Вакансії для студентів і випускників станом на 29.12.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Юрисконсульт |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
знання законодавства у сфері юриспруденції; впевнений користувач ПК.
|
обов’язки головного спеціаліста-юрисконсульта відділу претензійно-позовної роботи юридичного управління (тимчасово - на період дії воєнного стану); здійснення правової експертизи документів, що надійшли від стягувачів щодо виконання судових рішень про стягнення коштів з боржника.
|
5-ти денний робочий тиждень.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сушист |
Холдинг ресторанів Terra Mare |
вміння працювати в команді, акуратність, стресостійкість; досвід роботи сушистом; бажання працювати, навчатися новому та розвиватись.
|
|
стабільна та своєчасна ЗП; графік роботи: з 10:00 до 21:30, змінний, 4/2 (2 дні на Поділлі, 2 - на Коцюбинського); харчування надається; можливість професійного навчання та кар’єрного росту; система премій та бонусів за ініціативність, наполегливу працю, вислугу років; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фінансовий менеджер |
Агропросперис |
вища економічна освіта; можливий варіант розгляду студента (профільної спеціальності) 4−5-го курсу; знання 1С, Microsoft Office, Outlook; вміння працювати у команді, оперативність, уважність до деталей, скрупульозність, акуратність в роботі з первинними документами.
|
прийом, перевірка та організація передачі первинної документації; ведення касових операцій; створення заявок на закупки, заявки на платіж; аналіз та контроль повноти відображення господарських операцій в 1С; відповідальність за збір, збереження та систематизацію документів, згідно затвердженої номенклатури справ. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентна заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з обробки вхідних заявок |
Grand Car |
досвід роботи у телефонних продажах; грамотна усна та письмова мова; посидючість; вміння користуватися CRM.
|
здійснення телефонних дзвінків за вхідними заявками; введення переговорів із клієнтами; робота у CRM-системі.
|
зручний позмінний графік роботи: Пн-Сб, з 09:00 до 15:00 або з 14:00 до 20:00; робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь); багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець відділу контролю якості |
мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат.
|
перевірка скомплектованого товару для магазину на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку. |
складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи на посаді кухаря, помічника кухаря; знання та виконання санітарно-гігієнічних норм; знання технологічних процесів приготування страв; бажання розвиватися професійно.
|
приготування страв; підтримання робочого місця у чистоті; дотримання правил товарного сусідства.
|
графік роботи позмінний; офіційне працевлаштування.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор поштового відділення |
ТОВ Нова Пошта |
відсутність протипоказань щодо фізичної праці; впевнене володіння ПК; швидкий набір тексту (від 100 символів на хвилину); середня спеціальна, незакінчена вища або вища освіта; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою). |
оформлення товарно-транспортних накладних; внесення даних в базу 1С; здійснення взаєморозрахунків з клієнтами; сканування, палетування вантажів у відділенні; завантаження й розвантаження посилок. |
офіційне працевлаштування; навчання всім тонкощам роботи з обслуговування клієнтів по стандартам Нової пошти; можливість кар’єрного зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Асистент проєкту |
МБО СОС Дитячі містечка Україна, БФ |
вища освіта (ОС «Магістр»/ ОС «Бакалавр») у відповідних сферах; мультизадачність та стресостійкість, ефективний тайм-менеджмент, високий рівень відповідальності; досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Word, Excel, PowerPoint); навички роботи з офіційними документами, програмними звітами тощо; міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.
|
операційна підтримка, зворотній зв’язок (листування, уточнення, підтримка зворотного зв’язку щодо усунення проблемних питань) із фахівцями проєкту; робота з документами (підготовка угод для надавачів експертних послуг; перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних; моніторинг та прийом документів щодо нових надавачів експертних послуг); формування пакетів первинних документів та подання їх до бухгалтерії; ведення календарного плану заходів проєкту, щоквартальна розсилка локальним координаторам територіальних громад; організаційна підготовка навчальних заходів та консультацій для надавачів послуг в цільових громадах; підготовка та збір звітної документації по кожному із проведених заходів за встановленими формами; зберігання звітної документації. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор контакт-центру банку (вихідна лінія) |
Raiffeisen Bank |
повна або середня освіта; навички роботи з комп’ютером; вільне володіння українською мовою; володіння англійською мовою (буде перевагою); готовність допомагати клієнтам банку; вміння працювати у команді; комунікабельність. |
здійснення продажу банківських продуктів діючим та новим клієнтам банку.
|
офіційне працевлаштування; можливість працювати дистанційно; гнучкий графік роботи; бонуси за гарні результати роботи; підтримка наставника з перших днів роботи; навчання та тренінги; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської дітям |
Онлайн-школа англійської для дітей All Right |
володіння англійською мовою (рівень В2 та вище); освіта в педагогічній, лінгвістичній чи суміжній сфері або сертифікат викладача англійської мови (TESOL/TESL/TEFL/CELTA або інша); стабільне інтернет-з’єднання; можливість працювати не менше 15-ти годин на тиждень у вечірній час та/або вихідні дні.
|
|
гнучкий графік роботи; забезпечення повним навчанням перед початком роботи, а також безкоштовним постійним навчанням із досвідченими методистами; професійне зростання, безкоштовні вебінари та воркшопи.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість.
|
спілкування з відвідувачами і презентація новинок; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг; прийом комунальних платежів, посилок, переказів тощо; підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
працевлаштування згідно з КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор приватної школи |
ThinkGlobal |
вища педагогічна освіта (буде перевагою); ініціативність, гнучкість, вміння швидко приймати рішення та орієнтуватися в нестандартних ситуаціях; вміння правильно організовувати свій час та пріоритети; впевнене володіння офісними програмами; досвід роботи в сфері спілкування з клієнтами та надання адміністративних послуг; володіння письмовою та розмовною українською і російською мовами; комунікабельність, відповідальність, навички комунікації з дітьми та дорослими. |
забезпечення безпечного й комфортного перебування учнів у школі; формування угод, спілкування з батьками; проведення консультацій щодо гуртків, харчування; надання інформації гостям школи, проведення екскурсій; допомога у виховному процесі, планування та реалізація подій; контроль роботи прибиральниць для забезпечення чистоти в школі.
|
демократична корпоративна культура; можливість реалізації креативних ідей; фінансова допомога для додаткового навчання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з первинної документації |
АКцентр |
профільна вища освіта; знання чинного бухгалтерського і податкового законодавства; знання 1С-8.2; MS Office; відповідальність, порядність, стресостійкість.
|
ведення первинного бухгалерського обліку (документи на відвантаження товару); формування реєстрів договорів, накладних. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст планово-економічного відділу |
КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр |
вища освіта; навички грамотного усного та письмового спілкування; самоорганізованність; висока відповідальність та уважність; орієнтованість на результат; ініціативність та стресостійкість; активна життєва позиція. |
розрахунок потреб для складання фінансового плану центру; підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.
|
графік роботи з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування, соціальний пакет; зручне розташування офісу в центрі міста.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник оператора АЗК |
WOG |
|
правильне та швидке заправлення авто; консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та автомобільні товари; інформування про акційні пропозиції; надання додаткових послуг (у разі необхідності); надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.
|
офіційне працевлаштування з першого дня; змінний графік роботи; знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET; підтримка наставника та колег у період адаптації; корпоративне навчання та професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Експерт з підбору персоналу |
ОККО |
досвід роботи в рекрутингу від 1-го року (не обов’язково); бажання розвиватись у сфері HR; високі комунікативні здібності; активність, наполегливість, ініціативність.
|
здійснення пошуку кандидатів; робота з job-сайтами, соціальними мережами, навчальними закладами, ярмарками вакансій; проведення телефонних інтерв’ю, первинних співбесід; організація співбесід із замовниками вакансій; комунікація з внутрішніми замовниками; ведення обліку та звітності вакансій; участь у проведенні оціночних заходів кандидатів; участь в інших проєктах HR-департаменту. |
офіційне працевлаштування; надання безкоштовного медичного страхування співробітникам. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з персоналу |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в підборі персоналу від 2-х років; впевнений користувач ПК: офісний пакет; комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.
|
пошук та підбір персоналу; допомога в адаптації нових працівників; організація мотиваційних заходів; планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника; організація процесу оцінки персоналу.
|
офіційне працевлаштування; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з пароконвектоматом; працьовитість, проактивність та відповідальність.
|
випікання виробів в пароконвектоматі; дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду виробів.
|
графік роботи: змінний, 3/3, з 07:00 до 17:00 (може коригуватись). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст |
Укрпошта |
повна вища економічна освіта; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; навички роботи з великим обсягом інформації в умовах обмеженого часу; уважність до деталей, високий рівень відповідальності.
|
звіт з праці 1-ПВ; розшифровка до звіту та додатків до нього; звіт щодо завантаженості окремо посад та працівників в розрізі професій по філії; аналіз середньомісячної заробітної плати, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату; складання звітності по витратам на оплату праці; проведення аналізу середньомісячної заробітної плати за номенклатурою посад по філії, фонду оплати праці, середньооблікової чисельності штату та його еквіваленту; розгляд клопотань працівників філії у зв’язку із вакантною посадою, щорічної відпустки, тимчасової непрацездатності або іншої конкретної причини, проведення доплати за суміщення посад та за тимчасово відсутнього працівника. |
можливість здобути досвід роботи в державній компанії, яка активно розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор на АЗС |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3; досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі; знання касової дисципліни, формування замовлень; знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість результат. |
керівництво роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладка товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн – Пт, з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.
|
контроль виконання поставок і зборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець