Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами

 

Артинов Travel

 

здатність швидко вивчати нове;

знання англійської мови на рівні А1;

багатофункціональність;

вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM;

можливість використовувати власний ноутбук;

бажання розвиватися, вчитися та заробляти.

 

 

спілкування у форматі переписки з клієнтами;

робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM.

 

 

спілкування з власниками бізнесу;

безкоштовні курси від топових спеціалістів;

швидкий ріст компанії та кар’єрний ріст;

можливість користуватись простором коворкінгу та опен спейсу Креативного Простору Артинов;

офіс в центрі міста Вінниця;

прокачка в soft та hardskills і особисте зростання;

можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім’ї.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець зі страхування

 

страхова компанія ARX

 

досвід роботи в страхуванні (фінансова сфера/автосалон) (буде перевагою);

вища або незакінчена вища освіта;

досвідчений користувач ПК;

відповідальність, комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

 

виконання плану по збору страхових платежів (активні продажі);

робота з існуючими клієнтами;

консультування клієнтів по продуктам страхування та кредитування;

ведення звітної документації.

 

 

гідний рівень заробітної плати та мотивуюча система преміювання;

офіційне працевлаштування;

корпоративне навчання, можливість розвитку та кар’єрного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор 1С, офіс-менеджер

 

ABI Therm

 

знання 1С.

 

звіт та аналіз даних у 1С;

виконання операцій із базами даних (введення даних та їх обробка);

контроль руху ТМЦ;

набір накладних прибуткових, видаткових та списання ТМЦ у 1С;

складський облік: рух товару, переобліки;

проведення звірок з клієнтами.

 

робота в офісі на вулиці Мазепи 7 (Чехова 7).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист

 

СТОВ Прогрес

 

вища стаціонарна юридична освіта;

наявність діючого адвокатського посвідчення (обов’язково);

ведення сільськогосподарського виробництва;

досвід роботи в області земельного права не менше 3-х років, в тому числі, представництва інтересів в суді;

досвід роботи з суб’єктами реєстрації речових прав;

досвід претензійно-позовної роботи в судах різних інстанцій;

висока швидкість роботи;

вміння грамотно вести ділову розмову та листування;

впевнений користувач ПК, навички роботи з офісною оргтехнікою;

відповідальність, увага до деталей;

наявність водійського посвідчення (категорія В);

вік до 50-ти років;

проживання у м. Вінниця (буде перевагою);

вміння вирішувати конфліктні ситуації.

 

правовий аналіз господарських договорів і оцінка ризиків підприємства;

юридичне обслуговування підприємства в галузі земельних відносин;

представлення інтересів підприємства в державних та виконавчих органах;

забезпечення виконання судових рішень;

підготовка відповідей на запити державних органів та органів місцевого самоврядування;

розробка проєктів договорів за окремими напрямами господарської діяльності підприємства;

розробка внутрішньої документації підприємства (порядки, положення, інструкції);

робота з людьми (пайовиками);

оформлення спадщин (невитребуваних земельних ділянок);

готовність до відряджень.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник служби безпеки підприємства

 

ТОВ Господарство «Левково»

 

досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді;

вища освіта;

знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки;

досвід успішного проходження перевірок з охорони праці та пожежної безпеки;

знання чинних нормативних документів з охорони праці та пожежної безпеки;

наявність водійського посвідчення (обов’язково);

впевнений користувач ПК;

технічна грамотність, відповідальність, уважність, самостійність у прийнятті рішень.

 

аналіз та оцінка стану охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві;

організація заходів щодо запобігання матеріальних витрат і порушення правопорядку на підприємстві;

розробка та ведення документообігу служби охорони;

організація контролю за рухом ТМЦ при проведенні польових робіт;

контроль за експлуатацією та використанням службового транспорту.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Приймальник замовлень

 

ФОП Чернейкий А.А.

 

освіта середньо-спеціальна та вище;

старанність;

знання ПК на рівні користувача;

швидке навчання і точність у роботі.

 

 

прийом дзвінків від клієнтів;

оформлення рахунків, заявок на товар;

контроль отримання товару клієнтом;

зв’язок із постачальниками.

 

 

сучасний комфортний офіс та дружній колектив;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 (можливий гнучкий варіант графіка).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

Датагруп & Volia

 

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК;

базові знання роботи в інтернет-браузерах.

 

 

здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах;

інформування та консультація клієнтів.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;

офіційне працевлаштування;

робота в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вагар-обліковець

 

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

 

високий рівень особистої відповідальності;

уважність в роботі з первинною документацією;

впевнений користувач ПК;

знання програми 1С:8 (буде перевагою);

готовність працювати в змінному графіку роботи.

 

перевірка відповідності супровідних документів вантажів;

робота з ТТН;

зважування зернових;

ведення первинного бухгалтерського обліку.

 

 

гідна заробітна плата, премії;

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет;

графік роботи: змінний.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

HR-менеджер

 

Pan Cake

 

успішний досвід роботи від 2-х років;

високі комунікативні здібності;

професійний рівень знань в галузі HR.

 

 

формування кращої команди професіоналів;

покращення процесу найму, адаптації та мотивації персоналу;

піклування про «моральний клімат» компанії.

 

 

зручний формат роботи - дистанційно або в офісі;

оплачувана відпустка та медичне страхування;

гнучкий графік роботи;

знижка в усіх закладах мережі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Дизайнер

 

Нео-дизайн

 

досвід роботи в зовнішній рекламі;

володіння програмами: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator;

досвід в розробці дизайну;

художній смак, відповідальність, швидкість в роботі.

 

виготовлення шпалерів, сітилайтів: банер, BlueBack, плівка, візитки тощо;

додаткове введення соціальних мереж.

 

 

 

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бармен

 

Vinnytsia Food Market

 

досвід роботи;

відповідальність, охайність, знання етикету/сервісу;

бажання розвиватись у ресторанній сфері та сумлінно працювати в колективі.

 

 

приготування алкогольних/безалкогольних напоїв;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

 

 

графік роботи: змінний, з 10:00 до 22:00;

безкоштовне харчування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Технолог кондитерського виробництва

 

ПрАТ Хлібпром

 

вища профільна освіта (готовність розглянути успішних у навчанні випускників, студентів);

знання технологічних процесів харчового виробництва (кондитерська галузь);

володіння ПК на досвідченому рівні (ОС Windows, MC Office, 1С 8);

відповідальність, чесність, відкритість.

 

 

участь у розробці прогресивних технологічних процесів й оптимальних режимів виробництва продукції;

внесення пропозицій по вдосконаленню рецептур та технологічних процесів виробництва діючого асортименту;

надання пропозицій по впровадженню нових видів продукції;

участь у розробці рецептур на нові види продукції;

участь у проведенні навчань виробничих технологів по впровадженню нових видів продукції;

виконання інших посадових завдань поставлених безпосереднім керівником в межах своєї функціональної компетентності.

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

конкурентний рівень доходу;

перспективи кар’єрного росту;

компенсація зв’язку;

медичне страхування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Викладач англійської мови

 

Asap

 

вища освіта або незакінчена вища;

рівень володіння мовою не ниже B2, гарно поставлена вимова (обов’язково);

комунікабельність, доброзичливість, уміння знайти спільну мову зі студентами, ідейність (буде перевагою).

 

проведення групових та індивідуальних занять для дітей та дорослих.

 

 

гнучкий робочий графік;

комфортний та світлий офіс у сучасному мкр-ні Поділля, привітний колектив;

наявність канікул та вихідних.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчендайзер

 

Snack Production

 

комунікабельність.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

компенсація вартості проїзду;

робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні;

системний підхід до навчання;

кар’єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент з логістики зі знанням англійської мови

 

 

International Medical Corps

 

хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою;

відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності;

мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі;

знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook;

вміння працювати в колективі;

здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді;

розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.

 

 

облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо;

управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо);

забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель;

кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору;

забезпечення належного обслуговування офісу;

забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони;

допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку;

управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці;

підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер;

координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання;

фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу;

надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями;

планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям;

управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу.

відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області;

відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі;

заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці;

відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія);

оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності;

допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб;

відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил;

підтримка впровадження відповідних механізмів управління;

підтримка впровадження коригувань  заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність;

прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист на с/г підприємство

 

ТОВ Агро-Форте

 

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

 

 

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

 

стабільна робота на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Касир банку

 

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) 

 

середня спеціальна/неповна вища/вища освіта;

досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира;

навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти;

знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій;

досвід роботи з великими об’ємами готівки;

вільне володіння ПК.

 

касове обслуговування клієнтів відділень;

здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах;

здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками;

виконання всіх видів касових операцій;

робота з касовими документами;

якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.

 

 

постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання;

графік роботи: понеділок – п’яниця.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керуючий магазином

 

Comfy

 

розуміння як збирати команду й керувати нею;

наявність підприємницького хисту;

знання домашніх гаджетів;

досвід роботи на подібній посаді;

розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту;

знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність;

отримання задоволення від командних результатів і нових викликів.

 

 

можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами;

секрети лідерства в національному ритейлі;

чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі;

регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли;

дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Суші-кухар

 

ТОВ Суші Мастер Україна

 

досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання);

вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії;

вміння користуватися технологічними картами;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

бажання розвиватися та навчатися разом із командою;

відповідальність, пунктуальність, охайність;

вміння отримувати драйв від своєї роботи;

активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд.

 

підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії;

контроль зовнішніх та смакових якостей страв.

 

 

гнучкий позмінний графік;

знижка на меню закладу;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

 

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар

 

АТБ-маркет

 

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти;

досвід роботи в сфері торгівлі (вітається);

готовність до навчання.

 

випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку;

виконання стандартів обслуговування покупців;

контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні;

своєчасне поповнення запасів на вітрині.

 

 

безкоштовне навчання;

дотримання трудового законодавства.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар з приготування піци

 

мережа супермаркетів Сільпо

 

спеціальна освіта (буде перевагою);

знання технології приготування.

 

 

заміс, формування та випічка піци;

викладення готової продукції на вітрину;

дотримання санітарно-гігієнічних норм праці.

 

кар’єрне зростання;

якісне навчання;

корпоративні знижки на кулінарію та випічку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник маркетолога, SMM-спеціаліст

 

Grand Car

 

досвід просування послуг у В2С;

знання базових понять маркетингу, SMM;

креативне мислення;

грамотна усна та письмова мова;

навички роботи в графічних/відео редакторах (буде перевагою).

 

пошук та впровадження нових рекламних каналів;

розробка рекламних оголошень;

аналіз, моніторинг ринку та ніші в соціальних мережах;

адміністрування сторінок у соціальних мережах (Instagram/Facebook/TikTok);

підготовка матеріалів для публікацій.

 

зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

молодий, позитивний, дружній колектив;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи;

можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на Youtube, TikTok).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор торговельного залу

Мото Трейдинг

 

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

 

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

 

знання касової дисципліни, формування замовлень;

 

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість на результат.

 

керування роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладення товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар

ТД, ПП Солодкий світ

 

досвід роботи (бажано);

уміння працювати в колективі.

 

приготування страв;

контроль якості приготування.

 

постійне місце роботи;

харчування;

висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Дива Мультифарб

 

уважність та відповідальність;

бажання розвиватися;

досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою).

 

робота в обліковій програмі;

базова консультація клієнтів компанії;

здійснення оплати.

 

безкоштовне навчання за рахунок компанії;

нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

 

Інспектор відділу кадрів

 

Беліф

 

досвід роботи на аналогічній посаді;

відмінне знання КЗпП України;

впевнений користувач ПК (MS Office);

досвід роботи в 1С (ЗУП);

вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.

 

 

ведення кадрового діловодства у повному обсязі;

заповнення, облік та ведення трудових книжок;

консультування співробітників з кадрових питань;

робота з програмою 1С ЗУП.

 

 

можливість професійного і кар’єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар

Синергия Тим

досвід роботи кухарем;

особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність.

якісне приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

зручне розташування (ТРЦ Мегамолл. вул 600-річчя 17 (3-й поверх));

можливість професійного зростання у нашій мережі ресторанів і кафе;

корпоративне харчування (обіди та вечері);

графік роботи: 09:00-21:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор ресторану

Синергия Тим

вища освіта;

досвід роботи адміністратором ресторану;

досвід роботи офіціантом;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

вміння планувати та працювати на результат.

організація безперебійної роботи ресторану;

навчання, мотивація, контроль роботи персоналу;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль чистоти зали;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти;

виконання службових доручень.

змінний графік роботи (робоча зміна 09:30-22:00);

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець