Вакансії для студентів і випускників станом на 12.01.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
Артинов Travel |
вища освіта: бухгалтерський облік, фінанси, економіка; досвід роботи на посаді бухгалтера (робота з ФОП та ТОВ) від 1.5 року; знання та досвід у веденні бухгалтерську обліку, податкового обліку ФОП 2−3 групи та ТОВ (єдиний податок); досвід проходження аудиту ДПС по ФОП; впевнений користувач ПК, Електронного кабінету платника податків, «Finmap», MSExcel, «Вчасно» (буде перевагою володіння 1С); можливість використовувати свій ноутбук.
|
реєстрація ФОП та ТОВ, створення ЕЦП; формування та ведення первинної документації по ФОП та ТОВ; супровід банківських розрахунків (надання звітності по запиту банку, гривневі та валютні операції); формування звітності по ФОП та ТОВ; робота з «Finmap», MSExcel, «Вчасно», електронним кабінетом платника податків; інформування власників стосовно змін у законодавстві (оновлень); сплата податків ФОП та контроль стану ФОП в ДПС, контроль лімітів; ведення договорів; підготовка документів для фінансового моніторингу банків; підготовка та подання інших видів періодичної звітності по ТОВ; облік касових і банківських операцій; нарахування та сплата ПДФО та ЄСВ та інших податків, передбачених податковим законодавством; знання програм електронних РРО. |
графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00; можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та родини; кар’єрний ріст; спілкування з власниками бізнесу; безкоштовні курси від топових спеціалістів. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
HR-менеджер |
Енергооблік |
знання трудового законодавства; знання основ соціології та психології; знання та досвід у сфері рекрутингу; навички планування, делегування та організації; знання методик HR-аналітики; знання етики ділового спілкування; знання передових технологій кадрової роботи, стандартів та уніфікованих форм кадрової документації.
|
підбір персоналу; вступна адаптація персоналу; розробка системи матеріальної та нематеріальної мотивації; оцінка та розвиток компетенцій персоналу; регламентація функцій працівників; розвиток персоналу; звільнення; побудова кадрового резерву; оформлення документації; розвиток корпоративної культури; участь у плануванні; моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі; забезпечення якісного складу команди. |
графік роботи: Пн-Пт, з 8:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Провідний економіст з обслуговування клієнтів |
Банк Креді Агріколь |
вища фінансова або економічна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання законодавчої бази по роботі з фізичними особами; теоретичні та практичні навики ведення ефективних переговорів; гарна вимова та комунікативні навики; високий рівень особистої відповідальності. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів.
|
повний соціальний пакет у відповідності до КЗпПУ та безкоштовне медичне страхування для лояльних працівників після 3-х місяців роботи; участь у проєктах кадрового резерву банку.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керуючий магазином |
Comfy |
розуміння як збирати команду й керувати нею; наявність підприємницького хисту; знання домашніх гаджетів; досвід роботи на подібній посаді; розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту; знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність; отримання задоволення від командних результатів і нових викликів. |
|
можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами; секрети лідерства в національному ритейлі; чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли; дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник відділу продажу |
ТОВ Френдт |
вища освіта: менеджмент, фінанси, економіка (буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді чи у сфері продажів (буде перевагою аграрний бізнес, проєктні продажі, інтернет-продажі, супервайзер кол-центра, управління командою від 5-х осіб); вміння знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта; розвинені комунікативні навички, успішний досвід ведення переговорів на рівні ТОП-менеджерів; розвинені лідерські, управлінські та організаційні якості для координації роботи команди менеджерів та отримання нею максимального результату; глибокі знання у сфері продажів, фінансів, маркетингу, реклами та психології; володіння навичками роботи у CRM-системі, впевнено використовуєте Microsoft та Google інструменти; чесність, ініціативність, критичне та стратегічне мислення, швидка адаптивність до змін, твердість та наполегливість, сміливість, відповідальність, дипломатичність. |
виконання відділом плану продаж; координація роботи відділу: постановка цілей, делегування повноважень, координація процесу, контроль результатів, мотивація команди, комунікація з підрозділами компанії в межах повноважень; участь у розробці стратегії продаж; детальний аналіз показників продаж на постійній основі, своєчасне (а краще завчасне) виявлення негативних тенденцій, швидке реагування на них та застосування ефективних стабілізуючих дій; розвиток співпраці з агрохолдингами: розробка цілей, стратегії, пошук клієнтів/партнерів, проведення переговорів, отримання позитивного результату; виконання інших завдань керівника.
|
можливість самореалізації та професійного розвитку; цікаві складні проєкти: інноваційні, сучасні, корисні. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в сфері торгівлі вітається; готовність до навчання. |
випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку; виконання стандартів обслуговування покупців; контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні; своєчасне поповнення запасів на вітрині.
|
безкоштовне навчання; дотримання трудового законодавства.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Касир банку |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
середня спеціальна/неповна вища/вища освіта;. досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира банку; навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти; знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій; досвід роботи з великими об’ємами готівки; вільне володіння ПК. |
касове обслуговування клієнтів відділень; здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах; здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками; виконання всіх видів касових операцій; робота з касовими документами; якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.
|
постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання; графік роботи: понеділок – п’яниця.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист |
ТОВ Агро-Форте |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років; знання трудового та цивільного законодавства; вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях; відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.
|
ведення земельного банку Товариства; розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі; ведення реєстру договорів; договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії; представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами; представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; взаємодія з контролюючими органами; консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України; моніторинг і аналіз змін в законодавстві; ведення договірної та претензійно-позовної роботи. |
стабільна робота на постійній основі; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник кухаря |
Країна Мрій |
|
|
графік роботи: змінний, 3/3 з 09:00 до 20:00; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава, обід та вечеря; оплачувана відпустка та лікарняні; реальний кар’єрний ріст у динамічній мережі компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Інспектор відділу кадрів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді; відмінне знання КЗпП України; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в 1С (ЗУП); вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.
|
ведення кадрового діловодства у повному обсязі; заповнення, облік та ведення трудових книжок; консультування співробітників з кадрових питань; робота з програмою 1С ЗУП.
|
можливість професійного і кар’єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ТОВ ТВК Байріс |
вища економічна освіта; знання основ бухгалтерського і податкового обліку; знання програм: 1С Підприємство 8.3, M.E.Doc, MSOffice; вміння працювати у команді; вміння планувати і організовувати свій робочий день; готовність вчитися; відповідальність, комунікабельність, працьовитість.
|
проведення реалізації продукції; проведення отриманих товарів і послуг, вхідних податкових накладних; виписка та реєстрація податкових накладних; звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; ведення складського обліку; облік основних засобів, МНМА, МШП; ведення і оформлення первинної документації; облік розрахунків з підзвітними особами. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор сайту |
Bezbrendu |
досвід роботи з сайтами на платформі Хорошоп; робота з базами даних; розробка, налаштування, підтримка та наповнення сайтів; бажання навчатися та розвиватися. |
технічна підтримка сайту; налаштування звʼязку з сторонніми сервісами. |
графік роботи: понеділок-п’ятниця; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Контент-менеджер |
Центр психо-соціальний розвиток Амадея |
креативний розум; відповідальність та уважність до деталей; любов до дітей; володіння високим рівнем роботи в мобільних застосунках обробки фото й відео; почуття стилю; ініціативність; вміння генерувати ідеї для лайф-контенту; зацікавлення всіма трендами Reels, TikTok, Instagram і Facebook й легке втілення їх в життя. |
просування сайту компанії та бренду компанії в соцмережах; забезпечення та управління публікаціями в соціальних мережах; щоденне ведення сторіз для кількох акаунтів; фото та відеозйомка на локаціях, формування контенту.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адвокат |
ФОП Юрцев В.С. |
вища юридична освіта та чинне адвокатське свідоцтво; знання адміністративного, господарського та цивільного права та процесів; проактивність, прагнення розвитку та вдосконалення своїх професійних навичок; впевнений користувач пакету програм Microsoft Office; величезне бажання працювати та розвиватися. |
спілкування з клієнтами по телефону та на консультаціях; підготовка юридичних документів; супровід судових процесів та виконавчих проваджень; робота з CRM системою та соціальними мережами компанії; допомога в адмініструванні офісу.
|
офіційне працевлаштування у стабільній та прогресивній компанії; можливості для професійного зростання та розвитку; корпоративні курси з англійської мови; корпоративне навчання від керуючого партнера та партнерів компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Асистент з логістики зі знанням англійської мови |
International Medical Corps |
хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою; відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності; мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі; знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook; вміння працювати в колективі; здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді; розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.
|
облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо; управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо); забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель; кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору; забезпечення належного обслуговування офісу; забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони; допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку; управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці; підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер; координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання; фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу; надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями; планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям; управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу. відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області; відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі; заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці; відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія); оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності; допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб; відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил; підтримка впровадження відповідних механізмів управління; підтримка впровадження коригувань заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність; прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з кредитування |
IdeaBank |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері (буде перевагою); володіння ПК на рівні досвідченого користувача; розвинені комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання поставленого плану продажів; післяпродажне обслуговування.
|
конкурентна заробітна плата; отримання досвіду роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості для професійного розвитку; внутрішні мотиваційні програми та корпоративні заходи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Теремок |
вік від 20 років; бажання вчитися і розвиватися; бажано досвід роботи в ресторанах від 1-го року; вільна та грамотна українська мова; можливість працювати повний робочий день; привітність та почуття гумору. |
|
гідна та своєчасна оплатапраці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год; вечірня розвозка після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер (ділянка «Оренда землі») |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК: 1С 8, MSOffice; уважність та готовність працювати з велики об’ємами інформації.
|
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку в блоці «Оренда землі»; підготовка необхідної інформації з питань, які стосуються взаєморозрахунків з орендодавцями земельних ділянок; перевірка документів в ПЗ 1С на виплату (видачу) орендної плати та інших виплат пайовикам; проведення обробки «Планові нарахування по паях»; проведення, перевірка, контроль нарахування по паях (щомісяця); формування, аналіз коректності звіту 4 ДФ за розрахунками з пайовиками (ознака доходу «195», «126», «169»); проведення аналізу відображення розрахунків з пайовиками (рахунок 6855, 3771, 3774, 3777, 4741, 1881, 1883, 1884, 4747, 47511, 47512, 47521, 47522, 6861 в ПО 1С); контроль за нарахуванням ПДФО (рахунок 6411), військового збору (рахунок 6421) з нарахованої та виплаченої орендної плати, контроль за своєчасністю сплати даних податків; проведення та аналіз закриття резервних рахунків по взаєморозрахунках з пайовиками. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00; медичне страхування; участь в професійних тренінгах.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сушист |
Холдинг ресторанів Terra Mare |
вміння працювати в команді, акуратність, стресостійкість; досвід роботи сушистом; бажання працювати, навчатися новому та розвиватись.
|
|
стабільна та своєчасна ЗП; графік роботи: з 10:00 до 21:30, змінний, 4/2 (2 дні на Поділлі, 2 - на Коцюбинського); харчування надається; можливість професійного навчання та кар’єрного росту; система премій та бонусів за ініціативність, наполегливу працю, вислугу років; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець відділу контролю якості |
мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат.
|
перевірка скомплектованого товару для магазину на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку. |
складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчандайзер |
Team 247 |
|
відвідування торгових точок; викладка товару, поповнення асортименту; перевірка термінів придатності, цінників; робота з онлайн-звітністю. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор-касир |
Укрпошта |
впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); комунікабельність та клієнтоорієнтованість.
|
спілкування з відвідувачами і презентація новинок; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг; прийом комунальних платежів, посилок, переказів тощо; підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
працевлаштування згідно з КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 20:00, вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер з первинної документації |
АКцентр |
профільна вища освіта; знання чинного бухгалтерського і податкового законодавства; знання 1С-8.2; MS Office; відповідальність, порядність, стресостійкість. |
ведення первинного бухгалерського обліку (документи на відвантаження товару); формування реєстрів договорів, накладних. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник оператора АЗК |
WOG |
|
правильне та швидке заправлення авто; консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та автомобільні товари; інформування про акційні пропозиції; надання додаткових послуг (у разі необхідності); надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК. |
офіційне працевлаштування з першого дня; змінний графік роботи; знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET; підтримка наставника та колег у період адаптації; корпоративне навчання та професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу; володіння гарними комунікативними навичками; готовність працювати для досягнення мети. |
обробка відгуків кандидатів; проведення первинних онлайн-співбесід; розміщення вакансій.
|
зручний графік роботи: понеділок - п’ятниця, 09:00 - 18:00; робота в офісі; багаторівнева система навчання, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); щотижневі онлайн-тренінги, майстер-класи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
JustSchool |
досвід роботи (буде перевагою); рівень англійської мови B2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатись; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками та програмою; заповнення коротких коментарів після кожного уроку. |
вибір графіку та вікової категорії учнів; графік роботи: понеділок – п’ятниця 10:00 - 20:00, субота - неділя 10:00 - 20:00; своєчасна оплата праці; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець