Вакансії для студентів і випускників станом на 08.12.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання навчатись новому; вміння працювати у команді та бути корисним; володіння грамотним усним та письмовим мовленням; представницький зовнішній вигляд; наявність крутих ідей, креативність та творчість; пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей.
|
навчання з нуля (при відсутності досвіду); можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість стати амбасадором компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Логіст |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.
|
контроль виконання поставок і зборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Головний спеціаліст по роботі з роздрібними клієнтами |
ТАС |
вища фінансово-економічна освіта; досвід роботи в банківській сфері не менше 1-го року; системне мислення, аналітичні здібності, відповідальність, спрямованість на результат, вміння працювати в команді, активна життєва позиція.
|
залучення нових клієнтів роздрібного та мікробізнесу; організація продажу банківських продуктів та послуг клієнтам; проведення переговорів та презентацій потенційним клієнтам банку.
|
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00; соціальні гарантії згідно КЗпП України; можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та запровадити зміни або професійне зростання, цікаві проєкти, навчання та розвиток; сучасні корпоративні заходи та приємні подарунки. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Су-шеф |
Синергія Тім |
досвід роботи від 2-х років на посаді су-шефа; досвід управління процесами кухні; знання технологій роботи з сучасним кухонним устаткуванням; активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, високий рівень самоорганізації і відповідальності.
|
контроль прийому товару та якості продуктів харчування; контроль приготування та видачі страв кухарями; організація виробничого процесу; формування команди та навчання персоналу кухні; складання та контроль графіка роботи персоналу; дотримання санітарних норм, контроль чистоти кухні; робота за чек-листами; виконання завдань шеф-кухаря. |
графік роботи: з 08:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар, помічник кухаря |
ресторан Базилік |
уважність, акуратність, охайність; бажання працювати та готовність до навчання; досвід роботи в даній сфері або проходження практики (буде перевагою).
|
приготування страв згідно з технологічними картами; знання санітарних норм та правил виробництва.
|
можливість кар’єрного зростання; графік роботи: змінний, з 10:00 до 22:00; безкоштовне харчування; розвозка співробітників.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст |
Укрпошта |
повна вища економічна освіта; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу; уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
|
звіт з праці 1-ПВ; розшифровка до звіту та додатків до нього; звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії; аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату; складання звітності по витратам на оплату праці; проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту; розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника. |
можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Аудитор |
аудиторська компанія Надійність
|
досвід роботи в аудиторських компаніях; членство в профільних професійних організаціях або проходження навчання; вміння взаємодіяти з колегами в аудиторських завданнях; готовність до наставництва щодо молодших колег; наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами; досвід виконання завдань у відповідності до МСА; організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі; відмінні навички роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням та MS Office; перебування в реєстрі аудиторів України, або його здобуття (буде перевагою); навички володіння письмовою та усною англійською мовою (буде перевагою). |
|
професійний та кар’єрний розвиток; гнучкий графік роботи; оплачувана відпустка від 24 календарних днів на рік; конкурентна заробітна плата + бонуси та премії; оплачуване навчання та членство в міжнародних професійних організаціях (АССА, AICPA, інші); участь в пізнавальних та веселих командних заходах.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Марчук |
комунікабельність; орієнтація на результат; бажання вчитися.
|
телефонні, ділові переговори в офісі; грамотна робота з документами; консультації клієнтів; дотримання правил компанії.
|
навчання з нуля за рахунок компанії; зручний графік; можливість реалізувати свій потенціал.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Спеціаліст рекламного відділу |
ТОВ Синтезсервіс |
досвід роботи з рекламою; орієнтованість на результат; позитивність, активність; вміння працювати в команді.
|
розробка рекламних макетів; розміщення реклами на різних платформах; оцінка ефективності реклами; допомога в організації роботи відділу.
|
кар’єрне зростання; навчання з нуля (при відсутності досвіду). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер по доходам |
Подільська філія УДЦР |
здібність до швидкого навчання; знання офісного ПЗ (MS Office); практичний досвід роботи економістом; уважність, відповідальність, комунікабельність. |
складання орієнтовного переліку закупівель, та фінансового плану; облік договорів на постачання ТМЦ, робіт, послуг; фінансова звітність. |
графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
SMM-менеджер |
ФОП Івахов Д.С. |
вміння працювати з великим обсягом інформації; креативність та творчість; вміння фокусуватись на задачах та бути уважним; вчасне виконання завдань.
|
аналіз ніші та конкурентів; відстеження іміджу компанії в соціальних мережах, розробка стратегії; написання текстів для постів згідно з контент-планом; підготовка креативів (фото, відео, графіки) для постів; розробка, тестування та регулярні внесення змін до контент-плану; ведення статистики і складання регулярних звітів.
|
кар'єрний ріст до керівника певного підрозділу; робота частково на віддаленій основі; підтримка колег та наставника на період навчання; надання робочого телефону для створення найкращого контенту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-піцайоло |
LA П’ЄЦ |
досвід роботи на кухні (буде перевагою); наполегливість та бажання працювати.
|
приготування та випікання піци; підтримка чистоти і порядку на робочому місці.
|
безкоштовне навчання; кар’єрний ріст від помічника до старшого зміни; офіційне працевлаштування; розвозка після зміни в межах Вінниці; харчування за рахунок компанії; знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Страхова компанія VUSO |
вища освіта; досвід роботи у страховій або банківській сфері; впевнений користувач ПК; бажання працювати з клієнтами та навчатися; відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність; системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат. |
консультація клієнтів щодо продуктів страхування; укладання договорів страхування; ведення звітів.
|
офіційне працевлаштування; соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування; сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами та презентація новинок; вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».
|
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; конкурентна заробітна плата; графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник з логістики |
Беліф |
впевнений користувач 1С, ПК (MC Office); досвід управління персоналом; навички роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS); висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, уміння керування командою; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення.
|
організація складської діяльності; розробка та вдосконалення методичних вказівок по організації складського обліку та бізнес-процесів; участь у розробці технічних завдань на проєктування складів, споруд, технічних засобів; організація розробки і впровадження заходів щодо поліпшення діяльності складу/філії, виявлення і використання внутрішньогосподарських резервів. контроль ведення обліку складських витрат; оцінка та аналіз складських витрат, пов’язаних з виконанням логістичних операцій; дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету; участь в організації кадрового забезпечення у підпорядкованих структурних підрозділах, навчання та підвищення кваліфікації персоналу; оцінка та аналіз продуктивності операцій зі складської логістики; аналіз ефективності персоналу складської логістики, розробка норм навантаженості та чисельності персоналу; розробка рішень щодо покращення показників роботи логістики філіалів та їх впровадження; впровадження бізнес-процесів, стандартів, процедур, інструкцій та структур логістики філіалу відповідно до стандартів компанії; розробка процедур та стандартів компанії у логістиці; розробка мотиваційних карт та нематеріальної мотивації персоналу. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного розвитку; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кредитний консультант |
ТОВ Ізі Кредит |
високий рівень відповідальності; уважність і акуратність в роботі; комунікабельність; досвід роботи в банківській сфері (не обов’язковий).
|
консультування потенційних клієнтів про фінансові продукти; оформлення кредитних заявок і необхідної документації; робота в напрямку активного залучення нових клієнтів; забезпечення виконання індивідуальних планових показників.
|
офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; професійний і кар’єрний розвиток.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника з маркетингу |
ФОП Александров В.О. |
цікавість до digital-маркетингу; уважність; вміння самостійно організовувати свою роботу; відповідальність за результат; навички створення контент-плану; вільне володіння українською мовою. |
написання заголовків для постів та реклами; створення текстів, що будуть залучати потенційних клієнтів; організація роботи з блогерами та лідерами думок. |
адаптація та онлайн-навчання з можливістю поетапного кар’єрного зростання до керівника напряму; можливість випробувати свої сили в різних напрямках: Instagram, Facebook, TikTok.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець