичних звітів з продуктивності праці;

збір, систематизація інформації і проведення аналізу економічних показників по праці;

аналіз виконання норм виробітку;

розрахунок чисельності робітників та контроль виконання.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

медичне страхування за корпоративною програмою;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ВКП Арсенал

досвід роботи в продажах від 1 року;

комунікабельність;

грамотна мова;

уміння вести переговори і працювати з запереченнями;

бажання розвиватися;

наявність особистого автомобіля обов'язково;;

величезною перевагою буде досвід роботи в сфері будівельного кріплення знання метизної групи товару.

розширення клієнтської бази;

ведення переговорів, укладання угод;

прийом і оформлення замовлень;

виконання плану продажів і контроль дебіторської заборгованості.

зручний графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 17:00;

працевлаштування згідно КЗпП лікарняні, відпустка;

Компенсація ПММ і амортизація автомобіля.

Корпоративний мобільний зв'язок.

Можливість професійного зростання.

Своєчасна виплата ЗП і дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Project-менеджер

ElephantsLab

досвід роботи на аналогічній посаді (6 місяців +);

розуміння циклу розробки програмного забезпечення (від початку до фази підтримки проєкту);

англійська мова середнього рівня є обов’язковою;

розуміння специфіки та термінології блокчейн;

досвід роботи з методологією Agile (Scrum);

базові знання принципів веб-програмування та мобільної розробки;

досвід безпосередньої роботи з клієнтами;

відмінні міжособистісні та лідерські навички;

буде плюсом:

-підприємницький досвід або досвід роботи у стартапах;

-досвід в розробці ігор.

керувати комунікацією з командою та замовниками;

готувати технічну документацію;

співпрацювати з командою для випуску якісного продукту в зазначені терміни;

складати плани та оцінки проєктів;

проводити мітинги та стенд-апи з командою;

розділяти проєкти на задачі, пріоритезувати їх і розподіляти між виконавцями;

контролювати хід виконання завдань, стан проєктів;

відстежувати задоволеність команди;

координувати операційні процеси по проєкту.

конкурентна заробітна плата;

можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи для підвищення професійної майстерністі;

регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги;

дружня та молода команда професіоналів;

гнучкий графік;

просторий комфортний офіс;

смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з налаштування цифрової техніки

Фокстрот

 

консультувати клієнтів з питань налаштування техніки;

налаштовувати техніку (смартфони, планшети, ноутбуки, SMART TV і т.п.);

проводити сервісне обслуговування клієнтів: перевіряти техніку та надавати інформаційне консультування.

працевлаштування згідно законодавства;

конкурентна заробітна платня без верхньої межі;

можливість змагатися, перемагати та отримувати призи та винагороди;

чудова корпоративна культура та енергійна команда;

корпоративний одяг;

корпоративне навчання;

знижки на придбання товарів в нашій мережі;

корпоративні знижки від компаній-партнерів;

незабутні корпоративні заходи;

найшвидше кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

ФранківськМіськСплав

 

підбір персоналу;

консультування та навчання персоналу;

перевірка звітів;

безлімітний телефон;

офіційне оформлення;

шестиденний робочий тиждень з Пн. по Сб., з 9.00 по 19.00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Конс на Би$

вік від 22 до 40 років;

вільне володіння українською та російською мовою;

гнучкий розум, здатний швидко вчиться і приймати рішення.

робота з клієнтами по нашим навчальним програмам, які САМІ до нас звернулися, ніяких холодних дзвінків;

ведення звітної документації, гугл-таблиць.

навчання за рахунок компанії допуск до програм вартістю до 2000 $;

кар'єрний ріст від менеджера з продажу до керівника відділу продажів;

відкритий і дружній колектив, який завжди готовий допомогти.

Відправити резюме можна за посиланням

Продавець-консультант

Цитрус

бути яскравою та активною особистістю;

мати в серці любов до людей, електроніки і ґаджетів;

бути готовим до навчання і розвитку разом з Цитрус;

мати досвід роботи в продажах (бажано).

виконувати план продажу;

отримувати насолоду від роботи;

допомога в виборі гаджетів та аксесуарів для клієнтів;

дарувати добрий настрій і продавати найкращий товар та сервіси;

проводити підготовку магазину до відкриття;

вести викладку товару;

брати участь в зборах та тренінгах для персоналу.

цікава та активна робота в яскравій команді;

можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI;

всі умови для професійного і кар'єрного розвитку;

можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати;

корпоративні ціни на товар в Цитрус, безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат, навчання в Цитрус Академії та інші «плюшки»;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний.

Відправити резюме можна за посиланням

HR Specialist, Recruiter, Рекрутер (US market)

V&A

наявність ноутбука;

вільне володіння розмовною та письмовою англійською;

хороші навички роботи з MS Office (Outlook, Word та Excel);

тихий домашній офіс;

доступність для роботи за одним із таких фіксованих графіків на ваш вибір (за київським часом):

- з 15 вечора до півночі (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб – Ср;

- з 17:00 до 02:00 (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 15% вища);

- з 18:00 до (3:00 8 годин з 1-годинною перервою на обід) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 20% вища).

наймати найкращих талантів для різноманітних вакансій в галузі ІТ, машинобудування, виробництва, фінансів, маркетингу тощо;

проводити скринінг телефонних дзвінків з кваліфікованими кандидатами, попередньо відібраними для вас командою джерел;

допомагати в організації співбесід для кваліфікованих кандидатів з нашими клієнтами.

можливість вивчати нову професію, отримуючи зарплату (ми проводимо навчання на виробництві);

конкурентна зарплата в доларах США;

додаткові бонуси та комісійні на основі результативності;

сплачені податки та збір за Інтернет;

платні семінари / вебінари з професійними міжнародними тренерами;

пакет переваг (відпустка, оплачуваний вихідний, відпустки, медичне страхування / страхування життя, членство в спортзалі тощо);

корпоративний ноутбук;

зростання кар’єри;

індивідуальний тренінг та підтримка нашого внутрішнього тренера.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ КМН

вища економічна освіта;

досвід роботи від 2 років (виробництво, ФОП);

знання бухгалтерського та податкового законодавства;

впевнений користувач ПК;

знання 1-С 7:7, Excel, Word;

самоорганізованість, відповідальність, стресостійкість;

уміня працювати в колективі в умовах багатозадачності;

чесність, уважність та порядність.

ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;

прийом, контроль і обробка первинної документації;

ведення ОЗ (прихід, введення в експлуатацію);

ведення документів по складу;

контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;

формування документації по списанню товарів;

формування документації на виготовлення продукції;

участь в проведенні інвентаризації.

контроль складських залишків;

контроль за списанням товару зі складу.

графік роботи: пн-пт 9.00−17.00;

працевлаштування та соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Туристичний менеджер

Travel Service

дівчина з досвідом роботи в туризмі;

вік від 19 до 35 років;

знання основних напрямків і готельної бази;

вміння продавати;

активна життєва позиція;

робота на результат;

комунікабельність і стресостійкість;

креативність та відповідальність.

 

робота в дружньому колективі;

цікава і не нудна робота;

своєчасна виплата заробітної плати;

подорожі по світу за відносно невеликі гроші;

можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Контролер в магазин

ЕкономКлас

досвід на керівній посаді від 1 року (сфера Retail);

досвід роботи з фіскальним касовим апаратом та участь у інвентаризації;

уважність, мобільність, чесність, стресостійкість, націленість на результат;

готовність до відряджень по області (м. Гайсин, м. Тульчин).

перевіряти зовнішній та внутрішній стан торгових точок;

здійснювати контроль за роботою працівників магазину (якість обслуговування, виконання процесів тощо);

надавати звітність;

контроль магазинів м. Вінниця та Вінницької обл.;

участь у інвентаризації магазинів.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

повна зайнятість, 5 роб.днів, 2 плаваючі вихідні;

години роботи з 08:00\09:00 до 19:00;

цікаві завдання та відрядження;

компенсація транспортних витрат та проживання під час відряджень;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням