Вакансії для студентів і випускників станом на 28.04.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Секретар (молочний завод) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року; знання методів оброблення і оформлення документів, архівної справи; знання на рівні користувача програми обліку 1С-8, програми Microsoft-Office; старанність, відповідальність; ініціативність, активність; вміння працювати в команді, організованість. |
забезпечення діяльності підприємства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв’язками; забезпечення документообігу вхідних, внутрішніх та вихідних документів; формування справи відповідно до затвердженої номенклатури (вхідна, вихідна кореспонденція, накази по основній діяльності, службові записки, договори); здійснення підготовки документів для службових відряджень; перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються директору на підпис, забезпечення якісного їх редагування; складання листів, запитів, інших документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор; створення у програмі 1С 8.3 УВП довіреності на отримання ТМЦ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація обідів; програми навчання; корпоративний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Product Manager (Amazon) |
Technie |
загальний досвід роботи - 2 роки; наявність художнього смаку; англійська мова Upper Intermediate; високий рівень загальної комп’ютерної грамотності; бажання розвиватися та підвищувати професійний рівень; аналітичний склад розуму; високий рівень відповідальності та уважності. |
розробка прототипів, підготовка завдань для дизайнерів у рамках брендбука; збір даних по продуктовим ідеям з метою валідації ризиків; формування ідей щодо покращення продуктів на базі відгуків клієнтів; робота з дизайнерами у процесі створення дизайну продукту (листування та надання інформації, необхідної для дизайну); листування з фабриками для уточнення деталей виробництва; робота зі звітами, аналіз даних, участь у контролі якості продуктів. |
віддалена робота, частково гнучкий графік; повна зайнятість, 8 годин / 5 днів на тиждень; обов’язковий час роботи онлайн з 5:00 по GMT до 09:00 по GMT; решта 4 годин гнучкі, у будь-який зручний час; облік часу за трекером TimeDoctor; вихідні дні: субота, неділя; оплачувана відпустка або місячна премія за підсумками року, на вибір працівника; стабільні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт |
Промавтоматика Вінниця |
знання податкового обліку; знання постанов, розпоряджень, нормативних та інших керівних документів з правової діяльності підприємства; знання методів ведення ділових бесід і переговорів; знання чинного законодавства, цивільного, трудового, фінансового та адміністративного права; знання порядку оформлення та укладання господарських договорів; знання вимог до адміністративних і внутрішніх документів підприємства; знання переліку відомостей, що становлять комерційну таємницю. |
надання висновків про відповідність чинному законодавству проєктів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства; участь у роботі по оформленню господарських договорів, підготовка висновків про їх юридичну спроможність; своєчасне оформлення і подання на державну реєстрацію змін до статутних документів підприємства; консультування працівників підприємства з питань чинного законодавства; підготовка обґрунтованих відповідей на претензії; ведення довідково-інформаційної роботи із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів; облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються; проведення роботи по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві; сприяння оформленню документів та актів майново-правового характеру. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; гарна корпоративна культура; team building-и; кар’єрне зростання; харчування для співробітників; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (словацька, чеська, голландська) |
Jooble |
володіння однією з іноземних мов на рівні Intermediate (французька, німецька, польська, іспанська, італійська, румунська, угорська, словацька, чеська, голландська); розуміння того, що таке поштові сервіси та як з ними працювати; вміння працювати з Google документами та таблицями; бажання працювати тільки віддалено; самостійна організація робочого дня. |
пошук партнерів через Google для співпраці з Jooble; ведення листування з партнерами по e-mail; аналіз потенційних партнерів; проведення Zoom зустрічей з ініціативи сайта-партнера. |
віддалений формат роботи; гнучкий графік роботи, в діапазоні з 8:00 до 22:00; повний робочий день (8 годин на день) або часткова зайнятість (від 5 годин на день); робота тільки в робочі дні з пн-пт, сб-нд та державні свята вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-, менеджер з персоналу |
Мастер-Плюс |
досвід роботи у підборі та адаптації персоналу від 1 року; гарні комунікативні навички; позитив; навички планування робочого часу. |
здійснення процесу найму за ефективною технологією, яку використовує наша компанія: опис вакансії і розміщення на job-ресурсах, відбір кандидатів, проведення інтерв’ю, тестування; розроблення системи адаптації нових співробітників в нашій компанії; слідкування за тим, щоб співробітники компанії знали посадові інструкції, технології та правила компанії; допомага керівнику відділу персоналу у виконанні поточних рутинних завдань. |
кар’єрне зростання, як мінімум до керівника відділу; підтримка керівника - наставника; робота у комфортному офісі (район «Вишенька»); безкоштовне навчання; офіційне працевлаштування; молода, дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Полімер, ТОВ |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; впевнене користування ПК; бажано 1С, Бітрікс 24; впевненість у собі; ефективна комунікація (вміння слухати клієнта, виявляти потреби та розуміти його); вміння презентувати компанію та її продукцію; бажання підвищувати свій професіоналізм та регулярно покращувати взаємодію з клієнтами; любов до продажів та бажання бути Лідером продажу, амбіційність; вміння успішно проходити всі етапи продажу (робота з запереченнями та інше); вміння проводити переговори (особисті зустрічі); тактовність та індивідуальний підхід. |
виконання плану продажів; повний супровід клієнта; проведення переговорів; пошук нових клієнтів (вихідні дзвінки та зустрічі); ведення клієнтської CRM-системи. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; регулярне навчання за рахунок компанії; навчання під керівництвом керівника відділу збуту; сучасне та зручно обладнане робоче місце; оплачуваний телефон; перегляд заробітної плати один раз на рік; відпустка 24 календарні дні; оплачувані лікарняні; цікаві корпоративи та відпочинок з командою співробітників; супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Агробізнес, ТОВ |
досвід роботи в сфері продажів (продуктова група); наявність власного авто; комунікабельність, організованість; знання ПК на рівні користувача. |
збільшення продажу продукції; пошук та залучення нових клієнтів; виконання поставлених завдань. |
офіційне працевлаштування; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торгового залу |
Eva, лінія магазинів |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; досвід роботи на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше; вміння базово користуватись комп’ютером (Word, Excel, ел. пошта на початковому рівні); клієнтоорієнтованість, управлінські здібності; націленість на результат, відповідальність; доброзичливість, стресостійкість. |
вміння організувати роботу персоналу в торговому залі (контроль викладки товару, слідкування за наявністю цінників, представленістю асортименту, робота з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом; підготовка касової звітності; проведення інвентаризації товару; організація процесу навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Поділля-Асистанс, ТОВ |
досвід роботи на посаді головного бухгалтера від 2 років; впевнене користування програмними засобами 1С 8, Word, Excel; вміння працювати з клієнт-банком, програмою M.E.Doc; вміння та навички складання фінансової, статистичної та податкової звітності (в т.ч. ПДВ). |
ведення бухгалтерського та податкового обліку товариства. |
робота в самому серці міста; стабільний щомісячний дохід з виплатою 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Дебет Плюс, консалтинговий центр, ТОВ |
вища або середньо-технічна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка); досвід роботи за фахом на посаді бухгалтера від 2 років; впевнений користувач ПК; знання та досвід роботи з програмами: «Клієнт Банк», 1С 8.2, «M.E.Doc»; введення первинного обліку + ФОП; облік ПДВ; ПДВ (виписка податкових накладних-перша подія); досвід роботи в бух.обліку; професіоналізм; впевненість; мобільність; стресостійкість. |
|
графік роботи: пн-пт, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Ойл Груп, ТОВ |
навички активного продажу; знання інструментів продажу; вміння вибудовувати партнерські стосунки із клієнтами; навички ефективної презентації та роботи з запереченнями; навички роботи в офісних програмах Excel, Word; активність, цілеспрямованість, комунікабельність, впевненість у собі, стресостійкість; наявність автомобіля – обов’язково. |
активний пошук потенційних клієнтів; укладання довгострокових угод; планування продажів та активностей; виконання плану продажів; складання звітів про виконану роботу. |
цікава робота в дружньому колективі з можливістю саморозвитку та кар’єрного зростання; навчання за асортиментом та технічними характеристиками наших продуктів; навчання продажам та супроводу клієнтів відповідно до стандартів компанії; 5-ти денний робочий тиждень; своєчасна оплата праці; оплачувана відпустка та лікарняний; оплата мобільного зв’язку, амортизації та палива. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Атлант |
володіння українською (обов’язково) і російською (бажано) мовою; уміння працювати на результат; досвід роботи в продажах. |
презентація послуг компанії по телефону (на етапі стажування - холодні дзвінки, після стажування - робота з існуючими клієнтами); консультація клієнтів з послуг компанії; заповнення заявок; виконання поставлених планів продажів. |
зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 - 17:00 Сб-Нд – вихіднi; робота в престижній компанії, у комфортному офісі; можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор ПК |
Аврора |
комунікабельність; уважність; відповідальність; стресостійкість; знання комп’ютера, впевнене володіння програмою Excel; досвід роботи в команді. |
робота з програмою GMS; постановка задач в Бітріксі; фіксація інформації про прийнятого постачальника; друк документів; перенесення інформації, корегування з друкованих розподілень в програму; робота в програмі з розбіжностями в кількості товару; формування накладних на ТТ про надходження товару; комунікація з цехами, відділами РЦ, ОП; зворотній зв’язок комерційному відділу про оброблений товар. |
позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Ромус-Поліграф |
активна життєва позиція; робота з аналогічним асортиментом в активних продажах; відповідальність за власні результати. |
планування та організація продажу на закріпленій території; формування та розширення клієнтської бази; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; ведення переговорів та укладення договорів; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; підтримка колег на всіх етапах роботи; висока оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; мобільний зв’язок та планшет – надається; робочий графік: з пн.-пт., з 09:00−18:00 год.; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець