Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар-універсал

кафе Куркулі

пунктуальність;

відповідальність;

акуратність і чистолюбство;

стресостійкість.

вміння добре і швидко навчатися;

знання всіх виробничих процесів кухні;

якісна подача відповідно до стандартів кафе;

дотримання санітарних норм.

позмінний робочий тиждень;

безкоштовне харчування 2 рази на день;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з фінансів

Action contre la Faim

вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний);

досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року;

сильні навички роботи з Microsoft Excel;

вільне володіння українською мовою;

знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate).

надання підтримки фінансовому менеджеру / місцевому координатору в управлінні коштами на базі (включно, але не обмежуючись: перевірка ваучерів на наявність авансів і запити щодо відсутніх рахунків-фактур до отримувачів авансуперевірка достовірності інформації та відповідність рахунків-фактур; ведення та звірка банківських книг (рахунки в українських та французьких банках);

управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів (архівування бухгалтерських документів; договорів оренди (оренди, транспортних засобів тощо);

перевірка дотримання процедур закупівель (перевіряти фінансову достовірність процедур закупівель; повідомляти відділ логістики про процедури закупівлі та дані, необхідні для рахунків-фактур);

здійснюйте щомісячне прогнозування (збирати фінансову інформацію від менеджерів проектів; підготовка місячного прогнозу щодо готівкових коштів та відповідне інформування фінансового менеджера та/або координаційного офісу в києві; взаємодія з банківським персоналом у міру необхідності для регулярних банківських операцій; тощо);

надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам (перевірка фінансової звітності місцевих партнерів проекту; забезпечення відповідності фінансів місцевих партнерів умовам контрактного фінансування ACF.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіс-менеджер, адміністратор

ФОП, Бенкалюк А.Е.

вища освіта;

досвід роботи на посаді офіс-менеджера, помічника керівника;

впевнений користувач ПК (1с, Excel, Word, Visio) та Internet;

етикет ділового спілкування та ведення переговорів;

вільне володіння українською мовою (грамотні вимова та письмо);

особисті якості: активність, комунікабельність, привітність, організаторські здібності, наполегливість, стресостійкість.

приймання та переведення телефонних дзвінків;

робота з документацією;

підготовка листів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;

забезпечення життєдіяльності офісу: контроль наявності та замовлення продуктів та послуг;

виконання доручень керівника.

офіційне працевлаштування;

особистий та професійний розвиток;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Gagarin, burgers&meat

бажання працювати в стабільній компанії;

вміння швидко навчатись;

пунктуальність.

 

робота в одному із кращих закладів міста, під керівництвом професіоналів;

колосальний досвід;

можливість працювати на сучасній кухні, пробувати нові техніки та продукти.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник кухаря

ФОП Ніколайчук І.В.

 

обробка продуктів;

приготування напівфабрикатів;

дотримання санітарних вимог на робочому місці.

змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час);

кухня забезпечена сучасним обладнанням;

навчання у відомого в Україні Шефа;

безкоштовне харчування;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник підрозділу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта;

досвід роботи у сфері телекомунікацій;

досвід управління персоналом;

практичний досвід застосування методів, прийомів і інструментів планування та прогнозування, а також економічного аналізу;

водійські права та автомобіль;

комунікативні навички, виражене лідерство, організованність та вміння організувати команду.

розвиток ввіреного підрозділу;

забезпечення якісної та безперебійної роботи підрозділу;

щоденний розподіл завдань між підлеглими та контроль їх виконання;

моніторинг ринку збуту та залучення нових клієнтів;

забезпечення виконання плану продажів.

стабільна та конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

компенсація витрат на автомобіль;

можливість професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор відділу логістики

Конекс

повна середня професійна освіта;

поглиблене знання 1C, MS Officе;

навички ефективної роботи з великими обсягами даних;

уважність, відповідальність, пунктуальність;

високий рівень адаптивності до нової інформації.

контроль за своєчасним поверненням маршрутних листів та товарно-транспортних накладних;

організація отримання вантажів від компаній-перевізників;

створення та виписка подорожніх листів.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії відповідно до законодавства України;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

робота в просторому та сучасному офісі;

можливість займатися в корпоративному спортивному залі та долучатись до корпоративних заходів;

знижки на обслуговування в аптеках мережі;

подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

комунікабельність;

активність;

бажання вчитися і розвиватися;

знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг;

володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків.

пошук та аналіз клієнтів;

продаж товарів;

робота з базою;

переговори та зустрічі з ключовими особами організацій;

ведення документообігу по своїм клієнтам;

звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

графік роботи ПН-ПТ, з 09:00 до 17:00;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги);

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

ТОВ Центр муніципальних систем управління

вища освіта обов’язково (бажаний напрямок маркетингу та PR);

досвід роботи обов’язковий;

знання медіапоказників рекламних кампаній та методологій обрахувань;

активність, уважність, відповідальність, пунктуальність, організованість;

знання специфіки роботи сучасних медіа, в тому числі використання соцмереж та інтернет-ресурсів;

досвід фінансового планування, розробки маркетингових стратегій та PR-компаній;

наявність дипломів бізнес-шкіл або сертифікатів, що підтверджують навчання та проходження курсів з маркетингу та PR буде перевагою.

розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії, управління репутацією Компанії, популяризацією бренда, зовнішньої комунікаційної стратегії;

розробка та проведення PR-стратегії Компанії;

проведення аналізу ефективності інформаційних кампаній, якісних та кількісних досліджень з подальшим аналізом та рекомендаціями;

взаємодія з профільними асоціаціями, рейтинговими агенціями тощо;

підготовка статей, публікацій (або їх частин);

напрацювання бази оптимальних виконавців (рекламні агенти, дизайнери, програмісти тощо).

офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України;

нормований робочий день;

затишний офіс майже в центрі міста;

дружній колектив;

смачна кава та чай.

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог, лаборант харчової промисловості

ТОВ Лакі-2017

вища (середньо-спеціальна) освіта в сфері харчових технологій;

впевнений користувач ПК;

знання нормативно-правової документації в області харчової промисловості

вміння працювати в умовах багатозадачності;

відповідальність, ініціативність, вміння працювати в команді, стресостійкість.

організація технології виробництва заморожених ягід та фруктів;

контроль якості сировини і виробленої продукції;

контроль дотримання і забезпечення правильності існуючої технології виробництва продукції;

контроль якості готового продукту;

контроль за правильністю умов зберігання продукції;

оптимізація технології виробництва;

контроль за правильністю експлуатації устаткування;

аналіз проблемних виробничих ситуацій;

розрахунок норм витрат сировини;.

розрахунок норм витрат часу;

розрахунок собівартості виробленої продукції;

контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві.

офіційне працевлаштування;

гідна система оплати праці;

перспектива кар’єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу реклами

Редакція довідкового журналу Вінниця

вища освіта або незакінчена вища освіта;

комунікативні навички, правильне мовлення (російська, українська мова);

можливо без досвіду роботи у продажах.

продаж реклами по телефону або під час особистої зустрічі;

супровід клієнта на всіх стадіях технологічного процесу;

створення рекламного продукту (залучення клієнта, отримання рекламної інформації, затвердження макетів, контроль оплати, контроль публікації реклами у виданні чи сайті).

гнучкий графік;

комфортні умови роботи (сучасний офіс);

безлімітний мобільний зв’язок;

доброзичливий колектив;

безкоштовне навчання та підтримка на всіх етапах.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ФОП Ніколайчук І.В.

досвід роботи бухгалтером в закладах громадського харчування;

загальний досвід роботи бухгалтером не менше 5 років;

досвід роботи з ПДВ. нарахування заробітних плат;

знання діючого бухгалтерського та фінансового законодавства;

знання програм типу 1С.

ведення бухгалтерського, податкового обліку, управлінського обліку, ФОП з ПДВ і без ПДВ;

формування та здача податкової звітності відповідно діючого законодавства;

ведення кадрів, нарахування та виплати заробітних плат;

взаємодія з контролюючими органами з питань бухгалтерського обліку та відшкодування ПДВ (своєчасна надання декларацій);

робота з банківськими операціями;

оформлення первинних документів;

робота в обліковій ПО;

інвентаризація;

періодична звітність.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Секретар керівника

Feride Plaza

організаторські здібності;

пунктуальність;

приємна доглянута зовнішність;

грамотне усне та письмове мовлення;

впевнений користувач ПК;

наполегливість і швидке навчання;

вища освіта.

виконання доручень керівника;

підготовка звітності;

ведення кореспонденції;

прийом телефонних дзвінків;

організація нарад;

зустріч відвідувачів офісу.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці;

зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00, вихідні - субота, неділя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст з обслуговування юридичних осіб

Credit Agricole Bank

вища фінансова або економічна освіта;

досвід роботи з юридичними особами від 1-го року;

знання законодавчої бази по роботі з юридичними особами;

досконале знання основних банківських продуктів;

знання нормативної документації НБУ та плану рахунків.

активне залучення клієнтів ТОВ, ФОП;

продаж продуктів банку;

відкриття та супроводження рахунків юридичних осіб;

кредитування та обслуговування юридичних осіб;

переведення платежів та обмін валют.

стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи;

фіксована ринкова заробітна плата;

соціальний пакет у відповідності до КЗпП та медичне страхування від банку;

можливість професійного зростання, внутрішні професійні тренінги;

зручне місцерозташування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст-бухгалтер

ТОВ Каскад-Будінвест

вища економічна освіта;

досвід роботи у сфері транспортної логістики;

досвід роботи бухгалтером, помічником бухгалтера;

вміння працювати в 1С;

вміння чітко і грамотно вести діалог з контрагентами;

стресостійкість;

готовність до прийому і опрацювання великого об’єму інформації.

прийом і оформлення замовлень на достаку товару;

розрахунок протяжності маршруту по доставці товару;

розрахунок витрат палива для транспортних засобів підприємства;

формування і виписка рахунків, видаткових накладних, актів надання послуг, товарно-транспортних накладних і дорожніх листів;

формування комерційних пропозицій і прайс-листів для контрагентів;

приймання і контроль звітності водіїв підприємства щодо використання паливних матеріалів;

контроль повернення документації по кожному транспортному засобу підприємства.

робота в офісі за адресою: м. Вінниця, вул. Айвазовського, буд.10;

робочий день з 08:00 до 17:00, Пн-Пт;

робоча субота (гнучкий графік).

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп

профільна освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років,

впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання 1С 8.3 Підприємство є обо’язковим;

уважність, стресостійкість, відповідальність.

ведення та нарахування ЗП працівникам (в т.ч. лікарняні, відпустки);

формування відомості на виплати ЗП;

ведення розрахунків із підзвітними особами;

ведення обліку малоцінних швидкозношуваних предметів (МШП) виробництва;

контроль за списанням готової продукції;

проведення інвентаризації;

формування звітів з виробництва.

п’ятиденний робочий тиждень (Пн-Пт.) з 08:00 до 17:00;

повний соціальний пакет та оформлення за КЗпП;

висока, своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

GoncharDeco

Організованість;

досвід в продажах буде перевагою;

чесність та відповідальність;

вміння добиватись поставлених цілей;

стресостійкість.

консультація клієнтів;

безпосередній продаж товару;

оформлення замовлень.

комфортабельне робоче місце зі всіма зручностями;

можливість кар’єрного зростання;

корпоративна етика та подарунки на свята і день народження;

знижки на товар компанії;

зручний графік роботи: 09:30-18:30;

молодий та перспективний колектив;

постійна підтримка з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кондитер

пекарня Bun Bliss

досвід роботи від 1-го року;

активність, відповідальність, акуратність, працьовитість, енергійність.

робота з пісочним тістом (кекси, трубочки);

підтримка чистоти робочої зони.

графік роботи з 07:00 до 18:00, 2 робочих дні 2 дні вихідних (15 робочих змін);

безкоштовне харчування (обід).

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст

ТОВ Шик і Блиск

створення фото- і відео-контенту;

створення стратегії та контент-плану;

знання актуальних трендів і тенденцій;

вміння налаштувати таргет, який продає;

розуміння алгоритмів роботи Instagram;

вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами.

 

зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку;

додаткові вихідні;

навчання;

подорожі як по Україні, так і закордон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ВМ-Техніка

профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси);

успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності;

ведення ФОП (2,3 група);

підготовка первинних документів: договори, акти;

проведення внутрішніх аудитів ФОП;

виконання службових доручень безпосереднього керівника.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5-ти денний робочий тиждень 09:00−17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Віндор

вища освіта;

впевнений користувач ПК;

досвід роботи від 1-го року;

наявність водійського посвідчення категорії В;

відкритість до вивчення нової інформації;

стресостійкість;

вміння презентувати компанію та її продукцію;

бажання підвищувати свій професіоналізм та регулярно покращувати взаємодію з клієнтами;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

пошук нових клієнтів (вихідні дзвінки та зустрічі);

робота з існуючою клієнтською базою;

участь в розробці маркетингових програм з просування товарів та послуг.

офіційне працевлаштування;

сучасне та зручно обладнане робоче місце;

відпустка 24 календарні дні;

оплачувані лікарняні;

цікаві корпоративи та відпочинок з командою.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник відділу аудиту

 

вища освіта (фінансова, економічна, менеджмент організацій);

володіння аналітичними навичками, вмінням встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати потенційні ризики;

досвід перевірок різних напрямків фінансової діяльності, в т.ч. питань фінансового моніторингу, системи управління ризиками, системи внутрішнього контролю, кредитного ризику, претензійно-позовної роботи, знання міжнародних стандартів внутрішнього аудиту;

знання чинного законодавства України та нормативно-правових актів;

крайній рівень системності: вміння планувати, структурувати, автоматизувати свою роботу;

відповідальність, організованість, пунктуальність, вміння працювати у віддаленій команді.

проведення аудиту/огляду фінансової звітності/фінансової інформації, аудит фінансових показників у межах групи компаній;

організація та проведення фінансових перевірок по основним напрямкам роботи компаній та розробка рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;

оптимізація та реструктуризація бізнес процесів;

оптимізація затрат;

супроводження внутрішнього/зовнішнього аудиту діяльності компанії, підготовка необхідної інформації та координація зі всіма службами;

підготовка інформації, звітів та пропозицій.

дружній колектив;

медичне страхування;

стабільна та гідна заробітна плата;

навчання та підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Су-шеф

ресторан Beatriche. Pasta e Vino

професійні навички;

бажання дарувати радість нашим гостям і реалізовувати свої кулінарні фантазії.

 

своєчасна оплата заробітної плати;

реалізація прихованих можливостей;

смачні обіди;

розвозка в кінці робочого дня в Центр, Вишенька;

графік роботи: 12 годин, з 10:00 до 22:00, 5/2, або за домовленістю.

Відправити резюме можна за посиланням.