Вакансії для студентів та випускників станом на 14.07.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
PR-менеджер, адміністратор сторінок у соціальних мережах |
ЗКО Баттерфляй |
вміння вести соціальні мережі; навики побудови та просування Інтернет - стратегії компанії, PPC, SEO, SERM; контроль роботи контрагентів з реклами та маркетингу; аналіз, корегування, оптимізація та розширення структури сайту та суміжних (партнерських) платформ; створення та налаштування комплексної реклами у браузері; вивчення та аналіз рекламних стратегій конкурентних компаній. |
забезпечення стратегічного просування в Інтернет-просторі, формування та реалізація іміджевого позиціонування закладу для залучення відповідної цільової аудиторії, побудова стратегії розвитку PR - компанії в умовах воєнного стану; розвиток нових напрямів організації дозвілля гостей закладу. |
п’ятиденний робочий тиждень, трансфер, харчування та можливість проживання за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого цеху |
Debi |
чесність; порядність. |
робота на гарячому цеху. |
робота у гарному колективі у чудовому мальовничому місці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate); попередній досвід роботи в неурядовій організації (бажано). |
надання підтримки фінансовому менеджеру / місцевому координатору в управлінні коштами на базі (включно, але не обмежуючись: перевірка ваучерів на наявність авансів і запити щодо відсутніх рахунків-фактур до отримувачів авансу, перевірка достовірності інформації та відповідність рахунків-фактур; ведення та звірка банківських книг (рахунки в українських та французьких банках); управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів (архівування бухгалтерських документів; договорів оренди (оренди, транспортних засобів); перевірка дотримання процедур закупівель (перевірка фінансової достовірності процедур закупівель; повідомлення відділу логістики про процедури закупівлі та дані, необхідні для рахунків-фактур); здійснення щомісячного прогнозування (збір фінансової інформації від менеджерів проєктів; підготовка місячного прогнозу щодо готівкових коштів та відповідне інформування фінансового менеджера та/або координаційного офісу в Києві; взаємодія з банківським персоналом у міру необхідності для регулярних банківських операцій; тощо); надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам (перевірка фінансової звітності місцевих партнерів проекту; забезпечення відповідності фінансів місцевих партнерів умовам контрактного фінансування ACF). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з розвитку мережі (пошук локацій) |
агроіндустріальний холдинг МХП |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; вища економічна освіта; системний підхід в роботі та орієнтація на результат; наявність власного авто. |
пошук локацій для відкриття нових фаст-фудів (Вінниця та регіон); розрахунок рентабельності, перспективності, трафіку; надання необхідного пакету документів для підписання договору оренди; узгодження умов договору з власниками приміщень і юристом компанії, укладання договорів. |
цікаві проєкти, амбіційні задачі; динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний економіст відділу адміністрування кредитів |
Райффайзен Банк |
досвід роботи від 1-го року; вища освіта, бажано профільна за напрямом підготовки «Банківська справа», «Фінанси», «Економіка і підприємництво», «Менеджмент у невиробничій сфері», «Бухгалтерський облік та аудит»; ініціативність, зібраність, уважність до деталей, вміння працювати під тиском дедлайнів. |
виплата та супроводження кредитів в департаменті операційного сервісу. |
можливість кар’єрного розвитку у банку; корпоративне навчання; участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; медичне страхування; 28 днів оплачуваної відпустки; дистанційний формат роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
ТОВ Рошен-Кондитер |
вища освіта (бажано економічна або технічна); наявність власного автомобіля і можливість використання його в роботі; стаж водіння автомобіля від 3-х років. |
|
офіційне працевлаштування; амортизація авто та мобільного зв’язку; кар’єрний ріст; навчання під час стажування; тренінги з продажів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент логіста |
Action contre la Faim |
вища освіта в галузі логістики/ управління ланцюгом поставок або мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді; досвід роботи в неурядовій організації (бажано); відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем; володіння українською мовою; володіння англійською (письмово та усно) на рівні не нижче середнього (бажано); навички роботи з Microsoft Office; організаційні здібності. |
надання допомоги під час процесів закупівель, ведення невеликих закупівель; надання допомоги в управлінні інформацією (надання оновленої інформації щодо закупівель, сканування, тощо); надання допомоги в управлінні запасами (відслідковування запасів); надання допомоги в управлінні обладнанням, автопарком та активами; управління об’єктами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Kliford |
досвід роботи в продажах; комунікабельність, відповідальність; вміння швидко навчатися; вміння працювати із запереченнями; орієнтованість на результат; наполегливість, стресостійкість. |
робота тільки з гарячою базою клієнтів; продаж послуг компанії тільки потенційним клієнтам; ведення клієнтської бази. |
робота в сучасній міжнародній компанії, що стабільно розвивається; перспектива швидкого кар’єрного зростання; тренінги та курси від досвідчених наставників; графік роботи: Пн – Пт 10:00 - 19:00; сучасний, комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер, помічник керівника |
Baskerville |
бажання працювати на результат; гнучкість та стресостійкість, готовність швидко переключатись між задачами; уважність, чесність та старанність в роботі; мінімальний досвід роботи контент-менеджером / помічником керівника (вітається). |
робота над інформаційним наповненням сайтів; контроль та оновлення цін; моніторинг конкурентів; пошук та подальша обробка фото; додавання позицій до бази 1С. |
повний робочий день з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу послуг |
ФОП Дудецький В.В. |
|
залучення клієнтів шляхом проведення переговорів і презентацій, а також особистого спілкування. |
своєчасна виплата заробітної плати; цікава і сучасна система мотивації; кар’єрне зростання; робота з керівниками та власниками бізнесів; навчання і підвищення професійних навичок; відвідування бізнес-семінарів і тренінгів всередині компанії; робота в комфортному офісі в центрі міста; дружній колектив; толерантне ставлення. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер вхідної лінії в контакт-центр |
Dnipro-M |
грамотна розмовна українська та російська; грамота письмова українська та російська; багатозадачність; вміння працювати і орієнтуватись у великому обсязі інформації; бажання вирішити питання в кожній розмові; вміння працювати в команді; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; задоволення потреб споживача по продукту компанії щодо його зверненні на гарячу лінію. |
мотиваційна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 2 вихідних - плаваючі, контакт центр працює без вихідних з 08:00 до 20:00, в день мінімально потрібно відпрацювати 8 годин; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар’єрного росту; розвиток професійних та особистісних якостей в навчальних програмах «business start» і «академії корпоративної освіти»; робота в молодій команді і комфортабельному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кухаря |
ФОП Ніколайчук І.В. |
|
обробка продуктів; приготування напівфабрикатів; дотримання санітарних вимог на робочому місці. |
змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час); кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у відомого в Україні Шефа; безкоштовне харчування; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Едмікс |
відповідальність; бажання працювати. |
відвідування торгівельної мережі; викладка продукції, звітність. |
графік роботи: 09:00 - 17:00; робота в програмі 1С, пристрій (планшет) надається. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Рошен-Кондитер |
відповідальність; чесність; вміння ефективно працювати в колективі; порядність. |
проведення та виведення ревізії на роздрібних магазинах; ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8. |
графік роботи: з 09:00 до 18:00, вихідні: Субота, Неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
|
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК: офісний пакет; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість. |
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу. |
гідна і стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; можливість професійного росту; дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист, консультант |
адвокатське об’єднання МаксГарант |
комунікабельність; чітке знання державної мови; розуміння основ правознавства; ввічливість; порядність. |
надання юридичних консультацій у сфері пенсійного законодавства. |
можливість працювати в офісі та дистанційно; офіційне працевлаштування; можливість отримувати юридичний стаж; можливе офіційне оформлення (помічник адвоката). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (Instagram) |
ФОП Яремчук Т.Д. |
грамотна письмова та усна мова (українська, російська); базові навички роботи з соціальними мережами; націленість на результат; готовність швидко навчатись та працювати в команді; бажання продавати і заробляти. |
переписка з новими і наявними клієнтами (Direct в Instagram); консультація і допомога в виборі виробів; дзвінки клієнтам з приводу не забраних посилок в відділенні; створення звіту продажів, обмінів та повернень; робота в офісі. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Memcrab |
досвід ведення ФОП 2-3 групи; знання українського законодавства та П(С)БО; вища освіта (напрям «Облік та аудит»). |
контроль та узагальнення первинних документів; ведення обліку касових та банківських операцій; контроль та своєчасна подача звітності; контроль та своєчасна сплата податків; звірка з контрагентами; робота в облікових системах Вчасно, електронний кабінет; реєстрація/зняття з реєстрації ФОП. |
конкурентна заробітна плата; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливість працювати віддалено; оплачувані відпустка, корпоративні канікули та державні свята; корпоративний лікар та оплачувані лікарняні; регулярні івенти та тімбілдінги, корпоративний англомовний клуб та уроки англійської; внутрішнє та спеціалізоване навчання; небюрократична корпоративна культура. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
ресторан Оазис |
досвід роботи на кухні; здатність швидко начатися; охайність; бажання працювати в команді. |
|
графік роботи позмінний; харчування за рахунок ресторану; можливість постійно вчитись та вдосконалюватись; можливість кар’єрного росту; дружній колектив; трансфер після робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Твій млинець |
охайний вигляд; мінімальні кулінарні навики. |
приготування млинців; виготовлення заготовок для млинців; прибирання робочого місця. |
повний робочий день з 11:00 до 20:00, робочі дні 3 через 3. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
ФОП Ніколайчук І.В. |
|
приготування страв холодного і гарячого цеху. |
позмінний графік роботи 4/2 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час); кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у відомого в Україні Шефа; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Action contre la Faim |
вища освіта в галузі логістики/управління ланцюгом поставок або мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді; досвід роботи в неурядовій організації (бажано); відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем; володіння українською мовою та англійською (письмово та усно); навички роботи з Microsoft Office; організаційні здібності. |
сприяння прозорим і економічно-ефективним процесам закупівель; управління інформацією; управління запасами; управління обладнанням та активами; управління автопарком. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Шик і Блиск |
створення фото- і відео-контенту; створення стратегії та контент-плану; знання актуальних трендів і тенденцій; вміння налаштувати таргет, який продає; розуміння алгоритмів роботи Instagram; вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами. |
|
зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку; додаткові вихідні; навчання; подорожі як по Україні, так і закордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Королівський смак плюс |
обов’язкове знання Вінниці та Вінницької області; обов’язкове знання 1С; відповідальне ставлення до роботи; пунктуальність; гнучкість. |
формування маршрутів; пошук автомобілів на доставку; постійна комунікація зі складом, торговим відділом та експедиторами. |
ненормований робочий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ВМ-Техніка |
профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси); успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності; ведення ФОП (2,3 група); підготовка первинних документів: договори, акти; проведення внутрішніх аудитів ФОП; виконання службових доручень безпосереднього керівника. |
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5-ти денний робочий тиждень 09:00−17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
resto•bar Бібліотека |
відповідальність; ініціативність. |
робота за технологічними картками; підтримання чистоти та дотримання стандартів системи HACCP; приготування найсмачніших страв для наших гостей. |
позмінний графік роботи (15- 20 робочих змін в місяць) з 09:00 до 23:00; офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування; робота в команді; можливість працювати в центрі міста, на Замості або на Вишеньці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Міс Лі |
відповідальність; пунктуальність; бажання працювати. |
приготування страв по технологічним карткам згідно з калькуляціями; прийом замовлень Glovo, замовлень по приходу людей, замовлень на самовивіз; створення заготовок; ведення обліку продуктів; ведення каси (в Poster) і підрахунок каси; прибирання і підтримання чистоти на кухні. |
дружній колектив; графік роботи з 10:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор відділу логістики |
Конекс |
повна середня професійна освіта; поглиблене знання 1C, MS Officе; навички ефективної роботи з великими обсягами даних; уважність, відповідальність, пунктуальність; високий рівень адаптивності до нової інформації. |
контроль за своєчасним поверненням маршрутних листів та товарно-транспортних накладних; організація отримання вантажів від компаній-перевізників; створення та виписка подорожніх листів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії відповідно до законодавства України; конкурентна та своєчасна заробітна плата; робота в просторому та сучасному офісі; можливість займатися в корпоративному спортивному залі та долучатись до корпоративних заходів; знижки на обслуговування в аптеках мережі; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець