Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар

Вище професійне училище ЛДУ БЖД (Вінниця)

наявність освіти за спеціальністю «Кухар».

знання рецептури, технології приготування страв та кулінарних виробів;

приготування їжі належної якості згідно з технологією приготування, відповідно розробленого меню;

знання вимоги до якості, термінів та умов зберігання, видача готової продукції;

слідкування за станом кухонного обладнання;

підтримка в належному санітарному стані робочого місця;

знання та дотримання правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.

робота в дружньому колективі;

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування;

відпустка в літній період;

можливість розвитку та кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з публічних закупівель

Міськсвітло, МКУП

вища освіта (юридична або економічна), базовий рівень знань у сфері публічних відносин.

планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»;

здійснення вибору процедури закупівлі;

проведення публічних закупівель у відповідності до вимог Закону та інших НПА в сфері закупівельної діяльності;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання Закону;

надання в установлений строк необхідних документів та відповідних пояснень;

забезпечення аналізу в потребі, укладанні та виконанні договорів, укладених згідно Закону;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

5-ти денний робочий тиждень, повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчандайзер

ТД ALCOline

наявність мобільного телефону із камерою (від 10мп);

наявність доступу до інтернету;

досвід роботи у торгівлі (вітається);

пунктуальність, комунікабельність, відповідальність;

амбітність.

викладка продукції на полиці, відповідно до стандартів компанії;

контроль ротації та цінників;

забезпечення розміщення асортименту відповідно до стандартів мерчандайзингу;

коректне та своєчасне надання необхідної інформації;

щоденна подача звітів за підсумками роботи в спеціальній програмі.

стабільна виплата заробітної плати;

робота 5 днів на тиждень;

перспектива кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Консоль

профільна вища освіта;

знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства;

досвід роботи в програмі 1С версії 8.

обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів;

реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування;

калькуляції.

нормований робочий день (понеділок – п’ятниця: 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00);

офіційне працевлаштування;

кар’єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Smart Solutions

освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»);

досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року;

володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»;

відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності;

знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю.

виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо;

участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів;

здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку;

відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів;

проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці;

забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку;

виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних;

організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів;

участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей.

офіційне працевлаштування;

місце розташування: Рахни-Лісові;

графік роботи: 08:00 – 17:00;

професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з постачання

ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп

відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність;

досвід роботи (обов’язково);

комунікабельність;

знання комп’ютера та програмного забезпечення (програми Office, Word, Excel, PowerPoint), 1С (бажано).

вміння розраховувати нормативи виробничих запасів на основі визначення потреб у матеріальних ресурсах;

здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачання, сприятливі умови постачань;

розвиток відносин з постачальниками, аналіз їх виробничих і фінансових можливостей;

ведення необхідної документації;

забезпечення доставки матеріальних ресурсів від постачальників і продавців відповідно з передбаченими в договорах умов і термінів.

місце розташування: смт Стрижавка по вул. Приміська, 19;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер із закупівель

Промавтоматика Вінниця

вища технічна освіта (обовязково);

досвід роботи з ПК (1С);

комунікабельність;

відповідальність;

стресостійкість і оптимізм.

закупка та забезпечення комплектуючими у відділи підприємства;

ведення обліку і звітності ТМЦ;

контроль термінів поставки.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

особистісний та професійний розвиток;

позитивний моральний клімат колективу;

team building-и; кар’єрне зростання;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнених користувачів ПК.

 

графік:5/2, вихідні: один стабільний — Нд, один плаваючий;

заробітна плата (погодинна);

офіційне працевлаштування (м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82).

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер із заробітної плати та кадрового діловодства

Voltage Group

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

глибокі знання КЗпП і чинного законодавства України, кадрового діловодства та інших законодавчих актів, знання вимог до оформлення кадрових документів;

досвід ведення табелів обліку робочого часу та ведення нарахування зарплати, інших виплат співробітникам;

впевнений користувач 1С 8.3, MS Office, M.E.Doc, Соната.

розрахунок зарплати, інших виплат співробітникам (відпускні, лікарняні, премії) та їх документальне оформлення;

формування табелів обліку робочого часу (двічі на місяць) та графіків змін;

нарахування резерву відпусток та його щорічна інвентаризація;

складання графіку відпусток та контроль за його виконанням, внесенням змін;

подача повідомлень в ДФС про прийняття на роботу;

нарахування і перерахування податків і страхових внесків з сум оплати праці та утримань;

здійснення контролю за правильністю відображення розрахунків зі співробітниками, Пенсійним фондом, фондом із соціального страхування на рахунках бухгалтерського обліку;

контроль за відкриттям і закриттям банківських карт співробітникам для виплати заробітної плати;

ведення кадрового діловодства у повному обсязі, формування кадрової документації підприємства, оформлення прийому, звільнення, відпустки, лікарняних працівників;

видача для підпису та контроль підписання документів співробітниками, відповідальними особами відповідно до процедур компанії;

заповнення, облік, зберігання та сканування трудових книжок;

збір, обробка та систематизація документів під час укладання та розірвання трудових договорів/договорів ЦПХ, відображення в бухгалтерському обліку виплат за договорами ЦПХ;

оформлення та видача довідок про доходи співробітникам;

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності (складання листів для виконавчих служб, довідки про доходи) стосовно розрахунків зі співробітниками (зп, виконавчі листи, аліменти, лікарняні) — (щомісячно / щоквартально / за рік). Складання та подача обʼєднаної звітності, статистичної звітності, звітність та розрахунки до ФСС.

офіційне працевлаштування;

неповна зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

АКцентр

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій.

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку тощо.);

пошук та розширення каналів збуту;

здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів;

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів;

формування звітів про проведену роботу.

офіційне працевлаштування в офісі;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи: 08:30 – 18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Ретушер

ТОВ Шик і Блиск

впевнений користувач Adobe Photoshop;

досвід роботи із предметною фотографією;

акуратна обробка (білий фон);

впевнений користувач фоторедакторів;

вміння працювати швидко та якісно на результат.

створення візуального контенту та обробка фотографій продукції для інтернет-магазину.

робота віддалено;

робочий тиждень: понеділок - п’ятниця.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник відділу продажів

СК, ЧАО Вусо

досвід роботи в страхових або фінансових компаніях від 2-х років;

вільне володіння Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);

відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність;

системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат.

супровід існуючих клієнтів;

планування діяльності щодо розвитку обсягів продажу;

виконання плану продажів;

супровід банківських угод;

формування договорів;

ведення інформаційних баз даних.

офіційне працевлаштування;

пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування;

соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ;

можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та навички безпосередньо в команді;

сучасні корпоративні заходи та тімбілдинги.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор ресторану

Синергія Тім

досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років;

досвід роботи офіціантом є обов’язковим;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

готовність брати відповідальність;

вміння планувати та працювати на результат.

організація безперебійної роботи ресторану;

навчання, мотивація, контроль роботи персоналу;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль чистоти зали;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти;

виконання службових доручень керуючого ресторану.

змінний графік роботи;

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

ToP-Viza

вміння працювати системно;

комп’ютерна грамотність (World, Exel, PDF, CRM).

системне проведення профайлів кандидатів за нормативами;

організація співбесід;

проведення підготовки кандидатів на стандарти компанії;

збір документів для працевлаштування;

консультування клієнтів, розміщення реклами в соціальних мережах;

ведення звітності;

редагування резюме за шаблоном.

комфортний офіс в центрі міста;

5 робочих днів на тиждень;

можливіть дистанційно працювати 1−2 дні на тиждень;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кондитер

Happy Monkey

наявність медичної книжки;

відповідальність, комунікебельність, креативний погляд на створення кондитерських виробів.

вихід на роботу по заздалегідь встановленому графіку;

повний спектр обов’язків кондитера, від заготовки до виготовлення і прикрашання десертів;

випікання, декорування тортів, тістечок, печива та інших виробів.

позмінний гнучкий графік;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з дослідження ринку

ПрАТ Хлібпром

досвід роботи торговим представником, супервайзером (буде перевагою);

знання ПК: офісні програми Excel, Outlook, Word та програмa 1С;

комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат.

здійснення аудиту торгових точок, де представлена продукція компанії;

моніторинг і аналіз ринку конкурентів;

пошук нових торгових точок;

підготовка звітів по проробленій роботі для керівника.

офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України;

вчасна, конкурентна і прозора оплата праці;

оплачувані лікарняні та відпустки;

медичне страхування;

цікава сфера бізнесу;

корпоративне навчання;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер зі страхування

Граве Україна

досвід роботи в продажу страхових продуктів;

наявність напрацьованого портфелю клієнтів;

націленість на результат;

навики успішних переговорів;

знання методів пошуку нових клієнтів;

готовність рости і розвиватись в професії.

проведення переговорів з партнерами, клієнтами;

виконання плану продажів страхових послуг;

активний пошук нових клієнтів;

взаємодія з партнерами;

розширення клієнтської бази компанії.

офіційне працевлаштування;

наставництво, підтримка і доброзичливий колектив однодумців;

офіційна заробітна плата;

стабільність, забезпечена досвідом ведення бізнесу материнської компанії з міжнародним іменем та віковою історією;

особистий та професійний розвиток;

всі соціальні гарантії;

кар’єрне зростання;

комфортне робоче місце;

мотиваційні програми.

Відправити резюме можна за посиланням.

Піцейоло, кухар піци

Green Street Pizza

організованість, працьовитість, бажання працювати;

оформлення та видача страв;

вміння працювати у команді.

приготування піци;

забезпечення швидкості видачі страв та їх якості згідно калькуляційних карт.

вчасна виплата заробітної плати;

дружній колектив;

харчування за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник логіста

ФОП Пшеничний В.А.

здатність швидко навчатись;

вільне володіння ПК, Word, Excel, досвід роботи і 1С (вітається);

досвід роботи логістом (буде перевагою).

проведення аналітики по обороту КЕГів та обладнання;

планування та організація переобліку;

формування звітності по руху КЕГової продукції та обладнання;

оформлення заявок на повернення та переміщення;

контроль документообороту та відповідність оформлення документації;

співпраця з заводом-виробником.

робота в стабільній компанії;

місце роботи: м. Вінниця (офіс р-н Тяжилів);

графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд - вихідні;

можливості кар’єрного росту, наставництво керівника;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Чорноморка

досвід роботи на посаді кухаря;

порядність, відповідальність.

здійснення роботи на гарячому процесі;

приготування страв з риби та морепродуктів;

здійснення процесу приготування згідно плану та технології;

дотримання санітарних норм та стандартів;

контроль терміну придатності та зберігання продуктів.

графік роботи змінний: 4/4 або 7/7 з 10:00 до 21:00;

дворазове харчування;

робота в успішній компанії;

стабільна виплата заробітної плати;

комфортні умови праці;

корпоративні знижки.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з платежів

ТРК Еверест

хороші комунікативні здібності;

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність;

освіта: вища по спеціальності;

досвід роботи від 1-го року;

обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet;

робота з великими обсягами інформації, з грошима та клієнт-банком.

планування та здійснення платежів.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор, касир

Trade Service Alliance

вища освіта;

впевнений користувач ПК;

комунікабельність, грамотна мова, пунктуальність;

вміння працювати в команді;

досвід роботи в 1С.

формування консолідованої звітності (день / тиждень / місяць);

ведення та контроль документообігу компанії;

обробка та виписки первинних документів;

побудова звітів у MS Excel, робота з 1С;

підтримання життєдіяльності офісу;

робота з касою і касовими документами.

офіційне працевлаштування;

своєчасна, стабільна оплата праці;

професійний розвиток і можливість кар’єрного росту;

робота в затишному офісі;

графік роботи: з 08:00 до 17:00, або з 09:00 до 18:00, Пн-Пт;

робота в дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець