Вакансії для студентів і випускників станом на 21.07.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
ФОП Івахов Д.С. |
активне бажання до розвитку та професійного зростання; готовність працювати у команді задля досягнення поставленої мети. |
прийом та підготовка товару до продажу; збір та відправка замовлень клієнтам; логістичні завдання у межах міста. |
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з питань регіонального розвитку |
завод Ekipazh |
комунікабельність; відповідальність; орієнтація на результат; стресостійкість. |
активний пошук та підключення дилерів; дослідження та аналіз ринку; консультування дилерів по запитаннях роботи з компанією; проведення переговорів з дилерами і монтажниками на предмет співпраці; презентація компанії. |
кар’єрний ріст; особистісний ріст; командна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу послуг |
ФОП Дудецький В.В. |
|
залучення клієнтів шляхом проведення переговорів і презентацій, а також особистого спілкування. |
своєчасна виплата заробітної плати; цікава і сучасна система мотивації; кар’єрне зростання; робота з керівниками та власниками бізнесів; навчання і підвищення професійних навичок; відвідування бізнес-семінарів і тренінгів всередині компанії; робота в комфортному офісі в центрі міста; дружній колектив; толерантне ставлення. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер проєктів |
Енергооблік |
технічна освіта; досвід роботи у сфері торгівлі або надання послуг від 1-го року; знання 1С 8.3. та програмного комплексу АВК-5 (кошториси); уміння вести переговори, швидке прийняття рішень; комунікабельність, амбіційність, швидке навчання. |
організація, супровід, контроль та закриття будівельно-монтажних робіт; забезпечення необхідними для виконання робіт матеріалами та устаткуванням; підбір та комплектація об’єктів матеріалами; прорахування вартості будівельно-монтажних робіт у АВК-5; контроль за фактичним використанням ТМЦ для виконання об’єктів. |
робота в офісі, переважно в телефонному режимі; графік роботи: Понеділок – П’ятниця з 08:30 до 17:30, Субота та Неділя - вихідний; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кухаря |
ФОП Ніколайчук І.В. |
|
обробка продуктів; приготування напівфабрикатів; дотримання санітарних вимог на робочому місці. |
змінний графік роботи 3/3, або 4/4 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час); кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у відомого в Україні шефа; безкоштовне харчування; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з первинної документації, касир |
ФОП Доган К.М. |
освіта: вища, незакінчена вища; знання засад бухгалтерського обліку; знання Word, Excel, 1C: підприємство; порядність, працьовитість, уважність; бажання навчатися; наявність досвіду за фахом вітається. |
робота з накладними; робота з товаром: прихід, витрати, розміщення, списання, інвентаризація; звірка з контрагентами; проведення послуг та банківських виписок; прийняття грошей та проведення накладних/звірка з клієнтами. |
п’ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate); попередній досвід роботи в неурядовій організації (бажано). |
надання підтримки фінансовому менеджеру / місцевому координатору в управлінні коштами на базі (включно, але не обмежуючись: перевірка ваучерів на наявність авансів і запити щодо відсутніх рахунків-фактур до отримувачів авансу, перевірка достовірності інформації та відповідність рахунків-фактур; ведення та звірка банківських книг (рахунки в українських та французьких банках); управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів (архівування бухгалтерських документів; договорів оренди (оренди, транспортних засобів); перевірка дотримання процедур закупівель (перевірка фінансової достовірності процедур закупівель; повідомлення відділу логістики про процедури закупівлі та дані, необхідні для рахунків-фактур); здійснення щомісячного прогнозування (збір фінансової інформації від менеджерів проєктів; підготовка місячного прогнозу щодо готівкових коштів та відповідне інформування фінансового менеджера та/або координаційного офісу в Києві; взаємодія з банківським персоналом у міру необхідності для регулярних банківських операцій; тощо); надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам (перевірка фінансової звітності місцевих партнерів проєкту; забезпечення відповідності фінансів місцевих партнерів умовам контрактного фінансування ACF). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Рошен-Кондитер |
відповідальність; чесність; вміння ефективно працювати в колективі; порядність. |
проведення та виведення ревізії на роздрібних магазинах; ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8. |
графік роботи: з 09:00 до 18:00, вихідні: Субота, Неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
|
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК: офісний пакет; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість. |
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу. |
гідна і стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; можливість професійного росту; дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника відділу закупівель |
Pobedov |
освіта в галузі бухгалтерського обліку (бажано); готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії; грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв’язки (розмовна англійська буде перевагою); вміння працювати MS Office; особисті якості: позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність. |
ведення переговорів із замовниками (за потреби); контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією; укладення договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури); комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії); проведення переобліку на виробництві після пошиву партії; пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами з інших питань. |
зручний та комфортний офіс на Поділлі; наставник, який допоможе освоїти функціонал; команда молодих, ідейних, енергійних та креативних однодумців; графік роботи: в офісі Пн - Пт з 09:00 до 18:00; знижки на стильний одяг від нашого бренду; своєчасна виплата заробітної плати та корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Pan Cake |
ввічливість та доброзичливість; енергійність, бажання та здатність швидко навчатись; грамотність та вміння підтримувати розмову; вільне володіння українською мовою; вік від 20-ти років; знання англійської мови (рівень B1 та вище). |
приготування кави та інших напоїв; прийом та видача замовлень; розрахунок відвідувачів; підтримання чистоти за баром та в залі; підтримання порядку на вітринах та столику самообслуговування. |
графік роботи: 6/3 (можливість підлаштовувати графік); дві зміни, які протягом місяця чергуються: ранкова: 08:00 - 15:30, вечірня: 14:30 22:00; дружна команда; оплачуване навчання (10 днів); офіційне працевлаштування; медичне страхування через пів року роботи; бонуси за роботу на свята та за довгий термін роботи в команді; безкоштовний кіш чи торт, якщо робота більше 9-ти годин; знижки в закладах Pan Cake та партнерських закладах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аккаунт-менеджер (YouTube) |
МКП Віта |
досвід роботи з майданчиком YouTube від 6-ти місяців; впевнене користування кабінетом YouTube; розуміння алгоритмів YouTube; знання методів просування контенту в YouTube за допомогою внутрішнього функціоналу майданчика; вміння працювати із заголовками та текстовим описом до відео. |
публікація програм та сюжетів телеканалу на YouTube; запуск онлайн-трансляцій та прямих ефірів; організація контенту всередині аккаунту; генерація ідей та реалізація стратегії просування контенту через залучення нових підписників та збільшення кількості переглядів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Action contre la Faim |
вища освіта в галузі логістики/управління ланцюгом поставок або мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді; досвід роботи в неурядовій організації (бажано); відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем; володіння українською мовою та англійською (письмово та усно); навички роботи з Microsoft Office; організаційні здібності. |
сприяння прозорим і економічно-ефективним процесам закупівель; управління інформацією; управління запасами; управління обладнанням та активами; управління автопарком. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер Інтернет-магазину |
Sellers team |
впевнене володіння ПК, MSOffice; мінімальне володіння англійською мовою; організованість; уважність до деталей; бажання працювати і заробляти. |
пошук нових товарів; розширення асортименту; обробка замовлень; робота з Google-таблицями. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; офіс в центрі міста: вул. Соборна. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
ФОП Ніколайчук І.В. |
|
приготування страв холодного і гарячого цеху. |
позмінний графік роботи 4/2 з 10:00 до 21:30 (на теперішній час); кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у відомого в Україні шефа; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Шик і Блиск |
створення фото- і відео-контенту; створення стратегії та контент-плану; знання актуальних трендів і тенденцій; вміння налаштувати таргет, який продає; розуміння алгоритмів роботи Instagram; вміння налагодити контакт як із колегами, так і з клієнтами. |
|
зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку; додаткові вихідні; навчання; подорожі як по Україні, так і закордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кондитера |
Крафтова кондитерська Мус-Мус |
бажання навчатись та працювати. |
відваження інгредієнтів; приготування заготовок; приготування/оформлення простих десертів; прибирання робочого місця. |
орієнтовно 4 зміни на тиждень, у свята більше робочих днів; графік роботи: з 08:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Ювелірна компанія Діадема |
знання соціальних мереж Instagram, Facebook, Pinterest; вміння фотографувати в стилі Insta-фото та знання Photoshop та Illustrator. |
визначення цільової аудиторії, її інтересів та стратегії поведінки; збільшення кількості підписників та цікавого контенту; створення публікацій та stories згідно затвердженому контент-плану; створення коротких відео для контенту; виконання затверджених KPI; створення однорідного іміджу у різних соціальних мережах; популяризація товарів та послуг; організація та проведення онлайн-заходів; використання сервісів веб-аналітики для відслідковування результатів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процес, за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
графік роботи: 3/3 з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
ФОП Каплун Р.А. |
досвід роботи обов’язковий; бажання працювати та розвиватись; відповідальність та активність; наявність зеленого сертифікату про вакцинацію. |
|
позмінний графік роботи; зручна транспортна розв’язка. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Митний декларант |
ТОВ Тарімус Груп |
вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; досвід роботи менеджером ЗЕД від 1-го року; досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами; навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури; вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate); знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства; знання Incoterms 2010, MD declaration; знання правил роботи з валютними коштами; відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність. |
ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок; контроль і супровід поставок на всіх етапах - від розміщення замовлення до отримання товару; контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів; оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії); складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України; оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 08:45 - 18:00, Сб, Нд - вихідний; компенсація мобільного зв’язку; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з персоналу |
Action contre la Faim |
освіта в галузі управління персоналом; досвід роботи в рамках кадрових ресурсів не менше 3-х років (бажано в неурядовій організації/міжнародній неурядовій організації); розуміння технічних сфер HR, таких як винагороди та пільги, а також стосунки працівників; здатність вирішувати складні технічні, управлінські чи операційні проблеми та оцінювати варіанти на основі відповідної інформації, ресурсів, всебічного досвіду та знань; відмінні навички спілкування, як усного, так і письмового; володіння комп’ютерними програмами, особливо MS Word та MS Excel; рівень знання англійської мови (письмовий та усний) не нижче Upper-Intermediate. |
підтримка всіх внутрішніх запитів, пов’язаних з кадрами; ведення паперових та електронних документів працівників відповідно до законодавства України; участь у процесі складання бюджету та перегляду заробітної плати; надання підтримки в процесі набору персоналу (відслідковування поточного набору, архівування відповідної документації, надання технічної підтримки, супровід процесу розміщення вакансій, забезпечення застосування інструкцій ACF, забезпечення застосування українського законодавства тощо); складання та подача звітів про діяльність HR; керівництво та впровадження кадрових процесів (атестація, нарахування заробітної плати, підбір кадрів, архівація справ тощо); аналіз правового, регуляторного та фінансового середовища та забезпечення дотримання ACF; дотримання всіх національних правових зобов’язань. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
ТОВ Одемо |
досвід роботи в логістичних компаніях; володіння автотранспортом. |
замитнення вантажів; ведення обліку; пошук попутних вантажів з Європи в Україну. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор 1С 7 |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи оператором від 1-го року (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); практичні навички роботи в 1С 7; відповідальність; вміння працювати в режимі багатозадачності та стресостійкості; позитив. |
робота в 1С 7 (проведення накладних, коригування, повернення, акти звірки тощо); робота з електронною поштою (друк, відправка накладних, тощо); комунікація з торговими представниками, клієнтами. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в офісі в районі Тяжилів; графік роботи змінний: Пн-Пт з 13:00 до 19:00 год. 1-2 рази на тиждень з 09:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд; своєчасні виплати та офіційне працевлаштування; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Kliford |
досвід роботи в продажах; комунікабельність, відповідальність; вміння швидко навчатися; вміння працювати із запереченнями; орієнтованість на результат; наполегливість, стресостійкість. |
робота тільки з гарячою базою клієнтів; продаж послуг компанії тільки потенційним клієнтам; ведення клієнтської бази. |
робота в сучасній міжнародній компанії, що стабільно розвивається; перспектива швидкого кар’єрного зростання; тренінги та курси від досвідчених наставників; графік роботи з Пн по Пт: 10:00 - 19:00; сучасний, комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Асистент логіста |
Action contre la Faim |
диплом: в галузі логістики або управління ланцюгом поставок чи мінімум 2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді; досвід в неурядовій організації (бажано); відмінні навички ведення переговорів і вирішення проблем; володіння українською мовою; володіння англійською (письмово та усно) на рівні не нижче середнього (бажано); навички роботи з Microsoft Office; організаційні здібності. |
надання допомоги під час процесів закупівель, ведення невеликих закупівель; надання допомоги в управлінні інформацією (надання оновленої інформації щодо закупівель, сканування, тощо); надання допомоги в управлінні запасами (відслідковування запасів); надання допомоги в управлінні обладнанням, автопарком та активами; управління об’єктами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець