Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Помічник маркетолога

ФОП Івахов Д.С.

вміння працювати у команді;

володіння грамотним усним та письмовим мовленням;

представницький зовнішній вигляд;

багато крутих ідей;

креативність та творчість;

пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість.

виконання поточних завдань керівника;

робота у соціальних мережах;

участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей.

підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації;

кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу;

навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу;

можливість працювати віддалено, але розглядаємо кандидатів, які проживають тільки у м. Вінниця;

можливість стати амбасадором компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіс-менеджер

Сантава

порядність, уважність;

бажання працювати;

навички роботи на ПК;

знання AutoCAD (не обов’язково).

замовлення матеріалів;

розробка креслень;

прорахування вартості;

спілкування з клієнтами по телефону.

робота в офісі на Поділлі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

ФОП Черноіван Ю.В.

вміння швидко генерувати супер-креативні ідеї;

графічніредактори: Adobe InDesign (обовязково), Adobe Photoshop, Adobe Illustrator;

відео-редактори та різні програми для верстки промо-відео (пости та stories), створення відео з фото;

написання яскравих рекламних текстів (копірайт, рерайт);

грамотне англійське письмове мовлення;

англійська мова рівня В2і вище;

знання промисловості маркетингу у соціальних мережах.

верстка та дизайн журнальних статей (for print & online);

розробка візуалів, відео-креативів для (постинг та stories);

SEO-рерайт статей для сайту та написання постів для social media;

контент-планування, постінг згідно з планом;

запуск рекламних кампаній у соціальних мережах.

статусна робота у європейському виданні;

робота зі зірками та топовими блогерами;

затишний офіс у центрі міста;

можливе кар’єрне зростання до рівня SMM-менеджера;

своєчасна виплата зарплати;

підтримка та допомога з боку керівництва;

постійний розвиток та професійне зростання;

можливість сповна реалізувати творчий потенціал і зробити круте портфоліо (в т.ч. орієнтоване на західний ринок);

графік роботи: 5 робочих днів (Пн - Пт), 09:00 - 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

ФОП Тимінська М.С.

досвід роботи кухарем;

відповідальне ставлення до роботи;

чесність, пунктуальність, охайність.

приготування їжі;

прийом та списання продуктів;

робота в команді.

графік роботи 5 через 2, з 08:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний бухгалтер

ТОВ ВТН

вища освіта (облік та аудит, економіка);

знання усіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;

досвід роботи податкового планування (ПДВ, прибуток, тощо; без акцизу) у сфері виробництва продукції;

знання ЗЕД;

знання пакету офісних програм;

високі аналітичні здібності;

здатність працювати в команді;

вміння дотримуватись таймменеджменту та дедлайнів;

чесність, порядність, відповідальність.

повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері виробництва в 1С;

підготовка та складання статистичної, бухгалтерської та податкової звітності;

контроль обліку основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами;

нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік;

касові та банківські операції.

графік роботи: з 09:00 по 18:00 Пн – Пт.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

Coffee Boroda

відповідальність;

життєрадісність;

активність;

бажання вчитись та розвиватись;

досвід у приготуванні кави, кавових напоїв та забиванні молока;

досвід роботи на професійному кавовому обладнанні;

досвід роботи у сфері обслуговування.

 

місце роботи: сучасна, нова кав’ярня, за адресою Фурманова 28 (біля ПП «Капітан»);

графік роботи: позміний 2×2 (15 робочих днів), з 08:00 до 20:00 будні, вихідні з 09:00 до 20:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Smart Solutions

освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»);

досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року;

володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»;

відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності;

знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю.

виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо;

участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів;

здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку;

відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів;

проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці;

забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку;

виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних;

організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів;

участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей.

офіційне працевлаштування;

місце розташування: Рахни-Лісові;

графік роботи: 08:00 – 17:00;

професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант

Синергія Тім

вік від 18-ти років;

порядність, амбітнімсть, ініціативність, пунктуальність;

уважність до деталей;

добре розвинуті комунікативні навички;

дотримання стандартів в роботі;

бажання працювати і розвиватися в ресторанній сфері.

підготовка зали до обслуговування;

прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв;

забезпечення якісного сервісу.

графік роботи: 10:00 - 22:00 (15−18 робочих змін).

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор суші-бару

Азіаточка

відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, ввічливість, чітке грамотне мовлення;

навички роботи з комп’ютером та програмою Poster.

прийом замовлень;

ведення каси;

відповіді на телефонні дзвінки та Instagram-повідомлення;

слідкування за наявністю товару;

слідкування за порядком та чистотою;

підготовка заготовок для суші;

пакування замовлень.

доброзичлива і весела команда;

робота в центрі міста;

комфортне місце роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер, кліпмейкер, таргетолог

MebliRoMax

досвід ведення TikTok та Instagram акаунтів від 1-го року;

володіння графічними та відеоредакторами;

досвід запуску РК в соцмережах та конкретні результати;

портфоліо та стильні власні профілі.

планування контенту на тиждень;

пошукнових трендів;

створення фото/відео контенту (зйомка на телефон, обробка фотографій, монтаж відео) для Instagram і TikTok;

ведення TikTok-акаунту;

планування та реалізація бюджету на РК, аналіз результатів, ведення звітності.

гідна заробітна плата;

кар’єрний ріст;

дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням

Пекар

Грош

 

випічка хлібобулочних виробів;

робота із тістом;

викладка готових виробів на вітрину;

підготовка заготовок на наступний робочий день.

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

доброзичлива обстановка в колективі;

змінний графік роботи: 7/7 по 11 год.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

Грош

відповідальність, працьовитість, акуратність;

любов до кулінарії.

приготування різних страв згідно технологічної карти у пароконвектоматі.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи 7/7 по 11 год;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

ТОВ Нова пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

досвід роботи з клієнтами (вітається);

впевнений користувач ПК (1С 8v);

комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.

контроль виконання поставок і заборів кур’єром;

прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень;

передача кур’єру замовлень на забір відправлень;

допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення;

допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто;

контроль заборів минулого дня;

контроль виїзду автомобіля на маршрут.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

медичне страхування за корпоративною програмою;

можливість кар’єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер

Агропросперис

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;

закінчена вища освіта (фінанси/бухгалтерський облік і аудит);

досвід роботи бухгалтером (обов’язково);

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації.

здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги);

відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»;

відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу;

проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики;

проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками;

ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості;

відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів;

підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.e.doc відповідно до законодавчо встановлених строків;

відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах.

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

медичне страхування;

повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка);

участь в професійних тренінгах.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор ресторану

Синергія Тім

досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років;

досвід роботи офіціантом є обов’язковим;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

готовність брати відповідальність;

вміння планувати та працювати на результат.

організація безперебійної роботи ресторану;

навчання, мотивація, контроль роботи персоналу;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль чистоти зали;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти;

виконання службових доручень керуючого ресторану.

змінний графік роботи;

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер

ВиЯр

впевнений користувач ПК (знання 1С 8 як перевага);

відповідальність, уважність, акуратність.

забезпечення документообігу на філії (друк прайсів, прийом-відправлення документів, розподіл кореспонденції);

організація роботи офісу: замовлення канцелярських товарів, питної води;

ведення табелю робочого часу співробітників в 1С;

прийом та відправлення пошти;

робота з електронною поштою;

консультація та реєстрація клієнтів в електронну чергу;

за необхідністю організація відряджень працівників;

виконання доручень директора філії.

стабільна заробітна плата;

цікава робота в компанії, яка розвивається;

можливість кар’єрного росту;

молодий та дружній колектив;

місце розташування:  м. Вінниця, 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», вул. Дюківська, 2а;

графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор 1С у продуктовий магазин

ФОП Шпак А.Ю.

досвід роботи у продуктовій сфері на аналогічній посаді;

знання та вміння працювати у програмі ВАS або 1С;

уважність;

посидючість;

вміння працювати з великим обсягом інформації;

системний підхід до роботи.

оприходування товару;

націнка товару;

повернення товару;

переміщення товару.

графік роботи: 09:00 – 18:00, 5/2 (Пн - Пт).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Алліс-Трейд

вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки;

навички продажів та консультування клієнтів;

впевнений користувач ПК.

прийом замовлень від нових та постійних клієнтів;

проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод;

підбір і прорахунок обладнання;

супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (по телефону)

AnoVi

цілеспрямованість, стресостійкість;

комунікабельність, ініціативність;

енергійність та амбітність;

готовність працювати у команді.

досвід роботи в продажах (буде перевагою).

продаж послуг компанії по телефону;

введення клієнтської бази;

робота з гарячою базою клієнтів.

гідна заробітна плата;

дружня команда професіоналів;

безкоштовне навчання і тренінги;

можливість кар’єрного і професійного росту;

графік роботи: Пн - Пт з 10:00 до 19:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Таргетолог в Instagram та Facebook

Buzz Wear UA

досвід роботи від 1-го року;

наявність власного ноутбуку чи комп’ютеру;

ідеальне знання Ads ManagerFacebook;

вміння працювати з великими бюджетами.

запуск рекламних оголошень;

аналіз рекламних публікацій;

підрахунок цифр по бюджетам декілька разів на день;

виявлення топових креативів.

плаваючі вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіс-менеджер

ТОВ Атласіко Україна

комунікабельність та вільне володіння українською мовою;

відповідальність та уважність до деталей;

організаційні навички;

впевнений користувач ПК (MSWord, Excel, Internet);

ініціативність.

організація роботи офісу (замовлення та розподіл канцтоварів, замовлення продуктів, виклик кур’єра);

отримання/відправка кореспонденції;

організація корпоративних заходів та декорування офісу до різних свят;

забезпечення комфортної робочої атмосфери в офісі;

пошук і підбір персоналу;

виконання доручень керівництва.

молодий та ініціативний робочий колектив;

графік роботи: 5 робочих днів на тиждень, з 09:00 до 18:00 години;

затишний офіс в центрі Вінниці (одразу за ТЦ «Універмаг»);

офіційне працевлаштування та 24 дні відпустки.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар-сушист у гастромаркет

ТС ПЛЮС (WINETIME)

 

привітне спілкування з гостями, консультування, прийом та видача замовлень;

знання технологій приготування суші та досвіду з продуктами харчування;

підтримання санітарних норм;

правильна організація робочого процесу на кухні.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи позмінний (3/3);

офіційне працевлаштування з першого дня; соціальні гарантії згідно чинного законодавства;

широкі можливості для професійного та кар’єрного зростання;

стильний корпоративний одяг;

можливість отримати нові знання в сфері корисних продуктів.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець