Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Юрисконсульт

Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу)

 

знання законодавства у сфері юриспруденції;

впевнений користувач ПК.

 

 

обов’язки головного спеціаліста-юрисконсульта відділу претензійно-позовної роботи юридичного управління (тимчасово - на період дії воєнного стану);

здійснення правової експертизи документів, що надійшли від стягувачів щодо виконання судових рішень про стягнення коштів з боржника.

 

 

5-ти денний робочий тиждень.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сушист

 

Холдинг ресторанів Terra Mare

 

вміння працювати в команді, акуратність, стресостійкість;

досвід роботи сушистом;

бажання працювати, навчатися новому та розвиватись.

 

 

 

стабільна та своєчасна ЗП;

графік роботи: з 10:00 до 21:30, змінний, 4/2 (2 дні на Поділлі, 2 - на Коцюбинського);

харчування надається;

можливість професійного навчання та кар’єрного росту;

система премій та бонусів за ініціативність, наполегливу працю, вислугу років;

оплачуване стажування.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фінансовий менеджер

Агропросперис

 

вища економічна освіта;

можливий варіант розгляду студента (профільної спеціальності)  4−5-го курсу;

знання 1С, Microsoft Office, Outlook;

вміння працювати у команді, оперативність, уважність до деталей, скрупульозність, акуратність в роботі з первинними документами.

 

 

прийом, перевірка та організація передачі первинної документації;

ведення касових операцій;

створення заявок на закупки, заявки на платіж;

аналіз та контроль повноти відображення господарських операцій в 1С;

відповідальність за збір, збереження та систематизацію документів, згідно затвердженої номенклатури справ.

 

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

конкурентна заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з обробки вхідних заявок

Grand Car

 

досвід роботи у телефонних продажах;

грамотна усна та письмова мова;

посидючість;

вміння користуватися CRM.

 

 

здійснення телефонних дзвінків за вхідними заявками;

введення переговорів із клієнтами;

робота у CRM-системі.

 

 

зручний позмінний графік роботи: Пн-Сб, з 09:00 до 15:00 або з 14:00 до 20:00;

робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець відділу контролю якості

мультимаркет Аврора

 

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат.

 

 

перевірка скомплектованого товару для магазину на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок;

отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку.

 

складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих;

графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар

Reikartz Hotel Group

 

досвід роботи на посаді кухаря, помічника кухаря;

знання та виконання санітарно-гігієнічних норм;

знання технологічних процесів приготування страв;

бажання розвиватися професійно.

 

 

приготування страв;

підтримання робочого місця у чистоті;

дотримання правил товарного сусідства.

 

 

графік роботи позмінний;

офіційне працевлаштування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор поштового відділення

ТОВ Нова Пошта

 

відсутність протипоказань щодо фізичної праці;

впевнене володіння ПК;

швидкий набір тексту (від 100 символів на хвилину);

середня спеціальна, незакінчена вища або вища освіта;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою).

 

оформлення товарно-транспортних накладних;

внесення даних в базу 1С;

здійснення взаєморозрахунків з клієнтами;

сканування, палетування вантажів у відділенні;

завантаження й розвантаження посилок.

 

офіційне працевлаштування;

навчання всім тонкощам роботи з обслуговування клієнтів по стандартам Нової пошти;

можливість кар’єрного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент проєкту

 

МБО СОС Дитячі містечка Україна, БФ

 

вища освіта (ОС «Магістр»/ ОС «Бакалавр») у відповідних сферах;

мультизадачність та стресостійкість, ефективний тайм-менеджмент, високий рівень відповідальності;

досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Word, Excel, PowerPoint);

навички роботи з офіційними документами, програмними звітами тощо;

міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.

 

 

операційна підтримка, зворотній зв’язок (листування, уточнення, підтримка зворотного зв’язку щодо усунення проблемних питань) із фахівцями проєкту;

робота з документами (підготовка угод для надавачів експертних послуг; перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних; моніторинг та прийом документів щодо нових надавачів експертних послуг);

формування пакетів первинних документів та подання їх до бухгалтерії;

ведення календарного плану заходів проєкту, щоквартальна розсилка локальним координаторам територіальних громад;

організаційна підготовка навчальних заходів та консультацій для надавачів послуг в цільових громадах;

підготовка та збір звітної документації по кожному із проведених заходів за встановленими формами;

зберігання звітної документації.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор контакт-центру банку (вихідна лінія)

Raiffeisen Bank

повна або середня освіта;

навички роботи з компютером;

вільне володіння українською мовою;

володіння англійською мовою (буде перевагою);

готовність допомагати клієнтам банку;

вміння працювати у команді;

комунікабельність.

 

здійснення продажу банківських продуктів діючим та новим клієнтам банку.

 

офіційне працевлаштування;

можливість працювати дистанційно;

гнучкий графік роботи;

бонуси за гарні результати роботи;

підтримка наставника з перших днів роботи;

навчання та тренінги;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчандайзер

Team 247

 

 

 

відвідування торгових точок;

викладка товару, поповнення асортименту;

перевірка термінів придатності, цінників;

робота з онлайн-звітністю.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Викладач англійської дітям

 

Онлайн-школа англійської для дітей All Right

 

володіння англійською мовою (рівень В2 та вище);

освіта в педагогічній, лінгвістичній чи суміжній сфері або сертифікат викладача англійської мови (TESOL/TESL/TEFL/CELTA або інша);

стабільне інтернет-з’єднання;

можливість працювати не менше 15-ти годин на тиждень у вечірній час та/або вихідні дні.

 

 

 

гнучкий графік роботи;

забезпечення повним навчанням перед початком роботи, а також безкоштовним постійним навчанням із досвідченими методистами;

професійне зростання, безкоштовні вебінари та воркшопи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор-касир

Укрпошта

 

впевнений користувач ПК;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість.

 

 

спілкування з відвідувачами і презентація новинок;

готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів;

надання фінансових та поштових послуг;

прийом комунальних платежів, посилок, переказів тощо;

підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти».

 

працевлаштування згідно з КЗпП України;

графік роботи: з 09:00 до 20:00, вихідні плинні.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор приватної школи

ThinkGlobal

 

вища педагогічна освіта (буде перевагою);

ініціативність, гнучкість, вміння швидко приймати рішення та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;

вміння правильно організовувати свій час та пріоритети;

впевнене володіння офісними програмами;

досвід роботи в сфері спілкування з клієнтами та надання адміністративних послуг;

володіння письмовою та розмовною українською і російською мовами;

комунікабельність, відповідальність, навички комунікації з дітьми та дорослими.

 

забезпечення безпечного й комфортного перебування учнів у школі;

формування угод, спілкування з батьками;

проведення консультацій щодо гуртків, харчування;

надання інформації гостям школи, проведення екскурсій;

допомога у виховному процесі, планування та реалізація подій;

контроль роботи прибиральниць для забезпечення чистоти в школі.

 

 

демократична корпоративна культура;

можливість реалізації креативних ідей;

фінансова допомога для додаткового навчання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер з первинної документації

АКцентр

 

профільна вища освіта;

знання чинного бухгалтерського і податкового законодавства;

знання 1С-8.2; MS Office;

відповідальність, порядність, стресостійкість.

 

 

ведення первинного бухгалерського обліку (документи на відвантаження товару);

формування реєстрів договорів, накладних.

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст планово-економічного відділу

КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр

 

вища освіта;

навички грамотного усного та письмового спілкування;

самоорганізованність;

висока відповідальність та уважність;

орієнтованість на результат;

ініціативність та стресостійкість;

активна життєва позиція.

 

розрахунок потреб для складання фінансового плану центру;

підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.

 

 

графік роботи з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

зручне розташування офісу в центрі міста.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник оператора АЗК

WOG

 

 

правильне та швидке заправлення авто;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та автомобільні товари;

інформування про акційні пропозиції;

надання додаткових послуг (у разі необхідності);

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Експерт з підбору персоналу

ОККО

 

досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково);

бажання розвиватись у сфері HR;

високі комунікативні здібності;

активність, наполегливість, ініціативність.

 

 

здійснення пошуку кандидатів;

робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій;

проведення телефонних інтерв’ю, первинних співбесід;

організація співбесід із замовниками вакансій;

комунікація з внутрішніми замовниками;

ведення обліку та звітності вакансій;

участь у проведенні оціночних заходів кандидатів;

участь в інших проєктах HR-департаменту.

 

офіційне працевлаштування;

надання безкоштовного медичного страхування співробітникам.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з персоналу

мережа магазинів ЕкономКлас

досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років;

впевнений користувач ПК: офісний пакет;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

 

пошук та підбір персоналу;

допомога в адаптації нових працівників;

організація мотиваційних заходів;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника;

організація процесу оцінки персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар

Беліф

досвід роботи з пароконвектоматом;

працьовитість, проактивність та відповідальність.

 

випікання виробів в пароконвектоматі;

дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду виробів.

 

графік роботи: змінний, 3/3, з 07:00 до 17:00 (може коригуватись).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець з бронювання авіаквитків

 

Aviacontact

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище);

впевнений користувач ПК;

уважність, відповідальність;

вміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності про виконану роботу.

попереднє навчання в офісі;

графік роботи: 5/2;

для студентів є можливість проходження практики.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст

Укрпошта

повна вища економічна освіта;

досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;

навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу;

уважність до деталей, високий рівень відповідальності.

 

звіт з праці 1-ПВ;

розшифровка до звіту та додатків до нього;

звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії;

аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату;

складання звітності по витратам на оплату праці;

проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту;

розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника.

можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається;

працевлаштування згідно з КЗпП України.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор на АЗС

Мото Трейдинг

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

знання касової дисципліни, формування замовлень;

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат.

керівництво роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Grand Car

досвід роботи у підборі персоналу;

володіння гарними комунікативними навичками;

готовність працювати для досягнення мети.

обробка відгуків кандидатів;

проведення первинних онлайн-співбесід;

розміщення вакансій.

 

зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00;

робота в офісі;

багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

Englishdom

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

ТОВ Нова Пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

впевнений користувач ПК (1С 8v);

комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.

 

контроль виконання поставок і зборів кур’єром;

прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень;

передача кур’єру замовлень на забір відправлень;

допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення;

допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто;

контроль зборів минулого дня;

контроль виїзду автомобіля на маршрут.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

можливість кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Викладач англійської мови

JustSchool

досвід роботи  (буде перевагою);

рівень англійської мови  B2+ (Upper-Intermediate і вище);

бажання працювати та швидко навчатись;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном.

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою;

заповнення коротких коментарів після кожного уроку.

вибір графіку та вікової категорії учнів;

графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00;

своєчасна оплата праці;

навчання за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець