Вакансії для студентів і випускників станом на 04.08.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Zefir&co |
відповідальність; бажання працювати і заробляти; досвід в користуванні з професійним кавовим обладнанням. |
|
графік роботи: 3-4 дні на тиждень з 08:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
ФОП Лугач Н.В. |
|
виготовлення десертів, тортів і тістечок; оформлення тортів, тістечок, десертів; контроль якості продукції, що випускається; робота з бісквітними і мусовими тортами різної складності; робота з шоколадом, macarons, зефіром та еклерами; дотримання санітарних норм та правил; дотримання техніки безпеки. |
графік роботи - за домовленістю, в середньому 15 робочих днів на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
HR assistant |
вміння ставити цілі та досягати їх; допитливість; відповідальність у роботі; наявність дротового, стабільного Інтернету зі швидкістю від 70 мб/сек, ПК (ноутбука) та гарнітури. |
робота з гарячою базою клієнтів; створення телефонних презентацій товару компанії; виконання планових показників продажів. |
графік роботи: з 08:00 до 15:00 або з 15:00 до 22:00 (зміни чергуються) плаваючі вихідні; вступне навчання співробітників; безкоштовні тренінги з продажу від бізнес-тренерів для підвищення професіоналізму менеджерів; можливість кар’єрного зростання та саморозвитку; лояльне керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
КПК Торгтехніка |
вища освіта; досвід роботи менеджером з продажу від 2-х років; ініціативність, висока працездатність, наполегливість. |
|
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Шеф-кухар |
Yarzin Sella Ukraine |
досвід організації виробництва; знання стандартів та законодавчих актів; знання європейської та української кухні. |
приготування та контроль за якістю страв; підбір працівників, мотивація та керування командою, контроль стандартів. |
графік роботи: 5/2 з 07:00 до 16:00; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер, помічник керівника |
ТОВ Макош Мінерал |
адміністративний досвід роботи; організаторські навички, вміння швидкого вирішення нестандартних питань; тактовність; високий рівень відповідальності; пунктуальність, стресостійкість, комунікативність; грамотна письмова та усна мова. |
якісне і оперативне опрацювання зовнішніх звернень і запитів на комунікацію із СЕО та СОО; виконання поставлених керівництвом задач; організація і ведення адміністративної функції офісу; забезпечення відділів компанії канцтоварами; прийом замовлення та ведення обліку на купівлю бізнес-літератури, оформлення річної підписки бізнес-видань; забезпечення гостинності, супровід усіх організаційних моментів прийому гостей в офісі; підготовка презентацій та медіа матеріалів сповіщення загального напрямку (за потреби); активний прояв ініціативи та пропозиції щодо покращення в організаційних процесах; участь у всіх внутрішньо-мотиваційних подіях та сприяння доброзичливій атмосфері в колективі. |
компанія забезпечує навчання працівників; офіційне працевлаштування; обіди за рахунок компанії; молодий та дружний колектив; корпоративні заходи та поїздки; новий сучасний офіс у с. Зарванці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі; високий рівень самомотивації; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
розвиток закріпленого регіону; пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів; ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва; укладення договорів; контроль замовлень та оплат, оформлення документів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань. |
компанія забезпечує навчання працівників; офіційне працевлаштування; обіди за рахунок компанії; достойна заробітна плата; молодий та дружний колектив; корпоративні заходи та поїздки; новий сучасний офіс у с. Зарванці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Kliford |
досвід роботи в продажах; комунікабельність, відповідальність; вміння швидко навчатися; вміння працювати із запереченнями; орієнтованість на результат; наполегливість, стресостійкість. |
робота тільки з гарячою базою клієнтів; продаж послуг компанії тільки потенційним клієнтам; ведення клієнтської бази. |
робота в сучасній міжнародній компанії, що стабільно розвивається; перспектива швидкого кар’єрного зростання; тренінги та курси від досвідчених наставників; графік роботи з Пн по Пт: 10:00 - 19:00; сучасний, комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Синергія Тім |
вміння працювати в команді; виконання роботи сумлінно та відповідально; працювати швидко та якісно; бажання навчатися та рости. |
приготування страв відповідно до технологічних карток; контроль якості продукції; дотримання чистоти робочого місця. |
цікава робота в команді професіоналів; графік роботи: позмінний, з 09:00 до 21:00; офіційне працевлаштування; комфортне місце розташування ТРЦ «Мегамол» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне харчування; робота з винятково якісним продуктом. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець зі страхування |
СК, ПрАТ Арсенал Страхування |
закінчена вища освіта; досвід роботи вітається; досвід роботи з комп’ютером (Word, Excel, Інтернет та ін.); бажання працювати на кінцевий результат; особистісні якості: робота на результат, мобільність, активність, відповідальність, уважність, стресостійкість. |
залучення та консультація потенційних клієнтів; інформування про компанію, продукти страхування; оформлення договорів (продаж страхових продуктів); виконання плану продажів. |
офіційне працевлаштування; унікальна можливість для професійного розвитку і самореалізації; цікава робота в великій стабільній компанії; п’ятиденний графік роботи; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор рецепції |
Готель Fenix |
презентабельний зовнішній вигляд; вік від 22-х років; клієнтоорієнтованість; знання англійської мови обов’язкове, знання інших іноземних мов буде перевагою; грамотна усна і письмова мова; знання стандартів обслуговування; ініціативність, старанність, відповідальність. |
знання номерного фонду готелю, робота з сайтами бронювань; касове обслуговування гостей готелю, прийом готівки, платежів по банківському терміналу, виставлення рахунків, дотримання касової дисципліни, формування встановленої звітності; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; інформування гостей про правила проживання, що діють у готелі; підготовка рахунків, ведення фінансової звітності. |
позмінний графік роботи з 10:00 до 10:00 (доба через дві); офіційне працевлаштування; своєчасна та гідна оплата праці; комфортні умови праці та дружній колектив; формений одяг; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Керівник корпоративного напрямку |
СК, ПрАТ Арсенал Страхування |
вища економічна освіта; досвід роботи у страховій компанії; навички ведення переговорів; комунікабельність, активність, цілеспрямованість; бажання працювати на кінцевий результат. |
|
офіційне працевлаштування; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер Інтернет-магазину |
Vibro+ |
бажано добрі знання роботи з комп’ютерними програмами, Adobe Photoshop на середньому рівні; досвід у сфері виставлення товарних позицій в Інтернет-магазинах вітається; важливі якості: пунктуальність, відповідальність, грамотність та уважність до деталей. |
виставлення товарних позицій в Інтернет-магазині; оновлення, підтримка ресурсу; коригування цін на товар; підтримання робочого місця в чистоті та порядку; виконання дрібних обов’язків. |
графік роботи: з 08:00 до 18:00, сб з 08:00 до 17:00, неділя – вихідний; стажування - 10 днів; обіди за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Млин Фата-Моргана |
знання калькуляційних карт; акуратність; охайність. |
приготування страв за технологічними картами. |
харчування, розвезення; графік роботи за домовленістю (працюємо зараз з 11:00 до 21:00). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД, з експорту |
Аграрна Онлайн Платформа |
досвід продажів товарів українського виробництва на міжнародному ринку; знання міжнародної логістики (жд-, авто-, контейнерні перевезення, портові термінали). |
експорт сільськогосподарської продукції українського виробництва (зерно, олія, цукор, шрот) на ринки Європи; укладання договорів; комунікація з міжнародними покупцями; контроль та супровід документообігу. |
офіційне працевлаштування; офіс у центрі міста; оплачувані відпустка та відрядження; підтримка колективу; безлімітні солодощі, кава та чай. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер, пекар, кухар |
Аграрна Онлайн Платформа |
вміння користуватись технікою для пекарні (буде плюсом). |
приготування випічки; викладка продукції; розробка та впровадження нових рецептів; підтримання чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи з 07:00 до 17:00, один вихідний на тиждень (неділя). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар на заготівельний цех |
Veterano Pizza |
досвід роботи від 1-го року; відповідальність, пунктуальність, охайність; бажання працювати. |
приготування страв згідно технологічних карт; підтримка чистоти та порядку на робочому місці; приготування заготовок. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку ПДВ |
ПрАТ Вінницький завод Маяк |
вища економічна освіта за спеціальністю бухгалтерський облік і аудит; знання бухгалтерського та податкового обліку, чинного законодавства України; досвід роботи більше року; володіння 1С 8.3, M.E.Doc, Word, Excel; бажання розвиватися і навчатися; вміння працювати в команді. |
складання та реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування; підготовка податкової декларації з ПДВ; дотримання порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням, відображенням даних в бухгалтерській програмі. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень, 8-ми годинний робочий день; соціальні гарантії згідно КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торгового залу (Академічний р-н) |
лінія магазинів Eva |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; досвід роботи на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше; вміння базово користуватись комп’ютером (Word, Excel, електронна пошта на початковому рівні); клієнтоорієнтованість, управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість. |
вміння організувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність; проведення інвентаризації товару; організація процесу навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ТОВ Френдт |
досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково); досвід, або розуміння проєктних продажів і управління складними угодами (бажано); вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами; сміливість брати на себе відповідальність; орієнтація на результат; досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань; сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань; розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах буде перевагою. |
залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу; керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації; консультування клієнтів по продуктам та послугам; аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів; відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення; розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами; здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів; участь у тематичних виставках і семінарах. |
всебічна підтримка професійного та дружнього колективу; комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою; мотивація на розвиток, допомогу у реалізації своїх планів та цілей у житті; можливість професійного та кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контент-менеджер |
GoncharDeco |
відповідальність; грамотна письмова та усна мова; наявність хорошого Інтернету; чесність; досвід буде перевагою, але якщо ти круто фотографуєш готові взяти і без досвіду. |
фото- та відеозйомка товару; озвучка відео; написання постів та публікація Stories. |
можливість працювати з дому, дистанційно; можливість кар’єрного зростання; корпоративна етика та подарунки на свята і день народження; знижки на товар компанії; зручний графік роботи; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка та допомога з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Міс Лі |
вік від 18-ти років; відповідальність, пунктуальність, бажання працювати. |
приготування страв по технологічним картам згідно з калькуляціями; прийом замовлень Glovo, Bolt, замовлень по приходу людей, замовлень на самовивіз; створення заготовок; ведення обліку продуктів, які закінчуються і їх треба докупити; ведення каси (в Poster) і підрахунок каси; прибирання і підтримання чистоти на кухні. |
дружній колектив; графік роботи з 10:00 до 21:00; затишна точка в районі Поділля |
Відправити резюме можна за посиланням |
Секретар |
ПрАТ Віноблдрукарня |
вища освіта, неповна вища освіта (бажано педагогічна); володіння пакетом Miсrosoft Office; грамотна усна та письмова мова; відповідальність, дисциплінованість; активність, вміння працювати в режимі багатозадачності; здатність швидко навчатися; знання кадрового діловодства (бажано). |
прийом, зберігання вхідної кореспонденції, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції, діловодство; взаємодія з кур’єрськими службами, поштовими відділеннями; прийом/переадресація вхідних телефонних дзвінків; виконання різних операцій із застосуванням комп’ютерної техніки, підготовка договорів, зокрема копіювання та сканування документів; виконання інших поточних завдань та доручень керівництва в межах функціональних обов’язків; офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії згідно КЗпП. |
графік роботи: з 08:30 до 17:30, Пн – Пт, обідня перерва з 12:30 до 13:30. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар-бургерист |
Поміж Булок |
бажання працювати; бажання навчитися готувати найкращі страви в місті; професійна готовність стабільно працювати в команді. |
|
стабільна заробітна плата; графік роботи 3/3 з 10:00 до 21:00; дружна команда; безкоштовне харчування; кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністративний секретар |
ПТК, ТОВ, Агромат |
аналогічний досвід роботи (буде перевагою); вміння працювати з комп’ютерами та програмами (Miсrosoft Office); вміння працювати з документацією; відповідальність. |
зустріч клієнта та надання необхідної інформації при телефонних дзвінках; формування регіональних заявок на переміщення товару на склад; контроль та організація рекламацій та повернень від покупця; ведення документації. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи 5/2; найкращі колеги та їх допомога на початку вашої роботи в компанії; розвиток та навчання всередині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контролер відділу якості |
КПК Торгтехніка |
досвід роботи на виробництві (бажано); знання програм Word, Excel; відповідальність, стресостійкість, уважність. |
|
офіційне працевлаштування; дружній колектив; позмінний графік роботи (денні та нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інвестиційний консультант (sales), менеджер із залучення клієнтів |
ТОВ Фрідом Фінанс Україна |
досвід роботи в активних продажах банківських або інвестиційних останні 2 роки; вища освіта у сфері фінансів; ініціативність та про-активність; грамотне усне та письмове мовлення. |
пошук та активне залучення клієнтів; проведення зустрічей, переговорів та презентацій; консультування по фондовому ринку та його останніх тенденціях; допомога у формуванні інвестиційного портфеля; надання клієнтам торгових ідей та аналітичних оглядів; укладання договорів та якісне виконання торгових наказів; надання регулярної звітності по рахунку клієнта. |
працевлаштування по КЗпП; високооплачувана стабільна робота; відмінні можливості для професійного розвитку; доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; підтримка та навчання; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Sales IT Manager (English) |
ТОВ Атласіко Україна |
рівень англійської мови Upper Intermidiate або близький до нього; вміння вести діалог; організованість; клієнтоорієнтовність. |
налагодження відносин із потенційними клієнтами; Email переписки; використання CRM системи; супровід проданих проєктів; супровід потенційних клієнтів. |
молодий колектив; цікаві продукти в арсеналі компанії; навчання; оплачуване стажування; затишний офіс в центрі Вінниці; офіційне працевлаштування; 24 дні оплачуваної відпустки; графік роботи: Пн-Пт: 13.00 - 22.00; лікарняні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор-касир (р-н Академічний)
|
освіта бакалавра або магістра; впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг прийом комунальних платежів, посилок, переказів і т.д.; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 09:00 по 20:00, вихідні плинні; креативний та дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Оператор-касир (р-н центрального ринку) |
Укрпошта |
освіта бакалавра або магістра; впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг прийом комунальних платежів, посилок, переказів і т.д.; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 09:00 по 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор-касир (р-н Поділля) |
Укрпошта |
впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг прийом комунальних платежів, посилок, переказів і т.д.; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 09:00 по 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець