Вакансії для студентів і випускників станом на 15.09.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник маркетолога |
ФОП Івахов Д.С. |
вміння працювати у команді; володіння грамотним усним та письмовим мовленням; представницький зовнішній вигляд; багато крутих ідей; креативність та творчість; пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей. |
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено, але розглядаємо кандидатів, які проживають тільки у м. Вінниця; можливість стати амбасадором компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
Сантава |
порядність, уважність; бажання працювати; навички роботи на ПК; знання AutoCAD (не обов’язково). |
замовлення матеріалів; розробка креслень; прорахування вартості; спілкування з клієнтами по телефону. |
робота в офісі на Поділлі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
ФОП Черноіван Ю.В. |
вміння швидко генерувати супер-креативні ідеї; графічніредактори: Adobe InDesign (обов’язково), Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; відео-редактори та різні програми для верстки промо-відео (пости та stories), створення відео з фото; написання яскравих рекламних текстів (копірайт, рерайт); грамотне англійське письмове мовлення; англійська мова рівня В2і вище; знання промисловості маркетингу у соціальних мережах. |
верстка та дизайн журнальних статей (for print & online); розробка візуалів, відео-креативів для (постинг та stories); SEO-рерайт статей для сайту та написання постів для social media; контент-планування, постінг згідно з планом; запуск рекламних кампаній у соціальних мережах. |
статусна робота у європейському виданні; робота зі зірками та топовими блогерами; затишний офіс у центрі міста; можливе кар’єрне зростання до рівня SMM-менеджера; своєчасна виплата зарплати; підтримка та допомога з боку керівництва; постійний розвиток та професійне зростання; можливість сповна реалізувати творчий потенціал і зробити круте портфоліо (в т.ч. орієнтоване на західний ринок); графік роботи: 5 робочих днів (Пн - Пт), 09:00 - 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Тимінська М.С. |
досвід роботи кухарем; відповідальне ставлення до роботи; чесність, пунктуальність, охайність. |
приготування їжі; прийом та списання продуктів; робота в команді. |
графік роботи 5 через 2, з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
ТОВ ВТН |
вища освіта (облік та аудит, економіка); знання усіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи податкового планування (ПДВ, прибуток, тощо; без акцизу) у сфері виробництва продукції; знання ЗЕД; знання пакету офісних програм; високі аналітичні здібності; здатність працювати в команді; вміння дотримуватись таймменеджменту та дедлайнів; чесність, порядність, відповідальність. |
повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері виробництва в 1С; підготовка та складання статистичної, бухгалтерської та податкової звітності; контроль обліку основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; касові та банківські операції. |
графік роботи: з 09:00 по 18:00 Пн – Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Coffee Boroda |
відповідальність; життєрадісність; активність; бажання вчитись та розвиватись; досвід у приготуванні кави, кавових напоїв та забиванні молока; досвід роботи на професійному кавовому обладнанні; досвід роботи у сфері обслуговування. |
|
місце роботи: сучасна, нова кав’ярня, за адресою Фурманова 28 (біля ПП «Капітан»); графік роботи: позміний 2×2 (15 робочих днів), з 08:00 до 20:00 будні, вихідні з 09:00 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Smart Solutions |
освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»); досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року; володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»; відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності; знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю. |
виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо; участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів; проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці; забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку; виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних; організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів; участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей. |
офіційне працевлаштування; місце розташування: Рахни-Лісові; графік роботи: 08:00 – 17:00; професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Синергія Тім |
вік від 18-ти років; порядність, амбітнімсть, ініціативність, пунктуальність; уважність до деталей; добре розвинуті комунікативні навички; дотримання стандартів в роботі; бажання працювати і розвиватися в ресторанній сфері. |
підготовка зали до обслуговування; прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв; забезпечення якісного сервісу. |
графік роботи: 10:00 - 22:00 (15−18 робочих змін). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор суші-бару |
Азіаточка |
відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, ввічливість, чітке грамотне мовлення; навички роботи з комп’ютером та програмою Poster. |
прийом замовлень; ведення каси; відповіді на телефонні дзвінки та Instagram-повідомлення; слідкування за наявністю товару; слідкування за порядком та чистотою; підготовка заготовок для суші; пакування замовлень. |
доброзичлива і весела команда; робота в центрі міста; комфортне місце роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер, кліпмейкер, таргетолог |
MebliRoMax |
досвід ведення TikTok та Instagram акаунтів від 1-го року; володіння графічними та відеоредакторами; досвід запуску РК в соцмережах та конкретні результати; портфоліо та стильні власні профілі. |
планування контенту на тиждень; пошукнових трендів; створення фото/відео контенту (зйомка на телефон, обробка фотографій, монтаж відео) для Instagram і TikTok; ведення TikTok-акаунту; планування та реалізація бюджету на РК, аналіз результатів, ведення звітності. |
гідна заробітна плата; кар’єрний ріст; дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Пекар |
Грош |
|
випічка хлібобулочних виробів; робота із тістом; викладка готових виробів на вітрину; підготовка заготовок на наступний робочий день. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; доброзичлива обстановка в колективі; змінний графік роботи: 7/7 по 11 год. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Грош |
відповідальність, працьовитість, акуратність; любов до кулінарії. |
приготування різних страв згідно технологічної карти у пароконвектоматі. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи 7/7 по 11 год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Нова пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (вітається); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму. |
контроль виконання поставок і заборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль заборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер |
Агропросперис |
впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; закінчена вища освіта (фінанси/бухгалтерський облік і аудит); досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги); відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»; відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу; проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики; проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками; ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості; відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів; підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.e.doc відповідно до законодавчо встановлених строків; відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; медичне страхування; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
Синергія Тім |
досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років; досвід роботи офіціантом є обов’язковим; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; готовність брати відповідальність; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень керуючого ресторану. |
змінний графік роботи; офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Офіс-менеджер |
ВиЯр |
впевнений користувач ПК (знання 1С 8 як перевага); відповідальність, уважність, акуратність. |
забезпечення документообігу на філії (друк прайсів, прийом-відправлення документів, розподіл кореспонденції); організація роботи офісу: замовлення канцелярських товарів, питної води; ведення табелю робочого часу співробітників в 1С; прийом та відправлення пошти; робота з електронною поштою; консультація та реєстрація клієнтів в електронну чергу; за необхідністю організація відряджень працівників; виконання доручень директора філії. |
стабільна заробітна плата; цікава робота в компанії, яка розвивається; можливість кар’єрного росту; молодий та дружній колектив; місце розташування: м. Вінниця, 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», вул. Дюківська, 2а; графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С у продуктовий магазин |
ФОП Шпак А.Ю. |
досвід роботи у продуктовій сфері на аналогічній посаді; знання та вміння працювати у програмі ВАS або 1С; уважність; посидючість; вміння працювати з великим обсягом інформації; системний підхід до роботи. |
оприходування товару; націнка товару; повернення товару; переміщення товару. |
графік роботи: 09:00 – 18:00, 5/2 (Пн - Пт). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Алліс-Трейд |
вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки; навички продажів та консультування клієнтів; впевнений користувач ПК. |
прийом замовлень від нових та постійних клієнтів; проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод; підбір і прорахунок обладнання; супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (по телефону) |
AnoVi |
цілеспрямованість, стресостійкість; комунікабельність, ініціативність; енергійність та амбітність; готовність працювати у команді. досвід роботи в продажах (буде перевагою). |
продаж послуг компанії по телефону; введення клієнтської бази; робота з гарячою базою клієнтів. |
гідна заробітна плата; дружня команда професіоналів; безкоштовне навчання і тренінги; можливість кар’єрного і професійного росту; графік роботи: Пн - Пт з 10:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Таргетолог в Instagram та Facebook |
Buzz Wear UA |
досвід роботи від 1-го року; наявність власного ноутбуку чи комп’ютеру; ідеальне знання Ads ManagerFacebook; вміння працювати з великими бюджетами. |
запуск рекламних оголошень; аналіз рекламних публікацій; підрахунок цифр по бюджетам декілька разів на день; виявлення топових креативів. |
плаваючі вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ТОВ Атласіко Україна |
комунікабельність та вільне володіння українською мовою; відповідальність та уважність до деталей; організаційні навички; впевнений користувач ПК (MSWord, Excel, Internet); ініціативність. |
організація роботи офісу (замовлення та розподіл канцтоварів, замовлення продуктів, виклик кур’єра); отримання/відправка кореспонденції; організація корпоративних заходів та декорування офісу до різних свят; забезпечення комфортної робочої атмосфери в офісі; пошук і підбір персоналу; виконання доручень керівництва. |
молодий та ініціативний робочий колектив; графік роботи: 5 робочих днів на тиждень, з 09:00 до 18:00 години; затишний офіс в центрі Вінниці (одразу за ТЦ «Універмаг»); офіційне працевлаштування та 24 дні відпустки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-сушист у гастромаркет |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
|
привітне спілкування з гостями, консультування, прийом та видача замовлень; знання технологій приготування суші та досвіду з продуктами харчування; підтримання санітарних норм; правильна організація робочого процесу на кухні. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи позмінний (3/3); офіційне працевлаштування з першого дня; соціальні гарантії згідно чинного законодавства; широкі можливості для професійного та кар’єрного зростання; стильний корпоративний одяг; можливість отримати нові знання в сфері корисних продуктів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець