Вакансії для студентів і випускників станом на 26.01.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор відділу продажу |
Солді І Ко |
наявність вищої освіти (технічна буде перевагою); аналогічний досвід роботи від 2-х років; вміння спілкуватися з клієнтами; знання ПК, вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс), досвід роботи з програмою 1С (буде перевагою); знання документообігу і досвід рутинної роботи; особисті якості: відповідальність, акуратність, а також вміння нести відповідальність за свої вчинки. |
виставлення рахунків клієнтам; спілкування з клієнтами по товарній лінійці (наявність, заміна, доставка); документообіг: робота з видатковими накладними, договорами, звітністю, актами звірок, відслідковування дебіторки. |
графік роботи - з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій; безлімітний корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник маркетолога, SMM-спеціаліст |
Grand Car |
досвід просування послуг у В2С; знання базових понять маркетингу, SMM; креативне мислення; грамотна усна та письмова мова; навички роботи в графічних/відео редакторах (буде перевагою). |
пошук та впровадження нових рекламних каналів; розробка рекламних оголошень; аналіз, моніторинг ринку та ніші в соціальних мережах; адміністрування сторінок у соціальних мережах (Instagram/Facebook/TikTok); підготовка матеріалів для публікацій. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи; можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на Youtube, TikTok). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бургер-мейкер, кухар- універсал |
LA П’ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року (буде перевагою); вік від 18-ти років; прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у кар’єрі.
|
приготування бургерів, фрі; вчасна видача замовлень; дотримання чистоти на робочому місці.
|
графік роботи: змінний (3/3 та 4/3); робоче місце найближче до дому (2 локації по місту, можливість обрати найближче); оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; повне забезпечення якісним одягом; знижка -50% на все меню LA П’ЄЦ; розвезення додому після зміни в межах Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Рекрутер, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді; наполегливість, самоорганізованість та любов до людей. |
обробка відгуків кандидатів; робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій); організація зустрічей; проведення первинних онлайн/офлайн співбесід. |
зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;
робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);
багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;
молодий, позитивний, дружній колектив;
сучасна техніка для роботи;
щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;
підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу в інтернет-магазин |
ФОП Бартош М.Р. |
грамотне усне та письмове мовлення; вміння працювати з комп’ютером на рівні впевненого користувача; уважність та відповідальність; знання 1С; досвід роботи з СRM; розуміння алгоритмів інтернет-продажів. |
обробка вхідних замовлень в СRM та 1С, по телефону, електронною поштою, а також через Viber та Telegram; якісна консультація клієнтів з питань щодо товару, умов купівлі та доставки тощо; контроль оплат; проведення реалізацій та повернень в 1С; виконання нескладних додаткових завдань. |
офіційне оформлення згідно КЗпП України; повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні); робота в офісі з власним складом. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бармен-продавець |
PerfettoFood |
вміння організовувати роботу; відповідальність, надійність, люб’язність. |
приготування кави; продаж ексклюзивних натуральних десертів, морозива та коктейлів; робота з програмою Pоster. |
графік роботи: з 08:00 до 22:00, 3/3.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу, помічник керівника |
ТОВ Студія Комфорт Груп |
готовність працювати з людьми; презентабельна зовнішність; відповідальність, позитивність, націленість на результат; користувач ПК (офісні програми). |
робота з клієнтами та партнерами, ведення переговорів; оформлення договорів; ведення статистики (шаблонна документація); розміщення реклами в інтернеті; допомога керівнику з персоналом. |
перспектива кар’єрного росту; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу |
Елегант |
відповідальність, націленість на результат; вільне володіння українською мовою; висока швидкість друку повідомлень; активність; досвід роботи у продажах. |
ведення онлайн-чатів; телефоні переговори; консультація клієнтів та обробка замовлень. |
комфортні умови праці; зручний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською мовою; досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері (буде перевагою); цілеспрямованість. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня; біла заробітна плата; гнучкий графік роботи, повний робочий день; навчання та підтримка наставника; кар’єрний ріст; можливість працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості для розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу роздрібних продуктів |
Райффайзен Банк |
досвід від 1-го року роботи в банківському секторі за напрямком роботи з готівковими коштами або продажу продуктів та сервісу клієнтів фізичних/юридичних осіб; навички користування пакетом стандартних офісних програм; вільний рівень володіння державною діловою мовою; вища освіта; привітність, активність, уважність; готовність до швидкого навчання. |
виконання амбітних планів зростання та розвитку бізнесу; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів банку; здійснення касових операції з готівковими коштами та цінностями: платежі, валютно-обмінні операції, грошові перекази, погашення кредитів та інше; участь у процесі відкриття/закриття операційного дня. |
досвід роботи у великому системному міжнародному бізнесі; стабільний дохід; соціальний пакет; кар’єрний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрисконсульт |
Мережа права |
вища юридична освіта;
наявність досягнень у продажах послуг (B2C, продаж на фінансових ринках, банківська сфера) або велике бажання та мотивація;
високий рівень самоорганізації та бажання працювати і заробляти;
клієнтоорієнтованість. |
консультування клієнтів по телефону; аналіз ситуації клієнта та підбір відповідних програм (послуг) для нього, або інформування діючого клієнта по стану його судового процесу; доведення клієнта до угоди (продаж послуги), збір необхідних документів, підписання договорів, або консультування вже діючих клієнтів; контроль оплати від клієнта; коректне ведення CRM системи. |
допомога на першому етапі випробувального терміну; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу |
ТОВ Полетехніка |
пунктуальність;
ввічливість;
водійське посвідчення категорії В. |
контроль дебіторської заборгованості; продаж на ввірених територіях; підключення нових контрагентів; розширення асортименту в існуючих контрагентів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор торговельного залу |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;
досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;
знання касової дисципліни, формування замовлень;
знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість на результат. |
керування роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладення товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер (ділянка «Оренда землі») |
Агропросперис |
закінчена вища освіта;
досвід роботи бухгалтером (обов’язково);
знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;
впевнений користувач ПК: 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;
уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку в блоці «Оренда землі»; підготовка необхідної інформації з питань, які стосуються взаєморозрахунків з орендодавцями земельних ділянок; перевірка документів в ПЗ 1С на виплату (видачу) орендної плати та інших виплат пайовикам; проведення обробки «Планові нарахування по паях»; проведення, перевірка, контроль нарахування по паях, щомісяця; формування, аналіз коректності звіту 4 ДФ за розрахунками з пайовиками ознака доходу «195», «126», «169»; проведення аналізу відображення розрахунків з пайовиками (рахунок 6855, 3771, 3774, 3777, 4741, 1881, 1883, 1884, 4747, 47511, 47512, 47521, 47522, 6861 в ПО 1С); контроль за нарахуванням ПДФО (рахунок 6411), військового збору (рахунок 6421) з нарахованої та виплаченої орендної плати, контроль за своєчасністю сплати даних податків; проведення та аналіз закриття резервних рахунків по взаєморозрахунках з пайовиками. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; декретний місце; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); медичне страхування; участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор виробничої лінії |
КПК Торгтехніка |
досвід роботи на виробництві від 1-го року;
середня/вища технічна освіта;
наявність логічного мислення. |
|
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування; позмінна робота (2 зміни): Пн-Пт, з 08:00-20:00/20:00−08:00; власна їдальня на території підприємства. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сушист |
холдинг ресторанів TerraMare |
вміння працювати в команді, акуратність, стресостійкість;
досвід роботи сушистом;
бажання працювати, навчатися новому та розвиватись. |
|
стабільна та своєчасна заробітна плата; позмінний графік роботи: 4/2 (2 дні на Поділлі, 2 - на Коцюбинського); робочий час з 10:00 по 21:30; харчування; можливість професійного навчання та кар’єрного росту; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник аналітика |
бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
уміння працювати з великими масивами інформації;
просунутий рівень користування Google таблицями;
робота з СРМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань;
комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставлених завдань; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л. |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу; ведення соціальних мереж. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: 08:30-18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
ТД, ПП Солодкий світ |
досвід роботи (бажано); уміння працювати в колективі. |
приготування страв; контроль якості приготування. |
постійне місце роботи; харчування; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з продажу |
ФОП Люлькіс-Кілару М.М. |
комунікативні навички, стресостійкість; проактивність, орієнтація на клієнта і на результат; пунктуальність та відповідальність; здатність запам’ятовувати великий об’єм інформації; знання ПК і офісних програм; приємний зовнішній вигляд. |
продаж м’яких та корпусних меблів; робота з існуючою базою, пошук та аналіз нових клієнтів; робота з клієнтами в меблевому салоні; супровід клієнта на кожному етапі; підвищення обсягу продажів; забезпечення збереження товару; здача поточної звітності; інвентаризація. |
робочий день з 10:00 до 19:00 (на даний момент з 11:00 до 19:00), 5/2 (вихідні плаваючі); особистісний та професійний розвиток; конкурентна та своєчасна заробітна плата; офіційне працевлаштування; тепла атмосфера та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
суші-бар Real Roll |
|
касова дисципліна та робота з касою; контроль роботи касирів; контроль роботи кур’єрів; контроль видачі/відправки замовлень; контроль упакування; логістика доставок. |
фіксована оплата за зміну; система бонусів КРІ; можливість збільшення оплати за рахунок підвищення кваліфікації; безкоштовне харчування; корпоративна знижка -40% на всю продукцію; офіційне працевлаштування; розвезення працівників по домівках. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист |
адвокатське об’єднання МаксГарант |
відповідальність; організованість; грамотність; стресостійкість; пунктуальність; ініціативність. |
підготовка і подання адвокатських запитів та заяв до різноманітних державних органів, підприємств, установ, організацій; контроль надання відповідей на заяви та запити; підготовка і подання позовних заяв; контроль руху справ у суді. |
повна зайнятість; робота в офісі (з 09:00 до 18:00 год). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Дива Мультифарб |
уважність та відповідальність; бажання розвиватися; досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою). |
робота в обліковій програмі; базова консультація клієнтів компанії; здійснення оплати. |
безкоштовне навчання за рахунок компанії; нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в сфері торгівлі (вітається); готовність до навчання. |
випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку; виконання стандартів обслуговування покупців; контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні; своєчасне поповнення запасів на вітрині.
|
безкоштовне навчання; дотримання трудового законодавства.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Інспектор відділу кадрів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді; відмінне знання КЗпП України; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в 1С (ЗУП); вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.
|
ведення кадрового діловодства у повному обсязі; заповнення, облік та ведення трудових книжок; консультування співробітників з кадрових питань; робота з програмою 1С ЗУП.
|
можливість професійного і кар’єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-intermediate і вище); впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність; вміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності про виконану роботу. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи: 5/2; для студентів є можливість проходження практики. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
Lava |
досвід роботи; енергійність; пунктуальність; чесність та відповідальність. |
|
зручний графік роботи; гідна заробітна плата; робоче місце з новим професійним обладнанням. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
Синергия Тим |
досвід роботи кухарем; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність. |
якісне приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
зручне розташування (ТРЦ Мегамолл. вул 600-річчя 17 (3-й поверх)); можливість професійного зростання у нашій мережі ресторанів і кафе; корпоративне харчування (обіди та вечері); графік роботи: 09:00-21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор ресторану |
Синергия Тим |
вища освіта; досвід роботи адміністратором ресторану; досвід роботи офіціантом; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень. |
змінний графік роботи (робоча зміна 09:30-22:00); офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер в ресторан |
ФОП Шульга В.А. |
вік: 25-40 років; досвід роботи в громадському харчуванні на аналогічній посаді; знання програми Ultra (буде перевагою). |
робота в програмах Excel та Ultra; приходні накладні; внутрішні переміщення; інвентаризація; робота з калькуляційними картами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіціант |
готель Франція |
активність і цілеспрямованість; досвід роботи від 1-го року; вміння гарно спілкуватись і надавати професійний сервіс; бажання працювати та заробляти. |
|
високий рівень заробітної плати; позмінний графік роботи (перші і другі зміни); безкоштовне смачне харчування; робота в гарному колективі; розвиток і нові знання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Програміст 1С у Хмельницький |
група компаній Vitagro |
досвід впровадження проєктів в виробничій компанії; знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій; знання конфігурацій УПП; досвід роботи з великими базами даних; наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою). |
розробка додатків 1С під бізнес потреби; супровід робочих баз даних; модифікація і доопрацювання нового функціоналу; створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу; забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем. |
цікаві завдання і амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в колективі однодумців; гідний рівень заробітної плати; бонуси за проєктні завдання; компенсація оренди житла |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ПрАТ УКпостач |
вища освіта за спеціальністю облік і аудит; володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3); здатність опрацьовувати великі об’єми інформації; відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму. |
систематизація документів та організація документообігу; формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками; облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг. |
комфортні умови праці; своєчасна виплата заробітної плати; довезення до та з робочого місця службовим транспортом; соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець