Вакансії для студентів і випускників станом на 11.08.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар |
ресторан Тифліс |
відповідальність; любов до кулінарії. |
приготування страв відповідно до технологічних карт; слідкування за чистотою свого робочого місця. |
графік роботи позмінний з 11:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник маркетолога |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання навчатись новому; вміння працювати у команді та бути корисними; гарні комунікативні здібності; відповідальне ставлення до роботи. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей. |
можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено при цьому проживаючи у місті Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Соціальний працівник відділу захисту дітей |
International rescue committee |
мова: обов’язкова українська, англійська; технічний диплом або вчений ступінь у галузі соціальної роботи, прав людини або відповідний ступінь (бажано); мінімум 1 рік досвіду реалізації програм із захисту дітей, (бажано соціальна робота або кейс-менеджмент, у гуманітарних установах або закладах розвитку); досвід надання прямої підтримки (основне консультування, кейс-менеджмент, PSS) з дітьми та їхніми родинами; попередній досвід і продемонстроване розуміння роботи з дітьми, особливо вразливими дітьми; відмінні комунікативні навички; розуміння та здатність зберігати конфіденційність і повагу до клієнтів/бенефіціарів; позитивне та професійне ставлення, включаючи здатність керувати та добре працювати в команді; володіння комп’ютером, включаючи Microsoft Word та Excel. |
надання безпосередньої підтримки та ведення справ дітям, які знаходяться у групах ризику та їхнім сім’ям; дотримання керівних принципів відділу захисту дітей під час усіх заходів з дітьми та їхніми родинами (це включає забезпечення інформованої згоди/згоди та дотримання інтересів дитини); допомога у ідентифікації дітей, які постраждали або знаходяться під загрозою заподіяння шкоди, і забезпечення індивідуального ведення справ відповідно до всіх кроків і принципів ведення справи; проведення початкової оцінки випадків необхідності захисту дітей та визначення пріоритетів на основі рівня ризику; проведення комплексної оцінки випадків; розробка планів ведення випадків, які відповідають потребам, визначеним під час початкової та всебічної оцінки випадків захисту дітей; надання базових консультацій та психосоціальної підтримки; супровід потребуючих дітей до більш спеціалізованих служб; регулярна перевірка, щоб усі послуги та дії, перелічені в плані випадку, були реалізовані в узгоджені терміни; регулярне спостереження та підтримка дітей та їхніх родин шляхом відвідувань, емоційної підтримки, консультацій, направлень тощо; щоденна співпраця з секторами IRC, щоб забезпечити дітям та їхнім сім’ям конфіденційний доступ до послуг; співпраця з командою захисту дітей, щоб забезпечити реагування на потреби дітей та їхніх сімей; підтримка ефективних робочих комунікацій з відповідними партнерами, включаючи лідерів громад та інших партнерів-виконавців; щомісячні звіти про діяльність. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий рестораном |
ФОП Бондарчук С. П. |
досвід роботи в сфері громадського харчування; вміння працювати в програмі Poster; пунктуальність, ініціативність, креативність; бажання працювати. |
управління колективом; скадання графіку роботи персоналу; контроль виконання плану і дотримання співробітниками посадових обов’язків; дотримання високих стандартів сервісу; ведення обліку та переобліку товарних запасів в автоматизованих програмах обліку; ведення фінансової звітності; приймання активної участі в розвитку компанії. |
графік роботи: 5/2, з 09:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ШАнА-М |
навички роботи з офісними програмами (Word, Excel, Outlook); досвід роботи в продажах (буде перевагою); навички роботи у 1С (буде перевагою). |
активні продажі продукції компанії; підтримка діючих клієнтів компанії; розвиток клієнтської бази (пошук нових клієнтів, укладання договорів, складання комерційних пропозицій). |
гарантія стабільності та перспектив; допомога у вдосконаленні та професійному зростанні; зручний графік роботи з 9:30 до 17:00; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інвестиційний консультант (sales), менеджер із залучення клієнтів |
ТОВ Фрідом Фінанс Україна |
досвід роботи в активних продажах банківських або інвестиційних останні 2 роки; вища освіта у сфері фінансів; ініціативність та про-активність; грамотне усне та письмове мовлення. |
пошук та активне залучення клієнтів; проведення зустрічей, переговорів та презентацій; консультування по фондовому ринку та його останніх тенденціях; допомога у формуванні інвестиційного портфеля; надання клієнтам торгових ідей та аналітичних оглядів; укладання договорів та якісне виконання торгових наказів; надання регулярної звітності по рахунку клієнта. |
працевлаштування по КЗпП; високооплачувана стабільна робота; відмінні можливості для професійного розвитку; доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; підтримка та навчання; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Копірайтер (english) |
ТОВ Атласіко Україна |
вільне володіння англійською мовою на поглибленому рівні; здатність писати на різноманітні теми з високим ступенем зворотного зв’язку та залучення; наполегливість, цілеспрямованість, бажання розвиватися та рости у своїй професії; написання добре структурованих текстів з високим рівнем унікальності; планування робочого часу, дотримання термінів; досвід роботи з SEO копірайтингом (буде перевагою); досвід роботи в Digital Agency, Web Studio, Freelance (буде перевагою). |
написання новин, туторіалів, статей за технічним завданням SEO-спеціаліста на англійській мові для ринку США; ефективна взаємодія з іншими учасниками команди. |
ментор, який розповість та навчить всьому потрібному; конкурентна заробітна плата, 24 дні відпустки; затишне робоче місце у комфортному офісі в центрі міста; можливість професійного зростання та підкорення нових професійних вершин. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-економіст |
володіння ПК, пакет програм 1С, клієнт-банк; Word, Excel. CRM (бажано); вміння керувати та контролювати фінанси в компанії; вміння швидко навчатися та адаптуватись до потреб компанії. |
ведення ФОП 3-ої групи на єдиному податку; оптимізація фінансової діяльності компанії; взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами; облік первинної документації: прибуткові накладні, акти виконаних робіт тощо; робота з клієнт-банком; кадровий облік, нарахування та виплата заробітної плати; облік основних засобів, організація проведення інвентаризацій; обробка та перевірка внутрішніх фінансових звітів співробітників; аналітика та формування внутрішньої фінансової звітності; самостійний моніторинг змін податкового кодексу та законодавства. |
конкурентна заробітна плата; повний робочий день з 9:00 до 18:00; цікава робота в креативному та молодому колективі; мотивація до розвитку, корпоративний відпочинок; сучасний затишний офіс в р-ні перехрестя Хмельницького шосе та Л. Ратушної. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
впевнений користувач ПК; пунктуальність та відповідальність; комунікабельність та уважність. |
робота з документами; робота з програмами Word, Excel, Google Docs; ведення соціальних мереж. |
робочий день з 09:00 до 18:00 або по графіку за домовленістю; забезпечення технічними засобами, необхідними для виконання службових обов’язків; місце роботи: м. Вінниця, вул. Енергетична, 6. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер по роботі з клієнтами (БТІ, юридичні послуги) |
Lexstatus |
вміння досконало працювати за ПК; постійний саморозвиток; високі комунікаційні навички; нестандартний склад розуму; відповідальність, самостійність, стресостійкість; відсутність шкідливих звичок; готовність працювати на результат. |
проведення переговорів з потенційними клієнтами; ведення документообігу (реєстрація документів, договорів і т. д.); зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами; підготовка звітів. |
офіційне працевлаштування; кар’єрне зростання: від стажера до керівника; корпоративна бібліотека книг для підвищення твоїх компетенцій; регулярні внутрішньокорпоративні і виїзні тренінги; класний і комфортний офіс у центрі м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
закінчена вища освіта; досвід роботи вітається; досвід роботи з комп’ютером (Word, Excel, Інтернет та ін.); бажання працювати на кінцевий результат; особистісні якості: робота на результат, мобільність, активність, відповідальність, уважність, стресостійкість. |
залучення та консультація потенційних клієнтів; інформування про компанію, продукти страхування; оформлення договорів (продаж страхових продуктів); виконання плану продажів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
TheRaven |
знання English - Upper Intermediate+. |
організація різноманітних заходів для працівників компанії; організація зустрічей з іноземними колегами та замовниками; організація життєдіяльності офісу; опрацювання відгуків на вакансії. |
гнучкий робочий графік; оплачувані лікарняні; 15 робочих днів відпустки на рік; компенсації витрат на навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор-касир (р-н Поділля) |
Укрпошта |
впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг прийом комунальних платежів, посилок, переказів і т.д.; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 09:00 по 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор замовлень |
Smilefood |
вміння ввічливо та коректно спілкуватися з людьми; знання програми 1С; досвід роботи з касовою дисципліною; вміння користуватися навігаторами та онлайн-картками. |
дотримання графіку робочих змін; дотримання годинного графіка роботи. |
гнучкий графік роботи; стабільна зарплата; система знижок для персоналу; харчування; програма навчання всіх співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; щонайменше 3 місяці роботи у ресторанній сфері (будь-яка посада); стресостійкість; бажання вчитись новому. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню (навчаємо); підтримка чистоти робочого місця. |
позмінний графік (3/3 з 10:00 по 21:30); харчування за рахунок компанії; розвозка додому в межах міста; постійна знижка на піцу та суші для персоналу (-50%). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (В2В) |
Ромус-Поліграф |
|
формування та ведення клієнтської бази; планування та організація продажу на закріпленій території; ведення переговорів та укладення договорів; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; комунікація з відділами продажу, постачання, складом та логістикою; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; цікаві завдання та команда професіоналів; стабільна оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; робочий графік: з Пн-Пт з 09:00 до 18:00; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі зі зверненнями |
Укрпошта |
вища або неповна вища юридична освіта ОС «Бакалавр», ОКР «Спеціаліст»; розвинені комунікативні навички; стресостійкість, пунктуальність, неконфліктність; знання ПК; досвід роботи в Укрпошті (буде перевагою). |
опрацювання письмових та електронних звернення громадян. |
офіційне працевлаштування, дотримання підприємством всіх вимог законодавства України про працю; графік роботи з 08:30 до 17:30 з понеділка по п’ятницю; гарний колектив; вчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер Інтернет-магазину |
Cartli Group |
знання української мови; грамотна письмова мова, чітка дикція; ввічливість та терпеливість при розмові з замовником; елементарне знання комп’ютера, для ведення чату. |
комунікація з замовниками магазину; підтвердження замовлення; ведення статистики дзвінків. |
цікава робота в професійному колективі; графік роботи з 09:00 до 18:00, 5-ти денний робочий тиждень з двома плаваючими вихідними; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; навчання; дружня атмосфера та підтримка. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Numo |
мінімальний досвід роботи (від 6 місяців і більше); знання (розуміння) стандартів сервісу; володіння грамотною мовою; комунікабельність, активність та позитив; гарне почуття гумору; охайний зовнішній вигляд. |
|
прекрасна командна атмосфера; стабільний дохід; позмінний графік роботи; офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Легун О.М. |
досвід роботи від 1-го року. |
приготування страв згідно технологічних карт; контроль термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
графік роботи 4/2 з 11:00 до 21:00 своєчасна виплата заробітної плати |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
Kness Group |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років; володіння техніками підбору, інтерв’ю і оцінки персоналу різного рівня складності; досвід організації адаптації для нових працівників; знання процесів побудови Бренду роботодавця; досвід створення контенту для сторінок компанії у соціальних мережах (Instagram, Facebook) (буде перевагою); високий рівень володіння ПК; вміння проводити аналіз даних, збирати статистику, формувати звіти; сильні аналітичні здібності, здатність мислити латерально та використовувати нові технології; уважність до деталей із здатністю бачити загальну картину; високий рівень відповідальності та самоорганізації; цілеспрямованість, розвинені комунікаційні навички; бажання навчатися і розвиватися в сфері HR. |
|
робота в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проєкти в інших країнах; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет (в т.ч. оплата проживання); піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер контакт-центра |
JustSchool |
наполегливість і вміння переконувати; комунікабельність; любов до навчання. |
робота в системі автодозвону з готовою базою клієнтів по телефону; виявлення потреби у вивченні англійської; знайомство клієнта з нашим форматом навчання, знайомство з акціями компанії. |
графік роботи: з 10:00 до 19:00, або з 11:00 до 20:00, зручний фіксований графік. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ консалтинговий центр Дебет Плюс |
вища або середньо-технічна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка); досвід роботи за фахом на посаді бухгалтера від 2-х років; впевнений користувач ПК; знання та досвід роботи з програмами: «Клієнт Банк», 1С 8.2, «M.E.Doc»; досвід роботи в бух.обліку. |
ведення первинного обліку+ФОП; облік ПДВ; виписка податкових накладних - перша подія. |
графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися і розвиватися; вміння працювати в команді; досвід роботи від 3-х років; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; досвід роботи на ділянці ПДВ від 3-х років; досвід роботи з банком, валютою, ЗЕД від 3-х років; вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office. |
облік ПДВ; податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація; формування, подача декларації з ПДВ; банківська виписка в 1С; валютні операції; касові операції; звірки з контрагентами. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00; субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор на ресепшн, офіс-, клієнт-менеджер по роботі з клієнтами |
МедЕстет (Вінниця), клініка лазерної епіляції та косметології |
грамотна мова; відповідальність, порядність; знання комп’ютера, навчання. |
знання процедур, що проводяться в нашій клініці, використовувану косметику та косметику для домашнього догляду; спілкування телефоном: ведення запису до фахівців у програмі; планування замовлень з косметики та витратних матеріалів; відповіді на запитання клієнтів. |
офіційне працевлаштування; графік роботи 5/2 - 5 робочих днів (40 годин на тиждень), 2 вихідних; своєчасна зарплата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник керівника |
Kosmotech |
швидке реагування на нові задачі, та оперативне їх виконання; вміння організовувати, домовлятись та координувати; вільне володіння англійською мовою; наполегливість, самомотивована особистість з системним мисленням; ефективність в умовах багатозадачності; порядність, вихованість, пунктуальність та грамотна людина; досвідчений користувач ПК. |
обробка і систематизація інформації(пошта, месенджери); участь в управлінні ланцюгом поставок та товарними запасами; контроль документообігу на всіх етапах перевезень; пошук і аналіз різнобічної інформації; допомага в робочих питаннях. |
стабільна та конкурентна оплата праці; робота поруч з професіоналом, який завжди заряджений на успіх; можливість бути залученим до цікавих проєктів, які дозволяють розвиватися; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання); кар’єрне зростання в одному з напрямків Компанії; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор в стоматологічну клініку |
dental clinic Kryuk |
грамотна усна, письмова мова, діловий етикет; клієнтоорієнтованість; досвідчений користувач ПК та MS Office; касова дисципліна та фінансова грамотність; вміння працювати в режимі багатозадачності з правильним розміщенням пріоритетів; знання англійської мови (вітається); вміння користування Cliniccards (вітається); досвід на аналогічній посаді (вітається); комунікабельність; хороша дикція; відповідальність; дисциплінованість; порядність; ввічливість; старанність та бажання навчатись; хороший рівень самоорганізації; охайний зовнішній вигляд. |
|
комфортне місце роботи в сучасній клініці, що швидко розвивається; дружній колектив та приємна атмосфера; професійне керівництво, яке поважає думку кожного; можливість відвідування курсів підвищення кваліфікації; офіційне працевлаштування та стабільність; виняткова система знижок; зручне та безпечне розташування клініки; перегляд заробітної плати та своєчасний розрахунок; зручний робочий графік; корпоративні заходи, тімбілдинг та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер зі страхування |
Граве Україна |
досвід роботи в продажу страхових продуктів; наявність напрацьованого портфелю клієнтів; націленість на результат; навики успішних переговорів; знання методів пошуку нових клієнтів; готовність рости і розвиватись в професії. |
проведення переговорів з партнерами, клієнтами; виконання плану продажів страхових послуг; активний пошук нових клієнтів; взаємодія з партнерами; розширення клієнтської бази компанії. |
офіційне працевлаштування; наставництво, підтримка і доброзичливий колектив однодумців; офіційна заробітна плата; стабільність, забезпечена досвідом ведення бізнесу материнської компанії з міжнародним іменем та віковою історією; особистий та професійний розвиток (внутрішні тренінги + зовнішні заходи); всі соціальні гарантії; кар’єрні перспективи; комфортне робоче місце; мотиваційні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Меблева Кімната |
досвід роботи в торгівлі та знання касової дисципліни; привітність, порядність, охайність; вміння працювати в команді; бажання працювати на результат; вміння швидко приймати нові знання та застосовувати їх у роботі. |
надання високого рівня сервісу та консультацій відвідувачам салону, допомога у виборі меблів під потреби та смак клієнтів; оформлення замовлень; виконання індивідуальних планів продажів та плану продажів салону на 100% і більше; спостереження за порядком та чистотою салону; вивчення нової та корисної інформації, яка дозволить успішно працювати та виконувати продажі. |
зручний, позмінний графік роботи 4/2, з 10:00 до 19:00; навчання стандартів Компанії; дружній колектив, комфортні умови праці; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівель |
Voltage Group |
досвід у закупівлі електротехнічного обладнання; високий рівень комунікабельності; уміння вирішувати конфліктні ситуації; навички тайм-менеджменту; знання правил діловодства, володіння навичками ділового спілкування та ведення перемовин; уміння працювати з договорами; знання MS Office (Excel, PowerPoint, Word). |
здійснення пошуку постачальників електротехнічної продукції та інших ТМЦ, ведення перемовин з метою отримання найкращих умов для компанії; здійснення планування закупівель; контроль виконання процесу закупівель на всіх його етапах; узгодження контрактів з виробником/постачальником (за необхідності), узгодження термінів оплати/виробництва/поставки; контроль забезпечення договірних строків виробництва/поставки; організація доставки, складування та збереження закуплених ТМЦ; контроль отримання продукції у належній кількості та якості; контроль отримання оригінальних примірників ТТН, видаткових, договорів тощо; організація ведення обліку ТМЦ у співпраці із відповідальним за склад, а також із керівниками проєктів; оперативна обробка нових запитів від проєкт-менеджерів, технічного відділу. |
повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець