Вакансії для студентів і випускників станом на 08.07.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Регіональний менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
ТОВ Інтертехінвест |
знання ринку сільськогосподарських машин (наявність клієнтської бази, наявність особистого контакту з товаросельхозпроізводітелямі); досвід роботи не менше одного року в «активних» продажах сільськогосподарської техніки (знання предмета); вища освіта; водійські права - обов'язково категорія «В» - легковий транспорт; знання комп'ютера - обов'язково Exel, Word, вітається 1С-бухгалтерія. |
продаж сільськогосподарської техніки імпортного та вітчизняного виробництва і запчастин до неї; пошук потенційних покупців, підтримка довгострокових відносин з ними; зміцнення іміджу компанії; робота з первинною документацією, складання звітності про виконану роботу; ведення клієнтської бази, ведення переговорів в умовах жорсткої конкуренції. |
повний соц.пакет; службовий автомобіль, мобільний зв'язок, ноутбук; повна зайнятість; висока З.П., плюс% від продажів, + премія за підсумками роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу насіння |
ВНІС-Захід |
дівчина, з чіткою дикцією; вміння успішного користування ПК, Excel; комунікативність, відповідальність, стресостійкість. |
холодні дзвінки; створення своєї клієнтської бази та розвиток існуючої; створення попиту на продукцію у клієнта; грамотна консультація та продаж. |
оплата стажування, лікарняного, відпустки; офіційне працевлаштування згідно КЗпП; корпоративний зв’язок, ПК, телефон; корпоративний автомобіль для виїзду до клієнта; комфортий офіс та дружній колектив; графік роботи — Пн.-Пт., 9.00 — 17.00.; ЗП: ставка + % |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
зарплата — ставка + відсоток; комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 9.00 до 18.00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу логістики |
Aptiv Services Ukraine |
вища освіта; Intermediate English level (співбесіда буде проходити на англійській мові); просунутий користувач Microsoft Office; комунікативні навички; вміння працювати в команді; орієнтація на результат; вміння ефективно вирішувати проблеми; досвід в автомото галузі буде перевагою; досвід роботи у програмі SAP буде перевагою. |
контроль наявності компонентів та матеріалів для забезпечення виробництва; співпраця з постачальниками; комунікація з відділами, відповідальними за виробництво; ведення звітності. |
офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України; конкурентна заробітна плата; навчання на робочому місці; можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний HR-менеджер (фармацевтична сфера) |
ТОВ Юрія-Фарм |
досвід реалізації та вдосконалення HR-проектів; практичні навички використання ефективних методів на інструментів пошуку персоналу; практичні навички супроводження процесу адаптації нових співробітників; успішний досвід реалізації програм розвитку персоналу; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; лідерська позиція; відповідальність за результат; вміння налагоджувати партнерські відносини; володіє навичками ефективної комунікації. |
проведення процесів адаптації та оцінки персоналу на різних етапах employee journey map в регіональному торговому представництві; організація вивчення задоволеності, лояльності та залученості персоналу, аналіз його результатів; попередження і вирішення конфліктних ситуацій в підрозділах; організація і контроль ведення кадрового адміністрування в підрозділі; організація корпоративних мотиваційних заходів, згідно потреб підрозділу; імплементація корпоративної культури та підтримка стратегії внутрішніх і зовнішніх комунікацій; збір і аналіз HR-метрики; підготовка звіту по HR функціям до бюджетного комітету підрозділу; забезпечення наявності кандидатів необхідної компетенції в необхідній кількості, з корпоративними цінностями для за закриття вакансій. |
офіційне працевлаштування в корпорації з корпоративною культурою і цінностями; робота в амбіційній і цілеспрямованій команді; конкурентний рівень оплати праці (ставка, премії, 13 заробітна плата); комфортні умови праці: безкоштовне корпоративне харчування; корпоративне навчання: семінари, вебінари, тренінги; участь в цікавих HR-проектах; 30 днів щорічної відпустки, замість 24 відповідно КЗпП; корпоративний ноутбук, телефон та оплату мобільного зв’язку; багато інших переваг про які розкажемо при зустрічі). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з проблемних відправлень |
ТОВ Нова пошта |
вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office; відповідальність, старанність в роботі; освіта середня-спеціальна, незакінчена вища. |
здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень; оформлення довозів нерозпізнаних відправлень; обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження; можливість кар'єрного росту; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
STV group |
автомобіль і готовий використовувати його для роботи; досвід роботи в торгівлі; володіння ключовими навичками активних продажів; досвід роботи з запереченнями; вміння проводити переговори та презентації; знання основ мерчандайзингу; націленість на результат. |
відвідування торгових точок; організація ефективної роботи з клієнтами; виконання плану продажів; контроль дебіторської заборгованості; забезпечення домінуючої представленості в точках; виконання стандартів мерчандайзингу в торгових точках; пошук нових клієнтів та розширення покриття; своєчасне надання звітності керівнику. |
досвід роботи в масштабній компанії; фінансова стабільність: винагорода регулярна та переглядається щороку; навчальні, лідерські програми та функціональні конференції; можливість побудувати кар'єру; робота з унікальним товарним асортиментом та професійними партнерами; офіційне працевлаштування; привітна, дружня та досвідчена команда; оплата амортизації; компенсація палива та мобільного зв’язку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник головного бухгалтера |
ТОВ Астов |
досвід роботи від 2-х років; знання бухгалтерського обліку; досконале володіння податковим законодавством; знання ПК, 1С-8, МЕДОК, клієнт банк. |
робота з первинною документацією; розрахунок заробітної плати, лікарняних, розрахункових та відпускних; підготовка та здача звітності в податкову та фонди. |
офіційне працевлаштування; повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (В2В) |
Azmol British Petrochemicals |
вища освіта (бажано економічного напрямку); успішний досвід роботи в активних продажах буде перевагою; досвід роботи з автомастилами, автокосметикою, автозапчастинами бажаний; комунікабельність, активність, стресостійкість, цілеспрямованість, робота на результат; впевнене користування ПК; наявність авто обов`язкова. |
розвиток регіону, розширення ринку збуту мастильних матеріалів та олив у сегменті В2В; просування товарної групи та нового бренду на ринок; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази (сільськогосподарські, виробничі підприємства, ключові клієнти); планування, виконання плану продажу, відвантаження; проведення переговорів, підтримка існуючої клієнтської бази; організація промо-заходів у своєму регіоні; контроль дебіторської заборгованості; моніторинг цін та пропозицій ринку. |
робота в команді професіоналів, в дружньому колективі; перспектива кар`єрного росту (регіональний керівник); компенсаційний пакет: амортизація авто, палива, мобільного зв`язку; регулярне навчання (тренінги щодо продукту, продажу, переговорів та інші.); періодичні відрядження; стабільна оплата за схемою: ставка + %. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов'язково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Хоум-Нет |
вища освіта; досвід ведення первинного бухгалтерського та управлінського обліку; знання бухгалтерського обліку матеріалів, ОЗ та необоротних активів; знання обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками; знання обліку ПДВ; робота з договорами; досвідчений користувач MS Office, 1С УТП, Медок. |
|
цікава робота в Компанії, що стрімко розвивається; молодий та енергійний колектив; лояльне керівництво; нормований графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Туристичний менеджер |
Travel Service |
дівчина з досвідом роботи в туризмі; вік від 19 до 35 років; знання основних напрямків і готельної бази; вміння продавати; активна життєва позиція; робота на результат; комунікабельність та стресостійкість; креативність та відповідальність. |
|
дружній колектив; цікава і не нудна робота; своєчасна заробітна плата; можливість часто подорожувати по світу за відносно невеликі гроші. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); офіційна заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст, 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта; за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Рост Лімітед |
досвід роботи не менше 2-х років; знання КЗпП, основ кадрового обліку, управління персоналом; ови роботи: понеділок-п«ятниця робочі дні, субота, неділя вихідні. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. ведення кадрового облiку; оформлення документацii з кадрiв; облiк особового складу та його систематичний аналiз. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експедитор |
STV group |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; готовність до фізичних навантажень. |
прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними; розвантаження та завантажувати товар; супровід доставки товару в торговельні точки; вивантаження товару в торговельні точки; робота з документами.
|
соц. пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки; стабільна заробітна плата (без затримок); можливість професійного і кар'єрного росту; графік роботи 5 дн/тиждень, 07:00 — 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник юриста |
Юридичний центр захисту боржників |
вища юридична освіта, в тому числі на рівні молодшого бакалавра; вік від 25 років; грамотна юридична мова; контроль оплат; охайний зовнішній вигляд; чемність; комунікабельність; старанність; наполегливість. |
повноцінний контроль дорожньої карти клієнта; повна взаємодія з клієнтом протягом його юридичного обслуговування; виконання доручень юриста (адвоката); ведення журналу зайнятості юриста (адвоката); організація зустрічей з клієнтами і т.д.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор салону краси |
Secret de Beaute |
досвід роботи в сфері послуг – вітається; навички роботи в команді і хороше почуття гумору - обов'язкові). |
відповіді телефонні дзвінки та повідомлення в соціальних мережах; консультація клієнтів по послугах і косметиці; зустріч і обслуговування клієнтів,; ведення каси; координування роботи майстрів; підтримання чистоти і порядку в салоні; замовлення продукції та витратних матеріалів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер, помічник головного бухгалтера |
Теплова практика |
досвід роботи; 1-С 8 Бухгалтерія. |
робота з первинною документацією; ведення каси; складання ТТН; списання палива; взаєморозрахунки з контрагентами; кадровий облік. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Френдт |
досвід роботи не менше 2 років; знання 1С-8 УТП, Excel, MEDOC; здатність працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації. |
внесення оплати через систему Клієнт-банк; рознесення банківської виписки; взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками; первинна документація; ведення обліку розрахунків з підзвітними особами; ведення та оформлення відряджень, ведення шляхових листів, списання палива. |
сучасний офіс за містом (с.Писарівка); офіційне працевлаштування; організоване робоче місце всім необхідним; обіди за рахунок компанії; трансфер до офісу і назад. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
БіоХімІнвест |
досвід роботи від 1 року; бажаний досвід роботи у виробничій або агро компанії; знання економіки підприємства - економічний аналіз, складання калькуляцій, бюджетування, планування. |
постійний аналіз та оптимізація виробничих процесів, споживаних ресурсів з точки зору зниження собівартості виробництва; річне / квартальне / місячне планування за напрямами (в т.ч формування і затвердження бюджетів); порівняння план / прогноз, виявлення причин відхилень; щомісячне формування цін на готову продукцію в Україні, розрахунок калькуляції собівартості готової продукції становить, в т.ч. розрахунок калькуляцій по трейдингу супутніх продуктів; розрахунок техніко-економічних обґрунтувань по проектам, визначення їх економічної доцільності та термінів окупності; надання аналітики / інформації за запитом керівництва. |
безкоштовна доставка співробітників з м Вінниця до місця роботи і назад; графік роботи з 9:00 до 18:00, Пн-Чт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину |
Люксоптика |
вища освіта; досвід управління магазином від 2 років (колектив, асортимент і товарні запаси, облікова політика); досвід роботи в продажах непродовольчих товарів; бажання і вміння спілкуватися; грамотна мова і приємна зовнішність; відповідальність, готовність працювати на результат; прагнення професійно розвиватися, докладаючи власні зусилля. |
планування продажів магазину, забезпечення виконання планових показників; консультування відвідувачів магазину; управління роботою команди магазину; організація та контроль дотримання стандартів роботи; контроль оформлення магазину (асортимент, викладка, рекламні матеріали); контроль ТМЦ, участь в інвентаризації; ведення встановленої звітності; аналіз конкурентного середовища; взаємодія з контролюючими організаціями; виконання політик і розпоряджень компанії, що регламентують роботу роздробу. |
робота у відомій і стабільній компанії; офіційне працевлаштування, згідно КЗпП; соціальні гарантії; корпоративне навчання; дружний колектив, допомога і підтримка колег; можливість кар'єрного і професійного зростання; гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
ТОВ Еко-Сфера |
знання законодавства та вміння його застосовувати; здатність забезпечити юридичну безпеку компанії та порядок внутрішньої документації; успішний досвід на попередніх місцях роботи. |
робота з договорами та юридичні консультації підрозділам компанії; робота з претензіями, вимогами та іншими запитами; участь у співпраці з банками з юридичного боку. |
навчання та безліч можливостей для професійного росту; стабільна конкурентна зарплата; офіційне працевлаштування; корпоративний мобільний зв’язок; графік роботи: пн-пт з 8:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
TerraMare |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року ( кандидати без досвіду не розглядаються ); знання ПК (MS Office, Keeper, Ultra); досвід в організації та проведенні банкетів. |
зустріч гостей; підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей в залі; прийом заявок, організація і проведення банкетів; робота з удосконаленням діяльності організації; підвищення виторгу; створення сприятливих умов для виявлення творчої ініціативи співробітників в досягненні високих результатів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
комунікабельність та стресостійкість; навички активних продажів, грамотне мовлення; бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів. |
|
стабільний графік 5/2, а також широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом; дружній та професійний колектив, якій з радістю вас навчить та підтримає у перші місяці роботи; корпоративна культура — наша гордість; гарантований кар'єрний ріст; офіційне працевлаштування; 24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні; привабливий соцпакет: медичне страхування, пільгове кредитування, консультаційні послуги з юридичних питань, забезпечення безпеки працівників та членів їх сімей програма «Захист», корпоративний мобільний зв’язок; навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку, 91 програма для ефективного навчання співробітників; веселі корпоративні свята і заходи для любителів здорового способу життя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Агроресурс-А |
вища освіта відповідного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років. |
обробка та внесення до програми 1С замовлень; підготовка первинної документації для відвантаження товару; контроль наявності товару і відображення його в складських залишках в програмі; формування актів звірки і звірка з клієнтами; підготовка договорів та специфікацій для роботи з клієнтами; створення карток нових клієнтів в 1С. |
офіційне працевлаштування; конкурентний рівень заробітної плати; службовий ноутбук, мобільний зв’язок; гарний колектив та дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |