Вакансії для студентів і випускників станом на 18.08.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер ЗЕД зі знанням англійської |
виробниче підприємство Маріо |
досвід роботи в продажах (ЗЕД) від 2-х років; знання документообігу, досвід супроводу ЗЕД-контрактів; знання правил міжнародних перевезень вантажів; англійська мова — високий рівень усної та письмової, знання інших іноземних мов вітається (французька, польська); навички ведення ділового листування; готовність до відряджень на службовому автомобілі (наявність прав категорії «В») та чудового досвіду водіння. |
активний пошук та залучення клієнтів; організація та проведення переговорів з клієнтами; повний супровід закріплених за менеджером клієнтів; контроль оплати та відвантаження; консультування клієнтів з асортименту; підвищення обсягу продажів; контроль дебіторської заборгованості; участь та проведення виставок. |
робота в перспективній виробничо-торгівельній компанії, яка постійно росте та розвивається; дружній та націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар’єрного зростання; офіційне працевлаштування; доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок; відвідування професійних конференцій та семінарів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
ТОВ Два Океани |
повна зайнятість; вища освіта (бухгалтерський облік, економіка); досвід роботи від 2-х років на посаді заступника головного бухгалтера або головного бухгалтера; досвідчений користувач 1с: УНФ, 8.3, M.E.DOC, Клієнт-Банк, Ms Excel на професійному рівні; знання всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку, нормативно-законодавчих актів, постанов, розпоряджень, плану рахунків; високий рівень відповідальності, уважність, вміння швидко приймати рішення. |
організація та контроль ведення всіх ділянок управлінського, бухгалтерського, та податкового обліку; складання податкової та статистичної звітності; підготовка управлінської звітності керівнику підприємства; контроль розрахунку собівартості, правильності списання в 1С; кадровий облік, нарахування з/п, лікарняних, відпускних; робота з ПРРО. |
офіційне працевлаштування з дотриманням вимог законодавства; 5-ти денний робочий тиждень (ПН-ПТ 09:00 -18:00). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Центр Перспективних Технологій |
|
здійснення вихідних дзвінків (базу ми надаємо); робота з клієнтами у телефонному режимі. |
робота у новому, комфортному офісі; графік роботи з 09:30 до 18:30, (Сб, Нд вихідний); навчання, швидке кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища технічна освіта; досвід роботи з підтримки ПО/техніки; знання ОС Linux і ОС Windows для робочих станцій; аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність. |
віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення; встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, настройка конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції. |
робота в одному з найуспішніших та найбільших світових банків (BNP Paribas Group - Банк № 1 у Франції та № 4 в Європі); гідний рівень заробітної платні; офіційне працевлаштування (25 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні); безкоштовне медичне страхування та страхування життя; широкі можливості кар’єрного та професійного розвитку як в українському представництві, так і в межах усієї групи BNP Paribas; вільний доступ до великої кількості навчальних програм, семінарів, тренінгів тощо. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Сантехпростір |
досвід роботи у продажах; вміння знайти індивідуальний підхід до покупця; орієнтація на досягнення результату; знання ПК. |
складання комерційних пропозицій; прийом та обробка вхідних дзвінків; робота з клієнтом по телефону; допомога клієнтам у виборі продукції; робота з первинною документацією; участь при замовленні товару у постачальників; виконання поставленого плану та завдань; самостійний «продзвон» клієнтів; пошук та залучення нових клієнтів. |
робота з графіком роботи з 09:00 до 18:00, Сб 09:00 - 16:00(плаваючий вихідний); нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді; розвиток у сфері продажу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з управління інформацією (англійська мова) |
International rescue committee |
мова: володіння українською та російською мовами та високий рівень усної і письмової англійської мови; досвід розробки та керування базами даних, проведення статистичного аналізу та підготовки звітності; знання та досвід роботи з CommCare або подібними інструментами збору даних (Kobo Toolbox); чудові навички звітування за допомогою Excel, обробки інформації з основної бази даних і створення звітів; поглиблені знання та навички роботи з Microsoft Excel, зокрема створення таблиць і форм, аналіз даних, використання зведених таблиць і створення діаграм/візуалізація даних у форматі інформаційної панелі; велика увага до деталей та відмінні навички роботи з великим набором даних; відмінні комунікативні навички та навички презентації; продемонстроване розуміння та здатність зберігати конфіденційність і повагу до клієнтів/бенефіціарів; позитивне та професійне ставлення, включаючи вміння координації та роботи в команді; високий ступінь гнучкості та сильна здатність організовувати роботу, дотримування термінів, стресостійкість, розставляння пріоритетів в роботі, координування численних завдань та збереження уваги до деталей. |
надання технічної допомоги у зборі інформації щодо кількості клієнтів та показників за часом на основі даних, отриманих від відділів; подальші дії, необхідні для забезпечення точності та повноцінності даних; переклад інформації, отриманої з ході роботи на англійську мову. адаптація стандартизованих форм до місцевої мови; забезпечення своєчасного, точного внесення інформації до відповідних баз даних; створення регулярних звітів про моніторинг захисту та аналіз/візуалізацію інших даних за допомогою форм/бази даних, розроблених в IRC; cтворення звітів на щотижневій, щомісячній і щоквартальній основі (статистичних та графічних) з використанням деперсоніфікованої інформації; змінення баз даних відповідно до потреб програми під керівництвом менеджера із захисту та координатора; ведення баз даних CommCare та проведення тренінгів та інструктажів щодо використання системи. своєчасне оновлення та коригування існуючих інструментів збору даних відповідно до місцевого контексту; забезпечення постійної підтримки збору даних відділу захисту та використання форм моніторингу захисту на місцях; аналіз якісних даних, зібраних під час візитів на місця, обговорень у фокус-групах, ключових інформаційних візитів та інших якісних методів; визначення актуальних тенденцій та закономірностей; виконання ролі координатора для подальших дій з оцінювачами потреб захисту, якщо це необхідно; виконання інших обов’язків за потреби чи вимоги керівників. |
контракт на 3 місяці з можливістю подальшої пролонгації; офіс у центрі міста; високий рівень оплати; можливість професійної та особистісної реалізації у гуманітарній сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор-касир (р-н універмагу) |
Укрпошта |
диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплату праці; графік роботи з 09:00 по 20:00 (вихідні плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник в сервісний центр |
ТД Укрсервіс |
володіння ПК, пакет програм 1С, клієнт-банк; Word, Excel. CRM (бажано); вміння керувати та контролювати фінанси в компанії; вміння швидко навчатися та адаптуватись до потреб компанії. |
забезпечення підтримки основних виробничих процесів. |
графік роботи: Пн - Пт з 08:45 до 17:30, дві суботи на місяць з 8:45 - 14:00; теплий цех; робоче місце повністю укомплектовано обладнанням та інструментом, необхідним для виконання роботи; забезпечення спецодягом; оплачувані відпустка, лікарняний, знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник кондитера |
Бегемоті |
дівчина 18−25 років; досвід роботи в цій сфері не обов’язковий. |
допомага в виготовленні тістечок; підтримка робочого місця в чистоті. |
робочий день з 09:00 до 18:00, Пн-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кондитер, помічник кондитера |
кондитерська Еклер |
вік від 19-ти років; медична книжка; досвід роботи у сфері громадського харчування; любов до кондитерської справи; бажання вчитись та працювати в колективі. |
робота із заварним тістом, видами заварних кремів; робота із заготовками; робота із пісочним, бісквітним тістом. |
обов’язкове стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий рестораном |
ФОП Кірюхіна А.А. |
відкритість, соціальна активність, комунікабельність; організаційні здібності; почуття часу, здатність до роботи в режимі багатозадачності, хороша пам’ять на першорядні списки справ. |
відносини з постачальниками продуктів і витратних матеріалів; відносини з персоналом з дисципліни і заробітної плати; контроль за належним виконанням трудових обов’язків; первинна бухгалтерія; розгляд документації; кадрова справа; вирішення суперечок з клієнтами і багато іншого. |
графік роботи: 5 робочих днів в тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог, контент-менеджер |
ТОВ Атласіко Україна |
досвід та кейси в продуктовому маркетингу від 1-го року; розуміння особливості ринку та портрету клієнтів з США; оперативно реагувати на завдання та самостійно організовувати свою роботу; володіння англійською мовою на рівні B1 або близькому до цього; впевнений рівень володіння Figma, пакетом Adobe та інші. |
створення маркетингової стратегії на ринок USA для продуктів компанії; просування продуктів компанії на таких платформах: FB, Instagram, YouTube, LinkedIn; впровадження маркетингової стратегії разом із командою: створення візуалу, креативів, лідогенерації та впізнаваності бренду. |
молодий та ініціативний робочий колектив, в якому можна реалізувати всі свої професійні ідеї; графік роботи: 5 робочих днів з 09:00 до 18:00 години; затишний офіс в центрі Вінниці (одразу за Універмагом); офіційне працевлаштування та 24 дні відпустки. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ТОВ Екофікс |
досвід роботи в сфері продажів; знання в сфері будівельних матеріалів; уміння презентувати продукцію; посвідчення водія категорія В та досвід за кермом більше 2-х років; знання первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); навички планування, самоорганізація. |
продаж цементу, сухих будівельних та бетонних сумішей; виконання особистого плану продажів; робота з клієнтами (консультація по асортименту, цінами, технічними характеристиками, пріоритетами товарів, робота з запереченнями, оформлення документів при продажу); розширення клієнтської бази; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
висока заробітна плата; відсутність конкуренції в команді менеджерів; обслугована іномарка в якості робочого автомобіля. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ФОП Распутін І.С. |
наявність досвіду роботи в підприємницькій діяльності; наявність досвіду роботи з маркетингу і реалізації товарів; активність, багатофункціональність, організованість, відповідальність; перевага надається кандидатам з власним авто. організація здійснює підготовку кандидата на рівні директорських або інших керівних функцій. |
організація підрозділу (підприємства) з ведення підприємницької діяльності з реалізації агропродукції; підготовка та проведення сезонних акцій щодо розповсюдження насіннєвої і продовольчої продукції; організація роботи логістичної бази з надання послуг зі зберігання та доставки с/г продукції і продтоварів; забезпечення с/г виробників територіальних громад матеріальними ресурсами, заготівля і реалізація продукції. |
офісний центр, виробничо-комерційні комплекси; офіційне працевлаштування, повна зайнятість; випробувальний термін до 3-х місяців, за рахунок роботодавця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Промавтоматика Вінниця |
відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; здатність швидко приймати рішення; організованість; старанність; вміння працювати в команді на результат; досвід роботи в IT-сфері; досвід адміністрування 1С: Підприємство 8.3 (бажано); знання комп’ютерної техніки, ОС Windows; знання апаратної і програмної частини мережевого обладнання та принципів технічного обслуговування обладнання та офісної техніки. |
розробка, створення та підтримка працездатності IT інфраструктури та інших сервісів компанії; моніторинг сервісів та обладнання; підтримка та налаштування мережевих сервісів; автоматизація процесів; участь в дослідженні і усуненні інцидентів, що впливають на продуктивність і доступність сервісів; організація захисту IT інфраструктури від кіберзагроз, аудит безпеки; підтримка користувачів компанії. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; оплачувана відпустка тривалістю 24 календарні дні на рік; професійний розвиток; корпоративні події: тімбілдінги, привітання іменинників, сінемалогії, підтримка соціальних проєктівта багато інших заходів для об’єднання команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор комп’ютерного набору |
ТОВ Ліком-Дистриб’юшн, |
досвід роботи на аналогічній посаді (бажано); вміння працювати з таблицями Excel; володіння офісною технікою; чесність, порядність, уважність, відповідальність; вміння комунікувати і знаходити спільну мову. |
створення замовлень та видаткових накладних; робота з первинною документацією; контроль наявності документації, перевірка коректності її оформлення; ведення ділового документообігу; підготовка звітів; взаємодія з клієнтами, контрагентами та командою продажів. |
робота в стабільній, надійній компанії; комфортні умови праці; стабільна заробітна плата; соціальні гарантії; підтримка з боку керівника. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор комп’ютерного набору |
Укрпошта |
середня освіта; впевнений користувач ПК; відповідальність та пунктуальність; комунікабельність. |
формування накладних в системі ЕРП та друк; оприбуткування товару; оформлення повернення з поштових відділень. |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільну та конкурентну оплату праці; графік роботи з 8:30 по 17:30 з понеділка по п’ятницю. креативний та дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Тракстоун |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися і розвиватися; вміння працювати в команді; досвід роботи від 2-х років; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office. |
облік ПДВ; податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація; формування, подача декларації з ПДВ; банківська виписка в 1С; касові операції та інше. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00 або з 08:00 до 18:00 (по домовленості); субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний адміністратор |
медицинский центр Салютем |
закінчена вища освіта; активність та велике бажання допомагати людям; від 2-х років досвіду роботи на керівній посаді; розуміння сутності функцій менеджменту та клієнтського досвіду; доброзичливість і комунікабельність; вільне володіння українською мовою: чітка вимова та грамотне письмо; володіння комп’ютерною та офісною технікою, досвід роботи з офісними програмами та електронною поштою; здатність до швидкого навчання та засвоєння великих обсягів інформації; вміння орієнтуватись в непередбачуваних ситуаціях; здатність працювати в режимі багатозадачності та вміння розставляти пріоритети; командний гравець. |
організація та контроль роботи адміністраторів рецепції та контакт центру; адаптація та навчання персоналу на посаду адміністратора; організація бізнес-процесів обслуговування клієнтів; оцінка ключових показників ефективності роботи адміністраторів; робота з інформаційними системами та віртуальною АТС; контроль над правильністю оформлення медичної документації, договорів; вирішення конфліктних ситуацій; організація дотримання касової дисципліни. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування; професійний розвиток у галузі медицини та комп’ютерних технологій; можливість кар’єрного зростання; робота в дружньому колективі та комфортних умовах; стабільна робота в клініці, що стрімко розвивається; соціальний пакет державних гарантій та медичного обслуговування в приватній клініці для вас та членів вашої родини. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
Aiwa |
досвід роботи кондитером або технологом кондитерського виробництва від 3-х років; широкий досвід роботи з кремовою випічкою та тортами; вміння розробити та запровадити нову рецептуру; |
|
графік роботи: Пн - Пт з 07:30 до 18:00; навчання та розвиток всередині компанії; чудовий колектив та підтримка колег; зручна локація місця роботи - 1 хв до зупинки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ФОП Запорожцев В.В. |
грамотна усна мова; досвід роботи від 6-ти місяців; відповідальність; швидкість в роботі; бажання тримати статус свого закладу на вищому рівні; терпіння та любов до наших гостей; бажання розвиватись; знання англійської (вітається). |
|
графік роботи гнучкий (з 10:00 - 22:00); гарні умови праці та дружній колектив; робота в центрі Вишеньки; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор нового закладу |
простір для ідей Cherdak |
досвід роботи в сфері флористики (must have); вміння організовувати всі процеси всередині закладу. |
створення стандартів сервісу і впровадження їх в роботу; набір, навчання та розвиток команди; робота з касовим апаратом та основними звітами; комунікація з підрядниками та постачальниками; створення якісного контенту та ведення соціальних мереж; виконання поставлених задач та досягнення цілей. |
графік роботи: 5/2 плаваючий, 8-ми годинний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор готелю |
готель Поділля |
досвід роботи в готельному бізнесі (не обов’язковий); середня спеціальна або вища освіта; знання однієї-двох іноземних мов (найчастіше англійська на рівні Intermediate); володіння ПК; вміння працювати з документами; грамотне усне та письмове мовлення. |
бронювання номерів; прийом, реєстрація, розміщення та виписка відвідувачів; проведення взаєморозрахунків із постояльцями та підготовка звітної документації; надання повної інформації про послуги готелю при особистому спілкуванні та по телефону; контроль за дотриманням правил проживання та експлуатації номерів; контроль якості обслуговування відвідувачів; врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер по роботі з ТМЦ |
ФОП Бойчук С.Я. |
|
операції з рухом товарів, основних засобів та іншими матеріальними і нематеріальними активами компанії; робота з постачальниками: поповнення товарних запасів та замовних позицій, ведення розрахунків та обробка актів звірки з постачальниками; участь у проведенні інвентаризацій. |
графік роботи: ПН - ПТ з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування; робота в новому сучасному офісі неподалік центру міста за адресою: м. Вінниця, вул. Чорновола, 29 (ЖК Набережний квартал); можливість кар’єрного росту; дружний молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник бухгалтера (Стрижавка) |
SMK Distribution |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; профільна освіта (економіка, бухгалтерія, фінанси); досвід ведення управлінського обліку; глибокі навички володіння 1С 8.3 УТП, бухгалтерія, електронний кабінет; здатність до навчання, грамотність; вміння працювати з великими обсягами інформації; відповідальність, педантичність, уважність до деталей. |
здійснення контролю за своєчасним надходженням та правильністю оформлення первинної документації; формування та обробка реєстрів первинних документів; формування звітів згідно з даними виробництва. |
своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Нд-Чт 09:00 - 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Junior SEO-, помічник інтернет-маркетолога |
ТОВ Маркетпласт |
досвід успішного SEO просування сайтів; знання основних чинників просування у пошукових системах; орієнтованість на результат; оперативна реакція на поставлені завдання; дотримання термінів виконання завдань; навички роботи з редакторами тексту та електронними таблицями; бути на зв’язку в робочий час (telegram, gmail, телефон), оперативно відповідати на листи, повідомлення у чаті; досвід роботи з Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Ads, Google Optimize, Data Studio, KeyCollector (або аналоги), SemRush, Ahrefs, Serpstat. |
аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту; збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; створення нових сторінок на основі семантичного ядра; проведення аудиту, формування завдання щодо технічної оптимізації сайту; внутрішня перелінковка, збільшення внутрішньої ваги важливих сторінок для просування; рекомендації щодо покращення сайту; зовнішня оптимізація, робота з профілем посилань, керування репутацією в Інтернеті; наповнення сайту, редагування контенту, налаштування перелінковки; поетапна оптимізація сторінок за розділами, категоріями, впровадження доробок на основі аналізу даних; постановка ТЗ копірайтеру, контроль за виконанням поставленого завдання; формування звітів. |
можливість кар’єрного росту; молодий колектив сучасний офіс, open space; офіційне працевлаштування; чай, кава, смаколики; святкування днів народжень та інших свят, тімбігдинги. |
Відправити резюме можна за посиланням |