Вакансії для студентів і випускників станом на 15.12.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Маркетолог |
ФОП Івахов Д.С. |
бажання навчатись новому; вміння працювати у команді та бути корисним; володіння грамотним усним та письмовим мовленням; представницький зовнішній вигляд; наявність крутих ідей, креативність та творчість; пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей.
|
навчання з нуля (при відсутності досвіду); можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість стати амбасадором компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з первинної документації |
Grand Car |
базові знання усіх ділянок бухгалтерського обліку; економічна освіта: аудит або бухгалтерський облік; здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації; розвинене логічне мислення, високі комунікативні навички; вміння працювати в команді, ініціативність, уважність, організованість та відповідальність; старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам; забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу; складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (рахунки, акти); перевірка та підтвердження оплат від клієнтів, звірки по оплатам, заборгованості; робота в CRM «Бітрікс 24», «ФінМап»; облік витрат компаніії; проведення оплат.
|
конкурентна заробітна плата; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; можливість професійного та кар’єрного росту; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Клієнт-менеджер |
JustSchool |
досвід віддаленої роботи; досвід роботи в продажах (буде перевагою); наявність стабільного Інтернета, ноутбука чи комп’ютера та навушників з мікрофоном. |
комунікація з клієнтами в чатах та здійснення дзвінків по запитам клієнтів; робота в офісі або віддалено (за наявності умов роботи навіть за відключень електроенергії). |
графік роботи: Пн-Пт, з 12:00 до 21:00; можливість постійно навчатися і покращувати навички комунікації. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника |
ФОП Івахов Д.С. |
прагнення професійного та особистого розвитку; ініціативність, енергійність, позитивність; гарні комунікативні навички.
|
вчасне виконання поточних завдань керівника; формування гіпотез і втілення їх в життя; підвищення показників в певному відділі.
|
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст до керівника підрозділу.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник відділення |
ТОВ Ізі Кредит |
вища освіта; успішний досвід роботи від 1-го року в продажах кредитних продуктів або в роздрібному секторі та роботи з клієнтами; вміння швидко приймати рішення про надання кредиту; вміння опрацьовувати та аналізувати великий обсяг інформації (цифри, документи); досвід пошуку та підбору персоналу; управлінські, організаторські здібності. |
управління філією; розвиток клієнтської бази (організація пошуку та залучення клієнтів); участь у розробці, впровадженні і супроводі рекламних акцій компанії; планування, організація і аналіз продажів філії; супровід кредитних договорів.
|
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; корпоративний мобільний зв’язок; можливість кар’єрного росту та професійного розвитку; компанія надає обов’язкове безкоштовне навчання, участь в корпоративних тренінгах, семінарах.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК: офісний пакет; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з пароконвектоматом; працьовитість, проактивність та відповідальність.
|
випікання виробів в пароконвектоматі; дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду виробів.
|
графік роботи: змінний, 3/3, з 07:00 до 17:00 (може коригуватись). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
ІТ рекрутер |
BillTech |
досвід роботи сорсером/рекрутером/HR від 2-х років; досвід в IT рекрутменті від 6-ти місяців; базові розуміння IT термінології; високі кількісні і якісні показники в закритті вакансій; проходження спеціалізованих курсів (буде перевагою); вміння працювати з job-ресурсами, особливо Linkedin, здійснення прямого пошуку кандидатів; спрямованість на результат, гнучкість, вміння працювати та навчатись в швидкому темпі, проактивність.
|
розміщення вакансій на всіх можливих ресурсах; пошук резюме кандидатів, листування з кандидатами, надання кандидатам зворотнього зв’язку; призначення та проведення співбесід; ведення баз даних (CRM HURMA); спілкування із внутрішніми замовниками вакансій, збір вимог; управління термінами та ризиками закриття вакансій; онбординг та допомога в адаптаційному періоді; робота з реферальною програмою; ведення звітності стосовно процесу пошуку персоналу; допомога в HR процесах. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 або з 10:00 до 19:00; компенсація харчування в офісі; безкоштовне відвідування тренажерного залу; безкоштовні курси англійської мови; медичне страхування; корпоративний психолог; компенсація навчання (грант у розмірі 20 000 грн на рік).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вчитель англійської мови |
Hub School |
вища освіта; досвід взаємодії або викладання дітям; грамотна усна та письмова українська та англійська мова; креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя; володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача; вміння складати навчальні програми; знання методик викладання; знання психології дітей; досвід використання електронних платформ. |
викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років; підготовка занять і навчальних матеріалів; звітність в онлайн-платформі; ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи; спілкування з батьками дітей та надання їм зворотнього зв’язку в системі; впровадження проєктно-дослідницької діяльності; реалізація інтерактивних технологій навчання в навчальному процесі.
|
графік роботи: понеділок – п’ятниця; конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж); робота офлайн (+ онлайн за необхідності); академічна свобода викладання; офіційне працевлаштування; харчування за пільговою ціною; комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним; оплачуване навчання задля підвищення кваліфікації.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Perfetto |
досвід роботи не обов’язковий; освіта середня-спеціальна/вища; цілеспрямованість, чесність, бажання навчатись; розуміння принципів роботи з клієнтами; високий рівень комунікації з людьми. |
прийом та видача замовлень; оформлення супровідних документів; робота з клієнтами.
|
графік роботи: змінний, 1/1, з 10:00 до 20:00; офіційне працевлаштування; місце розташування: ТРЦ СкайПарк. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар (холодного, гарячого процесу) |
La Cucina |
досвід роботи кухарем (буде перевагою); бажання працювати в молодій креативній команді. |
контроль якості та виконання замовлень відповідно до наших стандартів; сприяння створенню закладу, до якого ходитимуть задля смаку. |
можливості для кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор 1С, сервіс-менеджер |
АКцентр |
грамотне володіння українською мовою; чітка дикція; навики роботи в 1С (буде перевагою); впевнений користувач ПК; здатність швидко навчатися; вміння спілкуватись з людьми; досвід в продажах (обов’язково). |
обслуговування клієнтів в телефонному режимі; оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С; оформлення документації на доставку; виконання планових показників продажу товару.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вчитель англійської мови |
Success Language school |
володіння англійською на рівні Advanced/ Proficiency; бажання викладати; вміння мотивувати студентів та прививати їм любов до англійської; вміння працювати як з дітьми, так і з дорослими; розуміння у чому полягає принципова різниця у підході до викладання в різних вікових групах; підтримка моральних принципів школи (чесність, порядність, моральність). |
|
гнучкий графік; можливість розвиватися та рости. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Головний бухгалтер |
ТОВ консалтинговий центр Дебет Плюс |
вища або середньо-технічна освіта: бухгалтерський облік/фінанси/економіка); досвід роботи за фахом на посаді бухгалтера від 2-х років; впевнений користувач ПК; знання та досвід роботи з програмами: «Клієнт Банк», 1С 8.2, «M.E.Doc»; введення первинного обліку + ФОП; облік ПДВ; ПДВ (виписка податкових накладних-перша подія); складання та подання податкової та статистичної звітності; професіоналізм; впевненість; мобільність; стресостійкість; вміння швидко переключатись з одного виду діяльності на інший. |
|
графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з обробки замовлень |
мультимаркет Аврора |
цілеспрямованість, відповідальність; вміння працювати в колективі; комунікабельність, вміння швидко приймати рішення, уважність. |
комунікація з продавцями ТТ; відбір, оцінювання, маркування, комплектація товару для ТТ браку «Соціальна Лавка»; збір усіх необхідних документів (касові чеки, бланки повернення товару, звіт по продажах) для передачі на ТТ; прийняття і сортування повернутого товару з ТТ браку «Соціальна лавка»; планування всієї роботи з погодженням керівника відділу; дбайливе відношення до товарів, максимум продажу, мінімум утилізації; дотримання стандартів роботи з документами та чистоти робочого місця; контролювання ТТ браку; виконання поставлених задач і цілей керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст |
Укрпошта |
повна вища економічна освіта; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу; уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
|
звіт з праці 1-ПВ; розшифровка до звіту та додатків до нього; звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії; аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату; складання звітності по витратам на оплату праці; проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту; розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника. |
можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
SMM-менеджер |
ФОП Івахов Д.С. |
вміння працювати з великим обсягом інформації; креативність та творчість; вміння фокусуватись на задачах та бути уважним; вчасне виконання завдань.
|
аналіз ніші та конкурентів; відстеження іміджу компанії в соціальних мережах, розробка стратегії; написання текстів для постів згідно з контент-планом; підготовка креативів (фото, відео, графіки) для постів; розробка, тестування та регулярні внесення змін до контент-плану; ведення статистики і складання регулярних звітів.
|
кар'єрний ріст до керівника певного підрозділу; робота частково на віддаленій основі; підтримка колег та наставника на період навчання; надання робочого телефону для створення найкращого контенту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-піцайоло |
LA П’ЄЦ |
досвід роботи на кухні (буде перевагою); наполегливість та бажання працювати.
|
приготування та випікання піци; підтримка чистоти і порядку на робочому місці.
|
безкоштовне навчання; кар’єрний ріст від помічника до старшого зміни; офіційне працевлаштування; розвозка після зміни в межах Вінниці; харчування за рахунок компанії; знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Страхова компанія VUSO |
вища освіта; досвід роботи у страховій або банківській сфері; впевнений користувач ПК; бажання працювати з клієнтами та навчатися; відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність; системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат. |
консультація клієнтів щодо продуктів страхування; укладання договорів страхування; ведення звітів.
|
офіційне працевлаштування; соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування; сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
диплом про освіту (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами та презентація новинок; вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».
|
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; конкурентна заробітна плата; графік роботи з 09:00 до 20:00 (вихідні плинні).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.
|
контроль виконання поставок і зборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Аудитор |
аудиторська компанія Надійність
|
досвід роботи в аудиторських компаніях; членство в профільних професійних організаціях або проходження навчання; вміння взаємодіяти з колегами в аудиторських завданнях; готовність до наставництва щодо молодших колег; наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами; досвід виконання завдань у відповідності до МСА; організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі; відмінні навички роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням та MS Office; перебування в реєстрі аудиторів України, або його здобуття (буде перевагою); навички володіння письмовою та усною англійською мовою (буде перевагою). |
|
професійний та кар’єрний розвиток; гнучкий графік роботи; оплачувана відпустка від 24 календарних днів на рік; конкурентна заробітна плата + бонуси та премії; оплачуване навчання та членство в міжнародних професійних організаціях (АССА, AICPA, інші); участь в пізнавальних та веселих командних заходах.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Марчук |
комунікабельність; орієнтація на результат; бажання вчитися.
|
телефонні, ділові переговори в офісі; грамотна робота з документами; консультації клієнтів; дотримання правил компанії.
|
навчання з нуля за рахунок компанії; зручний графік; можливість реалізувати свій потенціал.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Спеціаліст рекламного відділу |
ТОВ Синтезсервіс |
досвід роботи з рекламою; орієнтованість на результат; позитивність, активність; вміння працювати в команді.
|
розробка рекламних макетів; розміщення реклами на різних платформах; оцінка ефективності реклами; допомога в організації роботи відділу.
|
кар’єрне зростання; навчання з нуля (при відсутності досвіду). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер по доходам |
Подільська філія УДЦР |
здібність до швидкого навчання; знання офісного ПЗ (MS Office); практичний досвід роботи економістом; уважність, відповідальність, комунікабельність. |
складання орієнтовного переліку закупівель, та фінансового плану; облік договорів на постачання ТМЦ, робіт, послуг; фінансова звітність. |
графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець