Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Помічник керівника

ФОП Івахов Д.С.

активне бажання до розвитку та професійного зростання;

готовність працювати у команді задля досягнення поставленої мети.

прийом та підготовка товару до продажу;

збір та відправка замовлень клієнтам;

логістичні завдання у межах міста.

підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації;

кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з питань регіонального розвитку

завод Ekipazh

комунікабельність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

стресостійкість.

активний пошук та підключення дилерів;

дослідження та аналіз ринку;

консультування дилерів по запитаннях роботи з компанією;

проведення переговорів з дилерами і монтажниками на предмет співпраці;

презентація компанії.

кар’єрний ріст;

особистісний ріст;

командна робота.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу послуг

ФОП Дудецький В.В.

 

залучення клієнтів шляхом проведення переговорів і презентацій, а також особистого спілкування.

своєчасна виплата заробітної плати;

цікава і сучасна система мотивації;

кар’єрне зростання;

робота з керівниками та власниками бізнесів;

навчання і підвищення професійних навичок;

відвідування бізнес-семінарів і тренінгів всередині компанії;

робота в комфортному офісі в центрі міста;

дружній колектив;

толерантне ставлення.



Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер проєктів

Енергооблік

технічна освіта;

досвід роботи у сфері торгівлі або надання послуг від 1-го року;

знання 1С 8.3. та програмного комплексу АВК-5 (кошториси);

уміння вести переговори, швидке прийняття рішень;

комунікабельність, амбіційність, швидке навчання.

організація, супровід, контроль та закриття будівельно-монтажних робіт;

забезпечення необхідними для виконання робіт матеріалами та устаткуванням;

підбір та комплектація об’єктів матеріалами;

прорахування вартості будівельно-монтажних робіт у АВК-5;

контроль за фактичним використанням ТМЦ для виконання об’єктів.

робота в офісі, переважно в телефонному режимі;

графік роботи: Понеділок – П’ятниця з 08:30 до 17:30, Субота та Неділя - вихідний;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник кухаря

ФОП Ніколайчук І.В.

 

обробка продуктів;

приготування напівфабрикатів;

дотримання санітарних вимог на робочому місці.

змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час);

кухня забезпечена сучасним обладнанням;

навчання у відомого в Україні шефа;

безкоштовне харчування;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з первинної документації, касир

ФОП Доган К.М.

освіта: вища, незакінчена вища;

знання засад бухгалтерського обліку;

знання Word, Excel, 1C: підприємство;

порядність, працьовитість, уважність;

бажання навчатися;

наявність досвіду за фахом вітається.

робота з накладними;

робота з товаром: прихід, витрати, розміщення, списання, інвентаризація;

звірка з контрагентами;

проведення послуг та банківських виписок;

прийняття грошей та проведення накладних/звірка з клієнтами.

п’ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з фінансів

Action contre la Faim

вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний);

досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року;

сильні навички роботи з Microsoft Excel;

вільне володіння українською мовою;

знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate);

попередній досвід роботи в неурядовій організації (бажано).

надання підтримки фінансовому менеджеру / місцевому координатору в управлінні коштами на базі (включно, але не обмежуючись: перевірка ваучерів на наявність авансів і запити щодо відсутніх рахунків-фактур до отримувачів авансу, перевірка достовірності інформації та відповідність рахунків-фактур; ведення та звірка банківських книг (рахунки в українських та французьких банках);

управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів (архівування бухгалтерських документів; договорів оренди (оренди, транспортних засобів);

перевірка дотримання процедур закупівель (перевірка фінансової достовірності процедур закупівель; повідомлення відділу логістики про процедури закупівлі та дані, необхідні для рахунків-фактур);

здійснення щомісячного прогнозування (збір фінансової інформації від менеджерів проєктів; підготовка місячного прогнозу щодо готівкових коштів та відповідне інформування фінансового менеджера та/або координаційного офісу в Києві; взаємодія з банківським персоналом у міру необхідності для регулярних банківських операцій; тощо);

надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам (перевірка фінансової звітності місцевих партнерів проєкту; забезпечення відповідності фінансів місцевих партнерів умовам контрактного фінансування ACF).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-ревізор

ТОВ Рошен-Кондитер

відповідальність;

чесність;

вміння ефективно працювати в колективі;

порядність.

проведення та виведення ревізії на роздрібних магазинах;

ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8.

графік роботи: з 09:00 до 18:00, вихідні: Субота, Неділя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу

 

досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років;

впевнений користувач ПК: офісний пакет;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

пошук та підбір персоналу;

допомога в адаптації нових працівників;

організація мотиваційних заходів;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника;

організація процесу оцінки персоналу.

гідна і стабільна оплата праці;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту;

дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника відділу закупівель

Pobedov

освіта в галузі бухгалтерського обліку (бажано);

готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії;

грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв’язки (розмовна англійська буде перевагою);

вміння працювати MS Office;

особисті якості: позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність.

ведення переговорів із замовниками (за потреби);

контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією;

укладення договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури);

комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії);

проведення переобліку на виробництві після пошиву партії;

пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами з інших питань.

зручний та комфортний офіс на Поділлі;

наставник, який допоможе освоїти функціонал;

команда молодих, ідейних, енергійних та креативних однодумців;

графік роботи: в офісі Пн - Пт з 09:00 до 18:00;

знижки на стильний одяг від нашого бренду;

своєчасна виплата заробітної плати та корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

Pan Cake

ввічливість та доброзичливість;

енергійність, бажання та здатність швидко навчатись;

грамотність та вміння підтримувати розмову;

вільне володіння українською мовою;

вік від 20-ти років;

знання англійської мови (рівень B1 та вище).

приготування кави та інших напоїв;

прийом та видача замовлень;

розрахунок відвідувачів;

підтримання чистоти за баром та в залі;

підтримання порядку на вітринах та столику самообслуговування.

графік роботи: 6/3 (можливість підлаштовувати графік);

дві зміни, які протягом місяця чергуються: ранкова: 08:00 - 15:30, вечірня: 14:30 22:00;

дружна команда;

оплачуване навчання (10 днів);

офіційне працевлаштування;

медичне страхування через пів року роботи;

бонуси за роботу на свята та за довгий термін роботи в команді;

безкоштовний кіш чи торт, якщо робота більше 9-ти годин;

знижки в закладах Pan Cake та партнерських закладах.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аккаунт-менеджер (YouTube)

МКП Віта

досвід роботи з майданчиком YouTube від 6-ти місяців;

впевнене користування кабінетом YouTube;

розуміння алгоритмів YouTube;

знання методів просування контенту в YouTube за допомогою внутрішнього функціоналу майданчика;

вміння працювати із заголовками та текстовим описом до відео.

публікація програм та сюжетів телеканалу на YouTube;

запуск онлайн-трансляцій та прямих ефірів;

організація контенту всередині аккаунту;

генерація ідей та реалізація стратегії просування контенту через залучення нових підписників та збільшення кількості переглядів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

Action contre la Faim

вища освіта в галузі логістики/управління ланцюгом поставок або мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді;

досвід роботи в неурядовій організації (бажано);

відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем;

володіння українською мовою та англійською (письмово та усно);

навички роботи з Microsoft Office;

організаційні здібності.

сприяння прозорим і економічно-ефективним процесам закупівель;

управління інформацією;

управління запасами;

управління обладнанням та активами;

управління автопарком.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер Інтернет-магазину

Sellers team

впевнене володіння ПК, MSOffice;

мінімальне володіння англійською мовою;

організованість;

уважність до деталей;

бажання працювати і заробляти.

пошук нових товарів;

розширення асортименту;

обробка замовлень;

робота з Google-таблицями.

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

офіс в центрі міста: вул. Соборна.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар-універсал

ФОП Ніколайчук І.В.

 

приготування страв холодного і гарячого цеху.

позмінний графік роботи 4/2 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час);

кухня забезпечена сучасним обладнанням;

навчання у відомого в Україні шефа;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст

ТОВ Шик і Блиск

створення фото- і відео-контенту;

створення стратегії та контент-плану;

знання актуальних трендів і тенденцій;

вміння налаштувати таргет, який продає;

розуміння алгоритмів роботи Instagram;

вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами.

 

зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку;

додаткові вихідні;

навчання;

подорожі як по Україні, так і закордон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник кондитера

Крафтова кондитерська Мус-Мус

бажання навчатись та працювати.

відваження інгредієнтів;

приготування заготовок;

приготування/оформлення простих десертів;

прибирання робочого місця.

орієнтовно 4 зміни на тиждень, у свята більше робочих днів;

графік роботи: з 08:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

Ювелірна компанія Діадема

знання соціальних мереж Instagram, Facebook, Pinterest;

вміння фотографувати в стилі Insta-фото та знання Photoshop та Illustrator.

визначення цільової аудиторії, її інтересів та стратегії поведінки;

збільшення кількості підписників та цікавого контенту;

створення публікацій та stories згідно затвердженому контент-плану;

створення коротких відео для контенту;

виконання затверджених KPI;

створення однорідного іміджу у різних соціальних мережах;

популяризація товарів та послуг;

організація та проведення онлайн-заходів;

використання сервісів веб-аналітики для відслідковування результатів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар-універсал

Развилка

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процес, за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

графік роботи: 3/3 з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

ФОП Каплун Р.А.

досвід роботи обов’язковий;

бажання працювати та розвиватись;

відповідальність та активність;

наявність зеленого сертифікату про вакцинацію.

 

позмінний графік роботи;

зручна транспортна розв’язка.

Відправити резюме можна за посиланням

Митний декларант

ТОВ Тарімус Груп

вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

досвід роботи менеджером ЗЕД від 1-го року;

досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами;

навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури;

вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate);

знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства;

знання Incoterms 2010, MD declaration;

знання правил роботи з валютними коштами;

відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність.

ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок;

контроль і супровід поставок на всіх етапах - від розміщення замовлення до отримання товару;

контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів;

оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії);

складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України;

оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: Пн-Пт з 08:45 - 18:00, Сб, Нд - вихідний;

компенсація мобільного зв’язку;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з персоналу

Action contre la Faim

освіта в галузі управління персоналом;

досвід роботи в рамках кадрових ресурсів не менше 3-х років (бажано в неурядовій організації/міжнародній неурядовій організації);

розуміння технічних сфер HR, таких як винагороди та пільги, а також стосунки працівників;

здатність вирішувати складні технічні, управлінські чи операційні проблеми та оцінювати варіанти на основі відповідної інформації, ресурсів, всебічного досвіду та знань;

відмінні навички спілкування, як усного, так і письмового;

володіння комп’ютерними програмами, особливо MS Word та MS Excel;

рівень знання англійської мови (письмовий та усний) не нижче Upper-Intermediate.

підтримка всіх внутрішніх запитів, пов’язаних з кадрами;

ведення паперових та електронних документів працівників відповідно до законодавства України;

участь у процесі складання бюджету та перегляду заробітної плати;

надання підтримки в процесі набору персоналу (відслідковування поточного набору, архівування відповідної документації, надання технічної підтримки, супровід процесу розміщення вакансій, забезпечення застосування інструкцій ACF, забезпечення застосування українського законодавства тощо);

складання та подача звітів про діяльність HR;

керівництво та впровадження кадрових процесів (атестація, нарахування заробітної плати, підбір кадрів, архівація справ тощо);

аналіз правового, регуляторного та фінансового середовища та забезпечення дотримання ACF;

дотримання всіх національних правових зобов’язань.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Логіст

ТОВ Одемо

досвід роботи в логістичних компаніях;

володіння автотранспортом.

замитнення вантажів;

ведення обліку;

пошук попутних вантажів з Європи в Україну.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1С 7

ФОП Пшеничний В.А.

досвід роботи оператором від 1-го року (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою);

практичні навички роботи в 1С 7;

відповідальність;

вміння працювати в режимі багатозадачності та стресостійкості;

позитив.

робота в 1С 7 (проведення накладних, коригування, повернення, акти звірки тощо);

робота з електронною поштою (друк, відправка накладних, тощо);

комунікація з торговими представниками, клієнтами.

робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання;

місце роботи в офісі в районі Тяжилів;

графік роботи змінний: Пн-Пт з 13:00 до 19:00 год. 1-2 рази на тиждень з 09:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд;

своєчасні виплати та офіційне працевлаштування;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Kliford

досвід роботи в продажах;

комунікабельність, відповідальність;

вміння швидко навчатися;

вміння працювати із запереченнями;

орієнтованість на результат;

наполегливість, стресостійкість.

робота тільки з гарячою базою клієнтів;

продаж послуг компанії тільки потенційним клієнтам;

ведення клієнтської бази.

робота в сучасній міжнародній компанії, що стабільно розвивається;

перспектива швидкого кар’єрного зростання;

тренінги та курси від досвідчених наставників;

графік роботи з Пн по Пт: 10:00 - 19:00;

сучасний, комфортний офіс в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Асистент логіста

Action contre la Faim

диплом: в галузі логістики або управління ланцюгом поставок чи мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді;

досвід в неурядовій організації (бажано);

відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем;

володіння українською мовою;

володіння англійською (письмово та усно) на рівні не нижче середнього (бажано);

навички роботи з Microsoft Office;

організаційні здібності.

надання допомоги під час процесів закупівель, ведення невеликих закупівель;

надання допомоги в управлінні інформацією (надання оновленої інформації щодо закупівель, сканування, тощо);

надання допомоги в управлінні запасами (відслідковування запасів);

надання допомоги в управлінні обладнанням, автопарком та активами;

управління об’єктами.

 

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець