Вакансії для студентів і випускників станом на 17.11.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Маркетолог |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання навчатись новому; вміння працювати у команді та бути корисним; грамотне володіння усним та письмовим мовленням; представницький зовнішній вигляд; креативність та творчість; пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість.
|
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей.
|
підтримка та навчання керівника під час адаптації; кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
Вінінтертрейд-Авто |
вища освіта, спеціальність «Облік і аудит»; досвід роботи від 2-х років; вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc); теоретичні та практичні знання бухгалтерського та податкового обліку; оперативність; неконфліктність; відповідальність, скрупульозність та стресостійкість; прагнення до саморозвитку та самоорганізованість. |
реєстрація податкових документів (M.E.Doc); робота з первинними документами (рахунки, накладні, виписка документів та ін.); виконання доручень головного бухгалтера.
|
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; конкурентна заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з якості |
ТОВ Нова Пошта |
досвід роботи не менше 6-ти місяців; знання внутрішніх процесів компанії; знання стандартів організації роботи терміналу; вільне володіння ПК, 1С, AWIC, MS Office; орієнтація на досягнення результатів; розвинені лідерські якості; комунікабельність; стресостійкість; прагнення до професійного та кар’єрного зростання; аналітичний склад розуму, вміння працювати в режимі багатозадачності. |
організація ефективної та якісної роботи працівників ділянки; забезпечення ефективної та якісної роботи з фіксації нерозпізнаних відправлень; здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень; обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень; контроль дотримання працівниками стандартів компанії.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бармен-касир |
ТВК Гостевія |
вміння працювати у команді; стресостійкість; бажання вчитись новому; досвід роботи з касою.
|
приготування замовлень по бару та кавових напоїв; розрахунок гостей та ведення касовий операцій; прийом і видача замовлень; прийом товару; дотримання чистоти в залі і на робочому місці; виконання планових показників по продажам; участь в проведенні інвентаризації. |
графік роботи: змінний 3/3 або 2/2 з 09:00 до 23:00; харчування за рахунок компанії; розвозка працівників додому в межах міста.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
диплом про освіту (ОС «бакалавр» або ОС «магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами та презентація новинок; вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».
|
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; конкурентна заробітна плата; графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник з логістики |
Беліф |
впевнений користувач 1С, ПК (MC Office); досвід управління персоналом; навички роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS); висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, уміння керування командою; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення.
|
організація складської діяльності; розробка та вдосконалення методичних вказівок по організації складського обліку та бізнес-процесів; участь у розробці технічних завдань на проєктування складів, споруд, технічних засобів; організація розробки і впровадження заходів щодо поліпшення діяльності складу/філії, виявлення і використання внутрішньогосподарських резервів. контроль ведення обліку складських витрат; оцінка та аналіз складських витрат, пов’язаних з виконанням логістичних операції; дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету; участь в організації кадрового забезпечення у підпорядкованих структурних підрозділах, навчання та підвищення кваліфікації персоналу; оцінка та аналіз продуктивності операцій зі складської логістики; аналіз ефективності персоналу складської логістики, розробка норми навантаженості та чисельності персоналу; розробка рішень щодо покращення показників роботи логістики філіалів та їх впровадження; впровадження бізнес-процесів, стандартів, процедур, інструкцій та структур логістики філіалу відповідно до стандартів компанії; розробка процедур та стандартів компанії у логістиці; розробка мотиваційних карт та нематеріальної мотивації персоналу. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного розвитку; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Рекрутер |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи рекрутером або помічником керівника від 1-го року; впевнений користувач ПК (Word, Excel, Power Point); знання методик та інструментів підбору персоналу; активна життєва позиція, відповідальність, комунікабельність, енергійність; бажання навчатися, розвиватися і працювати на результат. |
здійснення, пошук та підбір персоналу з використанням сучасних методів; розміщення оголошень про вакансії на сайтах ЗМІ; проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками; виконання особистих доручень керівника; аналіз і проведення моніторингу ринку праці і заробітних плат; ведення звітності. |
графік роботи: Пн-Чт, з 08:30 до 17:30; конкурентна заробітна плата; навчання та розвиток у компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор 1С |
ТОВ ТК Перламутр |
знання програми 1С; досвід роботи оператором на торговому підприємстві; вміння користуватись офісною технікою.
|
прийом та обробка замовлень від торгових представників; друк та коригування накладних на склад; коригування видаткових накладних та накладних на повернення; формування та друк маршрутів на доставку; формування реєстру документів; виконання доручень бухгалтера та керівника. |
графік роботи: понеділок – п’ятниця; офіційне працевлаштування.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер магазину-кафе |
ФОП Їжаковський О.Л. |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року (менеджер АЗК, оператор АЗК, продавець-консультант, менеджер кафе); впевнений користувач ПК; знання 1С, касової дисципліни; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність.
|
замовлення та прийом товару, проведення інвентаризації та переоцінки; викладка товару згідно прийнятих норм мерчандайзингу; активний продаж товарів кафе та магазину; консультування клієнтів щодо асортименту; підбір, навчання персоналу та подальший контроль їхньої роботи (при необхідності); робота за касою з дотриманням касової дисципліни та вимог законодавства; приготування продукції кафе за стандартами; вдосконалення роботи кафе та магазину, робота на результат. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: змінний 2/2 з 08:00 до 20:00; гідна заробітна плата; можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Начальник автотранспортної служби |
Укрпошта |
вища освіта (відповідного напрямку); досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; стресостійкість, пунктуальність, неконфліктність; знання ПК; наявність документу про військову службу.
|
організація якісного транспортного обслуговування структурних підрозділів; організація та контроль матеріально-технічного забезпечення експлуатації т/з; підготовка матеріалів для проведення тендерних процедур щодо придбання т/з, нафтопродуктів; своєчасний збір, перевірка та аналіз звітів щодо т/з, даних про підготовку т/з, особовий склад працівників; своєчасне і якісне виконання планів транспортної логістики; забезпечення ефективної експлуатації, схоронності транспорту (автопарк нараховує більше 200 автомобілів); створення нормативних умов праці на всіх робочих місцях; складання графіків роботи для підлеглих працівників. |
офіційне працевлаштування; соціальний пакет; графік роботи: Пн – Пт, з 08:00 до 17:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кредитний консультант |
ТОВ Ізі Кредит |
високий рівень відповідальності; уважність і акуратність в роботі; комунікабельність; досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).
|
консультування потенційний клієнтів про фінансові продукти; оформлення кредитних заявок і необхідної документації; робота в напрямку активного залучення нових клієнтів; забезпечення виконання індивідуальних планових показників.
|
офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; професійний і кар’єрний розвиток.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника з маркетингу |
ФОП Александров В.О. |
цікавість до digital-маркетингу; уважність; вміння самостійно організовувати свою роботу; відповідальність за результат; навички створення контент-плану; вільне володіння українською мовою. |
написання заголовків для постів та реклами; створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів. організація роботи з блогерами та лідерами думок. |
адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму; можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Редактор-перекладач зі знанням англійської мови |
Makeup |
вища філологічна освіта за спеціальністю вивчення англійської мови; досконале володіння англійською мовою; досвід роботи письмовим перекладачем (буде перевагою); уважність і скрупульозність в роботі.
|
переклад текстів з української, російської мов на англійську; редагування та перевірка текстів з подальшим розміщенням на сайті.
|
працевлаштування згідно КЗпП України; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
Перчатка-центр |
вища освіта (економіка, торгівля); досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача; володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами); аналітичний склад розуму; уважність; організованість, стресостійкість; націленість на результат. |
планування поставок; прогнозування закупівель; формування замовлень постачальнику; формування достатніх товарних запасів на складах компанії.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 17:00; можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій; навчання за рахунок компанії (при необхідності); підтримка наставника в процесі адаптації; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Грош |
наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С); готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу; ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.
|
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший бармен |
Reikartz Hotel Group |
бажання розвиватись та вчитись щодня; знання та виконання стандартів роботи; бажання розвиватися професійно.
|
забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи; якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт; підтримка чистоти; якісне закриття зміни; чистота посуду та обладнання. |
стабільна заробітна плата; графік роботи: позмінний 3\3; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
МХП агроіндустріальний холдинг |
практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР); володіння практичними навичками користування 1С; досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками; вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів; навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій); досвід роботи з договірною документацією. |
підписання специфікацій/договорів на поставку; контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам; оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням); контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості; виконання оперативних задач керівництва.
|
корпоративний трансфер; корпоративний психолог; продукція зі знижкою.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю. |
графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Беліф |
досвід роботи в 1С:УТ; досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера; оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.
|
встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ; встановлення Ред Лайн в 1С8; встановлення специфікації в 1С; проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі); робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладні/реалізації згідно робочого прайсу; облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії; різноманітні корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торговельного залу на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Pronto Pizza&Sushi Pro |
щонайменше 3 місяці роботи у ресторанній сфері (буде перевагою); стресостійкість; відповідальність та хороше почуття гумору; вміння працювати у команді; бажання вчитись новому. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню; підтримка чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 4/2, з 10:00 до 22:00; харчування за рахунок компанії; доставка додому в межах міста; надання постійної знижки на піцу та суші для персоналу (-50%); першочерговий розгляд на нові керівні посади своїх працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
досконале володіння українською та російською мовами; вміння ясно та грамотно викладати свої думки усно і письмово; цілеспрямованість і бажання побудувати успішну кар’єру в банку; готовність переймати досвід та щодня здобувати нові знання і навички.
|
допомога кожному клієнту, що телефонує; консультація та фіксація звернення.
|
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи; щоденний проїзд працівників за рахунок банку в корпоративному автобусі; можливість проходити постійне безкоштовне навчання за рахунок компанії (включаючи наставництво і тренінги в процесі роботи); повне медичне страхування, оплачувана відпустка та лікарняні листи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КВ Агро Груп |
вища освіта: облік та аудит, економіка; базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; знання кадрового діловодства; вільне володіння ПК, робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт - Банк, MS Office; знання ВАS Бухгалтерії (буде перевагою); старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
облік основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти, ТТН); касові та банківські операції; реєстрація ПН та РК, облік ПДВ.
|
графік роботи: з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з навчання |
Беліф |
вища освіта (буде перевагою); досвід роботи від 3-х років (будь-який вид продажів чи обслуговування); володіння навичками організації, планування та контролю своїх задач та часу; лідерські якості, вміння доносити інформацію до інших; навички роботи із програмами Power Point, Excel, редакторами відео та фото, Google інструментами.
|
аналіз потреб у навчанні та розвитку персоналу, планування навчальних заходів; впровадження регулярного навчання: навчальні тренінги для нових та існуючих працівників компанії; відбір та підготовка внутрішніх тренерів; участь у підготовці кадрового резерву, а також в організації процесу адаптації, внутрішніх комунікаціях та розвитку корпоративної культури; робота з програмою дистанційного навчання Collaborator: ведення та актуалізація нормативних документів щодо навчання; оновлення та створення тестів та програм; ведення оцінки «Таємний покупець» із зовнішньою компанією; аналіз навчання та розвитку персоналу, оцінка ефективності. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн – Пт, з 08:30 до 17:30; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; робота в компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; реалізація своїх ідей та проєктів; можливість розвиватися, навчатися та будувати власну кар’єру.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR - менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediateі вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Lviv Croissants |
бажання навчатись; любов до кулінарії; швидкість та акуратність; дотримання правил. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури; готовність до роботи з великим потоком відвідувачів. |
навчання для початківців; позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець