Вакансії для студентів і випускників станом на 22.12.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер технічної підтримки |
JustSchool |
технічна освіта: електроніка, комп’ютерні науки; вміння працювати з навігаційним обладнанням; впевнений користувач ПК; вільне та грамотне володіння російською, українською мовами; бажання допомогти кожному клієнту; комунікабельність, відкритість; клієнтоорієнтованість; здатність виходити зі складних ситуацій; самоорганізованість, вміння працювати віддалено та самостійно; готовність завжди прийти на допомогу, розібратися в питанні клієнта та допомогти вирішити проблему швидко і якісно. |
робота зі зверненнями клієнтів компанії; проведення тестових уроків із клієнтами; консультація клієнтів щодо налаштування кабінету для занять; допомога з технічними труднощами під час уроків.
|
графік роботи: Пн – Пт, з 15:00 до 20:00 або Сб-Нд, з 09:00 до 18:00; навчання зі знижкою 60%.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер із заробітної плати |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації.
|
нарахування заробітної плати працівникам підприємств відповідно до штатного розпису, наказів, договорів та інших первинних документів; здійснення контролю за витратами ФОП; прийом, здійснення аналізу та обробка табелів обліку робочого часу; проведення нарахувань згідно з електронними листками непрацездатності співробітників, подання заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів застрахованих особам; розрахунок належних виплат працівникам при звільненні та наданні відпусток, згідно з виданими наказами; формування відомостей на виплату заробітної плати працівникам підприємств, виплат по тимчасовій непрацездатності, при звільненні та наданні відпусток; нарахування, утримання та формування заявок на перерахування страхових внесків, ПДФО, військового збору, інших виплат та обов’язкових платежів; утримання та перерахування відрахувань згідно виконавчих документів та формування звітності по них; відображення господарських операцій відповідно до первинних документів та проведення аналізу їх коректного відображення у ПЗ 1С, що стосується рахунків: 3773, 375, 378,482,6411, 6421, 651, 66, 6853, 477, 471; підготовка та подання періодичної статистичної, податкової та іншої звітності. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; графік роботи: Пн – Пт, з 08:00 до 17:00; медичне страхування; участь в професійних тренінгах.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість.
|
спілкування з відвідувачами і презентація новинок; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг; прийом комунальних платежів, посилок, переказів тощо; підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
працевлаштування згідно з КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор приватної школи |
ThinkGlobal |
вища педагогічна освіта (буде перевагою); ініціативність, гнучкість, вміння швидко приймати рішення та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях; вміння правильно організовувати свій час та пріоритети; впевнене володіння офісними програмами; досвід роботи в сфері спілкування з клієнтами та адміністративних послуг; володіння письмовою та розмовною українською і російською мовою; комунікабельність, відповідальність, навички комунікації з дітьми та дорослими. |
забезпечення безпечного й комфортного перебування учнів у школі; формування угод, спілкування з батьками; проведення консультацій щодо гуртків, харчування; надання інформації гостям школи, проведення екскурсій; допомога у виховному процесі, планування та реалізація подій; контроль роботи прибиральниць для забезпечення чистоти в школі.
|
демократична корпоративна культура; можливість реалізації креативних ідей; фінансова допомога для додаткового навчання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Касир з валютно-обмінних операцій |
ТОВ Вендор-Фінанс |
досвід роботи касиром від 1-го року; знання ПК на рівні користувача; вміння працювати з касовим апаратом; вміння працювати з клієнтами; порядність, уважність, відповідальність, здатність до навчання.
|
здійснення валютно-обмінних операцій; ведення касової документації; забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів; ведення звітної документації.
|
офіційне працевлаштування з першого дня; забезпечення безпеки (відеоспостереження, охорона); графік роботи: змінний 3/4, з 09:30 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з первинної документації |
АКцентр |
профільна вища освіта; знання чинного бухгалтерського і податкового законодавства; знання 1С-8.2; MS Office; відповідальність, порядність, стресостійкість.
|
ведення первинного бухгалерського обліку (документи на відвантаження товару); формування реєстрів договорів, накладних. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08.30 до 18.00; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника |
Gift up |
відповідальність; навички координування, тайм-менеджменту. |
виконання доручень керівника в обговорені терміни; допомога в організації робочих процесів відділів; підготовка звітів по роботі відділів; пошук і аналіз інформації за запитом керівника; забезпечення життєдіяльності офісу; ведення таблиць по роботі відділів.
|
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації та після неї; кар’єрне зростання в одному з напрямків компанії; гнучкий графік роботи з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кондитер |
крафтова кондитерська Мус-Мус |
досвід роботи кондитером на кухні або в кондитерському цеху від 1-го року; вміння виготовляти тістечка макарон; досвід у виготовленні та оформленні мусових та бісквітних тортів; готовність і вміння швидко навчатися; відповідальне ставлення до роботи та команди. |
чітка робота згідно регламенту майстерні.
|
робота в сучасно обладнаній кондитерській майстерні на вул. Героїв Нацгвардії, 26; стажування, навчання і можливість креативити; гнучкий графік роботи (з можливістю обирати вихідні); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
Космос |
відповідальне ставлення до роботи; порядність, пунктуальність, уважність; енергійність, позитивний настрій, бажання розвиватись разом із компанією.
|
зустріч клієнтів; прийом замовлень, передача замовлень на кухню та кур’єру; контроль якості продукції; ведення щоденних касових звітів; взаємодія із блогерами; виплата заробітної плати кур’єрам. |
графік роботи з 10:00 до 22:00; формування змін з урахуванням побажань. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст планово-економічного відділу |
КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр |
вища освіта; навички грамотного усного та письмового спілкування; самоорганізованність; висока відповідальність та уважність; орієнтованість на результат; ініціативність та стресостійкість; активна життєва позиція. |
розрахунок потреб для складання фінансового плану центру; підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.
|
графік роботи з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування, соціальний пакет; зручне розташування офісу в центрі міста.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Логіст (міжнародні перевезення) |
ФОП Іванець І.П. |
знання основ документообігу; знання транспортного законодавства.
|
оформлення і облік документів (договори, додатки, рахунки, акти виконаних робіт, розбивки тощо); ведення реєстру маршрутів, контроль за дебіторською заборгованістю; розрахунок тарифу на перевезення, аналіз ринку перевезення; вміння вести переговори з клієнтами, залучення нових; планування маршрутів перевезення, контроль процесу вантажоперевезення. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник оператора АЗК |
WOG |
|
правильне та швидке заправлення авто; консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та автомобільні товари; інформування про акційні пропозиції; надання додаткових послуг (у разі необхідності); надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.
|
офіційне працевлаштування з першого дня; змінний графік роботи; знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET; підтримка наставника та колег у період адаптації; корпоративне навчання та професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Експерт з підбору персоналу |
ОККО |
досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково); бажання розвиватись у сфері HR; високі комунікативні здібності; активність, наполегливість, ініціативність.
|
здійснення пошуку кандидатів; робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій; проведення телефонних інтерв’ю, первинних співбесід; організація співбесід із замовниками вакансій; комунікація з внутрішніми замовниками; ведення обліку та звітності вакансій; участь у проведенні оціночних заходів кандидатів; участь в інших проєктах HR-департаменту. |
офіційне працевлаштування; надання безкоштовного медичного страхування співробітникам. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
ТОВ Агро-Форте |
досвід роботи маркетологом в аграрній сфері; використання сучасних підходів в роботі; знання особливостей інтернет-маркетингу.
|
представлення компаній на виставках (оформлення документів, визначення та погодження місця, організація поїздки, підготовка роздаткових матеріалів, присутність на виставках, фотозвіти); модерація соціальних мереж Фейсбук та Інстаграм (створення та публікація контенту: фото, текст), спілкування з клієнтами через повідомлення, робота з коментарями, поширення контенту по аграрних спільнотах, додавання друзів, збільшення підписників); налаштування Google-реклами (створення оголошень: картинка, текст), формування звітності; налаштування Facebook-реклами (створення оголошень: картинка, текст), формування звітності; виготовлення промо-матеріалів та роздаткового матеріалу (буклети, каталоги, візитки, ручки, записники, блокноти, календарі, листівки і т.д), робота з дизайнерами, друк, доставка на офіс, контроль залишків; реклама в друкованих виданнях (газети, журнали); зйомка відеороликів (робота з підрядниками, зйомка відеоролика, документальне оформлення); організація «Дня Поля» на базі господарства, аграрних конференцій тощо; модерація сторінок на торгових платформах (розміщення оголошень посівного матеріалу: картинка, текст), оновлення оголошень, редагування інформації на сторнках: Flagma, Izi, Prom, Agrosells, Agrotorg, Apkua, Agrostory, Kolosokinfo, Agrotender (лише розміщення оголошень), Olx); розсилки в аграрних Viber-спільнотах (рекламний текст з асортиментом нашої продукції, асортиментом техніки та контактними даними); налаштування SMS-розсилки; оновлення прапорів, банерів, вказівників, брендування корпоративних авто; моніторинг аграрних подій, які цікаві для господарства, конкурентів та їх соціальних мереж; складання маркетингового бюджету. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії; можливість професійного розвитку; гідний рівень заробітної плати.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника, аналітик відділу закупівель |
Pobedov |
освіта: бухгалтерський облік (буде перевагою); готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії, тканини та фурнітуру; грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв’язки; знання англійської мови (буде перевагою); навички роботи з MS Оffice; позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність.
|
ведення переговорів із замовниками (за потреби); контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією; укладання договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури); комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії); проведення переобліку на виробництві після пошиву партії; пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами по інших питаннях. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; знижки на одяг від нашого бренду; оплачуване стажування з першого дня; наставник, який допоможе адаптуватись, познайомитись з командою, дізнатись більше про продукт, процеси, плани команди, відповідатиме на всі запитання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК: офісний пакет; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з пароконвектоматом; працьовитість, проактивність та відповідальність.
|
випікання виробів в пароконвектоматі; дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду виробів.
|
графік роботи: змінний, 3/3, з 07:00 до 17:00 (може коригуватись). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з обробки замовлень |
мультимаркет Аврора |
цілеспрямованість, відповідальність; вміння працювати в колективі; комунікабельність, вміння швидко приймати рішення, уважність. |
комунікація з продавцями ТТ; відбір, оцінювання, маркування, комплектація товару для ТТ браку «Соціальна Лавка»; збір усіх необхідних документів (касові чеки, бланки повернення товару, звіт по продажах) для передачі на ТТ; прийняття і сортування повернутого товару з ТТ браку «Соціальна лавка»; планування всієї роботи з погодженням керівника відділу; дбайливе відношення до товарів, максимум продажу, мінімум утилізації; дотримання стандартів роботи з документами та чистоти робочого місця; контролювання ТТ браку; виконання поставлених задач і цілей керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст |
Укрпошта |
повна вища економічна освіта; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу; уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
|
звіт з праці 1-ПВ; розшифровка до звіту та додатків до нього; звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії; аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату; складання звітності по витратам на оплату праці; проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту; розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника. |
можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.
|
контроль виконання поставок і зборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець