Вакансії для студентів і випускників станом на 27.10.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер чату клієнтської підтримки |
Poster |
досвід роботи у кол-центрі, сфері продажів або підтримці; досвід роботи у чатах (буде перевагою); бажання швидко навчатись та розвиватись; грамотна усна та письмова мова; уважне та педантичне ставлення до деталей і термінів; вміння просто пояснювати складні речі.
|
надання відповідей на запитання клієнтів Poster у чатах та допомога їм з простими та складними питаннями; ведення та контроль питань й завдань клієнтів від початку і до кінця; постійне вивчення продукту, його функцій та нових оновлень; відповідальність за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster; збір відгуків, частих проблем та багів; вплив на розвиток продукту.
|
графік роботи: Пн – Пт з 09:00 до 18:00; віддалений формат роботи; можливість кар’єрного розвитку; внутрішнє навчання з риторики, продажу, роботи з конфліктами та інші тренінги.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого цеху |
студія смаку Loft |
вміння працювати в команді; самоорганізованість; бажання навчатись новому. |
знання та дотримання санітарних норм; вміння працювати з технічними картами; охайність та швидкість видачі замовлень. |
графік роботи: змінний 4/2 з 09:30 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ФОП Сидоренко В.В. |
досвід роботи на аналогічній позиції або продажах (буде перевагою); знання специфіки ринку електроніки (буде перевагою); знання мобільної техніки та комплектуючих (буде перевагою); володіння аналітичним складом розуму; вміння працювати з великим обсягом інформації; переконливість; відповідальність та самоорганізованість. |
комунікація з постачальниками, ведення переговорів; керівництво окремою категорією товару; закупівля товару в заданий термін; контроль руху товару від постачальника на склад компанії; оформлення накладних в 1С, аналітика цін, контроль розрахунків.
|
офіційне працевлаштування; підтримка від наставника під час стажування; перспективні шляхи розвитку кар’єри; графік роботи: Пн –Пт, 09:00-18:00, Сб через одну 09:00-15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
пекарня Bun Bliss |
досвід роботи (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; бажання розвиватись та навчатись новому; ввічливість, активність, відповідальність, акуратність та працьовитість. |
підтримання чистоти робочої зони; випікання уже сформованих виробів.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: 4 робочих дні та 2 дні вихідних, з 07:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст зі зв’язків з громадськістю |
Triangle Generation Humanitaire |
досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень розмовної та письмової англійської та української мови; можливість перекладу з англійської на українську; знання комп’ютера (Word, Excel, Outlook, Internet); навички міжособистісного спілкування; комунікативні навички; навички вирішення проблем та ведення переговорів; здатність працювати з повагою в усіх громадах, ініціативність; дипломатичність, помірність, гнучкість, чесність, цілеспрямованість.
|
підтримка регіонального координатора у встановленні хороших стосунків з різними державними департаментами, регіональними платформами та зацікавленими сторонами; забезпечення дотримання процедур з місцевими органами влади; збір інформації про безпеку та доступ, важливу для діяльності TGH у його/її географічній зоні; отримання всіх офіційних дозволів, авторизації та інших пов’язаних документів, необхідних на обласному рівні для операцій TGH; переклад за потреби документів (англійською/українською); супроводження координатора на зустрічі та/або бути присутнім на зустрічі за запитом; оновлення контактної інформації головних зацікавлених сторін; регулярне звітування польовому координатору про стан діяльності та прогрес, проблеми та/або виклики; регулярне звітування польовому координатору про повсякденні питання доступу/інциденти, які впливають на персонал або операції TGH; надання щотижневої та місячної звітності з контекстного аналізу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист |
Triangle Generation Humanitaire |
вища освіта: ОС «Бакалавр» з бухгалтерського обліку, фінансів або бізнес-адміністрування, ОС «Магістр» (буде перевагою); 2−3 роки досвіду роботи в авторитетній національній або міжнародній організації; знання MS Excel; проактивність, дипломатичність, гнучкість та мотивація; досвід роботи в МНГО (буде перевагою); знання Saga (буде перевагою); практичні знання MS Word, Outlook та Power Point (буде перевагою). |
обробка платежів персоналу та постачальників; запис транзакцій у відповідну банківську книгу або касову книгу відповідно до процедур TGH; проведення фінансової перевірки документів в межах встановленого ліміту; заповнення та звірка місячного пакету бухгалтерії в координаційний офіс до встановленого терміну; перегляд фінансових звітів та документів партнерів; підготовка адміністративних документів; підраховування готівки в касі наприкінці тижня та місяця; упорядковування файлів проєкту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт |
ПрАТ страхова компанія Місто |
вища юридична освіта; досвід роботи на посаді юриста (юрисконсульта) від 2-х років; знання цивільного, господарського, трудового законодавства; досвід складання, укладення та супроводу договорів (оренда, надання послуг); досвід представництва інтересів юридичних осіб в органах державної влади та судах; досвід претензійно-позовної діяльності; знання профільного законодавства, яким регулюється діяльність у сфері страхування (буде перевагою). |
здійснення перевірки (юридичної експертизи) будь-якого виду договорів та контрактів та реєстраційних документів контрагентів; підготовка проєктів договорів, внутрішніх положень, наказів тощо; ведення кадрового діловодства; підготовка усних та письмових роз’яснень/консультацій/висновків щодо застосування чинного законодавства України; моніторинг законодавства, судової практики та надання рекомендацій стосовно їх застосування; підготовка відповідей на запити органів державної влади та контролюючих органів; складання листів, повідомлень, довіреностей та інших документів правового характеру; ведення претензійно-позовної роботи щодо повернення сум в порядку регресу; виконання інших завдань для забезпечення всебічної юридичної підтримки діяльності компанії. |
5-ти денний робочий тиждень; графік роботи з 09:00 до 18:00; гідна заробітна плата; додаткова мотивація за результатами роботи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Внутрішній аудитор |
ПрАТ страхова компанія Місто |
вища економічна освіта (буде перевагою: спеціальність аудит, облік, фінанси, економіка); сертифікати CAP,CIPA, CIMA, DiPifr, ACCA (буде перевагою); досвідчений користувач 1С 8.2,8.3; досвід роботи від 3-х років за спеціальністю аудит, бухгалтерський облік, фінанси; знання основ економічного і фінансового аналізу, законодавства щодо страхової діяльності; досвід складання податкової, бухгалтерської та управлінської звітності; робота з великим об’ємом інформації. |
перевірка даних податкового, бухгалтерського, управлінського обліку страхової діяльності, аналіз дотримання правил, норм та процедур; виконання проєктів, що стосуються організації та оптимізації роботи підрозділу; планування та проведення аудиторських перевірок (вибір масиву, робота з аналітичними базами даних та масивами інформації, аналіз дотримання правил, норм та процедур); надання рекомендацій по виправленню виявлених недоліків; планування роботи та погодження планів заходів по результатах аудиту.
|
5-ти денний робочий тиждень; графік роботи з 09:00-18:00; гідна заробітна плата; додаткова мотивація від результатів роботи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, помічник кухаря |
готельно-ресторанний комплекс «Дубовий Гай» |
наявність досвіду роботи; відповідальність; пунктуальність; відсутність шкідливих звичок; бажання розвиватись.
|
контроль чистоти свого робочого місця; дотримання санітарних норм; приготування згідно технологічних карт.
|
графік роботи: змінний 7/7, додаткові робочі дні; можливе проживання на території комплексу; харчування; трансфер.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
щонайменше 3 місяці роботи у ресторанній сфері (буде перевагою); стресостійкість; відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; бажання вчитись новому. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню; підтримка чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 4/2, з 10:00 до 22:00; харчування за рахунок компанії; доставка додому в межах міста; надання постійної знижки на піцу та суші для персоналу (-50%); першочерговий розгляд на нові керівні посади своїх працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків |
Dnipro-M |
грамотна розмовна й письмова українська та російська мова; багатозадачність; вміння працювати і орієнтуватись у великому обсязі інформації; бажання вирішувати питання в кожній розмові; вміння працювати в команді; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; задоволення потреб споживача по продукту компанії щодо його звернення на гарячу лінію.
|
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, 2 вихідних – плаваючі; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар’єрного росту; розвиток професійних та особистісних якостей в навчальних програмах «Business start» і «Академії Корпоративної освіти». |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент бухгалтера |
RIA.com |
досвід роботи з фінансовими або бухгалтерськими документами, договорами; здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово; знання ПК та навички роботи з офісною технікою; знання інструментів Google Docs або Microsoft Office на рівні впевненого користувача; організованість і здатність до планування.
|
систематизація документів та організація документообігу; робота з поштовими та кур’єрськими службами; робота з сервісами ЕДО; підготовка документів за запитами; комунікація з банками та іншими підрядниками бухгалтерії; закриття інших задач.
|
графік роботи: Пн – Пт; оплачувані відпустки та лікарняні; гібридний формат роботи (офіс/віддалено).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (Support) |
RIA.com
|
досвід роботи; грамотність.
|
вирішення питань користувачів сайтів AUTO.RIA, DOM.RIA та RIA.com по телефону, електронній пошті та в Telegram, Viber, Facebook Messenger.
|
оплачуване навчання; позмінний робочий графік; навчання в офісі (м. Вінниця); віддалений формат роботи; соціальний пакет; індивідуальні корекційні заняття; тренінгова програма; мотиваційні програми з преміями для кращих співробітників.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер із заробітної плати |
ТОВ Шик і Блиск |
досвід роботи бухгалтером, напрямок маркетингові послуги, ПДВ; знання програми 1:С 7,8, M.E.Doc, системи Клієнт-Банк, Електронний кабінет, MSOffice; вміння самостійно приймати рішення і відповідати за них; знання податкового законодавства. |
ведення бухгалтерського обліку; складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності.
|
стабільна заробітна плата; графік роботи: Пн – Пт з 09:00 до 17:00; офіційне працевлаштування; можливість реалізовувати свій потенціал; штат бухгалтерії, де завжди можна знайти підтримку та нові знання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
досконале володіння українською та російською мовами; вміння ясно та грамотно викладати свої думки усно і письмово; цілеспрямованість і бажання побудувати успішну кар’єру в банку; готовність переймати досвід та щодня здобувати нові знання і навички.
|
допомога кожному клієнту, що телефонує; консультація та фіксація звернення.
|
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи; щоденний проїзд працівників за рахунок банку в корпоративному автобусі; можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи); повне медичне страхування, оплачувана відпустка та лікарняні листи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КВ Агро Груп |
вища освіта: облік та аудит, економіка; базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; знання кадрового діловодства; вільне володіння ПК, робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт - Банк, MS Office; знання ВАS Бухгалтерії (буде перевагою); старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
облік основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти, ТТН); касові та банківські операції; реєстрація ПН та РК, облік ПДВ.
|
графік роботи: з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з навчання |
Беліф |
вища освіта (буде перевагою); досвід роботи від 3-х років (будь-який вид продажів чи обслуговування); володіння навичками організації, планування та контролю своїх задач та часу; лідерські якості, вміння доносити інформацію до інших; навички роботи із програмами Power Point, Excel, редакторами відео та фото, Google інструментами.
|
аналіз потреб у навчанні та розвитку персоналу, планування навчальних заходів; впровадження регулярного навчання: навчальні тренінги для нових та існуючих працівників компанії; відбір та підготовка внутрішніх тренерів; участь у підготовці кадрового резерву, а також в організації процесу адаптації, внутрішніх комунікаціях та розвитку корпоративної культури; робота з програмою дистанційного навчання Collaborator: ведення та актуалізація нормативних документів щодо навчання; оновлення та створення тестів та програм; ведення оцінки «Таємний покупець» із зовнішньою компанією; аналіз навчання та розвитку персоналу, оцінка ефективності. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн – Пт, з 08:30 до 17:30; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; робота в компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; реалізація своїх ідей та проєктів; можливість розвиватися, навчатися та будувати власну кар’єру.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Comfy |
досвід у продажах; аналітичні та організаторські здібності; досвід управління персоналом (більше 5-х осіб); відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність і активність.
|
навчання співробітників та організація роботи; дотримування планових показників магазину з продажу; консультування клієнтів, продаж електроніки і побутової техніки; дотримування стандартів оформлення вітрини.
|
офіційне працевлаштування, соціальний захист та дотримання КЗпП; конкурентна заробітна плата; прозора система оплати праці; можливість кар’єрного зростання; навчання, регулярні тренінги і семінари від кращих світових компаній.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR - менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер із заробітної плати |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років зі штатом від 500 співробітників; вища освіта: економіка, фінанси, облік та аудит; досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С:Підприємство 7 (УТП) МЕДок; знання бухгалтерського та податкового обліку з нарахування заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами; аналітичне мислення; уважність; відповідальність; організованість. |
нарахування та виплата заробітної плати співробітникам та інших виплат пов’язаних з трудовими відносинами; складання та подача податкової та статистичної звітності із заробітної плати (об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ, 1ПВ, ФСС); формування та подача заявок у ФСС; складання та оформлення довідок про заробітну плату.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; медичне страхування; компенсація обідів.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Лаборант |
ТОВ ВП Надія-В |
|
контроль сировини; контроль готової продукції; контроль упаковки та маркування в процесі виробництва; контроль відповідності продукції до технічних умов; контроль за виконанням вимог документів системи менеджменту якості та харчової безпеки; ведення лабораторних журналів; приготування хімічних та робочих розчинів. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет та медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з обслуговування клієнтів |
Альфа-Банк Україна |
повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (ОКР «Спеціаліст» або ОС «Бакалавр»); стаж роботи за професією фахівця - не менше 1-го року; наполегливість, дисциплінованість, відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку - фізичних осіб; залучення нових клієнтів; виконання планових завдань; касове обслуговування клієнтів банку.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; додаткові вихідні; персональні знижки від партнерів; преміальний пакет банківських продуктів; прогресивне навчання для всіх категорій співробітників; доступ до світової електронної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД |
ГК БіоХімІнвест |
знання нормативно-законодавчої бази України у галузі ЗЕД; знання правил Інкотермс; знання документообігу при оформленні експорту-імпорту вантажів; знання англійської мови: рівень вище за середній; готовність до закордонних відряджень.
|
маркетингові дослідження зарубіжних ринків збуту, аналіз ринку продукції та супутніх матеріалів, робота з базою виробників/покупців, їх розширення; участь у формуванні стратегії розвитку бізнесу компанії, розробка та розвиток нових напрямів зовнішньоекономічної діяльності компанії; організація та забезпечення пошуку зарубіжних постачальників та покупців; організація роботи поставок, укладання контрактів, регулярна робота з постачальниками; створення клієнтської бази, взаємодія з іноземними партнерами, проведення тендерів; проведення переговорів та здійснення замовлень, укладання договорів та зовнішньоторговельних контрактів; планування, підготовка та управління експортно-імпортними операціями; формування різних видів звітності та прогнозування поставок; регулярне закордонне відрядження до постачальників 50−60% робочого часу; пошук фрахтування суден; робота з експедиторами та агентами. |
офіційне працевлаштування; преміювання; корпоративний мобільний зв’язок та ноутбук.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчової промисловості |
ПП Вінницька Паляниця |
закінчена спеціальна освіта; комунікабельність; відповідальність; акуратність; стресостійкість. |
розробка нових рецептур хлібобулочної продукції; введення нового асортименту у виробничий процес; контроль усіх процесів підприємства; контроль за якістю продукції на всіх етапах; дотриманням санітарних норм. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Диспетчер - логіст |
ТОВ Автострада |
освіта: оператор ПК, бухгалтер, економіст, програміст, менеджмент; досвід роботи (від 1-го року бажано на посаді логіста, диспетчера, бухгалтера або економіста з обліку матеріалів); знання принципів транспортної логістики; впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання і досвід роботи з 1С (буде перевагою); готовність працювати в режимі багатозадачності; уважність, стресостійкість. |
ведення табеля обліку працівників дільниці; складання службових, рапортів; контроль переміщення транспортних засобів; підготовка супроводжуючих документів; контроль завантажень/вивантажень; облік палива та пробігу транспортних засобів; складання звітів, ведення контролю за вивозом матеріалів на об’єкти по накладним, облік матеріалів.
|
офіційне працевлаштування; робота в компанії, яка активно розвивається.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування |
IdeaBank |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою); володіння ПК на рівні досвідченого користувача; розвинені комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання поставленого плану продажів.
|
робота в одному із найбільш надійних банків України; конкурентна заробітна плата; отримання досвіду роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку; внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер відділу маркетингу |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel; навички проведення переговорів; розуміння основних та комерційних понять: націнка, маржа, РРЦ тощо; вміння працювати з первинною документацією, обліком товару (рахунки, надходження, переміщення, списання); розуміння технічної групи товарів або бажання навчатись. |
робота з асортиментом - аналіз цін, конкурентів, залишків; нарощування продажів по основному асортименту, виведення неліквідів; постачання товарів під замовлення, при наявних вхідних даних; взаємодія з постачальниками; створення карток товарів, переміщення між складами, вчасне поповнення залишків на складі; робота з документами, договорами. |
графік роботи: Пн – Пт 08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00; оплачувані відпустки та лікарняні; професійний розвиток в стабільній компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент менеджера із закупівель |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel; досвід в закупках (буде перевагою); навички роботи з первинною документацією, обліком товару.
|
внесення в програму вхідних рахунків, обробка заявок від відділів продажу; переміщення товару зі складу на філіали, створення карток товару; робота з документами, договорами. |
графік роботи: Пн - Пт 08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00; оплачувані відпустки та лікарняні; професійний розвиток в стабільній компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediateі вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate); досвід роботи в неурядовій організації (буде перевагою). |
надання підтримки фінансовому менеджеру/місцевому координатору в управлінні коштами; управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів; перевірка дотримання процедур закупівель; здійснення щомісячного прогнозування; надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Lviv Croissants |
бажання навчатись; любов до кулінарії; швидкість та акуратність; дотримання правил. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури; готовність до роботи з великим потоком відвідувачів. |
навчання для початківців; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець