Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер-ревізор

ТОВ Рошен-Кондитер

відповідальність;

чесність;

вміння ефективно працювати в колективі;

порядність.

проведення та виведення ревізії на роздрібних магазинах;

ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8.

графік роботи: 09:00 до 18:00;

вихідні: субота, неділя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

ТОВ Рошен-Кондитер

вища освіта (бажано економічна або технічна);

наявність власного автомобіля і можливість використання його в роботі;

стаж водіння автомобіля від 3-х років.

мерчендайзинг.

офіційне працевлаштування;

амортизація авто та мобільного зв’язку;

кар’єрний ріст;

навчання під час стажування;

тренінги з продажів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Су-шеф

One Pub

досвід роботи у сфері кулінарії, харчування та напоїв не менше 2-х років;

готовність бути не тільки кухарем, але й брати участь у закупівлі продуктів та формуванні техкарт;

відповідальне ставлення до роботи;

можливість впливати на формування меню, та за достатньої наснаги – створювати його.

 

позмінний графік роботи за погодженням з 11:00 до 22:00;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар-універсал

Paparoni

 

заготовка інгридієнтів;

приготування піци;

підтримання заготівельного цеху у чистоті;

доставка замовлень.

графік роботи 5 днів на тиждень;

погодинна оплата праці;

оплата за стажування;

навчання та розвиток на кожній операційній станції;

бонуси за кожну доставку;

стабільні виплати 2 рази на місяць;

-50% на продукцію закладу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчандайзер

Team 247

 

відвідування торгових точок;

викладка товара, поповнення асортименту;

перевірка термінів придатності, цінників;

робота з онлайн звітністю.

4-денний робочий тиждень;

час роботи: 09:00 - 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Супервайзер

Копійочка

вища освіта;

знання ПК Excel, 1C;

досвід роботи в роздрібній торгівлі - рітейл керуючим магазину, супервайзером, куратором;

глибоке розуміння потреб клієнтів;

розуміння процесів, які відбуваються на магазині;

високий рівень комунікації, вміння налагоджувати зв’язки;

активна життєва позиція, націленість на результат;

вміння аналізувати масиви даних та приймати рішення;

вміння вести перемовини, знання технік продаж;

готовність до 80% відряджень.

контроль якості роботи магазинів;

формування бюджетів і графіку виходу персоналу магазинів;

контроль залишків товару на магазинах;

контроль відкриття нових магазинів;

планові та позапланові візити на магазини;

формування звітів для керівництва.

достойний рівень заробітної плати;

своєчасна виплата заробітної плати;

дружній колектив;

розвиток та навчання;

цікаві проєкти.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник кухаря

ФОП Ніколайчук І.В.

 

обробка продуктів;

приготування напівфабрикатів;

дотримання санітарних вимог на робочому місці.

змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час);

кухня забезпечена сучасним обладнанням;

навчання у відомого в Україні Шефа;

безкоштовне харчування;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

Едмікс

відповідальність;

бажання працювати.

відвідування торгівельної мережі;

викладка продукції, звітність.

графік роботи: 09:00 - 17:00;

робота в програмі 1С, пристрій (планшет) надається.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

комунікабельність;

активність;

бажання вчитися і розвиватися;

знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг;

володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків.

пошук та аналіз клієнтів;

продаж товарів;

робота з базою;

переговори та зустрічі з ключовими особами організацій;

ведення документообігу по своїм клієнтам;

звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

графік роботи ПН-ПТ, з 09:00 до 17:00;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги);

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст

ТОВ Шик і Блиск

створення фото- і відео-контенту;

створення стратегії та контент-плану;

знання актуальних трендів і тенденцій;

вміння налаштувати таргет, який продає;

розуміння алгоритмів роботи Instagram;

вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами.

 

зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку;

додаткові вихідні;

навчання;

подорожі як по Україні, так і закордон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Начальник планово-економічного відділу, економіст

ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп

вища економічна освіта;

обов’язковий досвід роботи від 2-х років в напрямку фінансів та економіки підприємства (виробнича промисловість);

впевнене володіння ПК (Excel, Word), знання 1С 8.3 Підприємство.

керування роботою відділу з регулювання комунікацій і зв’язку виробництва продукції згідно з планом виробництва і договорами постачання та економічною складовою діяльності підприємства;

здійснення керівництва розробленням планів економічного розвитку, їх коригуванням протягом планового періоду, розробленням та упровадженням нормативів для оперативного планування економічної діяльності підприємства;

організація оперативного контролю за економічною діяльністю підприємства;

організація і проведення процесу бюджетування підприємства та слідкування за додержанням бюджету підрозділами підприємства;

забезпечення своєчасного оформлення, обліку і ведення службових документів стосовно економічної діяльності;

контроль виконання взаємних вимог і претензій підрозділів підприємства, аналіз результатів їх діяльності за попередній плановий період з метою виявлення можливостей більш повного і рівномірного завантаження потужностей, устаткування та виробничої площі, скорочення циклу виготовлення продукції;

формування собівартості продукції, розробка економічної моделі щодо зменшення собівартості;

формування та розрахунок економічної моделі нарахування заробітної плати та інших видів грошового забезпечення працівникам підприємства.

графік роботи: з Пн по Пт, з 08:00 до 17:00;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог, лаборант харчової промисловості

ТОВ Лакі-2017

вища (середньо-спеціальна) освіта в сфері харчових технологій;

впевнений користувач ПК;

знання нормативно-правової документації в області харчової промисловості

вміння працювати в умовах багатозадачності;

відповідальність, ініціативність, вміння працювати в команді, стресостійкість.

організація технології виробництва заморожених ягід та фруктів;

контроль якості сировини і виробленої продукції;

контроль дотримання і забезпечення правильності існуючої технології виробництва продукції;

контроль якості готового продукту;

контроль за правильністю умов зберігання продукції;

оптимізація технології виробництва;

контроль за правильністю експлуатації устаткування;

аналіз проблемних виробничих ситуацій;

розрахунок норм витрат сировини;.

розрахунок норм витрат часу;

розрахунок собівартості виробленої продукції;

контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві.

офіційне працевлаштування;

гідна система оплати праці;

перспектива кар’єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ Левково, господарство

освіта вища (бухгалтерський облік та аудит);

вільне володіння М.Е.Doc, 1С 8.3;

знання податкового законодавства України, бухгалтерського обліку;

досвід проходження комплексних перевірок;

досвід роботи з великою кількістю інформації;

життєвий оптимізм, комунікабельність, бажання професійного розвитку, навики управління колективом;

самоорганізованість, увага до деталей.

участь у формуванні фінансової та управлінської звітності компанії;

облік розрахунків/ взаєморозрахунків з постачальниками та замовниками, звірки з контрагентами;

облік операцій пов’язаних з рухом основних засобів, нематеріальних активів та інших необоротних матеріальних активів;

списання матеріалів;

ведення документообігу;

облік та списання палива;

контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами;

участь у проведенні інвентаризації та звірок з підрядними організаціями.

графік роботи з 08:30 до 17:30 Пн.- Пт;

офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по туризму

Родинне гніздо

вища освіта (туризм, ресторанний бізнес);

впевнений користувач ПК (Viber, Telegram, Facebook, Instagram);

хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді;

відповідальність, результативність.

проведення переговорів по телефону;

оформлення бронювань;

адміністрування баз відпочинку;

ведення книги бронювань.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог кондитерського виробництва

ТД, ПП Солодкий світ

освіта середня спеціальна, вища;

досвід роботи на посаді технолога не менше 2-х років;

знання принципів системи НАССР;

досвід розробки нових рецептур та складання технологічних карт.

розробка та створення документації (технологічні карти, опис продукту) при запуску нових видів чи зміні рецептури;

участь в розробках нових видів продукції;

проведення внутрішніх аудитів;

контроль якості сировини, технологічних процесів, готової продукції;

розробка технологічної документації;

здійснення вхідного контролю сировини та допоміжних матеріалів, призначених для виробництва;

розробка норм втрати сировини і виходу готової продукції;

прийняття участі в розробці заходів по попередженню та усуненню браку;

розробка нових видів продукції та її впровадження на виробництві;

проводити роботу з покращення якісних та кількісних показників готової продукції.

ініціювати та приймати участь у вдосконаленні технологічних процесів виробництва.

гідна заробітна плата;

дружній колектив;

графік роботи: Пн - Пт з 08:00 до 17:00;

своєчасна виплата заробітна плата;

робота в команді професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ВМ-Техніка

профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси);

успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності;

ведення ФОП (2,3 група);

підготовка первинних документів: договори, акти;

проведення внутрішніх аудитів ФОП;

виконання службових доручень безпосереднього керівника.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5-ти денний робочий тиждень 09:00−17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор відділу логістики

Конекс

повна середня професійна освіта;

поглиблене знання 1C, MS Officе;

навички ефективної роботи з великими обсягами даних;

уважність, відповідальність, пунктуальність;

високий рівень адаптивності до нової інформації.

контроль за своєчасним поверненням маршрутних листів та товарно-транспортних накладних;

організація отримання вантажів від компаній-перевізників;

створення та виписка подорожніх листів.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії відповідно до законодавства України;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

робота в просторому та сучасному офісі;

можливість займатися в корпоративному спортивному залі та долучатись до корпоративних заходів;

знижки на обслуговування в аптеках мережі;

подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер із закупівель

Промавтоматика Вінниця

вища технічна освіта;

досвід роботи з ПК (1С);

комунікабельність;

відповідальність;

стресостійкість і оптимізм.

закупка та забезпечення комплектуючими у відділи підприємства;

ведення обліку і звітності ТМЦ;

контроль термінів поставки.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

робочий день з 08:00 до 17:00;

особистісний та професійний розвиток;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст

ТОВ Шик і Блиск

створення фото- і відео-контенту;

створення стратегії та контент-плану;

знання актуальних трендів і тенденцій;

вміння налаштувати таргет, який продає;

розуміння алгоритмів роботи Instagram;

вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами.

 

зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку;

додаткові вихідні;

навчання;

подорожі як по Україні, так і закордон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ВМ-Техніка

профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси);

успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності;

ведення ФОП (2,3 група);

підготовка первинних документів: договори, акти;

проведення внутрішніх аудитів ФОП;

виконання службових доручень безпосереднього керівника.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5-ти денний робочий тиждень 09:00−17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець