Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Асистент бухгалтера

RIA.com

 

досвід роботи з фінансовими або бухгалтерськими документами, договорами;

здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово;

знання ПК та навички роботи з офісною технікою;

знання інструментів Google Docs або Microsoft Office на рівні впевненого користувача;

організованість і здатність до планування.

 

 

систематизація документів та організація документообігу;

робота з поштовими та кур’єрськими службами;

робота з сервісами ЕДО;

підготовка документів за запитами;

комунікація з банками та іншими підрядниками бухгалтерії;

закриття інших задач.

 

 

графік роботи: Пн – Пт;

оплачувані відпустки та лікарняні;

гібридний формат роботи (офіс/віддалено).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами (Support)

RIA.com

 

досвід роботи;

грамотність.

 

 

вирішення питань користувачів сайтів AUTO.RIA, DOM.RIA та RIA.com по телефону, електронній пошті та в Telegram, Viber, Facebook Messenger.

 

 

оплачуване навчання;

позмінний робочий графік;

навчання в офісі (м. Вінниця);

віддалений формат роботи;

соціальний пакет;

індивідуальні корекційні заняття;

тренінгова програма;

мотиваційні програми з преміями для кращих співробітників.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Шик і Блиск

 

досвід роботи бухгалтером, напрямок маркетингові послуги, ПДВ;

знання програми 1:С 7,8, M.E.Doc, системи Клієнт-Банк, Електронний кабінет, MSOffice;

вміння самостійно приймати рішення і відповідати за них;

знання податкового законодавства.

 

ведення бухгалтерського обліку;

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності.

 

 

стабільна заробітна плата;

графік роботи: Пн – Пт з 09:00 до 17:00;

офіційне працевлаштування;

можливість реалізовувати свій потенціал;

штат бухгалтерії, де завжди можна знайти підтримку та нові знання.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

 

Grand Theft Burger

 

креативність.

 

 

створення контенту;

ведення соціальних мереж;

створення креативів для рекламних постів для таргетолога;

надання відповідей клієнтам та перенаправлення замовлення адміністратору.

 

 

 

стабільна заробітна плата;

можливість віддаленої роботи;

персональні знижки на продукцію;

премії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника IT-компанії

ФОП Горбачова О.В.

 

знання англійської мови Pre-Intermediate/Intermediate;

досвід у сфері IT (буде перевагою);

активна позиція в роботі;

прагнення до постійного професійного та кар’єрного розвитку;

знання соціальних мереж і месенджерів;

грамотність;

увага до деталей.

 

пошук нових клієнтів через Upwork та інші аналогічні сайти;

ведення клієнта до етапу укладання контракту;

здійснення інформаційної підтримки клієнтів;

ведення робочої та звітної документації;

підтримка даних в актуальному стані про клієнта у системі;

робота зі скриптом;

виконання доручень керівника.

 

графік роботи: Пн – Пт, 09:00 — 18:00;

віддалена робота;

навчання у процесі роботи;

робота з трекером активності.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

 

досконале володіння українською та російською мовами;

вміння ясно та грамотно викладати свої думки усно і письмово;

цілеспрямованість і бажання побудувати успішну кар’єру в банку;

готовність переймати досвід та щодня здобувати нові знання і навички.

 

 

допомога кожному клієнту, що телефонує;

консультація та фіксація звернення.

 

 

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

зручний графік роботи;

щоденний проїзд працівників за рахунок банку в корпоративному автобусі;

можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи);

повне медичне страхування, оплачувана відпустка та лікарняні листи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

кадрова агенція CityWork

 

впевнений користувач ПК;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість;

вміння планувати робочий день;

націленість на результат, бажання працювати.

 

 

розміщення оголошень в соціальних мережах та на  інтернет-платформах;

ведення сторінок в соціальних мережах;

проведення співбесід та телефонних дзвінків;

заповнення анкет, страховок, бронь квитків;

надання консультацій та оформлення документів для виїзду закордон, відкриття візи;

формування вакансій.

 

графік роботи: Пн – Пт, 09:00 - 18:00;

заробітна плата + премії кожного місяця.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

КВ Агро Груп

 

вища освіта: облік та аудит, економіка;

базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку;

знання кадрового діловодства;

вільне володіння ПК, робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт - Банк, MS Office;

знання ВАS Бухгалтерії (буде перевагою);

старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.

 

облік основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами;

нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік;

складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти, ТТН);

касові та банківські операції;

реєстрація ПН та РК, облік ПДВ.

 

 

графік роботи: з 09:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з навчання

Беліф

 

вища освіта (буде перевагою);

досвід роботи від 3-х років (будь-який вид продажів чи обслуговування);

володіння навичками організації, планування та контролю своїх задач та часу;

лідерські якості, вміння доносити інформацію до інших;

навички роботи із програмами Power Point, Excel, редакторами відео та фото, Google інструментами.

 

 

аналіз потреб у навчанні та розвитку персоналу, планування навчальних заходів;

впровадження регулярного навчання: навчальні тренінги для нових та існуючих працівників компанії;

відбір та підготовка внутрішніх тренерів;

участь у підготовці кадрового резерву, а також в організації процесу адаптації, внутрішніх комунікаціях та розвитку корпоративної культури;

робота з програмою дистанційного навчання Collaborator: ведення та актуалізація нормативних документів щодо навчання;

оновлення та створення тестів та програм;

ведення оцінки «Таємний покупець»  із зовнішньою компанією;

аналіз навчання та розвитку персоналу, оцінка ефективності.

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн – Пт, з 08:30 до 17:30;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

робота в компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними;

реалізація своїх ідей та проєктів;

можливість розвиватися, навчатися та будувати власну кар’єру.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Заступник керуючого магазином

Comfy

 

досвід у продажах;

аналітичні та організаторські здібності;

досвід управління персоналом (більше 5-х осіб);

відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність і активність.

 

 

навчання співробітників та організація роботи;

дотримування планових показників магазину з продажу;

консультування клієнтів, продаж електроніки і побутової техніки;

дотримування стандартів оформлення вітрини.

 

 

офіційне працевлаштування, соціальний захист та дотримання КЗпП;

конкурентна заробітна плата;

прозора система оплати праці;

можливість кар’єрного зростання;

навчання, регулярні тренінги і семінари від кращих світових компаній.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор рецепції

готель Fenix  

 

презентабельний зовнішній вигляд;

вік від 22-х років;

клієнтоорієнтованість;

знання англійської мови (обов’язково);

знання інших іноземних мов (буде перевагою);

грамотна усна і письмова мова;

знання стандартів обслуговування;

ініціативність, старанність, відповідальність.

 

 

знання номерного фонду готелю, робота з сайтами бронювань;

касове обслуговування гостей готелю, прийом готівки, платежів по банківському терміналу, виставлення рахунків, дотримання касової дисципліни, формування встановленої звітності;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

інформування гостей про правила проживання, що діють у готелі;

підготовка рахунків, ведення фінансової звітності.

 

офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці;

позмінний графік роботи з 10:00 до 10:00 (доба через дві);

безкоштовне харчування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу)

 

наявність санітарної книжки.

 

 

приготування їжі згідно меню дитячого садочку;

дотримання санітарних норм.

 

 

позмінний графік роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Вчитель англійської мови

Вінницька приватна гімназія Артинов-Дельфін

 

вільне володіння англійською (рівень не нижче В2);

викладацький досвід в загальноосвітній школі та досвід ведення документації;

IT-грамотність, здатність опановувати сучасні програми та освітні платформи;

організованість, здатність спрямовувати діяльність дітей;

бажання довгостроково працювати в сучасній команді, далі розвиватися в сфері освіти;

володіння другою іноземною мовою: польська, німецька (буде перевагою);

участь у міжнародних проєктах та фахових спільнотах (буде перевагою);

наявність власних проєктів та розробок (буде перевагою).

 

викладання англійської мови у молодших класах (переважно оффлайн);

ведення електронного журналу;

участь у роботі методичного об’єднання вчителів іноземних мов.

 

 

якісне матеріально-технічне забезпечення;

спеціалізований кабінет іноземних мов, інтерактивна панель Mozabook;

щомісячні корпоративні заходи;

невеликі групи учнів — не більше 15-ти учнів;

премії та бонуси за результатами завершення навчального року.

Відправити резюме можна за посиланням.

SEO-маркетолог

 Lookie Atelier

 

досвід SEO оптимізації (підбір ключових слів, створення семантики, аналіз конкурентів);

знання англійської мови на рівні не нижче Upper Intermediate;

досвід запуску рекламних кампаній в Google, Pinterest, Facebook;

досвід роботи на майданчиках Amazon та Etsy (буде перевагою);

розуміння основ маркетингу та знання як створити картинку привабливого продукту онлайн;

командність, результативність, зацікавленість, самоорганізованість.

 

 

створення нових лістингів (аналіз конкурентів, підбір ключових слів, написання заголовків, написання опису товару, формулювання задач для фотографа та дизайнера);

оптимізація існуючих лістингів;

запуск та ведення рекламних кампаній на AMAZON та ETSY;

запуск зовнішньої реклами на Pinterest;

розробка маркетингових стратегій для збільшення продажів;

надання рекомендацій по створенню нових товарів, які збільшать продажі;

допомога аккаунт менеджеру у разі необхідності (сворення накладних на відправку, відповіді клієнтам при необхідності).

 

конкурентна заробітна плата;

можливості для розвитку та реалізації.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Вінаріас

 

вища профільна освіта;

досвід роботи бухгалтером (загальна система з ПДВ) не менше 2-х років;

знання податкового та бухгалтерського обліку;

впевнений користувач 1С 8, M.E.Doc, електронним кабінетом платника, пакетом офісних програм;

аналітичний склад розуму;

управлінські навики.

 

 

ведення бухгалтерського, податкового обліку ТОВ на загальній системі з ПДВ;

формування і подання повного пакету звітності;

оптимізація податкового навантаження в рамках діючого законодавства;

своєчасне інформування керівництва про зміни в бухгалтерському і податковому законодавстві, управління ризиками;

робота з первинною документацією, контроль документообігу;

реєстрація податкових накладних в M.E.Doc, підготовка і подання документів для розблокування ПН і ведення контролю податкового кредиту;

проведення виписок банку в бухгалтерській програмі;

облік основних засобів (документальне оформлення придбання, вибуття, ремонту, ТО і модернізації основних засобів);

контроль нарахування заробітної плати і формування необхідної звітності;

контроль своєчасного здійснення платежів по податкам, зборам і обов’язковим платежам.

 

графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

приватний будинок для людей похилого віку Добре серце

 

знання технологічних процесів;

уважність;

відповідальність;

акуратність та охайність;

наявність медичної книжки (обов’язково).

 

 

приготування страв згідно з технологічними картами;

прибирання після прийому їжі;

прибирання робочого місця;

 

 

офіційне працевлаштування після проходження випробувального терміну;

графік роботи: 7/7 з 08:00 до 18:00;

повна/неповна зайнятість.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіс-менеджер

ФОП Федоров О.Г.

 

 

швидке реагування на запити від клієнтів;

консультування щодо товару;

вирішення конфліктних ситуацій.

 

 

гнучкий графік;

можливість кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

HR - менеджер

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

 

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер із заробітної плати

Кондитерська Корпорація ROSHEN

 

досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років зі штатом від 500 співробітників;

вища освіта: економіка, фінанси, облік та аудит;

досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С:Підприємство 7 (УТП) МЕДок;

знання бухгалтерського та податкового обліку з нарахування заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами;

аналітичне мислення;

уважність;

відповідальність;

організованість.

 

нарахування та виплата заробітної плати співробітникам та інших виплат пов’язаних з трудовими відносинами;

складання та подача податкової та статистичної звітності із заробітної плати (об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ, 1ПВ, ФСС);

формування та подача заявок у ФСС;

складання та оформлення довідок про заробітну плату.

 

 

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

компенсація обідів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

 

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Лаборант

ТОВ ВП Надія-В

 

 

контроль сировини;

контроль готової продукції;

контроль упаковки та маркування в процесі виробництва;

контроль відповідності продукції до технічних умов;

контроль за виконанням вимог документів системи менеджменту якості та харчової безпеки;

ведення лабораторних журналів;

приготування хімічних та робочих розчинів.

 

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет та медичне страхування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з обслуговування клієнтів

Альфа-Банк Україна

 

повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (ОКР «Спеціаліст» або ОС «Бакалавр»);

стаж роботи за професією фахівця - не менше 1-го року;

наполегливість, дисциплінованість, відкритість.

 

 

забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку - фізичних осіб;

залучення нових клієнтів;

виконання планових завдань;

касове обслуговування клієнтів банку.

 

 

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування;

додаткові вихідні;

персональні знижки від партнерів;

преміальний пакет банківських продуктів;

прогресивне навчання для всіх категорій співробітників;

доступ до світової електронної бібліотеки.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів у чаті

Raiffeisen Bank

 

повна середня або вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання англійської мови (буде перевагою);

володіння навичками роботи на комп’ютері;

навички швидко навчатись та сприймати великий обсяг інформації;

готовність допомагати клієнтам банку;

підтримання діалогу на будь-яку тему;

навички легко пояснювати складні речі;

вміння працювати у команді.

 

допомога у чаті клієнтам банку у розв’язанні різних банківських питань: операцій за рахунками, користування мобільним застосунком тощо;

надання пропозицій клієнтам щодо нових банківських продуктів та послуг.

 

 

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

гнучкий графік роботи;

можливість працювати дистанційно;

підтримка наставника з перших днів роботи;

оплачуване навчання;

тренінги та вебінари.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер ЗЕД

ГК БіоХімІнвест

 

знання нормативно-законодавчої бази України у галузі ЗЕД;

знання правил Інкотермс;

знання документообігу при оформленні експорту-імпорту вантажів;

знання англійської мови: рівень вище за середній;

готовність до закордонних відряджень.

 

 

маркетингові дослідження зарубіжних ринків збуту, аналіз ринку продукції та супутніх матеріалів, робота з базою виробників/покупців, їх розширення;

участь у формуванні стратегії розвитку бізнесу компанії, розробка та розвиток нових напрямів зовнішньоекономічної діяльності компанії;

організація та забезпечення пошуку зарубіжних постачальників та покупців;

організація роботи поставок, укладання контрактів, регулярна робота з постачальниками;

створення клієнтської бази, взаємодія з іноземними партнерами, проведення тендерів;

проведення переговорів та здійснення замовлень, укладання договорів та зовнішньоторговельних контрактів;

планування, підготовка та управління експортно-імпортними операціями;

формування різних видів звітності та прогнозування поставок;

регулярне закордонне відрядження до постачальників 50−60% робочого часу;

пошук фрахтування суден;

робота з експедиторами та агентами.

 

офіційне працевлаштування;

преміювання;

корпоративний мобільний зв’язок та ноутбук.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог харчової промисловості

ПП Вінницька Паляниця

 

закінчена спеціальна освіта;

комунікабельність;

відповідальність;

акуратність;

стресостійкість.

 

розробка нових рецептур хлібобулочної продукції;

введення нового асортименту у виробничий процес;

контроль усіх процесів підприємства;

контроль за якістю продукції на всіх етапах;

дотриманням санітарних норм.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Диспетчер - логіст

 

ТОВ Автострада

 

освіта: оператор ПК, бухгалтер, економіст, програміст, менеджмент;

досвід роботи (від 1-го року бажано на посаді логіста, диспетчера, бухгалтера або економіста з обліку матеріалів);

знання принципів транспортної логістики;

впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання і досвід роботи з 1С (буде перевагою);

готовність працювати в режимі багатозадачності;

уважність, стресостійкість.

 

ведення табеля обліку працівників дільниці;

складання службових, рапортів;

контроль переміщення транспортних засобів;

підготовка супроводжуючих документів;

контроль завантажень/вивантажень;

облік палива та пробігу транспортних засобів;

складання звітів, ведення контролю за вивозом матеріалів на об’єкти по накладним, облік матеріалів.

 

 

офіційне працевлаштування;

робота в компанії, яка активно розвивається.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з кредитування

IdeaBank

 

неповна вища або вища освіта;

наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою);

володіння ПК на рівні досвідченого користувача;

розвинені комунікативні навички;

пунктуальність, організованість, дисциплінованість;

відповідальність, уважність, акуратність;

вміння виконувати декілька задач одночасно;

цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання;

бажання працювати на результат та розвиватись.

 

консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру;

оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти;

виконання поставленого плану продажів.

 

 

робота в одному із найбільш надійних банків України;

конкурентна заробітна плата;

отримання досвіду роботи у команді професіоналів;

цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку;

внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер відділу маркетингу

ТД Укрсервіс

 

досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel;

навички проведення переговорів;

розуміння основних та комерційних понять: націнка, маржа, РРЦ тощо;

вміння працювати з первинною документацією, обліком товару (рахунки, надходження, переміщення, списання);

розуміння технічної групи товарів або бажання навчатись.

 

робота з асортиментом - аналіз цін, конкурентів, залишків;

нарощування продажів по основному асортименту, виведення неліквідів;

постачання товарів під замовлення, при наявних вхідних даних;

взаємодія з постачальниками;

створення карток товарів, переміщення між складами, вчасне поповнення залишків на складі;

робота з документами, договорами.

 

графік роботи: Пн – Пт  08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00;

оплачувані відпустки та лікарняні;

професійний розвиток в стабільній компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з закупівель

ТД Укрсервіс

 

досвід роботи з постачальниками;

досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel;

досвід в системних закупках;

навички роботи з первинною документацією, обліком товару.

 

 

контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів;

вибір кращих постачальників (Україна) і цінових пропозицій;

ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції тощо);

контроль якості продукції;

технічна та інформаційна підтримка відділів продажу;

робота з документами, договорами.

 

графік роботи: Пн - Пт  08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00;

оплачувані відпустки та лікарняні;

професійний розвиток в стабільній компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

JustSchool

досвід роботи  (буде перевагою);

рівень англійської мови  B2+ (Upper-Intermediate і вище);

бажання працювати та швидко навчатись;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою;

заповнення коротких коментарів після кожного уроку.

вибір графіку та вікової категорії учнів;

графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00;

своєчасна оплата праці;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор контактного центру банку

Raiffeisen Bank

повна або середня освіта;

навички роботи з компютером;

вільне володіння українською мовою;

володіння англійською мовою (буде перевагою);

готовність допомагати клієнтам банку;

вміння працювати у команді;

комунікабельність.

допомага клієнтам банку у розв’язанні різних банківських питань: операції за рахунками, користування мобільним додатком тощо;

пропозиції для клієнтів щодо додаткових банківських продуктів та послуг.

 

офіційне працевлаштування;

можливість працювати дистанційно;

гнучкий графік роботи;

бонуси за гарні результати роботи;

підтримка наставника з перших днів роботі;

навчання та тренінги;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар-продавець

Франс.уа

бажаннянавчатися новій професії та вдосконалювати свої навички;

налаштованість на результат.

знання асортименту, новинок, акцій;

обслуговування гостей відповідно до затверджених стандартів;

випічка фірмової продукції (готові вироби);

оформлення вітрини згідно із затвердженими стандартами;

дотримання умов зберігання продукції та сировини, правил особистої гігієни;

утримання у чистоті устаткування робочого місця;

користування сучасною технікою для випікання, забезпечення якості фірмової продукції.

 

навчання від компанії;

позмінний графік роботи;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з фінансів

Action contre la Faim

 

вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний);

досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року;

сильні навички роботи з Microsoft Excel;

вільне володіння українською мовою;

знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate);

досвід роботи в неурядовій організації (буде перевагою).

 

надання підтримки фінансовому менеджеру/місцевому координатору в управлінні коштами;

управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів;

перевірка дотримання процедур закупівель;

здійснення щомісячного прогнозування;

надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар, сендвіч-мейкер

 

Lviv Croissants 

бажання навчатись;

любов до кулінарії;

швидкість та акуратність;

дотримання правил.

відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів;

знання рецептури;

готовність до роботи з великим потоком відвідувачів.

навчання для початківців;

позмінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер, контент-мейкер

MobiPrint.com.ua

навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів;

розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу;

вміння працювати з актуальними темами та трендами;

активна життєва позиція;

генерування цікавих ідей з контенту;

вчасне виконання задач.

ведення сторінки Instagram та TikTok;

створення фото/відео контенту (фотозйомка, зйомка відео, монтаж);

створення та підтримка контент-стратегії;

створення та підтримка контент-плану;

взаємодія з блогерами.

офіційне працевлаштування;

оплачувані лікарняні та відпустка;

медичне страхування;

знижка 40% на продукцію;

кар’єрний ріст;

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

часткова або повна оплата навчання в топових тренерів;

комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною;

подарунки на свята від компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрисконсульт (продаж юридичних послуг)

Мережа права

вища юридична освіта;

наявність досягнень у продажах послуг (B2C, продаж на фінансових ринках);

активність, швидка реакція на поточні завдання;

високий рівень самоорганізації;

клієнтоорієнтованість.

консультування клієнтів по телефону;

аналіз ситуації клієнта та підбір відповідних програм (послуг) для нього;

доведення клієнта до угоди (продаж послуги), збирання необхідних документів, підписання договорів;

контроль оплати від клієнта;

коректне ведення CRM системи.

спеціально створена платформа для навчання та допомога на першому етапі випробувального терміну;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

можливість кар’єрного зростання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

Комо Україна

 

нарізка вагової продукції ТМ КОМО;

викладка фасованої, плавленої, вагової продукції, згідно затверджених стандартів;

внесення звітності в систему MMCS, згідно узгодженого маршруту і стандартів внесення даних;

візити в торгові точки, згідно встановленого маршруту.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець