Вакансії для студентів і випускників станом на 02.02.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Артинов Travel |
здатність швидко вивчати нове; знання англійської мови на рівні А1; багатофункціональність; вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM; можливість використовувати власний ноутбук; бажання розвиватися, вчитися та заробляти.
|
спілкування у форматі переписки з клієнтами; робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM.
|
спілкування з власниками бізнесу; безкоштовні курси від топових спеціалістів; швидкий ріст компанії та кар’єрний ріст; можливість користуватись простором коворкінгу та опен спейсу Креативного Простору Артинов; офіс в центрі міста Вінниця; прокачка в soft та hardskills і особисте зростання; можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім’ї. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фахівець зі страхування |
страхова компанія ARX |
досвід роботи в страхуванні (фінансова сфера/автосалон) (буде перевагою); вища або незакінчена вища освіта; досвідчений користувач ПК; відповідальність, комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість. |
виконання плану по збору страхових платежів (активні продажі); робота з існуючими клієнтами; консультування клієнтів по продуктам страхування та кредитування; ведення звітної документації.
|
гідний рівень заробітної плати та мотивуюча система преміювання; офіційне працевлаштування; корпоративне навчання, можливість розвитку та кар’єрного зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор 1С, офіс-менеджер |
ABI Therm |
знання 1С. |
звіт та аналіз даних у 1С; виконання операцій із базами даних (введення даних та їх обробка); контроль руху ТМЦ; набір накладних прибуткових, видаткових та списання ТМЦ у 1С; складський облік: рух товару, переобліки; проведення звірок з клієнтами. |
робота в офісі на вулиці Мазепи 7 (Чехова 7). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист |
СТОВ Прогрес |
вища стаціонарна юридична освіта; наявність діючого адвокатського посвідчення (обов’язково); ведення сільськогосподарського виробництва; досвід роботи в області земельного права не менше 3-х років, в тому числі, представництва інтересів в суді; досвід роботи з суб’єктами реєстрації речових прав; досвід претензійно-позовної роботи в судах різних інстанцій; висока швидкість роботи; вміння грамотно вести ділову розмову та листування; впевнений користувач ПК, навички роботи з офісною оргтехнікою; відповідальність, увага до деталей; наявність водійського посвідчення (категорія В); вік до 50-ти років; проживання у м. Вінниця (буде перевагою); вміння вирішувати конфліктні ситуації. |
правовий аналіз господарських договорів і оцінка ризиків підприємства; юридичне обслуговування підприємства в галузі земельних відносин; представлення інтересів підприємства в державних та виконавчих органах; забезпечення виконання судових рішень; підготовка відповідей на запити державних органів та органів місцевого самоврядування; розробка проєктів договорів за окремими напрямами господарської діяльності підприємства; розробка внутрішньої документації підприємства (порядки, положення, інструкції); робота з людьми (пайовиками); оформлення спадщин (невитребуваних земельних ділянок); готовність до відряджень.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник служби безпеки підприємства |
ТОВ Господарство «Левково» |
досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді; вища освіта; знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки; досвід успішного проходження перевірок з охорони праці та пожежної безпеки; знання чинних нормативних документів з охорони праці та пожежної безпеки; наявність водійського посвідчення (обов’язково); впевнений користувач ПК; технічна грамотність, відповідальність, уважність, самостійність у прийнятті рішень. |
аналіз та оцінка стану охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві; організація заходів щодо запобігання матеріальних витрат і порушення правопорядку на підприємстві; розробка та ведення документообігу служби охорони; організація контролю за рухом ТМЦ при проведенні польових робіт; контроль за експлуатацією та використанням службового транспорту.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Приймальник замовлень |
ФОП Чернейкий А.А. |
освіта середньо-спеціальна та вище; старанність; знання ПК на рівні користувача; швидке навчання і точність у роботі.
|
прийом дзвінків від клієнтів; оформлення рахунків, заявок на товар; контроль отримання товару клієнтом; зв’язок із постачальниками.
|
сучасний комфортний офіс та дружній колектив; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 (можливий гнучкий варіант графіка).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; базові знання роботи в інтернет-браузерах.
|
здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах; інформування та консультація клієнтів. |
графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 19:00; офіційне працевлаштування; робота в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вагар-обліковець |
ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат |
високий рівень особистої відповідальності; уважність в роботі з первинною документацією; впевнений користувач ПК; знання програми 1С:8 (буде перевагою); готовність працювати в змінному графіку роботи. |
перевірка відповідності супровідних документів вантажів; робота з ТТН; зважування зернових; ведення первинного бухгалтерського обліку.
|
гідна заробітна плата, премії; офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет; графік роботи: змінний.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
HR-менеджер |
Pan Cake |
успішний досвід роботи від 2-х років; високі комунікативні здібності; професійний рівень знань в галузі HR.
|
формування кращої команди професіоналів; покращення процесу найму, адаптації та мотивації персоналу; піклування про «моральний клімат» компанії.
|
зручний формат роботи - дистанційно або в офісі; оплачувана відпустка та медичне страхування; гнучкий графік роботи; знижка в усіх закладах мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Дизайнер |
Нео-дизайн |
досвід роботи в зовнішній рекламі; володіння програмами: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; досвід в розробці дизайну; художній смак, відповідальність, швидкість в роботі. |
виготовлення шпалерів, сітилайтів: банер, BlueBack, плівка, візитки тощо; додаткове введення соціальних мереж.
|
графік роботи: з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бармен |
Vinnytsia Food Market |
досвід роботи; відповідальність, охайність, знання етикету/сервісу; бажання розвиватись у ресторанній сфері та сумлінно працювати в колективі.
|
приготування алкогольних/безалкогольних напоїв; підтримання чистоти та порядку на робочому місці.
|
графік роботи: змінний, з 10:00 до 22:00; безкоштовне харчування.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сомельє, продавець-консультант |
мережа виномаркетів OKwine |
енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.
|
допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях; розвиток культури споживання вина і інших напоїв; підбір найкращого гастрономічного супроводу; приготування смачної кави; створення теплої і домашньої атмосфери. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік; можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє; кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Технолог кондитерського виробництва |
ПрАТ Хлібпром |
вища профільна освіта (готовність розглянути успішних у навчанні випускників, студентів); знання технологічних процесів харчового виробництва (кондитерська галузь); володіння ПК на досвідченому рівні (ОС Windows, MC Office, 1С 8); відповідальність, чесність, відкритість.
|
участь у розробці прогресивних технологічних процесів й оптимальних режимів виробництва продукції; внесення пропозицій по вдосконаленню рецептур та технологічних процесів виробництва діючого асортименту; надання пропозицій по впровадженню нових видів продукції; участь у розробці рецептур на нові види продукції; участь у проведенні навчань виробничих технологів по впровадженню нових видів продукції; виконання інших посадових завдань поставлених безпосереднім керівником в межах своєї функціональної компетентності. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; конкурентний рівень доходу; перспективи кар’єрного росту; компенсація зв’язку; медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Викладач англійської мови |
Asap |
вища освіта або незакінчена вища; рівень володіння мовою не ниже B2, гарно поставлена вимова (обов’язково); комунікабельність, доброзичливість, уміння знайти спільну мову зі студентами, ідейність (буде перевагою). |
проведення групових та індивідуальних занять для дітей та дорослих.
|
гнучкий робочий графік; комфортний та світлий офіс у сучасному мкр-ні Поділля, привітний колектив; наявність канікул та вихідних.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіціант |
Теремок |
вік від 20-ти років; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано); вільна та грамотна українська мова; можливість працювати повний робочий день; привітність та почуття гумору. |
|
гідна та своєчасна оплатапраці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год; вечірня розвозка після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент з логістики зі знанням англійської мови |
International Medical Corps |
хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою; відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності; мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі; знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook; вміння працювати в колективі; здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді; розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.
|
облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо; управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо); забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель; кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору; забезпечення належного обслуговування офісу; забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони; допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку; управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці; підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер; координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання; фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу; надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями; планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям; управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу. відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області; відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі; заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці; відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія); оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності; допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб; відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил; підтримка впровадження відповідних механізмів управління; підтримка впровадження коригувань заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність; прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист на с/г підприємство |
ТОВ Агро-Форте |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років; знання трудового та цивільного законодавства; вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях; відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.
|
ведення земельного банку Товариства; розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі; ведення реєстру договорів; договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії; представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами; представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; взаємодія з контролюючими органами; консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України; моніторинг і аналіз змін в законодавстві; ведення договірної та претензійно-позовної роботи. |
стабільна робота на постійній основі; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Касир банку |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
середня спеціальна/неповна вища/вища освіта; досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира; навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти; знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій; досвід роботи з великими об’ємами готівки; вільне володіння ПК. |
касове обслуговування клієнтів відділень; здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах; здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками; виконання всіх видів касових операцій; робота з касовими документами; якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.
|
постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання; графік роботи: понеділок – п’яниця.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керуючий магазином |
Comfy |
розуміння як збирати команду й керувати нею; наявність підприємницького хисту; знання домашніх гаджетів; досвід роботи на подібній посаді; розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту; знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність; отримання задоволення від командних результатів і нових викликів. |
|
можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами; секрети лідерства в національному ритейлі; чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі; регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли; дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Суші-кухар |
ТОВ Суші Мастер Україна |
досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання); вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії; вміння користуватися технологічними картами; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування; бажання розвиватися та навчатися разом із командою; відповідальність, пунктуальність, охайність; вміння отримувати драйв від своєї роботи; активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд. |
підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії; контроль зовнішніх та смакових якостей страв.
|
гнучкий позмінний графік; знижка на меню закладу; кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вчитель німецької мови |
ThinkGlobal |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання німецької мови (обов’язково); досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою); грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання.
|
викладання для дітей 4−10-х класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.
|
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації; гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин); можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в сфері торгівлі (вітається); готовність до навчання. |
випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку; виконання стандартів обслуговування покупців; контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні; своєчасне поповнення запасів на вітрині.
|
безкоштовне навчання; дотримання трудового законодавства.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Пекар з приготування піци |
мережа супермаркетів Сільпо |
спеціальна освіта (буде перевагою); знання технології приготування.
|
заміс, формування та випічка піци; викладення готової продукції на вітрину; дотримання санітарно-гігієнічних норм праці. |
кар’єрне зростання; якісне навчання; корпоративні знижки на кулінарію та випічку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник маркетолога, SMM-спеціаліст |
Grand Car |
досвід просування послуг у В2С; знання базових понять маркетингу, SMM; креативне мислення; грамотна усна та письмова мова; навички роботи в графічних/відео редакторах (буде перевагою). |
пошук та впровадження нових рекламних каналів; розробка рекламних оголошень; аналіз, моніторинг ринку та ніші в соціальних мережах; адміністрування сторінок у соціальних мережах (Instagram/Facebook/TikTok); підготовка матеріалів для публікацій. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи; можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на Youtube, TikTok). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор торговельного залу |
Мото Трейдинг |
впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;
досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;
знання касової дисципліни, формування замовлень;
знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість на результат. |
керування роботою магазину на АЗС; оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладення товару, ротація товару; організація та контроль умов зберігання товару на складі; навчання персоналу. |
офіційне працевлаштування; робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливості для професійного та кар’єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
ТД, ПП Солодкий світ |
досвід роботи (бажано); уміння працювати в колективі. |
приготування страв; контроль якості приготування. |
постійне місце роботи; харчування; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Дива Мультифарб |
уважність та відповідальність; бажання розвиватися; досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою). |
робота в обліковій програмі; базова консультація клієнтів компанії; здійснення оплати. |
безкоштовне навчання за рахунок компанії; нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Інспектор відділу кадрів |
Беліф |
досвід роботи на аналогічній посаді; відмінне знання КЗпП України; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в 1С (ЗУП); вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.
|
ведення кадрового діловодства у повному обсязі; заповнення, облік та ведення трудових книжок; консультування співробітників з кадрових питань; робота з програмою 1С ЗУП.
|
можливість професійного і кар’єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар |
Синергия Тим |
досвід роботи кухарем; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність. |
якісне приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
зручне розташування (ТРЦ Мегамолл. вул 600-річчя 17 (3-й поверх)); можливість професійного зростання у нашій мережі ресторанів і кафе; корпоративне харчування (обіди та вечері); графік роботи: 09:00-21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор ресторану |
Синергия Тим |
вища освіта; досвід роботи адміністратором ресторану; досвід роботи офіціантом; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень. |
змінний графік роботи (робоча зміна 09:30-22:00); офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Програміст 1С у Хмельницький |
група компаній Vitagro |
досвід впровадження проєктів в виробничій компанії; знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій; знання конфігурацій УПП; досвід роботи з великими базами даних; наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою). |
розробка додатків 1С під бізнес потреби; супровід робочих баз даних; модифікація і доопрацювання нового функціоналу; створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу; забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем. |
цікаві завдання і амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в колективі однодумців; гідний рівень заробітної плати; бонуси за проєктні завдання; компенсація оренди житла |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ПрАТ УКпостач |
вища освіта за спеціальністю облік і аудит; володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3); здатність опрацьовувати великі об’єми інформації; відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму. |
систематизація документів та організація документообігу; формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками; облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг. |
комфортні умови праці; своєчасна виплата заробітної плати; довезення до та з робочого місця службовим транспортом; соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець