Вакансії для студентів і випускників станом на 10.02.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ТОВ Консалтинг Корект |
освіта за спеціальністю «Облік та аудит»; високі компетенції щодо податкового та бухгалтерського обліку в різних галузях економіки, таких як: оптова торгівля, сільське господарство, виробництво; реальне вміння працювати в режимі багатозадачності; стресостійкість; досвід роботи бухгалтером від 2-х років. |
забезпечення документообігу з покупцями в тісній комунікації з менеджерами з продажу; документальне оформлення тендерних процедур; внесення в бухгалтерські програми первинних документів; ведення ФОП на єдиному податку; ПДВ (реєстрація податкових накладних); деяка статистична звітність; можливо організація роботи та контроль помічника. |
комфортний офіс; молодий, дружній колектив; всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; гнучкий графік за необхідності, п’ятиденний робочий тиждень; корпоративне навчання; індивідуальне навантаження з пропорційною оплатою; реальна можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор на ресепшн |
SmartApart |
знання розмовної англійської мови є обов’язковим; вища освіта; хороші навички ПК; відповідальність; зв’язок; приємний зовнішній вигляд; грамотна мова. |
|
позмінний графік роботи ½; офіційне працевлаштування; чудова команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-менеджер |
BillTech |
досвід в PR, вміння аналізувати ринок, конкурентів та можливостей для розвитку та просування продукту; базове розуміння крипти та крипто ринку (буде перевагою); досвід реалізації рекламних кампаній; досвід роботи з Google ADS (буде перевагою); English B1 і вище — обов’язково. |
пошук та аналіз інфлюенсерів (Youtube, Instagram, Twitter); пошук та аналіз рекламних порталів, площадок, місць під банери та івенти; ведення переговорів, виставлення чітких умов та закріплення умов договором. |
цікава робота в міжнародному проєкті; графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні Сб-Нд; стабільну та своєчасну оплату праці; сучасний офіс з зонами відпочинку та техніку Apple; безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі; безкоштовне відвідування спортзалу; безкоштовні курси англійської мови; безкоштовний корпоративний лікар; компенсація навчання та конференцій. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Диспетчер-логіст |
ТОВ Кеарфілд |
|
створення і ведення графіків по переміщенню сільськогосподарської техніки з фіксацією продуктивності; інформування клієнтів і менеджерів про всі робочі процеси, від виїзду техніки на господарство, до закінчення робіт; контроль виїзду та приїзду техніки до клієнта (підписання акту про виїзд техніки, контроль переїзду техніки по GPS трекеру, супровід механізаторів по мобільному зв’язку); вирішення питання механізаторів на господарстві (поселення, харчування, організаційні питання по виробничому процесу); перевірка шляхових листів (щоденна обробка групи «Viber» по використанню техніки на господарстві); здійснення звірки з клієнтом про об'єми виконаних робіт (по шляховим листам, GPS трекерам, тощо); внесення даних в 1С-8,3; внесення даних в «Бітрікс24»; своєчасне та якісне надавання звітів (Excel); виконання інших доручень керівництва та завдання протягом дня. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Smilefood |
бажання працювати в дружній команді; вміння готувати смачно і з душею; швидкість і точність приготування; готовність до високих показників роботи. |
дотримання графіка робочих змін; дотримання суворого погодинного робочого графіка; робота над технічними картками.
|
навчальна програма для всіх співробітників нашої компанії; можливість стати професіоналом; кар’єрне зростання; стабільна заробітна плата (без затримок), бонусна система; корпоративні заходи для всіх співробітників компанії; мотиваційні програми; гнучкий графік робочого часу; дружня команда; дворазове харчування; система знижок для персоналу; виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотна і впевнена українська та російська мови; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст (100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта); можливість працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кошторисник |
ТОВ Юкрейн Девелопмент Індастрі |
вища економічна/ будівельна освіта, розглянемо кандидата студента; впевнене володіння ПК, АВК 5; досвід роботи в будівництві; навички читання креслень, знання етапів будівництва; знання порядку розроблення та оформлення проєктно-кошторисної та технічної документації; організованість, відповідальність, аналітичний склад мислення. |
складання кошторисної документації на будівельні роботи; ведення перемовин з підрядником щодо кошторисів, розцінок, норм витрат; підготовка проєктно-кошторисної документації; попередній прорахунок об’ємів робіт та матеріалів по кресленням; розуміння ціноутворення будівельних робіт; фактичний замір і підрахунок об’ємів робіт та матеріалів виконаних робіт; ведення накопичувальних таблиць, звітність. |
офіційне працевлаштування; робота в команді з перспективою професійного росту та самореалізації; повна зайнятість, цікаві потужні проєкти; конкурентна заробітна плата, регулярні перегляди в залежності від виконаних обов’язків; сучасний офіс м.Вінниця, вул.Юності 18, S)mall; графік: 8:00−17:00 Пн- Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з операційно-касового обслуговування клієнтів |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта за економічним напрямом; досвід роботи від 1 року у банку; знання нормативних документів НБУ та знання операційних банківських програм; досвід операційно-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб обов’язковий. |
здійснення супроводу продажів; відкриття та обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб, проведення платіжних доручень, чеків; прийом та відправка грошових переказів; покупка, продаж, конвертація валюти; оформлення розрахункових документів; ведення касової звітності; зведення касових документів і документів дня; продаж банківських продуктів. |
робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків); офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя; 25 календарних днів відпустки; щомісячний бонус за результатами роботи; доступ до програм навчання та тренінгів; широкі можливості міжнародної мобільності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТД Укрсервис |
досвід роботи в сфері продажів; уміння швидко орієнтуватися в технічних характеристиках товару; ПК — впевнений користувач (Word, Excel); уміння презентувати продукцію; розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); хороші комунікативні навички, активність, вміння працювати в команді, поставлена мова і дикція. |
робота з клієнтами безпосередньо в сервісному центрі (консультація по асортименту, цінам, технічними характеристикам, оформлення документів при продажу); робота з базою контрагентів, підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
оплата праці: на ВТ 12 тис грн., після ВТ 14 тис грн. (ставка + виконання ключових показників); професійне навчання і можливість стати експертом в складному технологічному обладнанні; можливість розвитку професійних переговорних навичок; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Тревел - Менеджер |
Славянский тур |
презентабельний зовнішній вигляд + грамотна мова; здатність переконувати, наполегливість; знання англійської мови (базовий рівень); вільно користуватися обладнанням, ноутбуком, можливістю пошуку інформації в мережі. |
прийом замовлень, підбір турів, бронювання; обслуговування бази даних, обробка інформації, робота з документами; регулярний обдзвін клієнтської бази. |
можливість самостійно впливати на суму свого прибутку (% від продажів); офіційне працевлаштування (повний соціальний пакет); затишний офіс, кава, чай в центрі міста; графік роботи: 5 робочих днів на тиждень і 2 вихідних; амбітна і творча команда; безкоштовне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
Енергооблік |
креативність в створенні контенту, вміння генерувати ідеї та реалізувати їх; наявність базових знань з копірайтингу; здатність швидко навчатись і аналізувати; знання 1С та вміння наповнювати сайт. |
виконання задач та дотриманням дедлайнів; додавання товарів на сайт, наповнення характеристиками, фото та іншим контентом; підтримка контенту в актуальному стані; робота над технічним удосконаленням сайту (постановка ТЗ для 1С). |
молодий колектив, що підтримає та навчить; офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет; перспективний проєкт та можливість розвитку; можлива дистанційна робота; графік роботи - понеділок – п’ятниця з 08:30 до 17:30; субота та неділя — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЕкоДім |
вища освіта; знання ПК (1С 8, Excel); досвід роботи на аналогічній посаді є обов’язковим; здатність опрацьовувати великий об’єм інформації; аналітичний склад розуму, багатозадачність та розвинені комунікативні навички. |
аналітика та формування оптимальних залишків на складах, формування замовлення постачальнику; робота із запитами відділу продажів по термінах доставки та вартості товару; пошук, аналіз, вибір постачальників; визначення та контроль умов поставки та розрахунків; укладення договорів та звірка взаєморозрахунків з постачальниками; моніторинг асортименту та цін. |
робота у стабільній компанії; графік роботи: Пн-Пт, 8:30−18:00; гідний рівень оплати праці; можливість професійного та кар’єрного зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ АВ металл групп |
досвід продажів від 2 років (бажано промислової або будівельної групи товарів); вміння працювати з ПК, Outlook, Word, Excel, 1С; знання методів продажів; вміння вести переговори, працювати з запереченнями; наявність водійських прав категорії В (перевагою буде наявність власного автомобіля); товариськість; самовідданість; амбітність; зосередження на результаті. |
активні продажі (пошук і розширення клієнтської бази); рекламна підтримка роздрібного складу; моніторинг конкурентного середовища; обслуговування клієнтів; контроль і повний супровід транзакцій. |
впевненість у завтрашньому дні, стабільна зарплата, яка переглядається щороку; регулярні бонуси; офіційна реєстрація з першого робочого дня; 24 дні відпустки, корпоративні заходи, а також оплачувані лікарняні; дружня команда професіоналів, які завжди готові допомогти; корпоративний мобільний зв’язок; графік роботи Пн-Пт з 08:00 до 17:00, Сб, Нд – вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з адміністративної діяльності |
ТОВ Айстра Стронг |
вільний користувач ПК, Exel, Word; вища освіта – менеджмент; відповідальність, комунікабельність, стресостійкість та організаційні навички; досвід роботи з людьми обов’язковий. |
контроль якості прибирання на закріпленому об'єкті; табелювання працівників складання графіків роботи підлеглих та графіків прибирання по ділянках; видача миючих засобів, витратних матеріалів та інвентарю; усунення в короткі терміни різних зауважень по прибиранню на об'єкті з боку замовника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
Буд Енерго Сервіс |
знання програми 1С; пошук нових надійних постачальників; здатність швидко приймати рішення та висока стресостійкість; пріоритетність виконання задач; знання стандартних офісних програм (MS Word, Excel); вміння вести ефективні переговори; здатність обробляти великі об’єми інформації; вміння працювати в команді; ефективна організація робочого процесу; обізнаність в роботі логістичної системи; знання умов постачання товарів. |
організація доставок ТМЦ на підприємство; виписка рахунків; укладення договорів купівлі-продажу (постачання товарів, тощо); забезпечення підприємства усіма необхідними матеріалами; моніторинг поточної заборгованості та звірка взаєморозрахунків із контрагентами; виписка необхідних витратних матеріалів монтажним бригадам. |
робочий день з 8:30—17:30; офіційне працевлаштування; сучасний офіс та комфортні умови праці; молодий та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ТОВ Хоум-Нет |
досвід на аналогічній посаді від 2-х років; знання трендів маркетингу; знання інструментів роботи в соц.мережах, принципи seo-просування сайту, знання наскрізної аналітики; досвід в організації маркетингових заходів; вміння визначати потреби цільової аудиторії; креативність та іноваційний підхід. |
комплексна реалізація маркетингової стратегії; пошук нових та цікавих рекламних каналів; розробка (робота з дизайнером, організація виготовлення поліграфії, сувенірної продукції, аудіо/відео контенту, тощо) та розповсюжєення рекламної продукції; організація та проведення маркетингових заходів; аналіз маркетингових трендів та ринку конкурентів; медіапланування; організація та контроль digital-маркетингу. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентний рівень заробітної плати; можливість навчання, професійного та кар’єрного росту; дружній колектив та цікаві задачі; участь в різноманітних корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Рошен-Кондитер |
знання податкового законодавства на загальній системі та єдиному податку; відповідальність; чесність; вміння ефективно працювати в колективі; порядність. |
ведення касової дисципліни; нарахування з/п та відповідні звіти; знання 1С та клієнт-банкінг; звірка з контрагентами. |
графік роботи з 9:00 до 18:00; вихідні: субота, неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з тендерів |
ПП Сучасні будівельні технології-12 |
досвід роботи з тендерною документацією та підготовки тендерів для участі у державних закупівлях; відповідальність, стресостійкість; комунікабельність, організованість; здатність працювати в умовах багатозадачності. |
підготовка тендерної пропозиції (документації) згідно зі правилами здійснення закупівель та вимог замовника держзакупівлях Prozorro; розробка внутрішніх документів; завантаження документів на електронний майданчик (сайт) для участі у закупівлі, та на переможця торгів; пошук недоліків у пропозиціях конкурентів. |
офіційне працевлаштування; робота в офісі; належний рівень оплати праці; повна зайнятість; робочий день Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, Сб-Нд вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер-аналітик бізнес-процесів |
кадрова агенція Твої люди |
знання процесів системи менеджменту якості, вміння розробляти системні бізнес-процеси (Visio чи інше ПО для розробки БП); знання Excel на просунутому рівні; досвід у бізнесі продажів від 3-х років, розуміння системних процесів продажів, в тому числі бізнес-процесів контакт-центру (продажі по телефону); вміння збирати бізнес-вимоги, навички проєктного управління; досвідчений користувач 1С, CRM (будь-якої); вміння вибудовувати відносини із замовниками та колегами, чітко формулювати задачі і доносити ідеї. |
розвиток повноцінного використання CRM One-Box у всіх бізнес-процесах продажів (збір бізнес-вимог, вивчення функціоналу, постановка ТЗ розробникам по допрацюванням функціоналу, навчання співробітників, контроль коректності системної роботи в CRM менеджерів з продажів, ін.); розробка бізнес-процесів по різним напрямкам продажів, доведення даних БП співробітникам і контроль їх виконання; участь в розвитку бізнес-процесів Відділу телефонних продажів; формування дашбордів та звітів по ефективності бізнес-процесів для керівництва. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор готелю |
готельно-ресторанний комплекс Дубовий Гай |
ПК:впевнений користувач; грамотна, ввічлива мова; гарні комунікативні навички, активна позиція, позитивність; відповідальність, приємна зовнішність, без шкідливих звичок; досвід роботи у сфері готельних послуг буде перевагою; розуміння стандартів гостинності. |
бронювання номерів; зустріч, поселення та виселення гостей, їх реєстрація; проведення розрахунків; консультування гостей, надання необхідної інформації. |
позмінний графік роботи, ½ (разом 10 робочих змін на місяць) з 09:00 до 09:00; навчання та підтримка; безкоштовний обід; можливість роботи вахтовим способом. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог-таргетолог |
ФОП Мальченко Л.В. |
досвід створення стратегічних кампаній та ретаргетингу в соціальних мережах та пошукових системах; наявність футлярів; володіння англійською мовою не нижче B2. |
можливість побудови воронки і відстеження конверсії на кожному з етапів; оцінка ефективності діяльності в соціальних мережах, визначивши цільову аудиторію; розробка і запуск рекламних кампаній в соціальних мережах і пошукових системах; відстежування показників кампанії та аналіз трафіку пошукових систем; розробка креативу та дизайну для соціальних мереж; розробка та впровадження SMM-стратегії для різних клієнтів і ринків; відстеження тенденцій, конкурентів, нових продуктів, ситуацій і використання в контенті бренду. |
графік роботи з 16:00 до 00:00; комфортний, сучасний офіс; привітний і доброзичливий персонал; уроки англійської мови за рахунок компанії; кава, чай, солодощі, в кінці робочого дня таксі за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер-логіст |
ТОВ Екофікс |
досвід роботи в сфері логістики/продажу; відповідальність та чесність; відсутність шкідливих звичок; охайність, пунктуальність. |
продаж бетону по телефону та клієнту фактично; організація логістики на підприємстві; підготовка первинної документації та робота в 1С. |
цікава та стабільна робота в компанії, що розвивається; своєчасна та чесна виплата заробітної плати; чесне та справедливе керівництво; дружній колектив. |
Відправити резюме можна запосиланням |
Копірайтер |
РІА Медіа |
досвід написання вмісту для цільових сторінок, сайтів, заточених для конверсій; досвід написання контенту для реклами в соціальних мережах (Facebook/Instagram); досвід SEO копірайтингу; відмінне знання української / російської мови; досвід роботи від 1-го року (написання текстів з нуля). |
копірайтинг і переписування статей; написання контенту для цільових сторінок, веб-сайтів; написання рекламних текстів, текстів-магнітів, постів в соціальних мережах. мережі, новини на сайтах; взаємодія з командою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець відділу супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; мінімальний попередній досвід роботи з ПК, в службах підтримки\колл центрі (бажано). |
консультація, прийом, реєстрація, супровід та контроль надання доступу до інформаційних систем та систем віддаленого доступу; консультація, прийом, реєстрація, супровід та контроль звернень користувачів по проблемах програмного забезпечення, інформаційних сервісів (помилки, збої, скарги на надані послуги) та ІТ обладнання; супровід інцидентів в роботі програмного забезпечення; надання інформації користувачам про нові та існуючі інформаційні сервіси; надання документації на прохання користувачів; своєчасне формування та надання звітності у встановленому порядку; проведення масових інформувань користувачів у межах функціоналу підрозділу; контроль рівня якості надаваних інформаційних сервісів в межах функціоналу підрозділу; формування та розповсюдження інструктивних матеріалів та інформації, щодо типових рішень у межах функціоналу підрозділу; навчання та надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів Банку в межах функціоналу підрозділу; навчання та надання консультацій персоналу свого структурного підрозділу за напрямком основної діяльності підрозділу; виконання вимог із забезпечення безпеки інформації. |
робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків); офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя; 25 календарних днів відпустки; щорічний бонус за результатами роботи; доступ до програм навчання та тренінгів; широкі можливості міжнародної мобільності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець