Вакансії для студентів і випускників станом на 05.05.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор медичного центру |
Медичний центр Салютем |
закінчена вища освіта; активність та велике бажання допомагати людям; доброзичливість і комунікабельність; вільне володіння українською мовою, чітка вимова та грамотне письмо; добре володіння комп’ютерною та офісною технікою, досвід роботи з офісними програмами та електронною поштою; здатність до швидкого навчання та засвоєння великих обсягів інформації; досвід роботи в компанії більше 2-х років; здатність працювати в режимі багатозадачності та вміння розставляти пріоритети; командний гравець і з радістю допомагає колегам. |
організація записів пацієнтів до лікарів на консультації; управління чергою пацієнтів; консультація пацієнтів про послуги центру в реєстратурі та кол-центрі; ведення електронних медичних карток, реєстрація замовлень та бронювань, фомування звітів в інформаційних системах; забезпечення канцтоварами реєстратури та лікарів; проведення розрахунково-касових операцій із застосуванням касового апарату та банківського терміналу. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування; професійний розвиток у галузі медицини та комп’ютерних технологій; можливість кар’єрного зростання; позмінний графік роботи; робота в дружньому колективі та комфортних умовах; стабільна роботу в клініці, що стрімко розвивається; соціальний пакет державних гарантій та медичного обслуговування в приватній клініці для вас та членів вашої родини. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Product Manager (Amazon) |
Technie |
загальний досвід роботи - 2 роки; наявність художнього смаку; англійська мова Upper Intermediate; високий рівень загальної комп’ютерної грамотності; бажання розвиватися та підвищувати професійний рівень; аналітичний склад розуму; високий рівень відповідальності та уважності. |
розробка прототипів, підготовка завдань для дизайнерів у рамках брендбука; збір даних по продуктовим ідеям з метою валідації ризиків; формування ідей щодо покращення продуктів на базі відгуків клієнтів; робота з дизайнерами у процесі створення дизайну продукту (листування та надання інформації, необхідної для дизайну); листування з фабриками для уточнення деталей виробництва; робота зі звітами, аналіз даних, участь у контролі якості продуктів. |
віддалена робота, частково гнучкий графік; повна зайнятість, 8 годин / 5 днів на тиждень; обов’язковий час роботи онлайн з 5:00 по GMT до 09:00 по GMT; решта 4 годин гнучкі, у будь-який зручний час; облік часу за трекером TimeDoctor; вихідні дні: субота, неділя; оплачувана відпустка або місячна премія за підсумками року, на вибір працівника; стабільні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Івахов Д.С., ФОП |
гарні комунікативні здібності і відповідальне ставлення до роботи; бажання розвиватися та вчитися новому; вміння працювати у команді та бути корисними. |
консультація відвідувачів офлайн магазину; підбір товару та застосування технік продажів; ведення бази даних клієнтів. |
можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від менеджера до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам продажу, яке підвищує показники наших менеджерів; цікаві, амбітні цілі та завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Соціальний працівник |
Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД, Вінницьке обласне відділення Всеукраїнської благодійної організації |
психологічна, медична або соціальна освіта; вміння працювати з комп’ютером; вміти розв’язувати конфліктні ситуації; вміння працювати в команді; бажання працювати з уразливими та незахищеними верствами населення. |
|
гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Млин Фата-Моргана, ресторан |
знання калькуляційних карт; акуратність; охайність. |
приготування страв за технологічними картами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Центр Перспективних Технологій |
|
здійснювати вихідні дзвінки (базу ми надаємо); робота з клієнтами у телефонному режимі. |
робота у новому, комфортному офісі; графік з 09:30 до 18:30, (сб, нд вихідний) навчання, швидке кар’єрне зростання; своєчасна винагорода. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Начальник відділу страхування, спеціаліст зі страхування |
Княжа, українська страхова компанія |
активна життєва позиція (досвід роботи від 2-х років в банківській або страховій сферах); результативний досвід в сфері страхування та активних продажів за напрямком страхування; навички ведення переговорів; цілеспрямованість, висока працездатність, орієнтація на результат, стресостійкість. |
пошук потенційних партнерів та клієнтів в регіоні; виконання плану продажів; проведення зустрічей, переговорів з клієнтами, підготовка комерційних пропозицій щодо страхування; налагодження каналів реалізації страхових продуктів; проведення переговорів з ключовими клієнтами/партнерами; укладення договорів. |
соціальні гарантії (офіційне працевлаштування, дотримання КЗпП); нормований робочий день пн-пт 9:00 - 18:00; додатково до заробітної плати гарантована бонусна винагорода від продажу страхових договорів; робота в зручному офісі, дружний колектив і демократична атмосфера; корпоративний мобільний зв’язок в т.ч. включення персонального номеру до корпорації компанії з компенсацією витрат по ньому; можливість професійного і кар’єрного розвитку, конкурентні та ексклюзивні страхові продукти; можливість працювати в стабільній компанії з іноземними інвестиціями; участь в тренінгах особистісного і професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар (молочний завод) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року; знання методів оброблення і оформлення документів, архівної справи; знання на рівні користувача програми обліку 1С-8, програми Microsoft-Office; старанність, відповідальність; ініціативність, активність; вміння працювати в команді, організованість. |
забезпечення діяльності підприємства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв’язками; забезпечення документообігу вхідних, внутрішніх та вихідних документів; формування справи відповідно до затвердженої номенклатури (вхідна, вихідна кореспонденція, накази по основній діяльності, службові записки, договори); здійснення підготовки документів для службових відряджень; перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються директору на підпис, забезпечення якісного їх редагування; складання листів, запитів, інших документів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор; створення у програмі 1С 8.3 УВП довіреності на отримання ТМЦ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація обідів; програми навчання; корпоративний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (словацька, чеська, голландська) |
Jooble |
володіння однією з іноземних мов на рівні Intermediate (французька, німецька, польська, іспанська, італійська, румунська, угорська, словацька, чеська, голландська); розуміння того, що таке поштові сервіси та як з ними працювати; вміння працювати з Google документами та таблицями; бажання працювати тільки віддалено; самостійна організація робочого дня. |
пошук партнерів через Google для співпраці з Jooble; ведення листування з партнерами по e-mail; аналіз потенційних партнерів; проведення Zoom зустрічей з ініціативи сайта-партнера. |
віддалений формат роботи; гнучкий графік роботи, в діапазоні з 8:00 до 22:00; повний робочий день (8 годин на день) або часткова зайнятість (від 5 годин на день); робота тільки в робочі дні з пн-пт, сб-нд та державні свята вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ВМ-Техніка |
профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси); успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності; ведення ФОП (2,3 група); підготовка первинних документів, договорів, актів; проведення внутрішніх аудитів ФОП; виконання службових доручень безпосереднього керівника.
|
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5 денний робочий тиждень 09:00−17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Ойл Груп, ТОВ |
навички активного продажу; знання інструментів продажу; вміння вибудовувати партнерські стосунки із клієнтами; навички ефективної презентації та роботи з запереченнями; навички роботи в офісних програмах Excel, Word; активність, цілеспрямованість, комунікабельність, впевненість у собі, стресостійкість; наявність автомобіля – обов’язково. |
активний пошук потенційних клієнтів; укладання довгострокових угод; планування продажів та активностей; виконання плану продажів; складання звітів про виконану роботу. |
цікава робота в дружньому колективі з можливістю саморозвитку та кар’єрного зростання; навчання за асортиментом та технічними характеристиками наших продуктів; навчання продажам та супроводу клієнтів відповідно до стандартів компанії; 5-ти денний робочий тиждень; своєчасна оплата праці; оплачувана відпустка та лікарняний; оплата мобільного зв’язку, амортизації та палива. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
досвід роботи в бухгалтерії. |
знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства; робота в офісі, формування та подання бухгалтерської звітності, знання програми 1С бухгалтерія по напрямку торгівля канцелярськими товарами. |
5-ти денний робочий тиждень з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Ромус-Поліграф |
активна життєва позиція; робота з аналогічним асортиментом в активних продажах; відповідальність за власні результати. |
планування та організація продажу на закріпленій території; формування та розширення клієнтської бази; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; ведення переговорів та укладення договорів; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; підтримка колег на всіх етапах роботи; висока оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; мобільний зв’язок та планшет – надається; робочий графік: з пн.-пт., з 09:00−18:00 год.; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець