Вакансії для студентів і випускників станом на 08.09.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар |
Вище професійне училище ЛДУ БЖД (Вінниця) |
наявність освіти за спеціальністю «Кухар». |
знання рецептури, технології приготування страв та кулінарних виробів; приготування їжі належної якості згідно з технологією приготування, відповідно розробленого меню; знання вимоги до якості, термінів та умов зберігання, видача готової продукції; слідкування за станом кухонного обладнання; підтримка в належному санітарному стані робочого місця; знання та дотримання правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. |
робота в дружньому колективі; повна зайнятість; офіційне працевлаштування; відпустка в літній період; можливість розвитку та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з публічних закупівель |
Міськсвітло, МКУП |
вища освіта (юридична або економічна), базовий рівень знань у сфері публічних відносин. |
планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»; здійснення вибору процедури закупівлі; проведення публічних закупівель у відповідності до вимог Закону та інших НПА в сфері закупівельної діяльності; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання Закону; надання в установлений строк необхідних документів та відповідних пояснень; забезпечення аналізу в потребі, укладанні та виконанні договорів, укладених згідно Закону; здійснення інших дій, передбачених Законом. |
5-ти денний робочий тиждень, повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер |
ТД ALCOline |
наявність мобільного телефону із камерою (від 10мп); наявність доступу до інтернету; досвід роботи у торгівлі (вітається); пунктуальність, комунікабельність, відповідальність; амбітність. |
викладка продукції на полиці, відповідно до стандартів компанії; контроль ротації та цінників; забезпечення розміщення асортименту відповідно до стандартів мерчандайзингу; коректне та своєчасне надання необхідної інформації; щоденна подача звітів за підсумками роботи в спеціальній програмі. |
стабільна виплата заробітної плати; робота 5 днів на тиждень; перспектива кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Консоль |
профільна вища освіта; знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства; досвід роботи в програмі 1С версії 8. |
обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів; реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування; калькуляції. |
нормований робочий день (понеділок – п’ятниця: 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00); офіційне працевлаштування; кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Smart Solutions |
освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»); досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року; володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»; відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності; знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю. |
виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо; участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів; проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці; забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку; виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних; організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів; участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей. |
офіційне працевлаштування; місце розташування: Рахни-Лісові; графік роботи: 08:00 – 17:00; професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з постачання |
ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп |
відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність; досвід роботи (обов’язково); комунікабельність; знання комп’ютера та програмного забезпечення (програми Office, Word, Excel, PowerPoint), 1С (бажано). |
вміння розраховувати нормативи виробничих запасів на основі визначення потреб у матеріальних ресурсах; здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачання, сприятливі умови постачань; розвиток відносин з постачальниками, аналіз їх виробничих і фінансових можливостей; ведення необхідної документації; забезпечення доставки матеріальних ресурсів від постачальників і продавців відповідно з передбаченими в договорах умов і термінів. |
місце розташування: смт Стрижавка по вул. Приміська, 19; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00; офіційне працевлаштування, соціальні гарантії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівель |
Промавтоматика Вінниця |
вища технічна освіта (обов’язково); досвід роботи з ПК (1С); комунікабельність; відповідальність; стресостійкість і оптимізм. |
закупка та забезпечення комплектуючими у відділи підприємства; ведення обліку і звітності ТМЦ; контроль термінів поставки. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнених користувачів ПК. |
|
графік:5/2, вихідні: один стабільний — Нд, один плаваючий; заробітна плата (погодинна); офіційне працевлаштування (м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер із заробітної плати та кадрового діловодства |
Voltage Group |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; глибокі знання КЗпП і чинного законодавства України, кадрового діловодства та інших законодавчих актів, знання вимог до оформлення кадрових документів; досвід ведення табелів обліку робочого часу та ведення нарахування зарплати, інших виплат співробітникам; впевнений користувач 1С 8.3, MS Office, M.E.Doc, Соната. |
розрахунок зарплати, інших виплат співробітникам (відпускні, лікарняні, премії) та їх документальне оформлення; формування табелів обліку робочого часу (двічі на місяць) та графіків змін; нарахування резерву відпусток та його щорічна інвентаризація; складання графіку відпусток та контроль за його виконанням, внесенням змін; подача повідомлень в ДФС про прийняття на роботу; нарахування і перерахування податків і страхових внесків з сум оплати праці та утримань; здійснення контролю за правильністю відображення розрахунків зі співробітниками, Пенсійним фондом, фондом із соціального страхування на рахунках бухгалтерського обліку; контроль за відкриттям і закриттям банківських карт співробітникам для виплати заробітної плати; ведення кадрового діловодства у повному обсязі, формування кадрової документації підприємства, оформлення прийому, звільнення, відпустки, лікарняних працівників; видача для підпису та контроль підписання документів співробітниками, відповідальними особами відповідно до процедур компанії; заповнення, облік, зберігання та сканування трудових книжок; збір, обробка та систематизація документів під час укладання та розірвання трудових договорів/договорів ЦПХ, відображення в бухгалтерському обліку виплат за договорами ЦПХ; оформлення та видача довідок про доходи співробітникам; складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності (складання листів для виконавчих служб, довідки про доходи) стосовно розрахунків зі співробітниками (зп, виконавчі листи, аліменти, лікарняні) — (щомісячно / щоквартально / за рік). Складання та подача обʼєднаної звітності, статистичної звітності, звітність та розрахунки до ФСС. |
офіційне працевлаштування; неповна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку тощо.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: 08:30 – 18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Ретушер |
ТОВ Шик і Блиск |
впевнений користувач Adobe Photoshop; досвід роботи із предметною фотографією; акуратна обробка (білий фон); впевнений користувач фоторедакторів; вміння працювати швидко та якісно на результат. |
створення візуального контенту та обробка фотографій продукції для інтернет-магазину. |
робота віддалено; робочий тиждень: понеділок - п’ятниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу продажів |
СК, ЧАО Вусо |
досвід роботи в страхових або фінансових компаніях від 2-х років; вільне володіння Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність; системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат. |
супровід існуючих клієнтів; планування діяльності щодо розвитку обсягів продажу; виконання плану продажів; супровід банківських угод; формування договорів; ведення інформаційних баз даних. |
офіційне працевлаштування; пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування; соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ; можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та навички безпосередньо в команді; сучасні корпоративні заходи та тімбілдинги. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
Синергія Тім |
досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років; досвід роботи офіціантом є обов’язковим; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; готовність брати відповідальність; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень керуючого ресторану. |
змінний графік роботи; офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Рекрутер |
вміння працювати системно; комп’ютерна грамотність (World, Exel, PDF, CRM). |
системне проведення профайлів кандидатів за нормативами; організація співбесід; проведення підготовки кандидатів на стандарти компанії; збір документів для працевлаштування; консультування клієнтів, розміщення реклами в соціальних мережах; ведення звітності; редагування резюме за шаблоном. |
комфортний офіс в центрі міста; 5 робочих днів на тиждень; можливіть дистанційно працювати 1−2 дні на тиждень; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кондитер |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; відповідальність, комунікебельність, креативний погляд на створення кондитерських виробів. |
вихід на роботу по заздалегідь встановленому графіку; повний спектр обов’язків кондитера, від заготовки до виготовлення і прикрашання десертів; випікання, декорування тортів, тістечок, печива та інших виробів. |
позмінний гнучкий графік; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з дослідження ринку |
ПрАТ Хлібпром |
досвід роботи торговим представником, супервайзером (буде перевагою); знання ПК: офісні програми Excel, Outlook, Word та програмa 1С; комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат. |
здійснення аудиту торгових точок, де представлена продукція компанії; моніторинг і аналіз ринку конкурентів; пошук нових торгових точок; підготовка звітів по проробленій роботі для керівника. |
офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України; вчасна, конкурентна і прозора оплата праці; оплачувані лікарняні та відпустки; медичне страхування; цікава сфера бізнесу; корпоративне навчання; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер зі страхування |
Граве Україна |
досвід роботи в продажу страхових продуктів; наявність напрацьованого портфелю клієнтів; націленість на результат; навики успішних переговорів; знання методів пошуку нових клієнтів; готовність рости і розвиватись в професії. |
проведення переговорів з партнерами, клієнтами; виконання плану продажів страхових послуг; активний пошук нових клієнтів; взаємодія з партнерами; розширення клієнтської бази компанії. |
офіційне працевлаштування; наставництво, підтримка і доброзичливий колектив однодумців; офіційна заробітна плата; стабільність, забезпечена досвідом ведення бізнесу материнської компанії з міжнародним іменем та віковою історією; особистий та професійний розвиток; всі соціальні гарантії; кар’єрне зростання; комфортне робоче місце; мотиваційні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцейоло, кухар піци |
Green Street Pizza |
організованість, працьовитість, бажання працювати; оформлення та видача страв; вміння працювати у команді. |
приготування піци; забезпечення швидкості видачі страв та їх якості згідно калькуляційних карт. |
вчасна виплата заробітної плати; дружній колектив; харчування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник логіста |
ФОП Пшеничний В.А. |
здатність швидко навчатись; вільне володіння ПК, Word, Excel, досвід роботи і 1С (вітається); досвід роботи логістом (буде перевагою). |
проведення аналітики по обороту КЕГів та обладнання; планування та організація переобліку; формування звітності по руху КЕГової продукції та обладнання; оформлення заявок на повернення та переміщення; контроль документообороту та відповідність оформлення документації; співпраця з заводом-виробником. |
робота в стабільній компанії; місце роботи: м. Вінниця (офіс р-н Тяжилів); графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд - вихідні; можливості кар’єрного росту, наставництво керівника; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Чорноморка |
досвід роботи на посаді кухаря; порядність, відповідальність. |
здійснення роботи на гарячому процесі; приготування страв з риби та морепродуктів; здійснення процесу приготування згідно плану та технології; дотримання санітарних норм та стандартів; контроль терміну придатності та зберігання продуктів. |
графік роботи змінний: 4/4 або 7/7 з 10:00 до 21:00; дворазове харчування; робота в успішній компанії; стабільна виплата заробітної плати; комфортні умови праці; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з платежів |
ТРК Еверест |
хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; освіта: вища по спеціальності; досвід роботи від 1-го року; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet; робота з великими обсягами інформації, з грошима та клієнт-банком. |
планування та здійснення платежів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор, касир |
Trade Service Alliance |
вища освіта; впевнений користувач ПК; комунікабельність, грамотна мова, пунктуальність; вміння працювати в команді; досвід роботи в 1С. |
формування консолідованої звітності (день / тиждень / місяць); ведення та контроль документообігу компанії; обробка та виписки первинних документів; побудова звітів у MS Excel, робота з 1С; підтримання життєдіяльності офісу; робота з касою і касовими документами. |
офіційне працевлаштування; своєчасна, стабільна оплата праці; професійний розвиток і можливість кар’єрного росту; робота в затишному офісі; графік роботи: з 08:00 до 17:00, або з 09:00 до 18:00, Пн-Пт; робота в дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець