Вакансії для студентів і випускників станом на 30.06.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар-універсал |
кафе Куркулі |
пунктуальність; відповідальність; акуратність і чистолюбство; стресостійкість. |
вміння добре і швидко навчатися; знання всіх виробничих процесів кухні; якісна подача відповідно до стандартів кафе; дотримання санітарних норм. |
позмінний робочий тиждень; безкоштовне харчування 2 рази на день; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate). |
надання підтримки фінансовому менеджеру / місцевому координатору в управлінні коштами на базі (включно, але не обмежуючись: перевірка ваучерів на наявність авансів і запити щодо відсутніх рахунків-фактур до отримувачів авансуперевірка достовірності інформації та відповідність рахунків-фактур; ведення та звірка банківських книг (рахунки в українських та французьких банках); управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів (архівування бухгалтерських документів; договорів оренди (оренди, транспортних засобів тощо); перевірка дотримання процедур закупівель (перевіряти фінансову достовірність процедур закупівель; повідомляти відділ логістики про процедури закупівлі та дані, необхідні для рахунків-фактур); здійснюйте щомісячне прогнозування (збирати фінансову інформацію від менеджерів проектів; підготовка місячного прогнозу щодо готівкових коштів та відповідне інформування фінансового менеджера та/або координаційного офісу в києві; взаємодія з банківським персоналом у міру необхідності для регулярних банківських операцій; тощо); надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам (перевірка фінансової звітності місцевих партнерів проекту; забезпечення відповідності фінансів місцевих партнерів умовам контрактного фінансування ACF. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер, адміністратор |
ФОП, Бенкалюк А.Е. |
вища освіта; досвід роботи на посаді офіс-менеджера, помічника керівника; впевнений користувач ПК (1с, Excel, Word, Visio) та Internet; етикет ділового спілкування та ведення переговорів; вільне володіння українською мовою (грамотні вимова та письмо); особисті якості: активність, комунікабельність, привітність, організаторські здібності, наполегливість, стресостійкість. |
приймання та переведення телефонних дзвінків; робота з документацією; підготовка листів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; забезпечення життєдіяльності офісу: контроль наявності та замовлення продуктів та послуг; виконання доручень керівника. |
офіційне працевлаштування; особистий та професійний розвиток; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Gagarin, burgers&meat |
бажання працювати в стабільній компанії; вміння швидко навчатись; пунктуальність. |
|
робота в одному із кращих закладів міста, під керівництвом професіоналів; колосальний досвід; можливість працювати на сучасній кухні, пробувати нові техніки та продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кухаря |
ФОП Ніколайчук І.В. |
|
обробка продуктів; приготування напівфабрикатів; дотримання санітарних вимог на робочому місці. |
змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час); кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у відомого в Україні Шефа; безкоштовне харчування; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник підрозділу |
ТОВ Хоум-Нет |
вища освіта; досвід роботи у сфері телекомунікацій; досвід управління персоналом; практичний досвід застосування методів, прийомів і інструментів планування та прогнозування, а також економічного аналізу; водійські права та автомобіль; комунікативні навички, виражене лідерство, організованність та вміння організувати команду. |
розвиток ввіреного підрозділу; забезпечення якісної та безперебійної роботи підрозділу; щоденний розподіл завдань між підлеглими та контроль їх виконання; моніторинг ринку збуту та залучення нових клієнтів; забезпечення виконання плану продажів. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація витрат на автомобіль; можливість професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор відділу логістики |
Конекс |
повна середня професійна освіта; поглиблене знання 1C, MS Officе; навички ефективної роботи з великими обсягами даних; уважність, відповідальність, пунктуальність; високий рівень адаптивності до нової інформації. |
контроль за своєчасним поверненням маршрутних листів та товарно-транспортних накладних; організація отримання вантажів від компаній-перевізників; створення та виписка подорожніх листів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії відповідно до законодавства України; конкурентна та своєчасна заробітна плата; робота в просторому та сучасному офісі; можливість займатися в корпоративному спортивному залі та долучатись до корпоративних заходів; знижки на обслуговування в аптеках мережі; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
комунікабельність; активність; бажання вчитися і розвиватися; знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг; володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків. |
пошук та аналіз клієнтів; продаж товарів; робота з базою; переговори та зустрічі з ключовими особами організацій; ведення документообігу по своїм клієнтам; звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; конкурентна та своєчасна заробітна плата; графік роботи ПН-ПТ, з 09:00 до 17:00; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги); комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ТОВ Центр муніципальних систем управління |
вища освіта обов’язково (бажаний напрямок маркетингу та PR); досвід роботи обов’язковий; знання медіапоказників рекламних кампаній та методологій обрахувань; активність, уважність, відповідальність, пунктуальність, організованість; знання специфіки роботи сучасних медіа, в тому числі використання соцмереж та інтернет-ресурсів; досвід фінансового планування, розробки маркетингових стратегій та PR-компаній; наявність дипломів бізнес-шкіл або сертифікатів, що підтверджують навчання та проходження курсів з маркетингу та PR буде перевагою. |
розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії, управління репутацією Компанії, популяризацією бренда, зовнішньої комунікаційної стратегії; розробка та проведення PR-стратегії Компанії; проведення аналізу ефективності інформаційних кампаній, якісних та кількісних досліджень з подальшим аналізом та рекомендаціями; взаємодія з профільними асоціаціями, рейтинговими агенціями тощо; підготовка статей, публікацій (або їх частин); напрацювання бази оптимальних виконавців (рекламні агенти, дизайнери, програмісти тощо). |
офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України; нормований робочий день; затишний офіс майже в центрі міста; дружній колектив; смачна кава та чай. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог, лаборант харчової промисловості |
ТОВ Лакі-2017 |
вища (середньо-спеціальна) освіта в сфері харчових технологій; впевнений користувач ПК; знання нормативно-правової документації в області харчової промисловості вміння працювати в умовах багатозадачності; відповідальність, ініціативність, вміння працювати в команді, стресостійкість. |
організація технології виробництва заморожених ягід та фруктів; контроль якості сировини і виробленої продукції; контроль дотримання і забезпечення правильності існуючої технології виробництва продукції; контроль якості готового продукту; контроль за правильністю умов зберігання продукції; оптимізація технології виробництва; контроль за правильністю експлуатації устаткування; аналіз проблемних виробничих ситуацій; розрахунок норм витрат сировини;. розрахунок норм витрат часу; розрахунок собівартості виробленої продукції; контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві. |
офіційне працевлаштування; гідна система оплати праці; перспектива кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу реклами |
Редакція довідкового журналу Вінниця |
вища освіта або незакінчена вища освіта; комунікативні навички, правильне мовлення (російська, українська мова); можливо без досвіду роботи у продажах. |
продаж реклами по телефону або під час особистої зустрічі; супровід клієнта на всіх стадіях технологічного процесу; створення рекламного продукту (залучення клієнта, отримання рекламної інформації, затвердження макетів, контроль оплати, контроль публікації реклами у виданні чи сайті). |
гнучкий графік; комфортні умови роботи (сучасний офіс); безлімітний мобільний зв’язок; доброзичливий колектив; безкоштовне навчання та підтримка на всіх етапах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ФОП Ніколайчук І.В. |
досвід роботи бухгалтером в закладах громадського харчування; загальний досвід роботи бухгалтером не менше 5 років; досвід роботи з ПДВ. нарахування заробітних плат; знання діючого бухгалтерського та фінансового законодавства; знання програм типу 1С. |
ведення бухгалтерського, податкового обліку, управлінського обліку, ФОП з ПДВ і без ПДВ; формування та здача податкової звітності відповідно діючого законодавства; ведення кадрів, нарахування та виплати заробітних плат; взаємодія з контролюючими органами з питань бухгалтерського обліку та відшкодування ПДВ (своєчасна надання декларацій); робота з банківськими операціями; оформлення первинних документів; робота в обліковій ПО; інвентаризація; періодична звітність. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар керівника |
Feride Plaza |
організаторські здібності; пунктуальність; приємна доглянута зовнішність; грамотне усне та письмове мовлення; впевнений користувач ПК; наполегливість і швидке навчання; вища освіта. |
виконання доручень керівника; підготовка звітності; ведення кореспонденції; прийом телефонних дзвінків; організація нарад; зустріч відвідувачів офісу. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці; зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00, вихідні - субота, неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст з обслуговування юридичних осіб |
Credit Agricole Bank |
вища фінансова або економічна освіта; досвід роботи з юридичними особами від 1-го року; знання законодавчої бази по роботі з юридичними особами; досконале знання основних банківських продуктів; знання нормативної документації НБУ та плану рахунків. |
активне залучення клієнтів ТОВ, ФОП; продаж продуктів банку; відкриття та супроводження рахунків юридичних осіб; кредитування та обслуговування юридичних осіб; переведення платежів та обмін валют. |
стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи; фіксована ринкова заробітна плата; соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку; можливість професійного зростання, внутрішні професійні тренінги; зручне місцерозташування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст-бухгалтер |
ТОВ Каскад-Будінвест |
вища економічна освіта; досвід роботи у сфері транспортної логістики; досвід роботи бухгалтером, помічником бухгалтера; вміння працювати в 1С; вміння чітко і грамотно вести діалог з контрагентами; стресостійкість; готовність до прийому і опрацювання великого об’єму інформації. |
прийом і оформлення замовлень на достаку товару; розрахунок протяжності маршруту по доставці товару; розрахунок витрат палива для транспортних засобів підприємства; формування і виписка рахунків, видаткових накладних, актів надання послуг, товарно-транспортних накладних і дорожніх листів; формування комерційних пропозицій і прайс-листів для контрагентів; приймання і контроль звітності водіїв підприємства щодо використання паливних матеріалів; контроль повернення документації по кожному транспортному засобу підприємства. |
робота в офісі за адресою: м. Вінниця, вул. Айвазовського, буд.10; робочий день з 08:00 до 17:00, Пн-Пт; робоча субота (гнучкий графік). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп |
профільна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років, впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання 1С 8.3 Підприємство є обо’язковим; уважність, стресостійкість, відповідальність. |
ведення та нарахування ЗП працівникам (в т.ч. лікарняні, відпустки); формування відомості на виплати ЗП; ведення розрахунків із підзвітними особами; ведення обліку малоцінних швидкозношуваних предметів (МШП) виробництва; контроль за списанням готової продукції; проведення інвентаризації; формування звітів з виробництва. |
п’ятиденний робочий тиждень (Пн-Пт.) з 08:00 до 17:00; повний соціальний пакет та оформлення за КЗпП; висока, своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
GoncharDeco |
Організованість; досвід в продажах буде перевагою; чесність та відповідальність; вміння добиватись поставлених цілей; стресостійкість. |
консультація клієнтів; безпосередній продаж товару; оформлення замовлень. |
комфортабельне робоче місце зі всіма зручностями; можливість кар’єрного зростання; корпоративна етика та подарунки на свята і день народження; знижки на товар компанії; зручний графік роботи: 09:30-18:30; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
пекарня Bun Bliss |
досвід роботи від 1-го року; активність, відповідальність, акуратність, працьовитість, енергійність. |
робота з пісочним тістом (кекси, трубочки); підтримка чистоти робочої зони. |
графік роботи з 07:00 до 18:00, 2 робочих дні 2 дні вихідних (15 робочих змін); безкоштовне харчування (обід). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Шик і Блиск |
створення фото- і відео-контенту; створення стратегії та контент-плану; знання актуальних трендів і тенденцій; вміння налаштувати таргет, який продає; розуміння алгоритмів роботи Instagram; вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами. |
|
зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку; додаткові вихідні; навчання; подорожі як по Україні, так і закордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ВМ-Техніка |
профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси); успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності; ведення ФОП (2,3 група); підготовка первинних документів: договори, акти; проведення внутрішніх аудитів ФОП; виконання службових доручень безпосереднього керівника. |
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5-ти денний робочий тиждень 09:00−17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Віндор |
вища освіта; впевнений користувач ПК; досвід роботи від 1-го року; наявність водійського посвідчення категорії В; відкритість до вивчення нової інформації; стресостійкість; вміння презентувати компанію та її продукцію; бажання підвищувати свій професіоналізм та регулярно покращувати взаємодію з клієнтами; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
пошук нових клієнтів (вихідні дзвінки та зустрічі); робота з існуючою клієнтською базою; участь в розробці маркетингових програм з просування товарів та послуг. |
офіційне працевлаштування; сучасне та зручно обладнане робоче місце; відпустка 24 календарні дні; оплачувані лікарняні; цікаві корпоративи та відпочинок з командою. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу аудиту |
|
вища освіта (фінансова, економічна, менеджмент організацій); володіння аналітичними навичками, вмінням встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати потенційні ризики; досвід перевірок різних напрямків фінансової діяльності, в т.ч. питань фінансового моніторингу, системи управління ризиками, системи внутрішнього контролю, кредитного ризику, претензійно-позовної роботи, знання міжнародних стандартів внутрішнього аудиту; знання чинного законодавства України та нормативно-правових актів; крайній рівень системності: вміння планувати, структурувати, автоматизувати свою роботу; відповідальність, організованість, пунктуальність, вміння працювати у віддаленій команді. |
проведення аудиту/огляду фінансової звітності/фінансової інформації, аудит фінансових показників у межах групи компаній; організація та проведення фінансових перевірок по основним напрямкам роботи компаній та розробка рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків; оптимізація та реструктуризація бізнес процесів; оптимізація затрат; супроводження внутрішнього/зовнішнього аудиту діяльності компанії, підготовка необхідної інформації та координація зі всіма службами; підготовка інформації, звітів та пропозицій. |
дружній колектив; медичне страхування; стабільна та гідна заробітна плата; навчання та підвищення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Су-шеф |
ресторан Beatriche. Pasta e Vino |
професійні навички; бажання дарувати радість нашим гостям і реалізовувати свої кулінарні фантазії. |
|
своєчасна оплата заробітної плати; реалізація прихованих можливостей; смачні обіди; розвозка в кінці робочого дня в Центр, Вишенька; графік роботи: 12 годин, з 10:00 до 22:00, 5/2, або за домовленістю. |
Відправити резюме можна за посиланням. |