Вакансії для студентів і випускників станом на 10.11.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Інтернет-маркетолог |
ТОВ Клауд Сервіс |
вміння аналізувати конкурентів, залучати партнерів та проводити рекламні інтеграції; навички користування маркетинг-інструментами: SEO, PPC, SMM (таргет); знання Google Analytics; навички аналізу ефективності РК та поведінки цільової аудиторії.
|
лідогенерація, стимулювання продажів; генерація та тестування гіпотез, реалізація нових оновлень (для залучення нових клієнтів); робота з поточною аудиторією (стимулювання повторних продажів); аналіз та формування ідей покращення ефективності рекламних кампаній, сайту, додаткових рекламних ресурсів; інтегрування інтернет-інструментів інформування ЦА; впровадження UX/UI оптимізації на основі аналітики; пошук та укладення партнерств зі схожою ЦА; формування звітності по просуванню послуг. |
графік роботи: Пн – Пт, з 10:00 до 18:00; оплачувана відпустка та лікарняні.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер магазину-кафе |
ФОП Їжаковський О.Л. |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року (менеджер АЗК, оператор АЗК, продавець-консультант, менеджер кафе); впевнений користувач ПК; знання 1С, касової дисципліни; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність.
|
замовлення та прийом товару, проведення інвентаризації та переоцінки; викладка товару згідно прийнятих норм мерчандайзингу; активний продаж товарів кафе та магазину; консультування клієнтів щодо асортименту; підбір, навчання персоналу та подальший контроль їхньої роботи(при необхідності); робота за касою з дотриманням касової дисципліни та вимог законодавства; приготування продукції кафе за стандартами; вдосконалення роботи кафе та магазину, робота на результат. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: змінний 2/2 з 08:00 до 20:00; гідна заробітна плата; можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіс-менеджер |
Grand Car |
грамотна мова та охайний зовнішній вигляд; досвід роботи на аналогічній посаді.
|
підтримка та контроль безперебійного та якісного функціонування офісу; прийом та надсилання посилок/документів; зустріч та прийом клієнтів; виконання поточних завдань та доручень керівництва; пошук постачальників та підрядників, ведення переговорів з ними, контроль; ведення документообігу; створення доброзичливої атмосфери в офісі та колективі.
|
графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00, робота в офісі; щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ТОВ Греко Груп |
досвід роботи бухгалтером; бажання розвиватись та самовдосконалюватись; комунікабельність; знання програм 1С BAF, Excel, Word.
|
укладання договорів; підготовка та виставлення актів контрагентам; звірка з контрагентами; списання ТМЦ; облік ПММ. |
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата; можливості професійного розвитку та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер ЗЕД |
ТОВ Пеллегрін |
досвід роботи в сфері ЗЕД : експорт/імпорт (буде перевагою); досвід роботи (не обов’язково); бажання працювати; англійська мова рівень не нижче Intermediate (обов’язково); активність, бажання працювати.
|
пошук нових клієнтів; співпраця і взаємодія з діючими клієнтами; організація зустрічей і ведення переговорів, листування з потенційними та діючими клієнтами; укладання договорів на поставку продукції, обговорення умов угоди, контроль виконання договірних зобов’язань (контроль якості і термінів відвантаження); підготовка документів для митного оформлення; участь у виставках. |
графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 17:30; офіційне працевлаштування; щорічна оплачувана відпустка; оплата мобільного зв’язку.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор ресторану |
готельно-ресторанний комплекс Хутір |
пунктуальність; вміння працювати в команді; комунікабельність.
|
знання меню; прийом замовлень; обслуговування столиків; підтримка порядку в залі. |
позмінний графік роботи; безкоштовне харчування; вечірня розвозка персоналу. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Начальник автотранспортної служби |
Укрпошта |
вища освіта (відповідного напрямку); досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; стресостійкість, пунктуальність, неконфліктність; знання ПК; наявність документу про військову службу.
|
організація якісного транспортного обслуговування структурних підрозділів; організація та контроль матеріально-технічного забезпечення експлуатації т/з; підготовка матеріалів для проведення тендерних процедур щодо придбання т/з, нафтопродуктів; своєчасний збір, перевірка та аналіз звітів щодо т/з, даних про підготовку т/з, особовий склад працівників; своєчасне і якісне виконання планів транспортної логістики; забезпечення ефективної експлуатації, схоронності транспорту (автопарк нараховує більше 200 автомобілів); створення нормативних умов праці на всіх робочих місцях; складання графіків роботи для підлеглих працівників. |
офіційне працевлаштування; соціальний пакет; графік роботи: Пн – Пт, з 08:00 до 17:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бариста |
Coffee and tea |
досвід роботи (буде перевагою); відповідальність; охайність; комунікабельність; ввічливість. |
приготування напоїв; приготування хот-догів; підтримка робочого місця в чистоті.
|
графік роботи: змінний 3/3, Пн – Нд, з 09:00 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кредитний консультант |
ТОВ Ізі Кредит |
високий рівень відповідальності; уважність і акуратність в роботі; комунікабельність; досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).
|
консультування потенційний клієнтів про фінансові продукти; оформлення кредитних заявок і необхідної документації; робота в напрямку активного залучення нових клієнтів; забезпечення виконання індивідуальних планових показників.
|
офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; професійний і кар’єрний розвиток.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника з маркетингу |
ФОП Александров В.О. |
цікавість до digital-маркетингу; уважність; вміння самостійно організовувати свою роботу; відповідальність за результат; навички створення контент-плану; вільне володіння українською мовою. |
написання заголовків для постів та реклами; створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів. організація роботи з блогерами та лідерами думок. |
адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму; можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської мови |
White Collar |
рівень англійської мови С1; ноутбук для онлайн-роботи; проживання в м.Вінниця. |
робота зі студентами (індивідуально та груповими заняттями) та з корпоративними клієнтами.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 20:00 (графік коригується); робота онлайн або офлайн в зручному офісі в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-маркетолог |
Rabbit Marketing |
грамотна російська та українська мова, (письмова та усна); навички написання цікавих текстів та нотаток/постів; навички роботи в програмах редагування фото-відео контенту: Figma, Canva, Сrello або аналоги; досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу.
|
написання та оформлення постів для соціальних мереж клієнтів; публікація постів згідно з контент-планом; робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями; постановка завдань дизайнеру, організація та проведення фотосесій для клієнта; підбір та переговори з блогерами при необхідності; участь у креатив-сесіях під час створення контент-плану для клієнта; щомісячна звітність. |
цікава робота у різних проєктах; робота у команді професіоналів; максимальна прокачка ваших навичок; робоче місце в офісі на Поділлі.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бізнес-аналітик 1С |
Беліф |
знання принципів побудови та функціонування типових конфігурацій 1С на платформі 8.2,8.3; знання стандартів бухгалтерського обліку, податкового обліку; розуміння бізнес-процесів торгових та виробничих підприємств; наявність практичних навичок збору даних, формалізації та аналізу вимог до програмного продукту і їх моделювання в системі.
|
вивчення облікових бізнес-процесів ключових напрямків діяльності компанії з метою їх автоматизації за допомогою 1С або інших програмних продуктів; постановка ТЗ для програміста, тестування програмного продукту, навчання користувачів, впровадження, оформлення документації; вивчення та впровадження нових технологічних можливостей, програмних продуктів і законодавчих змін з метою підтримки актуальності й вдосконалення облікових систем.
|
офіційне працевлаштування; конкурентний рівень оплати праці із прозорою системою нарахувань; можливість працювати віддалено; 5-ти денний робочий тиждень з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; підтримка досвідченого наставника протягом випробувального періоду; корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Редактор-перекладач зі знанням англійської мови |
Makeup |
вища філологічна освіта за спеціальністю вивчення англійської мови; досконале володіння англійською мовою; досвід роботи письмовим перекладачем (буде перевагою); уважність і скрупульозність в роботі.
|
переклад текстів з української, російської мов на англійську; редагування та перевірка текстів з подальшим розміщенням на сайті.
|
працевлаштування згідно КЗпП України; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови для дітей |
АнтиШкола англійської мови |
вміння знайти підхід до наймолодших студентів (4+ років); бажання постійного розвитку у своїй професії; розмовна англійська, досвід спілкування та роботи з іноземцями, практика за кордоном; бажання брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проєкту. |
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
Перчатка-центр |
вища освіта (економіка, торгівля); досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача; володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами); аналітичний склад розуму; уважність; організованість, стресостійкість; націленість на результат. |
планування поставок; прогнозування закупівель; формування замовлень постачальнику; формування достатніх товарних запасів на складах компанії.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 17:00; можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій; навчання за рахунок компанії (при необхідності); підтримка наставника в процесі адаптації; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Грош |
наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С); готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу; ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.
|
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший бармен |
Reikartz Hotel Group |
бажання розвиватись та вчитись щодня; знання та виконання стандартів роботи; бажання розвиватися професійно.
|
забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи; якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт; підтримка чистоти; якісне закриття зміни; чистота посуду та обладнання. |
стабільна заробітна плата; графік роботи: позмінний 3\3; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
МХП агроіндустріальний холдинг |
практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР); володіння практичними навичками користування 1С; досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками; вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів; навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій); досвід роботи з договірною документацією. |
підписання специфікацій/договорів на поставку; контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам; оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням); контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості; виконання оперативних задач керівництва.
|
корпоративний трансфер; корпоративний психолог; продукція зі знижкою.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю. |
графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Беліф |
досвід роботи в 1С:УТ; досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера; оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.
|
встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ; встановлення Ред Лайн в 1С8; встановлення специфікації в 1С; проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі); робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладні/реалізації згідно робочого прайсу; облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії; різноманітні корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торговельного залу на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ФОП Сидоренко В.В. |
досвід роботи на аналогічній позиції або продажах (буде перевагою); знання специфіки ринку електроніки (буде перевагою); знання мобільної техніки та комплектуючих (буде перевагою); володіння аналітичним складом розуму; вміння працювати з великим обсягом інформації; переконливість; відповідальність та самоорганізованість. |
комунікація з постачальниками, ведення переговорів; керівництво окремою категорією товару; закупівля товару в заданий термін; контроль руху товару від постачальника на склад компанії; оформлення накладних в 1С, аналітика цін, контроль розрахунків.
|
офіційне працевлаштування; підтримка від наставника під час стажування; перспективні шляхи розвитку кар’єри; графік роботи: Пн –Пт, 09:00-18:00, Сб через одну 09:00-15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
щонайменше 3 місяці роботи у ресторанній сфері (буде перевагою); стресостійкість; відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; бажання вчитись новому. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню; підтримка чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 4/2, з 10:00 до 22:00; харчування за рахунок компанії; доставка додому в межах міста; надання постійної знижки на піцу та суші для персоналу (-50%); першочерговий розгляд на нові керівні посади своїх працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
досконале володіння українською та російською мовами; вміння ясно та грамотно викладати свої думки усно і письмово; цілеспрямованість і бажання побудувати успішну кар’єру в банку; готовність переймати досвід та щодня здобувати нові знання і навички.
|
допомога кожному клієнту, що телефонує; консультація та фіксація звернення.
|
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи; щоденний проїзд працівників за рахунок банку в корпоративному автобусі; можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи); повне медичне страхування, оплачувана відпустка та лікарняні листи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КВ Агро Груп |
вища освіта: облік та аудит, економіка; базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; знання кадрового діловодства; вільне володіння ПК, робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт - Банк, MS Office; знання ВАS Бухгалтерії (буде перевагою); старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
облік основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти, ТТН); касові та банківські операції; реєстрація ПН та РК, облік ПДВ.
|
графік роботи: з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з навчання |
Беліф |
вища освіта (буде перевагою); досвід роботи від 3-х років (будь-який вид продажів чи обслуговування); володіння навичками організації, планування та контролю своїх задач та часу; лідерські якості, вміння доносити інформацію до інших; навички роботи із програмами Power Point, Excel, редакторами відео та фото, Google інструментами.
|
аналіз потреб у навчанні та розвитку персоналу, планування навчальних заходів; впровадження регулярного навчання: навчальні тренінги для нових та існуючих працівників компанії; відбір та підготовка внутрішніх тренерів; участь у підготовці кадрового резерву, а також в організації процесу адаптації, внутрішніх комунікаціях та розвитку корпоративної культури; робота з програмою дистанційного навчання Collaborator: ведення та актуалізація нормативних документів щодо навчання; оновлення та створення тестів та програм; ведення оцінки «Таємний покупець» із зовнішньою компанією; аналіз навчання та розвитку персоналу, оцінка ефективності. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн – Пт, з 08:30 до 17:30; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; робота в компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; реалізація своїх ідей та проєктів; можливість розвиватися, навчатися та будувати власну кар’єру.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Comfy |
досвід у продажах; аналітичні та організаторські здібності; досвід управління персоналом (більше 5-х осіб); відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність і активність.
|
навчання співробітників та організація роботи; дотримування планових показників магазину з продажу; консультування клієнтів, продаж електроніки і побутової техніки; дотримування стандартів оформлення вітрини.
|
офіційне працевлаштування, соціальний захист та дотримання КЗпП; конкурентна заробітна плата; прозора система оплати праці; можливість кар’єрного зростання; навчання, регулярні тренінги і семінари від кращих світових компаній.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR - менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Лаборант |
ТОВ ВП Надія-В |
|
контроль сировини; контроль готової продукції; контроль упаковки та маркування в процесі виробництва; контроль відповідності продукції до технічних умов; контроль за виконанням вимог документів системи менеджменту якості та харчової безпеки; ведення лабораторних журналів; приготування хімічних та робочих розчинів. |
офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет та медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з обслуговування клієнтів |
Альфа-Банк Україна |
повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (ОКР «Спеціаліст» або ОС «Бакалавр»); стаж роботи за професією фахівця - не менше 1-го року; наполегливість, дисциплінованість, відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку - фізичних осіб; залучення нових клієнтів; виконання планових завдань; касове обслуговування клієнтів банку.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; додаткові вихідні; персональні знижки від партнерів; преміальний пакет банківських продуктів; прогресивне навчання для всіх категорій співробітників; доступ до світової електронної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Lviv Croissants |
бажання навчатись; любов до кулінарії; швидкість та акуратність; дотримання правил. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури; готовність до роботи з великим потоком відвідувачів. |
навчання для початківців; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець