Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер технічної підтримки

JustSchool

 

технічна освіта: електроніка, комп’ютерні науки;

вміння працювати з навігаційним обладнанням;

впевнений користувач ПК;

вільне та грамотне володіння російською, українською мовами;

бажання допомогти кожному клієнту;

комунікабельність, відкритість;

клієнтоорієнтованість;

здатність виходити зі складних ситуацій;

самоорганізованість, вміння працювати віддалено та самостійно;

готовність завжди прийти на допомогу, розібратися в питанні клієнта та допомогти вирішити проблему швидко і якісно.

 

робота зі зверненнями клієнтів компанії;

проведення тестових уроків із клієнтами;

консультація клієнтів щодо налаштування кабінету для занять;

допомога з технічними труднощами під час уроків.

 

 

 

графік роботи: Пн – Пт, з 15:00 до 20:00 або Сб-Нд, з 09:00 до 18:00;

навчання зі знижкою 60%.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер із заробітної плати

 

Агропросперис

 

закінчена вища освіта;

досвід роботи бухгалтером (обов’язково);

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;

уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації.

 

 

нарахування заробітної плати працівникам підприємств відповідно до штатного розпису, наказів, договорів та інших первинних документів;

здійснення контролю за витратами ФОП;

прийом, здійснення аналізу та обробка табелів обліку робочого часу;

проведення нарахувань згідно з електронними листками непрацездатності співробітників, подання заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів застрахованих особам;

розрахунок належних виплат працівникам при звільненні та наданні відпусток, згідно з виданими наказами;

формування відомостей на виплату заробітної плати працівникам підприємств, виплат по тимчасовій непрацездатності, при звільненні та наданні відпусток;

нарахування, утримання та формування заявок на перерахування страхових внесків, ПДФО, військового збору, інших виплат та обов’язкових платежів;

утримання та перерахування відрахувань згідно виконавчих документів та формування звітності по них;

відображення господарських операцій відповідно до первинних документів та проведення аналізу їх коректного відображення у ПЗ 1С, що стосується рахунків: 3773, 375, 378,482,6411, 6421, 651, 66, 6853, 477, 471;

підготовка та подання періодичної статистичної, податкової та іншої звітності.

 

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

графік роботи: Пн – Пт, з 08:00 до 17:00;

медичне страхування;

участь в професійних тренінгах.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор-касир

Укрпошта

 

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

 

 

спілкування з відвідувачами і презентація новинок;

готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

надання фінансових та поштових послуг;

прийом комунальних платежів, посилок, переказів тощо;

підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».

 

працевлаштування згідно з КЗпП України;

графік роботи: з 09:00 до 20:00, вихідні плинні.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор приватної школи

ThinkGlobal

 

вища педагогічна освіта (буде перевагою);

ініціативність, гнучкість, вміння швидко приймати рішення та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;

вміння правильно організовувати свій час та пріоритети;

впевнене володіння офісними програмами;

досвід роботи в сфері спілкування з клієнтами та адміністративних послуг;

володіння письмовою та розмовною українською і російською мовою;

комунікабельність, відповідальність, навички комунікації з дітьми та дорослими.

 

забезпечення безпечного й комфортного перебування учнів у школі;

формування угод, спілкування з батьками;

проведення консультацій щодо гуртків, харчування;

надання інформації гостям школи, проведення екскурсій;

допомога у виховному процесі, планування та реалізація подій;

контроль роботи прибиральниць для забезпечення чистоти в школі.

 

 

демократична корпоративна культура;

можливість реалізації креативних ідей;

фінансова допомога для додаткового навчання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Касир з валютно-обмінних операцій

ТОВ Вендор-Фінанс

 

досвід роботи касиром від 1-го року;

знання ПК на рівні користувача;

вміння працювати з касовим апаратом;

вміння працювати з клієнтами;

порядність, уважність, відповідальність, здатність до навчання.

 

 

здійснення валютно-обмінних операцій;

ведення касової документації;

забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів;

ведення звітної документації.

 

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

забезпечення безпеки (відеоспостереження, охорона);

графік роботи: змінний 3/4, з 09:30 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер з первинної документації

АКцентр

 

профільна вища освіта;

знання чинного бухгалтерського і податкового законодавства;

знання 1С-8.2; MS Office;

відповідальність, порядність, стресостійкість.

 

 

ведення первинного бухгалерського обліку (документи на відвантаження товару);

формування реєстрів договорів, накладних.

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 08.30 до 18.00;

можливість професійного та кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника

Gift up

відповідальність;

навички координування, тайм-менеджменту.

 

виконання доручень керівника в обговорені терміни;

допомога в організації робочих процесів відділів;

підготовка звітів по роботі відділів;

пошук і аналіз інформації за запитом керівника;

забезпечення життєдіяльності офісу;

ведення таблиць по роботі відділів.

 

 

підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації та після неї;

кар’єрне зростання в одному з напрямків компанії;

гнучкий графік роботи з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кондитер

крафтова кондитерська Мус-Мус

 

досвід роботи кондитером на кухні або в кондитерському цеху від 1-го року;

вміння виготовляти тістечка макарон;

досвід у виготовленні та оформленні мусових та бісквітних тортів;

готовність і вміння швидко навчатися;

відповідальне ставлення до роботи та команди.

 

чітка робота згідно регламенту майстерні.

 

 

робота в сучасно обладнаній кондитерській майстерні на вул. Героїв Нацгвардії, 26;

стажування, навчання і можливість креативити;

гнучкий графік роботи (з можливістю обирати вихідні);

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

Космос

 

відповідальне ставлення до роботи;

порядність, пунктуальність, уважність;

енергійність, позитивний настрій, бажання розвиватись разом із компанією.

 

 

зустріч клієнтів;

прийом замовлень, передача замовлень на кухню та кур’єру;

контроль якості продукції;

ведення щоденних касових звітів;

взаємодія із блогерами;

виплата заробітної плати кур’єрам.

 

графік роботи з 10:00 до 22:00;

формування змін з урахуванням побажань.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст планово-економічного відділу

КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр

 

вища освіта;

навички грамотного усного та письмового спілкування;

самоорганізованність;

висока відповідальність та уважність;

орієнтованість на результат;

ініціативність та стресостійкість;

активна життєва позиція.

 

розрахунок потреб для складання фінансового плану центру;

підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.

 

 

графік роботи з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

зручне розташування офісу в центрі міста.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Логіст (міжнародні перевезення)

ФОП Іванець І.П.

 

знання основ документообігу;

знання транспортного законодавства.

 

 

оформлення і облік документів (договори, додатки, рахунки, акти виконаних робіт, розбивки тощо);

ведення реєстру маршрутів, контроль за дебіторською заборгованістю;

розрахунок тарифу на перевезення, аналіз ринку перевезення;

вміння вести переговори з клієнтами, залучення нових;

планування маршрутів перевезення, контроль процесу вантажоперевезення.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник оператора АЗК

WOG

 

 

правильне та швидке заправлення авто;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та автомобільні товари;

інформування про акційні пропозиції;

надання додаткових послуг (у разі необхідності);

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Експерт з підбору персоналу

ОККО

 

досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково);

бажання розвиватись у сфері HR;

високі комунікативні здібності;

активність, наполегливість, ініціативність.

 

 

здійснення пошуку кандидатів;

робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій;

проведення телефонних інтерв’ю, первинних співбесід;

організація співбесід із замовниками вакансій;

комунікація з внутрішніми замовниками;

ведення обліку та звітності вакансій;

участь у проведенні оціночних заходів кандидатів;

участь в інших проєктах HR-департаменту.

 

офіційне працевлаштування;

надання безкоштовного медичного страхування співробітникам.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог

ТОВ Агро-Форте

 

досвід роботи маркетологом в аграрній сфері;

використання сучасних підходів в роботі;

знання особливостей інтернет-маркетингу.

 

 

представлення компаній на виставках (оформлення документів, визначення та погодження місця, організація поїздки, підготовка роздаткових матеріалів, присутність на виставках, фотозвіти);

модерація соціальних мереж Фейсбук та Інстаграм (створення та публікація контенту: фото, текст), спілкування з клієнтами через повідомлення, робота з коментарями, поширення контенту по аграрних спільнотах, додавання друзів, збільшення підписників);

налаштування Google-реклами (створення оголошень: картинка, текст), формування звітності;

налаштування Facebook-реклами (створення оголошень: картинка, текст), формування звітності;

виготовлення промо-матеріалів та роздаткового матеріалу (буклети, каталоги, візитки, ручки, записники, блокноти, календарі, листівки і т.д), робота з дизайнерами, друк, доставка на офіс, контроль залишків;

реклама в друкованих виданнях (газети, журнали);

зйомка відеороликів (робота з підрядниками, зйомка відеоролика, документальне оформлення);

організація «Дня Поля» на базі господарства, аграрних конференцій тощо;

модерація сторінок на торгових платформах (розміщення оголошень посівного матеріалу: картинка, текст), оновлення оголошень, редагування інформації на сторнках: Flagma, Izi, Prom, Agrosells, Agrotorg, Apkua, Agrostory, Kolosokinfo, Agrotender (лише розміщення оголошень), Olx);

розсилки в аграрних Viber-спільнотах (рекламний текст з асортиментом нашої продукції, асортиментом техніки та контактними даними);

налаштування SMS-розсилки;

оновлення прапорів, банерів, вказівників, брендування корпоративних авто;

моніторинг аграрних подій, які цікаві для господарства, конкурентів та їх соціальних мереж;

складання маркетингового бюджету.

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії;

можливість професійного розвитку;

гідний рівень заробітної плати.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника, аналітик відділу закупівель

Pobedov

 

освіта: бухгалтерський облік (буде перевагою);

готовність швидко та досконало вивчити продукти компанії, тканини та фурнітуру;

грамотне спілкування та вміння формувати довготривалі зв’язки;

знання англійської мови (буде перевагою);

навички роботи з MS Оffice;

позитивний підхід до життя, чесність, швидкість в роботі та відповідальність.

 

 

ведення переговорів із замовниками (за потреби);

контроль за виконанням робіт згідно з замовленнями, робота з кошторисною документацією;

укладання договорів поставки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції (тканини і фурнітури);

комунікація з цехами стосовно пошиву товару (підготовка замовлення виходячи з продажів, підготовка комплектуючих для замовлення, контроль та списання матеріалів після закінчення пошиву партії);

проведення переобліку на виробництві після пошиву партії;

пошук та взаємодія з постачальниками, підрядниками, субпідрядниками, дизайнерами по інших питаннях.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

знижки на одяг від нашого бренду;

оплачуване стажування з першого дня;

наставник, який допоможе адаптуватись, познайомитись з командою, дізнатись більше про продукт, процеси, плани команди, відповідатиме на всі запитання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з персоналу

мережа магазинів ЕкономКлас

досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років;

впевнений користувач ПК: офісний пакет;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

 

пошук та підбір персоналу;

допомога в адаптації нових працівників;

організація мотиваційних заходів;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника;

організація процесу оцінки персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар

Беліф

досвід роботи з пароконвектоматом;

працьовитість, проактивність та відповідальність.

 

випікання виробів в пароконвектоматі;

дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду виробів.

 

графік роботи: змінний, 3/3, з 07:00 до 17:00 (може коригуватись).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з обробки замовлень

мультимаркет Аврора

цілеспрямованість, відповідальність;

вміння працювати в колективі;

комунікабельність, вміння швидко приймати рішення, уважність.

комунікація з продавцями ТТ;

відбір, оцінювання, маркування, комплектація товару для ТТ браку «Соціальна Лавка»;

збір усіх необхідних документів (касові чеки, бланки повернення товару, звіт по продажах) для передачі на ТТ;

прийняття і сортування повернутого товару з ТТ браку «Соціальна лавка»;

планування всієї роботи з погодженням керівника відділу;

дбайливе відношення до товарів, максимум продажу, мінімум утилізації;

дотримання стандартів роботи з документами та чистоти робочого місця;

контролювання ТТ браку;

виконання поставлених задач і цілей керівника.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець з бронювання авіаквитків

 

Aviacontact

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище);

впевнений користувач ПК;

уважність, відповідальність;

вміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності про виконану роботу.

попереднє навчання в офісі;

графік роботи: 5/2;

для студентів є можливість проходження практики.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст

Укрпошта

повна вища економічна освіта;

досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;

навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу;

уважність до деталей, високий рівень відповідальності.

 

звіт з праці 1-ПВ;

розшифровка до звіту та додатків до нього;

звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії;

аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату;

складання звітності по витратам на оплату праці;

проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту;

розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника.

можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається;

працевлаштування згідно з КЗпП України.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор на АЗС

Мото Трейдинг

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

знання касової дисципліни, формування замовлень;

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат.

керівництво роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Grand Car

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

впевнений користувач ПК (1С 8v);

комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.

 

контроль виконання поставок і зборів кур’єром;

прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень;

передача кур’єру замовлень на забір відправлень;

допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення;

допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто;

контроль зборів минулого дня;

контроль виїзду автомобіля на маршрут.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

можливість кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Викладач англійської мови

JustSchool

досвід роботи  (буде перевагою);

рівень англійської мови  B2+ (Upper-Intermediate і вище);

бажання працювати та швидко навчатись;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою;

заповнення коротких коментарів після кожного уроку.

вибір графіку та вікової категорії учнів;

графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00;

своєчасна оплата праці;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець