Вакансії для студентів і випускників станом на 01.12.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор готелю |
готель Франція |
досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (буде перевагою); вільне володіння англійською мовою (знання інших мов буде перевагою); знання ПК, правил ділового етикету; грамотне мовлення, високий культурний рівень; доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати у команді, відповідальність, уважність. |
прийом та розміщення гостей; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; реєстрація гостей; консультація щодо послуг, що надаються готелем.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: змінний, день/ніч, два вихідні; перспективи кар’єрного зростання та навчання; безкоштовна уніформа, харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фінансовий консультант |
група компаній «Автомир» |
досвід роботи в сфері страхування/ кредитування, продажу цих продуктів; досвідчений користувач ПК; відмінні комунікативні навички, вміння швидко навчатись, порядність, відповідальність. |
консультування клієнтів з питань кредитування та страхування автомобілів; оформлення та подальший супровід договорів кредитування та страхування; ведення фінансової звітної документації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; корпоративний мобільний зв’язок; можливість розвитку і кар’єрного зростання в ГК «Автомир». |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчандайзер |
IDS Ukraine |
досвід роботи на посаді мерчандайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців (буде перевагою); порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навички аналізу та ефективної комунікації; вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчандайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.
|
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сендвіч-мейкер, кухар |
Львівські Круасани |
бажання навчатись; навички швидкої та акуратної роботи.
|
швидка подача круасанів; знання рецептури; вміння роботи з великим потоком гостей. |
графік роботи: змінний 3/3, 2/2, з 09:00 до 21:00; навчання усіх процесів. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Головний спеціаліст по роботі з роздрібними клієнтами |
ТАС |
вища фінансово-економічна освіта; досвід роботи в банківській сфері не менше 1-го року; системне мислення, аналітичні здібності, відповідальність, спрямованість на результат; вміння працювати в команді, активна життєва позиція. |
залучення нових клієнтів роздрібного та мікробізнесу; організація продажу банківських продуктів та послуг клієнтам; проведення переговорів та презентацій потенційним клієнтам банку. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; соціальні гарантії згідно КЗпП України, у тому числі повністю офіційний дохід, лікарняні і 24+4 днів оплачуваної відпустки; можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та зініціювати зміни або професійне зростання, цікаві проєкти, навчання та розвиток; сучасні корпоративні заходи та приємні подарунки. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
HR generalist |
Промавтоматика Вінниця |
досвід в пошуку та підборі персоналу; досвід у створенні та роботі з кадровим резервом; навички в організації процесу адаптації співробітників; навички організації навчального процесу та проведення навчальних програм; досвід організації та проведення процедур оцінки персоналу; знання сучасних hr-методик. |
пошук, підбір, адаптація, навчання, розвиток та оцінка персоналу по певним напрямкам компанії. |
офіційне працевлаштування; постійне навчання; team building-и; стабільний графік; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з обліку автотранспорту |
ТОВ Хоум-Нет |
вища економічна освіта; досвід роботи з такими програмами, як: Microsoft Office, 1 С, Віалон, УТП-8; досвід роботи з законодавчими і нормативно-правовими документами; базові знання в сфері бухгалтерського та податкового обліку; здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації; розвинене логічне мислення, високі комунікативні навики; вміння працювати в команді, ініціативність, уважність та організованість, відповідальність.
|
облік роботи автотранспорту за дорожніми листами; облік та списання ПММ, облік ремонтних робіт; нарахування послуг, отриманих від сторонніх організацій; облік договорів оренди автомобілів, облік та списання запчастин та автошин; облік автотранспорту (придбання, амортизація); контроль роботи автотранспорту у системі Віалон; проведення нарахування податків; формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Контент-мейкер |
Twinsann |
навички обробки фото/відео; грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії; вміння працювати з актуальними темами та трендами; активна життєва позиція; генерування цікавих ідей по контенту; вчасне виконання задач. |
ведення Тік Ток для компаній; створення фото/відео контенту (фотографування, знімання відео, монтаж); створення та підтримка контент-стратегії; створення та підтримка контент-плану; взаємодія з блогерами.
|
графік роботи: змінний 4/1, з 10:00 до 18:00; кар’єрний ріст від стажера до керівника за 6 місяців; постійне навчання за рахунок компанії; подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Експерт з підбору персоналу |
ОККО |
досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково); бажання розвиватись у сфері HR; високі комунікативні здібності; активність, наполегливість, ініціативність.
|
здійснення пошуку кандидатів; робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій; проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід; організація співбесід із замовниками вакансій; комунікація з внутрішніми замовниками; ведення обліку та звітності вакансій; участь у проведенні оціночних заходів кандидатів; участь в інших проєктах HR-департаменту. |
офіційне працевлаштування; надання безкоштовного медичного страхування співробітникам. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
ТОВ Агро-Форте |
досвід роботи маркетологом в аграрній сфері; використання сучасних підходів в роботі; знання особливостей інтернет-маркетингу.
|
представлення компаній на виставках (оформлення документів, визначення та погодження місця, організація поїздки, підготовка роздаткових матеріалів, присутність на виставках, фотозвіти); модерація соціальних мереж Фейсбук та Інстаграм (створення та публікація контенту (фото, текст), спілкування з клієнтами через повідомлення, робота з коментарями, поширення контенту по аграрних спільнотах, додавання друзів, збільшення підписників); налаштування Google реклами (створення оголошень (картинка, текст), формування звітності; налаштування Facebook реклами (створення оголошень (картинка, текст), формування звітності; виготовлення промо-матеріалів та роздаткового матеріалу (буклети, каталоги, візитки, ручки, записники, блокноти, календарі, листівки і т.д), робота з дизайнерами, друк, доставка на офіс, контроль залишків; реклама в друкованих виданнях (газети, журнали); зйомка відеороликів (робота з підрядниками, зйомка відеоролика, документальне оформлення); організація «Дня Поля» на базі господарства, аграрних конференцій тощо; модерація сторінок на торгових платформах (розміщення оголошень посівного матеріалу (картинка, текст), оновлення оголошень, редагування інформації на сторнках: Flagma, Izi, Prom, Agrosells, Agrotorg, Apkua, Agrostory, Kolosokinfo, Agrotender (лише розміщення оголошень), Olx); розсилки в аграрних Viber-спільнотах (рекламний текст з асортиментом нашої продукції, асортиментом техніки та контактними даними); налаштування SMS-розсилки; оновлення прапорів, банерів, вказівників, брендування корпоративних авто; моніторинг аграрних подій, які цікаві для господарства, моніторинг конкурентів та їх соціальних мереж; складання маркетингового бюджету. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії; можливість професійного розвитку; гідний рівень заробітної плати.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника, аналітик відділу закупівель |
Pobedov |
освіта: бухгалтерський облік (буде перевагою); готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії, тканини та фурнітуру; грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв`язки (знання англійської мови буде перевагою); навички роботи з MS Оffice; позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність.
|
ведення переговорів із замовниками (за потреби); контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією; укладання договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури); комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії); проведення переобліку на виробництві після пошиву партії; пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами по інших питаннях. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; знижки на стильний одяг від нашого бренду; оплачуване стажування з першого дня; наставник, який допоможе адаптуватись, познайомитись з командою, дізнатись більше про продукт, процеси, плани команди, відповідатиме на всі запитання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Аналітик |
мережа магазинів ЕкономКлас |
вища освіта (бухгалтерський облік, аудит, економіка, фінанси); досвід роботи на посаді аналітика в сфері продажів в комерційних структурах; аналітичний склад розуму; вміння працювати з великими об’ємами даних; впевнений користувач ПК (1С, MS Office); уважність, точність, відповідальність. |
аналіз і прогнозування продажів (новий товар і побутова хімія); аналіз проведення інвентаризацій в торгових точках; робота в програмах 1С, MS Office, Google таблиці; формування регулярної звітності; ведення інвентаризаційної відомості; ведення документації. |
оформлення згідно КЗпП України; повна зайнятість: 5/2.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор 1С, сервіс-менеджер |
АКцентр |
грамотне володіння українською мовою; чітка дикція; навики роботи в 1С (буде перевагою); впевнений користувач ПК; здатність швидко навчатися; вміння спілкуватись з людьми; обов’язковий досвід в продажах. |
обслуговування клієнтів в телефонному режимі; оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С; оформлення документації на доставку; виконання планових показників продажу товару.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з первинної документації |
Grand Car |
базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; економічна освіта: аудит або бухгалтерський облік; здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації; розвинене логічне мислення, високі комунікативні навички; вміння працювати в команді, ініціативність, уважність, організованість та відповідальність; старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам; забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти); перевірка та підтвердження оплат від клієнтів, звірки по оплатам, заборгованості; робота в CRM «Бітрікс 24», «ФінМап»; облік витрат компаніії; проведення оплат.
|
конкурентна заробітна плата; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; можливість професійного та кар’єрного росту; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-піцайоло |
LA П’ЄЦ |
досвід роботи на кухні (буде перевагою); наполегливість та бажання працювати.
|
приготування та випікання піци; підтримка чистоти і порядку на робочому місці.
|
безкоштовне навчання; кар’єрний ріст від помічника до старшого зміни; офіційне працевлаштування; розвозка після зміни в межах м. Вінниці; харчування за рахунок компанії; знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Страхова компанія VUSO |
вища освіта; досвід роботи у страховій або банківській сфері; впевнений користувач ПК; бажання працювати з клієнтами та навчатися; відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність; системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат. |
консультація клієнтів щодо продуктів страхування; укладання договорів страхування; ведення звітів.
|
офіційне працевлаштування; соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування; сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами та презентація новинок; вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».
|
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; конкурентна заробітна плата; графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник з логістики |
Беліф |
впевнений користувач 1С, ПК (Ms Office); досвід управління персоналом; навички роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS); висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, уміннякерувати командою; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення.
|
організація складської діяльності; розробка та вдосконалення методичних вказівок по організації складського обліку та бізнес-процесів; участь у розробці технічних завдань на проєктування складів, споруд, технічних засобів; організація розробки і впровадження заходів щодо поліпшення діяльності складу/філії, виявлення і використання внутрішньогосподарських резервів. контроль ведення обліку складських витрат; оцінка та аналіз складських витрат, пов’язаних з виконанням логістичних операцій; дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету; участь в організації кадрового забезпечення у підпорядкованих структурних підрозділах, навчання та підвищення кваліфікації персоналу; оцінка та аналіз продуктивності операцій зі складської логістики; аналіз ефективності персоналу складської логістики, розробка норми навантаженості та чисельності персоналу; розробка рішень щодо покращення показників роботи логістики філіалів та їх впровадження; впровадження бізнес-процесів, стандартів, процедур, інструкцій та структур логістики філіалу відповідно до стандартів компанії; розробка процедур та стандартів компанії у логістиці; розробка мотиваційних карт та нематеріальної мотивації персоналу. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного розвитку; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кредитний консультант |
ТОВ Ізі Кредит |
високий рівень відповідальності; уважність і акуратність в роботі; комунікабельність; досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).
|
консультування потенційних клієнтів про фінансові продукти; оформлення кредитних заявок і необхідної документації; робота в напрямку активного залучення нових клієнтів; забезпечення виконання індивідуальних планових показників.
|
офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; професійний і кар’єрний розвиток.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника з маркетингу |
ФОП Александров В.О. |
цікавість до digital-маркетингу; уважність; вміння самостійно організовувати свою роботу; відповідальність за результат; навички створення контент-плану; вільне володіння українською мовою. |
написання заголовків для постів та реклами; створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів. організація роботи з блогерами та лідерами думок. |
адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму; можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Заступник керуючого магазином |
Грош |
наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи (перевагою буде досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, (буде перевагою знання 1С); готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу; ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи.
|
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соціальний пакет та преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший бармен |
Reikartz Hotel Group |
бажання розвиватись та вчитись щодня; знання та виконання стандартів роботи; бажання розвиватися професійно.
|
забезпечення безперебійної, ефективної і якісної роботи; якісна видача напоїв згідно калькуляційних карт; підтримка чистоти; якісне закриття зміни; чистота посуду та обладнання. |
стабільна заробітна плата; графік роботи: позмінний 3\3; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; можливість професійного зростання та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
МХП агроіндустріальний холдинг |
практичні навички роботи в Excel на рівні досвідченого користувача (робота з великими масивами даних, їх аналіз, побудова «Зведених таблиць», використання основних формул, функції ВПР); володіння практичними навичками користування 1С; досвід прямого спілкування із потенційними постачальниками; вміння вести ділові переговори, відстоювати інтереси компанії, використовувати переваги у діалозі під час ділових переговорів; навички ділового листування (в тому числі у підготовці офіційних листів/комерційних пропозицій); досвід роботи з договірною документацією. |
підписання специфікацій/договорів на поставку; контроль виконання поставок по підписаним специфікаціям/договорам; оперативне вирішення питань, що виникають на всьому ланцюгу постачання (заміна документів, написання претензій, комунікація з замовником, коригування номенклатури, вирішення проблем з оплатою оприбуткуванням); контроль дотримання виконання обов’язків сторін по договорах; контроль кредиторської та дебіторської заборгованості; виконання оперативних задач керівництва.
|
корпоративний трансфер; корпоративний психолог; продукція зі знижкою.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Беліф |
досвід роботи в 1С:УТ; досвід роботи на посаді: економіста/оператора/бухгалтера; оперативність, високий рівень самоорганізації, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність.
|
встановлення та перевірка ціни номенклатури по ТМ; встановлення Ред Лайн в 1С8; встановлення специфікації в 1С; проведення реалізації нижче Ред Лайн та проставлення знижки (в ручному режимі); робота з запитами на перевірку відповідності ціни в приходній накладній/реалізації згідно робочого прайсу; облік основних засобів - введення, переміщення, списання, продаж, інвентаризація, документальне супроводження всіх рухів ОЗ. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися та будувати власну кар’єру в компанії; різноманітні корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець