Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів

Посадові обов’язки

Умови праці

Як податися?

Економіст управління операційних контролів та ефективності бек-офісу

Credit Agricole Group

повна вища економічна\фінансова освіта;

досвід роботи в банку від 2 років;

знання нормативних документів та законодавства, що регулюють операційну діяльність Банку;

знання економічного змісту і технології банківських операцій;

вміння робити перехресну перевірку;

вміння працювати з таблицями в Excel;

уважність до деталей, пунктуальність, здатність працювати з великими об'ємами інформації, організованість, високий рівень відповідальності.

перевірка в системі електронного документообігу електронних анкет клієнтів ФО, створених в рамках реалізації зарплатно-карткових проєктів;

перевірка справ з юридичного оформлення рахунків та електронних анкет клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

перевірка електронних анкет та погодження клієнтів — юридичних осіб в системі електронного документообігу;

контроль та супроводження операцій фізичних\юридичних осіб;

контроль та супроводження функцій операційного блоку;

формування необхідної звітності.

стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;

фіксована ринкова заробітна платня, річний бонус за результатами роботи;

соціальний пакет згідно КЗпП та медичне страхування за рахунок Банку через три місяці роботи;

участь у проєктах кадрового резерву.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ТОВ Хаскі Аутсорсинг

 

пошук потенційних клієнтів;

здійснення холодних дзвінків представникам бізнесу;

проведення ділових зустрічей, ведення переговорів, укладання договорів.

авторська програма навчання та адаптації для співробітників (5 днів);

графік: пн-пт 9:00 -18:00

офіс у Вінниці на проспекті Коцюбинського;

можливість працювати віддалено після проходження випробувального терміну (3 місяці);

постійне навчання для менеджерів з продажу, тренінги, а також англійська і польська мови за бажанням;

чудова корпоративна культура, дружні колеги;

оплачувана відпустка та лікарняні;

оплачуваний спортзал, бонуси за не куріння;

подорожі за виконання плану.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

АКцентр

знання Google Analytics, Photoshop, Illustrator (фото, відео редактори);

досвід проведення конкурсів, розіграшів та вікторин;

вміння легко писати цікаві тексти;

знання трендів інтернет-маркетингу;

грамотне володіння українською та російською мовами;

креативність, адаптивність, бажання навчатись та розвиватись;

вміння чути керівників, легкість в комунікації.

ведення та наповнення сторінок компанії в соціальних мережах;

формування контент-плану;

створення та оформлення контенту: текст, фото, відео та інше;

аналіз ринку, аудиторії і конкурентів;

залучення підписників, збільшення аудиторії;

формування та підвищення лояльності до бренду;

комунікація з підписниками, відповіді на коментарі;

моніторинг ефективності просування сторінок;

робота з дизайнером;

організація sms та Viber розсилки.

офіційне працевлаштування;

стабільна висока з/п (рівень оговорюється на співбесіді);

соціальні гарантії;

корпоративний відпочинок та навчання;

робота в колективі, який завжди готовий підтримати та допомогти.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрисконсульт

Мережа права

вища освіта;

досвід в продажах буде великою перевагою;

вміння працювати швидко;

високий рівень самоорганізації.

консультування клієнтів по телефону / при особистій зустрічі;

ведення системи обліку клієнтів;

дотримання плану продажів;

підвищення рівня кваліфікації;

відрядження.

безкоштовне навчання;

справедлива оплата Вашої праці;

дружний колектив;

грошові призи лідерам команди за результатами місяця;

можливість кар'єрного росту та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ПП Вікторія

стаж роботи (бажано);

вміння працювати в колективі.

приготування страв;

контроль якості приготування.

постійна робота;

харчування;

висока заробітна плата;

доставка до роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з організації, оформлення перевезень

ТМ АСУ

 

аналіз ринку транспортних послуг і пошук перевізників;

оформлення усієї супровідної документації до перевезення;

контроль водія від моменту завантаження до моменту розвантаження;

контролювати та аналізувати ціни на транспортні перевезення;

робота з таблицями Exel.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами (вхідна лінія)

Dnipro-M

вільна українська, російська мови;

здатність швидко навчатись;

щире бажання допомагати людям;

бажання професійно зростати.

 

мотиваційна заробітна плата;

зручний позмінний графік;

стажування 1 тиждень, випробувальний термін 2 місяці;

оплата стажування у разі проходження випробувального терміну;

реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту;

офіційне працевлаштування;

комфортний офіс зі зручним місце розташуванням, смачною кавою, чаєм та печивом;

розвиток професійних і особистих якостей у навчальних програмах «Business start» та «Академії Корпоративної Освіти».

Відправити резюме можна за посиланням

Туристичний менеджер

Travel Service

дівчина з досвідом роботи в туризмі;

вік від 19 до 35 років;

знання основних напрямків і готельної бази;

вміння продавати;

активна життєва позиція;

робота на результат;

комунікабельність та стресостійкість;

креативність та відповідальність.

 

робота в дружньому колективі;

цікава і не нудна робота;

своєчасна заробітна плата;

часті подорожі по світу за відносно невеликі гроші;

можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер (первинна документація)

ПКЛ Вінницька газетна друкарня

знання 1С;

досвід роботи;

бажання навчатись;

відповідальність.

оформлення первинної документації;

контроль оплат;

повернення накладних, оформлення договорів.

робота в офісі;

соцпакет;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор

ФОП Тищенко А.А.

активна, позитивна дівчина-без шкідливих звичок, весела та товариська, але при цьому ввічлива, грамотна, пунктуальна;

вік 25−40 років, приємної зовнішності;

вміння працювати з людьми;

відповідальне ставлення до своїх обов’язків;

бажано досвід роботи у сфері адміністратора.

доброзичлива зустріч клієнтів;

налаштування позитивної атмосфери;

ведення бази даних клієнтів по ЦРМ системі;

запис, нагадування і консультування клієнтів про послуги та продукцію центру згідно скрипта;

вміння організувати робочий день, згідно чек листа.

відмінні умови праці (тепло, комфорт і затишок), чудовий колектив;

стабільна заробітна плата та офіційне працевлаштування;

корегуючий графік роботи;

зручне місце розташування, з комфортною транспортною розв’язкою.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-менеджер

ФОП Степановський А.Ю.

вміння читати і збирати інформацію англійською мовою;

базові розуміння серфінгу в інтернеті;

впевнений користувач пк;

посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу.

робота з каталогом компаній;

перевірка актуальності даних в таблицях.

повний робочий день;

8-ми годинний робочий день;

можливість працювати віддалено.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

комунікабельність та стресостійкість;

навички активних продажів, грамотне мовлення;

бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів.

 

заробітна плата виплачується 3 рази на місяць;

стабільний графік 5/2;

широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом;

дружній та професійний колектив;

корпоративна культура;

гарантований кар'єрний ріст;

офіційне працевлаштування;

24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні;

привабливий соцпакет;

навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку (91 програма для ефективного навчання співробітників).

Відправити резюме можна за посиланням

Логіст-диспетчер

ТОВ Кеарфілд

наявність практичного досвіду роботи з 1С8;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики, (бажано в агросфері);

права на право водіння автотранспорту категорії В.

формування транспортної документації;

ведення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту,

формування замовлення і реєстру доставок;

контроль та аналіз ціни на транспортні перевезення;

планувати поставки;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій складської і транспортної логістики в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з бухгалтерського обліку

Агропросперис

закінчена вища освіта;

досвід роботи бухгалтером (обов’язково);

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

впевнений користувач системи «Клієнт-банк»;

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;

уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації.

формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів;

створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти;

проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»;

проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день;

проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено;

перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк).

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

декретне місце;

повний робочий день (з 8.00 до 17.00, п’ятиденка);

участь в професійних тренінгах;

добровільне медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер служби підтримки зі знанням польської та англійської мови

LetyShops

вміння грамотно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською);

високий рівень володіння польською та англійською мовами;

відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач;

бажання працювати в задоволення.

консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату;

активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань;

бажання розвиватися і охоче ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами.

робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці;

конкурентна зарплата;

офіційне оформлення;

уроки англійської та іспанської мов.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог, менеджер акцій

ТОВ Шик і Блиск

 

організація та участь у масових заходах, соціальних проєктах;

спонсорство, благодійність (розуміння які проєкти відповідають цінностям компанії, де варто бути присутніми);

іміджева реклама;

організація відкриття нових магазинів, акції, промо;

аналітика та механіка акцій.

сучасний класний офіс;

офіційне працевлаштування;

весь соц пакет;

навчання, розвиток;

харчування, зона відпочинку;

івенти, подорожі, просто посиденьки з колегами.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

Анекс Тур

презентабельна зовнішність + грамотна мова;

досвід роботи в туризмі обов'язковий;

знання хоча б декількох популярних курортів;

вміння продавати, бажання вчитися і розвиватися;

бажання професійно виявляти потребу мандрівника, а «Не впарювати тур» аби продати;

розбиратися в туристичному законодавстві: візове оформлення, правила перетину кордону і т.д .;

бажання виконати замовлення найкращим чином;

знання англійської мови (базовий рівень);

вміння працювати в команді,

стресостійкість;

уважність.

прийом замовлень, підбір турів, бронювання;

підготовка та оформлення документів, договорів;

консультування та підбір турів відповідно до вимог туристів;

повний цикл ведення туриста від моменту отримання заявки до повернення з подорожі;

робота з соціальними мережами.

комфортні умови роботи: 5 робочих днів, 2 вихідних (пн-пт з 10:00 до 19:00, сб 11: 00-17: 00);

франчайзинговий офіс найбільшого оператора в Україні в самому центрі міста;

постійний розвиток і навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник фінансиста

ФОП Івахов Д.С.

дівчина 21-27 років.

робота з базою 1С;

ведення звітності;

розрахунок заробітної плати.

комфортна робота з дому або в центрі міста;

постійне зростання заробітної плати;

кар’єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Вінницька НБК

економічна освіта;

досвід роботи в програмах «1С:Бухгалтерія», «Медок»;

вміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-Банк»;

знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації;

вміння працювати в команді, відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість;

вік — від 25 до 40 років;

розглядаються резюме при наявності фото.

бух/облік матеріалів;

постановка обліку виробничих операцій;

складання бухгалтерської та податкової звітності;

ведення кадрової документації та розрахунок заробітної плати;

контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;

ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;

прийом, контроль і обробка первинної документації;

ведення документів по складу, формування документації по списанню товарів та участь в проведенні інвентаризації;

ведення бухгалтерського та податкового обліку;

здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

стабільна та висока заробітна плата;

дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням