Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Помічник керівника

ФОП Івахов Д.С.

 

прагнення до творчої та відповідальної роботи.

 

виконання поточних завдань керівника;

робота з таблицями, 1С, різноманітними звітностями.

 

 

корпоративне навчання;

допомога керівника в адаптації та навчанні;

можливість кар’єрного зростання до HR, проєктного менеджера чи керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер з первинної документації

Grand Car

 

базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку;

економічна освіта: аудит або бухгалтерський облік;

здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації;

розвинене логічне мислення, високі комунікативні навички;

вміння працювати в команді, ініціативність, уважність, організованість та відповідальність;

старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.

 

оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам;

забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти);

перевірка та підтвердження оплат від клієнтів, звірки по оплатам, заборгованості;

робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»;

облік витрат компаніії;

проведення оплат.

 

 

конкурентна заробітна плата;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного та кар’єрного росту;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор рецепції

SmartApart

 

знання розмовної англійської та української мови (обов’язково);

вища освіта;

навички роботи з ПК;

відповідальність;

комунікабельність;

приємна зовнішність;

відсутність шкідливих звичок.

 

бронювання;

поселення;

підготовка та видача документів;

виселення.

 

 

офіційне працевлаштування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

HR-менеджер

ТОВ Агро-Форте

 

досвід роботи на аналогічній посаді, переважно у виробництві;

знання всього HR циклу роботи;

вміння за обмежений час якісно закривати ключові вакансії;

знання КЗпП України;

високі комунікативні здібності;

відповідальність, аналітичне мислення, організаційні та управлінські якості, працелюбність, стресостійкість;

досвідчений користувач ПК (MS Excel, Word).

 

рекрутинг;

можливість ведення кадрового діловодства підприємства (при необхідності);

розробка процедур, внутрішніх нормативних документів та їх впровадження;

кадрова звітність та звітність для керівництва;

реклама роботодавця на місцевому рівні.

 

 

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії, згідно з чинним законодавством України;

безкоштовне навчання та участь в різноманітних заходах.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-піцайоло

LA П’ЄЦ

 

досвід роботи на кухні (буде перевагою);

наполегливість та бажання працювати.

 

 

приготування та випікання піци;

підтримка чистоти і порядку на робочому місці.

 

 

безкоштовне навчання;

кар’єрний ріст від помічника до старшого зміни;

офіційне працевлаштування;

розвозка після зміни в межах Вінниці;

харчування за рахунок компанії;

знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер по роботі з клієнтами

Страхова компанія VUSO

 

вища освіта;

досвід роботи у страховій або банківській сфері;

впевнений користувач ПК;

бажання працювати з клієнтами та навчатися;

відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність;

системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат.

 

консультація клієнтів щодо продуктів страхування;

укладання договорів страхування;

ведення звітів.

 

 

офіційне працевлаштування;

соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування;

сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент бухгалтера

RIA.com

 

досвід роботи з фінансовими або бухгалтерськими документами, договорами;

здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово;

знання ПК та навички роботи з офісною технікою;

знання інструментів Google Docs або Microsoft Office на рівні впевненого користувача;

організованість і здатність до планування.

 

систематизація документів та організація документообігу;

робота з поштовими та кур’єрськими службами;

робота з сервісами ЕДО;

підготовка документів за запитами;

комунікація з банками та іншими підрядниками бухгалтерії;

закриття інших задач.

 

 

графік роботи: понеділок – п’ятниця;

оплачувана відпустка та лікарняні;

гібридний формат роботи (офіс/віддалено).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бармен

Cherry Lake

 

досвід роботи від 1-го року;

чуйність та креативність;

навички швидкого обслуговування та високого сервісу.

 

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор-касир

Укрпошта

 

диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»);

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

 

спілкування з відвідувачами та презентація новинок;

вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».

 

 

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник з логістики

Беліф

 

впевнений користувач 1С, ПК (MC Office);

досвід управління персоналом;

навички роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS);

висока відповідальність і націленість на результат;

розвинені лідерські якості, уміння керування командою;

уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації;

стратегічне мислення.

 

 

організація складської діяльності;

розробка та вдосконалення методичних вказівок по організації складського обліку та бізнес-процесів;

участь у розробці технічних завдань на проєктування складів, споруд, технічних засобів;

організація розробки і впровадження заходів щодо поліпшення діяльності складу/філії, виявлення і використання внутрішньогосподарських резервів.

контроль ведення обліку складських витрат;

оцінка та аналіз складських витрат, пов’язаних з виконанням логістичних операції;

дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету;

участь в організації кадрового забезпечення у підпорядкованих структурних підрозділах, навчання та підвищення кваліфікації персоналу;

оцінка та аналіз продуктивності операцій зі складської логістики;

аналіз ефективності персоналу складської логістики, розробка норми навантаженості та чисельності персоналу;

розробка рішень щодо покращення показників роботи логістики філіалів та їх впровадження;

впровадження бізнес-процесів, стандартів, процедур, інструкцій та структур логістики філіалу відповідно до стандартів компанії;

розробка процедур та стандартів компанії у логістиці;

розробка мотиваційних карт та нематеріальної мотивації персоналу.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

можливість кар’єрного розвитку;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кредитний консультант

ТОВ Ізі Кредит

 

високий рівень відповідальності;

уважність і акуратність в роботі;

комунікабельність;

досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).

 

 

консультування потенційний клієнтів про фінансові продукти;

оформлення кредитних заявок і необхідної документації;

робота в напрямку активного залучення нових клієнтів;

забезпечення виконання індивідуальних планових показників.

 

 

офіційне працевлаштування;

безкоштовне навчання;

професійний і кар’єрний розвиток.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника з маркетингу

ФОП Александров В.О.

 

цікавість до digital-маркетингу;

уважність;

вміння самостійно організовувати свою роботу;

відповідальність за результат;

навички створення контент-плану;

вільне володіння українською мовою.

 

написання заголовків для постів та реклами;

створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів.

організація роботи з блогерами та лідерами думок.

 

адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму;

можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Заступник керуючого магазином

Грош

 

наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту;

наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах);

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С);

готовність до навчання.

 

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину;

здійснення інкасації;

контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу;

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.

 

 

 

стабільна та своєчасна оплата праці;

безкоштовне навчання;

повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників.

Відправити резюме можна за посиланням.

Старший бармен

Reikartz Hotel Group

 

бажання розвиватись та вчитись щодня;

знання та виконання стандартів роботи;

бажання розвиватися професійно.

 

 

забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи;

якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт;

підтримка чистоти;

якісне закриття зміни;

чистота посуду та обладнання.

 

стабільна заробітна плата;

графік роботи: позмінний 3\3;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди;

можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер із закупівель

МХП агроіндустріальний холдинг

 

практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР);

володіння практичними навичками користування 1С;

досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками;

вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів;

навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій);

досвід роботи з договірною документацією.

 

підписання специфікацій/договорів на поставку;

контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам;

оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням);

контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах;

контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;

виконання оперативних задач керівництва.

 

 

корпоративний трансфер;

корпоративний психолог;

продукція зі знижкою.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст

Беліф

 

досвід роботи в 1С:УТ;

досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера;

оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.

 

 

встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ;

встановлення Ред Лайн в 1С8;

встановлення специфікації в 1С;

проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі);

робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладні/реалізації згідно робочого прайсу;

облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ.

 

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії;

різноманітні корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор на АЗС

Мото Трейдинг

 

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

знання касової дисципліни, формування замовлень;

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат.

 

керівництво роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу

мережа магазинів ЕкономКлас

 

досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років;

впевнений користувач ПК;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

 

 

пошук та підбір персоналу;

допомога в адаптації нових працівників;

організація мотиваційних заходів;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника;

організація процесу оцінки персоналу.

 

 

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

 

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

 

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

JustSchool

досвід роботи  (буде перевагою);

рівень англійської мови  B2+ (Upper-Intermediateі вище);

бажання працювати та швидко навчатись;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою;

заповнення коротких коментарів після кожного уроку.

вибір графіку та вікової категорії учнів;

графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00;

своєчасна оплата праці;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець