Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор готелю

готель Франція

 

досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (буде перевагою);

вільне володіння англійською мовою (знання інших мов буде перевагою);

знання ПК, правил ділового етикету;

грамотне мовлення, високий культурний рівень;

доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати у команді, відповідальність, уважність.

 

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надаються готелем.

 

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: змінний, день/ніч, два вихідні;

перспективи кар’єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фінансовий консультант

група компаній «Автомир»

 

досвід роботи в сфері страхування/ кредитування, продажу цих продуктів;

досвідчений користувач ПК;

відмінні комунікативні навички, вміння швидко навчатись, порядність, відповідальність.

 

консультування клієнтів з питань кредитування та страхування автомобілів;

оформлення та подальший супровід договорів кредитування та страхування;

ведення фінансової звітної документації.

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

корпоративний мобільний зв’язок;

можливість розвитку і кар’єрного зростання в ГК «Автомир».

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчандайзер

IDS Ukraine

 

досвід роботи на посаді мерчандайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців (буде перевагою);

порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навички аналізу та ефективної комунікації;

вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

 

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчандайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

 

 

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сендвіч-мейкер, кухар

Львівські Круасани

 

бажання навчатись;

навички швидкої та акуратної роботи.

 

 

швидка подача круасанів;

знання рецептури;

вміння роботи з великим потоком гостей.

 

графік роботи: змінний 3/3, 2/2, з 09:00 до 21:00;

навчання усіх процесів.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Головний спеціаліст по роботі з роздрібними клієнтами

ТАС

 

вища фінансово-економічна освіта;

досвід роботи в банківській сфері не менше 1-го року;

системне мислення, аналітичні здібності, відповідальність, спрямованість на результат;

вміння працювати в команді, активна життєва позиція.

 

залучення нових клієнтів роздрібного та мікробізнесу;

організація продажу банківських продуктів та послуг клієнтам;

проведення переговорів та презентацій потенційним клієнтам банку.

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

соціальні гарантії згідно КЗпП України, у тому числі повністю офіційний дохід, лікарняні і 24+4 днів оплачуваної відпустки;

можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та зініціювати зміни або професійне зростання, цікаві проєкти, навчання та розвиток;

сучасні корпоративні заходи та приємні подарунки.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

HR generalist

Промавтоматика Вінниця

 

досвід в пошуку та підборі персоналу;

досвід у створенні та роботі з кадровим резервом;

навички в організації процесу адаптації співробітників;

навички організації навчального процесу та проведення навчальних програм;

досвід організації та проведення процедур оцінки персоналу;

знання сучасних hr-методик.

 

пошук, підбір, адаптація, навчання, розвиток та оцінка персоналу по певним напрямкам компанії.

 

офіційне працевлаштування;

постійне навчання;

team building-и;

стабільний графік;

кар’єрне зростання;

дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер з обліку автотранспорту

ТОВ Хоум-Нет

 

вища економічна освіта;

досвід роботи з такими програмами, як: Microsoft Office, 1 С, Віалон, УТП-8;

досвід роботи з законодавчими і нормативно-правовими документами;

базові знання в сфері бухгалтерського та податкового обліку;

здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації;

розвинене логічне мислення, високі комунікативні навики;

вміння працювати в команді, ініціативність, уважність та організованість, відповідальність.

 

 

облік роботи автотранспорту за дорожніми листами;

облік та списання ПММ, облік ремонтних робіт;

нарахування послуг, отриманих від сторонніх організацій;

облік договорів оренди автомобілів, облік та списання запчастин та автошин;

облік автотранспорту (придбання, амортизація);

контроль роботи автотранспорту у системі Віалон;

проведення нарахування податків;

формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації.

 

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

можливість професійного та кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Контент-мейкер

Twinsann

 

навички обробки фото/відео;

грамотне написання цікавих текстів;

розуміння SMM-стратегії;

вміння працювати з актуальними темами та трендами;

активна життєва позиція;

генерування цікавих ідей по контенту;

вчасне виконання задач.

 

ведення Тік Ток для компаній;

створення фото/відео контенту (фотографування, знімання відео, монтаж);

створення та підтримка контент-стратегії;

створення та підтримка контент-плану;

взаємодія з блогерами.

 

 

графік роботи: змінний 4/1, з 10:00 до 18:00;

кар’єрний ріст від стажера до керівника за 6 місяців;

постійне навчання за рахунок компанії;

подарунки на свята від компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Експерт з підбору персоналу

ОККО

 

досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково);

бажання розвиватись у сфері HR;

високі комунікативні здібності;

активність, наполегливість, ініціативність.

 

 

здійснення пошуку кандидатів;

робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій;

проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід;

організація співбесід із замовниками вакансій;

комунікація з внутрішніми замовниками;

ведення обліку та звітності вакансій;

участь у проведенні оціночних заходів кандидатів;

участь в інших проєктах HR-департаменту.

 

офіційне працевлаштування;

надання безкоштовного медичного страхування співробітникам.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог

ТОВ Агро-Форте

 

досвід роботи маркетологом в аграрній сфері;

використання сучасних підходів в роботі;

знання особливостей інтернет-маркетингу.

 

 

представлення компаній на виставках (оформлення документів, визначення та погодження місця, організація поїздки, підготовка роздаткових матеріалів, присутність на виставках, фотозвіти);

модерація соціальних мереж Фейсбук та Інстаграм (створення та публікація контенту (фото, текст), спілкування з клієнтами через повідомлення, робота з коментарями, поширення контенту по аграрних спільнотах, додавання друзів, збільшення підписників);

налаштування Google реклами (створення оголошень (картинка, текст), формування звітності;

налаштування Facebook реклами (створення оголошень (картинка, текст), формування звітності;

виготовлення промо-матеріалів та роздаткового матеріалу (буклети, каталоги, візитки, ручки, записники, блокноти, календарі, листівки і т.д), робота з дизайнерами, друк, доставка на офіс, контроль залишків;

реклама в друкованих виданнях (газети, журнали);

зйомка відеороликів (робота з підрядниками, зйомка відеоролика, документальне оформлення);

організація «Дня Поля» на базі господарства, аграрних конференцій тощо;

модерація сторінок на торгових платформах (розміщення оголошень посівного матеріалу (картинка, текст), оновлення оголошень, редагування інформації на сторнках: Flagma, Izi, Prom, Agrosells, Agrotorg, Apkua, Agrostory, Kolosokinfo, Agrotender (лише розміщення оголошень), Olx);

розсилки в аграрних Viber-спільнотах (рекламний текст з асортиментом нашої продукції, асортиментом техніки та контактними даними);

налаштування SMS-розсилки;

оновлення прапорів, банерів, вказівників, брендування корпоративних авто;

моніторинг аграрних подій, які цікаві для господарства, моніторинг конкурентів та їх соціальних мереж;

складання маркетингового бюджету.

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії;

можливість професійного розвитку;

гідний рівень заробітної плати.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника, аналітик відділу закупівель

Pobedov

 

освіта: бухгалтерський облік (буде перевагою);

готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії, тканини та фурнітуру;

грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв`язки (знання англійської мови буде перевагою);

навички роботи з MS Оffice;

позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність.

 

 

ведення переговорів із замовниками (за потреби);

контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією;

укладання договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури);

комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії);

проведення переобліку на виробництві після пошиву партії;

пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами по інших питаннях.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

знижки на стильний одяг від нашого бренду;

оплачуване стажування з першого дня;

наставник, який допоможе адаптуватись, познайомитись з командою, дізнатись більше про продукт, процеси, плани команди, відповідатиме на всі запитання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Аналітик

мережа магазинів ЕкономКлас

 

вища освіта (бухгалтерський облік, аудит, економіка, фінанси);

досвід роботи на посаді аналітика в сфері продажів в комерційних структурах;

аналітичний склад розуму;

вміння працювати з великими об’ємами даних;

впевнений користувач ПК (1С, MS Office);

уважність, точність, відповідальність.

 

аналіз і прогнозування продажів (новий товар і побутова хімія);

аналіз проведення інвентаризацій в торгових точках;

робота в програмах 1С, MS Office, Google таблиці;

формування регулярної звітності;

ведення інвентаризаційної відомості;

ведення документації.

 

оформлення згідно КЗпП України;

повна зайнятість: 5/2.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор 1С, сервіс-менеджер

АКцентр

 

грамотне володіння українською мовою;

чітка дикція;

навики роботи в 1С (буде перевагою);

впевнений користувач ПК;

здатність швидко навчатися;

вміння спілкуватись з людьми;

обов’язковий досвід в продажах.

 

обслуговування клієнтів в телефонному режимі;

оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С;

оформлення документації на доставку;

виконання планових показників продажу товару.

 

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер з первинної документації

Grand Car

 

базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку;

економічна освіта: аудит або бухгалтерський облік;

здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації;

розвинене логічне мислення, високі комунікативні навички;

вміння працювати в команді, ініціативність, уважність, організованість та відповідальність;

старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.

 

оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам;

забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти);

перевірка та підтвердження оплат від клієнтів, звірки по оплатам, заборгованості;

робота в CRM «Бітрікс 24», «ФінМап»;

облік витрат компаніії;

проведення оплат.

 

 

конкурентна заробітна плата;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного та кар’єрного росту;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-піцайоло

LA П’ЄЦ

 

досвід роботи на кухні (буде перевагою);

наполегливість та бажання працювати.

 

 

приготування та випікання піци;

підтримка чистоти і порядку на робочому місці.

 

 

безкоштовне навчання;

кар’єрний ріст від помічника до старшого зміни;

офіційне працевлаштування;

розвозка після зміни в межах м. Вінниці;

харчування за рахунок компанії;

знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер по роботі з клієнтами

Страхова компанія VUSO

 

вища освіта;

досвід роботи у страховій або банківській сфері;

впевнений користувач ПК;

бажання працювати з клієнтами та навчатися;

відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність;

системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат.

 

консультація клієнтів щодо продуктів страхування;

укладання договорів страхування;

ведення звітів.

 

 

офіційне працевлаштування;

соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування;

сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор-касир

Укрпошта

 

диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»);

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

 

спілкування з відвідувачами та презентація новинок;

вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».

 

 

офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник з логістики

Беліф

 

впевнений користувач 1С, ПК (Ms Office);

досвід управління персоналом;

навички роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS);

висока відповідальність і націленість на результат;

розвинені лідерські якості, уміннякерувати командою;

уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації;

стратегічне мислення.

 

 

організація складської діяльності;

розробка та вдосконалення методичних вказівок по організації складського обліку та бізнес-процесів;

участь у розробці технічних завдань на проєктування складів, споруд, технічних засобів;

організація розробки і впровадження заходів щодо поліпшення діяльності складу/філії, виявлення і використання внутрішньогосподарських резервів.

контроль ведення обліку складських витрат;

оцінка та аналіз складських витрат, пов’язаних з виконанням логістичних операцій;

дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету;

участь в організації кадрового забезпечення у підпорядкованих структурних підрозділах, навчання та підвищення кваліфікації персоналу;

оцінка та аналіз продуктивності операцій зі складської логістики;

аналіз ефективності персоналу складської логістики, розробка норми навантаженості та чисельності персоналу;

розробка рішень щодо покращення показників роботи логістики філіалів та їх впровадження;

впровадження бізнес-процесів, стандартів, процедур, інструкцій та структур логістики філіалу відповідно до стандартів компанії;

розробка процедур та стандартів компанії у логістиці;

розробка мотиваційних карт та нематеріальної мотивації персоналу.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

можливість кар’єрного розвитку;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кредитний консультант

ТОВ Ізі Кредит

 

високий рівень відповідальності;

уважність і акуратність в роботі;

комунікабельність;

досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).

 

 

консультування потенційних клієнтів про фінансові продукти;

оформлення кредитних заявок і необхідної документації;

робота в напрямку активного залучення нових клієнтів;

забезпечення виконання індивідуальних планових показників.

 

 

офіційне працевлаштування;

безкоштовне навчання;

професійний і кар’єрний розвиток.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника з маркетингу

ФОП Александров В.О.

 

цікавість до digital-маркетингу;

уважність;

вміння самостійно організовувати свою роботу;

відповідальність за результат;

навички створення контент-плану;

вільне володіння українською мовою.

 

написання заголовків для постів та реклами;

створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів.

організація роботи з блогерами та лідерами думок.

 

адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму;

можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Заступник керуючого магазином

Грош

 

наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту;

наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах);

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С);

готовність до навчання.

 

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину;

здійснення інкасації;

контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу;

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.

 

 

 

стабільна та своєчасна оплата праці;

безкоштовне навчання;

повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників.

Відправити резюме можна за посиланням.

Старший бармен

Reikartz Hotel Group

 

бажання розвиватись та вчитись щодня;

знання та виконання стандартів роботи;

бажання розвиватися професійно.

 

 

забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи;

якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт;

підтримка чистоти;

якісне закриття зміни;

чистота посуду та обладнання.

 

стабільна заробітна плата;

графік роботи: позмінний 3\3;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди;

можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер із закупівель

МХП агроіндустріальний холдинг

 

практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР);

володіння практичними навичками користування 1С;

досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками;

вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів;

навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій);

досвід роботи з договірною документацією.

 

підписання специфікацій/договорів на поставку;

контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам;

оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням);

контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах;

контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;

виконання оперативних задач керівництва.

 

 

корпоративний трансфер;

корпоративний психолог;

продукція зі знижкою.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст

Беліф

 

досвід роботи в 1С:УТ;

досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера;

оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.

 

 

встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ;

встановлення Ред Лайн в 1С8;

встановлення специфікації в 1С;

проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі);

робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладній/реалізації згідно робочого прайсу;

облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ.

 

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії;

різноманітні корпоративні заходи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор на АЗС

Мото Трейдинг

 

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

знання касової дисципліни, формування замовлень;

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат.

 

керівництво роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

 

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

 

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

JustSchool

досвід роботи  (буде перевагою);

рівень англійської мови  B2+ (Upper-Intermediate і вище);

бажання працювати та швидко навчатись;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою;

заповнення коротких коментарів після кожного уроку.

вибір графіку та вікової категорії учнів;

графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00;

своєчасна оплата праці;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець