Вакансії для студентів і випускників станом на 03.11.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бізнес-аналітик 1С |
Беліф |
знання принципів побудови та функціонування типових конфігурацій 1С на платформі 8.2,8.3; знання стандартів бухгалтерського обліку, податкового обліку; розуміння бізнес-процесів торгових та виробничих підприємств; наявність практичних навичок збору даних, формалізації та аналізу вимог до програмного продукту і їх моделювання в системі.
|
вивчення облікових бізнес-процесів ключових напрямків діяльності компанії з метою їх автоматизації за допомогою 1С або інших програмних продуктів; постановка ТЗ для програміста, тестування програмного продукту, навчання користувачів, впровадження, оформлення документації; вивчення та впровадження нових технологічних можливостей, програмних продуктів і законодавчих змін з метою підтримки актуальності й вдосконалення облікових систем.
|
офіційне працевлаштування; конкурентний рівень оплати праці із прозорою системою нарахувань; можливість працювати віддалено; 5-ти денний робочий тиждень з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; підтримка досвідченого наставника протягом випробувального періоду; корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Редактор-перекладач зі знанням англійської мови |
Makeup |
вища філологічна освіта за спеціальністю вивчення англійської мови; досконале володіння англійською мовою; досвід роботи письмовим перекладачем (буде перевагою); уважність і скрупульозність в роботі.
|
переклад текстів з української, російської мов на англійську; редагування та перевірка текстів з подальшим розміщенням на сайті.
|
працевлаштування згідно КЗпП України; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Острів |
досвід роботи кухарем; активна життєва позиція; старанність, порядність, охайність, відсутність шкідливих звичок.
|
приготування смачних страв за технічними картами; своєчасна видача страв; дотримання санітарних норм; забезпечення чистоти і порядку робочого місця. |
відкрита кухня з сучасним обладнанням; корпоративна форма; корпоративне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови для дітей |
АнтиШкола англійської мови |
вміння знайти підхід до наймолодших студентів (4+ років); бажання постійного розвитку у своїй професії; розмовна англійська, досвід спілкування та роботи з іноземцями, практика за кордоном; бажання брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проєкту. |
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку автотранспорту |
ТОВ Хоум-Нет |
вища економічна освіта; досвід роботи з такими програмами як: Microsoft Office, 1 С, Віалон, УТП-8; практичний досвід роботи з законодавчими і нормативно-правовими документами; базові знання в сфері бухгалтерського та податкового обліку; здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації; розвинене логічне мислення, високі комунікативні навички; вміння працювати в команді; ініціативність, уважність, організованість, відповідальність. |
облік роботи автотранспорту за дорожніми листами; облік та списання ПММ, облік ремонтних робіт; нарахування послуг, отриманих від сторонніх організацій; облік договорів оренди автомобілів, облік та списання запчастин та автошин; облік автотранспорту (придбання, амортизація); контроль роботи автотранспорту у системі Віалон; проведення нарахування податків; формування, ведення і збереження бази даних бухгалтерської інформації. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
Перчатка-центр |
вища освіта (економіка, торгівля); досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача; володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами); аналітичний склад розуму; уважність; організованість, стресостійкість; націленість на результат. |
планування поставок; прогнозування закупівель; формування замовлень постачальнику; формування достатніх товарних запасів на складах компанії.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 17:00; можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій; навчання за рахунок компанії (при необхідності); підтримка наставника в процесі адаптації; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Опт Текстиль |
впевнений користувач ПК (Exel, Word); знання 1С (буде перевагою); уміння грамотно та лаконічно розмовляти з людьми; ініціативність. |
чітке виконання всіх поставлених керівником завдання; підготовка звітів про роботу; допомога в підборі та роботі з персоналом.
|
графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; преміювання за цікаві ідеї. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Сушист |
Sushi Lab |
досвід роботи від 1-го року в приготуванні суші та ролів; володіння повним процесом приготування суші та ролів; вміння організувати робочий процес та працювати у команді; вміння якісного розбору риби; позитивне ставлення до життя; багатофункціональність. |
приготування страв відповідно до технічних карт; дотримання чистоти на робочому місці; варка ідеального рису; швидкість, якість та краса у приготуванні суші та ролів.
|
графік роботи: змінний 3/3, режим роботи закладу з 11:00 до 21:30. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Colgate-Palmolive |
досвід роботи мерчендайзером від 1-го року; знання правил викладки продукції на основних та додаткових місцях; знання програм MS Office; наявність особистого комп’ютера; орієнтація на споживача/клієнта; вміння налагоджувати взаємовідносини. |
викладка товару у відповідності до плану; ведення переговорів із замовниками; консультування покупців; формування замовлень; контроль відповідності цін, викладки продукції на додаткових місцях; ведення звітності.
|
офіційне працевлаштування; компенсація витрат на проїзд, мобільний зв’язок; графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Грош |
наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С); готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу; ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.
|
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший бармен |
Reikartz Hotel Group |
бажання розвиватись та вчитись щодня; знання та виконання стандартів роботи; бажання розвиватися професійно.
|
забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи; якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт; підтримка чистоти; якісне закриття зміни; чистота посуду та обладнання. |
стабільна заробітна плата; графік роботи: позмінний 3\3; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
МХП агроіндустріальний холдинг |
практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР); володіння практичними навичками користування 1С; досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками; вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів; навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій); досвід роботи з договірною документацією. |
підписання специфікацій/договорів на поставку; контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам; оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням); контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості; виконання оперативних задач керівництва.
|
корпоративний трансфер; корпоративний психолог; продукція зі знижкою.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю. |
графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Беліф |
досвід роботи в 1С:УТ; досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера; оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.
|
встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ; встановлення Ред Лайн в 1С8; встановлення специфікації в 1С; проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі); робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладні/реалізації згідно робочого прайсу; облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії; різноманітні корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Діапазон |
комунікабельність; грамотність, цілеспрямованість; знання програм MS Office.
|
прийом заявок та дзвінків від клієнтів; заповнення документів; укладення договорів з клієнтами; розрахунок клієнтів після обслуговування; забезпечення офісу всім необхідним. |
можливість гнучкого графіку; професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ресторану |
Yarzin Sella Ukraine |
досвід роботи адміністратором або менеджером ресторану від 5-ти років; досвід управління командою від 10-ти осіб; знання англійської мови на середньому рівні обов’язкове (постійна комунікація з головним офісом); відсутність шкідливих звичок; активність, організованість, лідерство.
|
контроль підготовки фуд-зон та кава-точок в бізнес-центрі до робочого процесу; управління персоналом: підбір, навчання, котроль, формування графіків тощо; забезпечення ефективного керівництва роботи усіх локацій; контроль за дотриманням асортименту, стандартів сервісу, зберігання та дотримання строків згідно політики компанії; підтримка зв’язку між співробітниками офісу, фуд-зони, кухні та керівництвом компанії Ярзін Селла; забезпечення унікального сервісу корпоративного харчування; провадження звітів та внутрішнього документообігу Ярзін Селла; управління запасами, інвентарізації тощо. |
офіційне працевлаштування, відпустка, лікарняні; графік роботи: Пн - Пт з 07:00 до 16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торговельного залу на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер чату клієнтської підтримки |
Poster |
досвід роботи у кол-центрі, сфері продажів або підтримці; досвід роботи у чатах (буде перевагою); бажання швидко навчатись та розвиватись; грамотна усна та письмова мова; уважне та педантичне ставлення до деталей і термінів; вміння просто пояснювати складні речі.
|
надання відповідей на запитання клієнтів Poster у чатах та допомога їм з простими та складними питаннями; ведення та контроль питань й завдань клієнтів від початку і до кінця; постійне вивчення продукту, його функцій та нових оновлень; відповідальність за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster; збір відгуків, частих проблем та багів; вплив на розвиток продукту.
|
графік роботи: Пн – Пт з 09:00 до 18:00; віддалений формат роботи; можливість кар’єрного розвитку; внутрішнє навчання з риторики, продажу, роботи з конфліктами та інші тренінги.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ФОП Сидоренко В.В. |
досвід роботи на аналогічній позиції або продажах (буде перевагою); знання специфіки ринку електроніки (буде перевагою); знання мобільної техніки та комплектуючих (буде перевагою); володіння аналітичним складом розуму; вміння працювати з великим обсягом інформації; переконливість; відповідальність та самоорганізованість. |
комунікація з постачальниками, ведення переговорів; керівництво окремою категорією товару; закупівля товару в заданий термін; контроль руху товару від постачальника на склад компанії; оформлення накладних в 1С, аналітика цін, контроль розрахунків.
|
офіційне працевлаштування; підтримка від наставника під час стажування; перспективні шляхи розвитку кар’єри; графік роботи: Пн –Пт, 09:00-18:00, Сб через одну 09:00-15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
пекарня Bun Bliss |
досвід роботи (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; бажання розвиватись та навчатись новому; ввічливість, активність, відповідальність, акуратність та працьовитість. |
підтримання чистоти робочої зони; випікання уже сформованих виробів.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: 4 робочих дні та 2 дні вихідних, з 07:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст зі зв’язків з громадськістю |
Triangle Generation Humanitaire |
досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень розмовної та письмової англійської та української мови; можливість перекладу з англійської на українську; знання комп’ютера (Word, Excel, Outlook, Internet); навички міжособистісного спілкування; комунікативні навички; навички вирішення проблем та ведення переговорів; здатність працювати з повагою в усіх громадах, ініціативність; дипломатичність, помірність, гнучкість, чесність, цілеспрямованість.
|
підтримка регіонального координатора у встановленні хороших стосунків з різними державними департаментами, регіональними платформами та зацікавленими сторонами; забезпечення дотримання процедур з місцевими органами влади; збір інформації про безпеку та доступ, важливу для діяльності TGH у його/її географічній зоні; отримання всіх офіційних дозволів, авторизації та інших пов’язаних документів, необхідних на обласному рівні для операцій TGH; переклад за потреби документів (англійською/українською); супроводження координатора на зустрічі та/або бути присутнім на зустрічі за запитом; оновлення контактної інформації головних зацікавлених сторін; регулярне звітування польовому координатору про стан діяльності та прогрес, проблеми та/або виклики; регулярне звітування польовому координатору про повсякденні питання доступу/інциденти, які впливають на персонал або операції TGH; надання щотижневої та місячної звітності з контекстного аналізу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист |
Triangle Generation Humanitaire |
вища освіта: ОС «Бакалавр» з бухгалтерського обліку, фінансів або бізнес-адміністрування, ОС «Магістр» (буде перевагою); 2−3 роки досвіду роботи в авторитетній національній або міжнародній організації; знання MS Excel; проактивність, дипломатичність, гнучкість та мотивація; досвід роботи в МНГО (буде перевагою); знання Saga (буде перевагою); практичні знання MS Word, Outlook та Power Point (буде перевагою). |
обробка платежів персоналу та постачальників; запис транзакцій у відповідну банківську книгу або касову книгу відповідно до процедур TGH; проведення фінансової перевірки документів в межах встановленого ліміту; заповнення та звірка місячного пакету бухгалтерії в координаційний офіс до встановленого терміну; перегляд фінансових звітів та документів партнерів; підготовка адміністративних документів; підраховування готівки в касі наприкінці тижня та місяця; упорядковування файлів проєкту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
щонайменше 3 місяці роботи у ресторанній сфері (буде перевагою); стресостійкість; відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; бажання вчитись новому. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню; підтримка чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 4/2, з 10:00 до 22:00; харчування за рахунок компанії; доставка додому в межах міста; надання постійної знижки на піцу та суші для персоналу (-50%); першочерговий розгляд на нові керівні посади своїх працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (Support) |
RIA.com
|
досвід роботи; грамотність.
|
вирішення питань користувачів сайтів AUTO.RIA, DOM.RIA та RIA.com по телефону, електронній пошті та в Telegram, Viber, Facebook Messenger.
|
оплачуване навчання; позмінний робочий графік; навчання в офісі (м. Вінниця); віддалений формат роботи; соціальний пакет; індивідуальні корекційні заняття; тренінгова програма; мотиваційні програми з преміями для кращих співробітників.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
досконале володіння українською та російською мовами; вміння ясно та грамотно викладати свої думки усно і письмово; цілеспрямованість і бажання побудувати успішну кар’єру в банку; готовність переймати досвід та щодня здобувати нові знання і навички.
|
допомога кожному клієнту, що телефонує; консультація та фіксація звернення.
|
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи; щоденний проїзд працівників за рахунок банку в корпоративному автобусі; можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи); повне медичне страхування, оплачувана відпустка та лікарняні листи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КВ Агро Груп |
вища освіта: облік та аудит, економіка; базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; знання кадрового діловодства; вільне володіння ПК, робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт - Банк, MS Office; знання ВАS Бухгалтерії (буде перевагою); старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
облік основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти, ТТН); касові та банківські операції; реєстрація ПН та РК, облік ПДВ.
|
графік роботи: з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з навчання |
Беліф |
вища освіта (буде перевагою); досвід роботи від 3-х років (будь-який вид продажів чи обслуговування); володіння навичками організації, планування та контролю своїх задач та часу; лідерські якості, вміння доносити інформацію до інших; навички роботи із програмами Power Point, Excel, редакторами відео та фото, Google інструментами.
|
аналіз потреб у навчанні та розвитку персоналу, планування навчальних заходів; впровадження регулярного навчання: навчальні тренінги для нових та існуючих працівників компанії; відбір та підготовка внутрішніх тренерів; участь у підготовці кадрового резерву, а також в організації процесу адаптації, внутрішніх комунікаціях та розвитку корпоративної культури; робота з програмою дистанційного навчання Collaborator: ведення та актуалізація нормативних документів щодо навчання; оновлення та створення тестів та програм; ведення оцінки «Таємний покупець» із зовнішньою компанією; аналіз навчання та розвитку персоналу, оцінка ефективності. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн – Пт, з 08:30 до 17:30; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; робота в компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; реалізація своїх ідей та проєктів; можливість розвиватися, навчатися та будувати власну кар’єру.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Comfy |
досвід у продажах; аналітичні та організаторські здібності; досвід управління персоналом (більше 5-х осіб); відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність і активність.
|
навчання співробітників та організація роботи; дотримування планових показників магазину з продажу; консультування клієнтів, продаж електроніки і побутової техніки; дотримування стандартів оформлення вітрини.
|
офіційне працевлаштування, соціальний захист та дотримання КЗпП; конкурентна заробітна плата; прозора система оплати праці; можливість кар’єрного зростання; навчання, регулярні тренінги і семінари від кращих світових компаній.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR - менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Лаборант |
ТОВ ВП Надія-В |
|
контроль сировини; контроль готової продукції; контроль упаковки та маркування в процесі виробництва; контроль відповідності продукції до технічних умов; контроль за виконанням вимог документів системи менеджменту якості та харчової безпеки; ведення лабораторних журналів; приготування хімічних та робочих розчинів. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет та медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з обслуговування клієнтів |
Альфа-Банк Україна |
повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (ОКР «Спеціаліст» або ОС «Бакалавр»); стаж роботи за професією фахівця - не менше 1-го року; наполегливість, дисциплінованість, відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку - фізичних осіб; залучення нових клієнтів; виконання планових завдань; касове обслуговування клієнтів банку.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; додаткові вихідні; персональні знижки від партнерів; преміальний пакет банківських продуктів; прогресивне навчання для всіх категорій співробітників; доступ до світової електронної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчової промисловості |
ПП Вінницька Паляниця |
закінчена спеціальна освіта; комунікабельність; відповідальність; акуратність; стресостійкість. |
розробка нових рецептур хлібобулочної продукції; введення нового асортименту у виробничий процес; контроль усіх процесів підприємства; контроль за якістю продукції на всіх етапах; дотриманням санітарних норм. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Диспетчер - логіст |
ТОВ Автострада |
освіта: оператор ПК, бухгалтер, економіст, програміст, менеджмент; досвід роботи (від 1-го року бажано на посаді логіста, диспетчера, бухгалтера або економіста з обліку матеріалів); знання принципів транспортної логістики; впевнений користувач ПК (Excel, Word), знання і досвід роботи з 1С (буде перевагою); готовність працювати в режимі багатозадачності; уважність, стресостійкість. |
ведення табеля обліку працівників дільниці; складання службових, рапортів; контроль переміщення транспортних засобів; підготовка супроводжуючих документів; контроль завантажень/вивантажень; облік палива та пробігу транспортних засобів; складання звітів, ведення контролю за вивозом матеріалів на об’єкти по накладним, облік матеріалів.
|
офіційне працевлаштування; робота в компанії, яка активно розвивається.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування |
IdeaBank |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою); володіння ПК на рівні досвідченого користувача; розвинені комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання поставленого плану продажів.
|
робота в одному із найбільш надійних банків України; конкурентна заробітна плата; отримання досвіду роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку; внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент менеджера із закупівель |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM) та знання Excel; досвід в закупках (буде перевагою); навички роботи з первинною документацією, обліком товару.
|
внесення в програму вхідних рахунків, обробка заявок від відділів продажу; переміщення товару зі складу на філіали, створення карток товару; робота з документами, договорами. |
графік роботи: Пн - Пт 08:45 - 17:30, дві робочих суботи на місяць до 14:00; оплачувані відпустки та лікарняні; професійний розвиток в стабільній компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з фінансів |
Action contre la Faim |
вища освіта або професійно-технічний ступінь в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, економіки, менеджменту (або еквівалентний); досвід роботи на фінансовій або адміністративній посаді від 1-го року; сильні навички роботи з Microsoft Excel; вільне володіння українською мовою; знання англійської мови на рівні B2 (Intermediate); досвід роботи в неурядовій організації (буде перевагою). |
надання підтримки фінансовому менеджеру/місцевому координатору в управлінні коштами; управління архівуванням бухгалтерських та адміністративних документів; перевірка дотримання процедур закупівель; здійснення щомісячного прогнозування; надання підтримки фінансовому відділу у питаннях щодо надання грантів місцевим партнерам.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Lviv Croissants |
бажання навчатись; любов до кулінарії; швидкість та акуратність; дотримання правил. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури; готовність до роботи з великим потоком відвідувачів. |
навчання для початківців; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець