Вакансії для студентів і випускників станом на 09.02.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; бажання навчатись; позитивний настрій.
|
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; підтримка порядку на робочих місцях.
|
зручне розташування; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Економіст планово-економічного відділу |
КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр |
вища освіта; навички грамотного усного та письмового спілкування; самоорганізованість, висока відповідальність та уважність; орієнтовність на результат; ініціативність; стресостійкість, активна життєва позиція.
|
розрахунок потреб для складання фінансового плану центру по показникам, предметам, обладнанню, інвентарю, медикаментам та перев’язувальним матеріалам, продуктам харчування, оплаті комунальних послуг та енергоносіїв; підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.
|
графік роботи: з 08:30 до 16:30; офіційне працевлаштування; соціальний пакет; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер із збуту |
Сади України |
вища освіта (бажано агрономічна); знання специфіки ринку регіону; досвід роботи на аналогічній посаді; наявність водійського посвідчення.
|
реалізація посівних матеріалів; консультаційна підтримка клієнтів; забезпечення замовлень на продукцію агрофірми; укладання договорів на поставку; складання заявок; прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції; оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів; складання звітності про рух продукції зі складу.
|
офіційне працевлаштування; забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер (первинна документація) |
ТОВ АВ метал груп |
закінчена вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office; старанність, організованість, стресостійкість, порядність.
|
ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); звірка з контрагентами; робота з касою (терміналами, касовими апаратами).
|
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
Діапазон |
комунікабельність; грамотність, цілеспрямованість; знання ПК.
|
прийом заявок та дзвінків від клієнтів; заповнення документів; укладення договорів з клієнтами; розрахунок клієнтів після обслуговування; забезпечення офісу всім необхідним.
|
готова система роботи; можливість гнучкого графіку; можливість професійного зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор АЗК, продавець |
WOG |
|
розрахунок клієнтів на касі; консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину; інформування про акційні пропозиції; викладка товарів в торговому залі; приготування фірмових хот-догів та бургерів; надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК. |
офіційне працевлаштування з першого дня; змінний графік роботи; знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET; підтримка наставника та колег у період адаптації; корпоративне навчання та професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Керівник кав’ярні |
Львівські Круасани |
наполегливість, впевненість, вміння бути лідером та бажання працювати; досвід роботи на керівній посаді в сфері харчування від 1-го року; гарні навички продажу та управління персоналом, уміння працювати в команді; досвід ведення документообігу щодо дотримання касової дисципліни (буде перевагою).
|
забезпечення постійної якості обслуговування, дотримання стандартів; формування міцної команди професійних працівників (навчання, мотивація, підтримка); організація безперебійної роботи закладу (систематичне замовлення продукції, контроль якості продукції); облік товарообігу, руху коштів та проведення контрольних інвентаризацій.
|
графік роботи: 5/2 (вихідні дні плаваючі); гідна заробітна плата; здобуття навичок управління персоналом та командної роботи з можливістю реалізувати свій потенціал керівника.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Помічник технолога |
Іванова Г., приватний рекрутер |
досвід роботи на виробництві ковбасно-м’ясних виробів від 1-го року; навички набивки ковбаси (в виробничих об’ємах); бажання працювати та навчатись новому; відповідальність, уважність, охайність.
|
набивка ковбаси; фасовка м’яса; виготовлення фаршів; пакування та вакуумація готової продукції; зважування та маркування продукції; догляд за виробничим обладнанням.
|
графік роботи: 5/2, з 08:00 до 17:00; корпоративні знижки.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з логістики |
ТОВ Кеарфілд |
наявність практичного досвіду роботи; високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері); посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).
|
формування транспортної документації, введення документообігу відділу; контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту; здійснення пошуку автотранспорту; супроводження водія (в телефонному режимі); формування замовлень і реєстрів доставок; контроль і аналіз цін на транспортні перевезення; планування поставок; відслідковування руху вантажу по маршруту; відображення всіх операцій в обліковій системі 1С; підготовка звіту.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар на хачапурі, хінкалі |
Тбілісо |
акуратність; відповідальність; вміння працювати в команді.
|
|
харчування; графік роботи: змінний 3/3, з 10:00 до 23:00 (на час воєнного стану).
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бариста, адміністратор |
Nikolas |
обслуговування покупців, допомога у виборі, продаж напоїв (кава, чай, прохолодні напої), а також продаж хлібобулочних виробів; вміння спілкуватися з гостями, а саме демонстрація знань про каву та підтримання діалогу; знання іноземних мов (буде перевагою).
|
робота за касою: оплата готівкою та банківськими картками; робота з постачальниками: від обліку залишків і замовлення продукції до прийому в кав’ярню; проведення інвентаризації; підтримання чистоти робочого місця; звітність, робота з документами; спілкування через Telegram або WhatsApp.
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00 до 17:00 (в зв’язку з воєнним станом); стабільна заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер зі збуту |
ТОВ Френдт |
досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково); досвід або розуміння проєктних продажів та управління складними угодами (бажано); вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами; сміливість брати на себе відповідальність; орієнтація на результат; досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань; сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань; розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах (буде перевагою).
|
залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу; керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації; консультування клієнтів по продуктам та послугам; аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів; вміння нести відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення; розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами; здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів; участь у тематичних виставках і семінарах.
|
всебічна підтримка професійного та дружнього колективу; комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою; мотивація до розвитку, допомога в реалізації своїх планів та цілей у житті; можливість професійного та кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник аналітика |
Конс на Бі$ бізнес-клуб підприємців |
уміння працювати з великими масивами інформації;
просунутий рівень користування Google-таблицями;
робота з СРМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань;
комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставлених завдань; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Рекрутер, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді; наполегливість, самоорганізованість та любов до людей. |
обробка відгуків кандидатів; робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій); організація зустрічей; проведення первинних онлайн/офлайн співбесід. |
зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;
робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);
багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;
молодий, позитивний, дружній колектив;
сучасна техніка для роботи;
щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;
підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л. |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу; ведення соціальних мереж. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: 08:30-18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вагар-обліковець |
ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат |
високий рівень особистої відповідальності; уважність в роботі з первинною документацією; впевнений користувач ПК; знання програми 1С:8 (буде перевагою); готовність працювати в змінному графіку роботи. |
перевірка відповідності супровідних документів вантажів; робота з ТТН; зважування зернових; ведення первинного бухгалтерського обліку.
|
гідна заробітна плата, премії; офіційне працевлаштування; повний соціальний пакет; графік роботи: змінний.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сомельє, продавець-консультант |
мережа виномаркетів OKwine |
енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.
|
допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях; розвиток культури споживання вина і інших напоїв; підбір найкращого гастрономічного супроводу; приготування смачної кави; створення теплої і домашньої атмосфери. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік; можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє; кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіціант |
Теремок |
вік від 20-ти років; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано); вільна та грамотна українська мова; можливість працювати повний робочий день; привітність та почуття гумору. |
|
гідна та своєчасна оплатапраці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год; вечірня розвозка після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент з логістики зі знанням англійської мови |
International Medical Corps |
хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою; відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності; мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі; знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook; вміння працювати в колективі; здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді; розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.
|
облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо; управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо); забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель; кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору; забезпечення належного обслуговування офісу; забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони; допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку; управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці; підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер; координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання; фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу; надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями; планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям; управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу. відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області; відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі; заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці; відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія); оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності; допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб; відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил; підтримка впровадження відповідних механізмів управління; підтримка впровадження коригувань заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність; прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Юрист на с/г підприємство |
ТОВ Агро-Форте |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років; знання трудового та цивільного законодавства; вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях; відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.
|
ведення земельного банку Товариства; розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі; ведення реєстру договорів; договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії; представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами; представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; взаємодія з контролюючими органами; консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України; моніторинг і аналіз змін в законодавстві; ведення договірної та претензійно-позовної роботи. |
стабільна робота на постійній основі; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Суші-кухар |
ТОВ Суші Мастер Україна |
досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання); вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії; вміння користуватися технологічними картами; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування; бажання розвиватися та навчатися разом із командою; відповідальність, пунктуальність, охайність; вміння отримувати драйв від своєї роботи; активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд. |
підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії; контроль зовнішніх та смакових якостей страв.
|
гнучкий позмінний графік; знижка на меню закладу; кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вчитель німецької мови |
ThinkGlobal |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання німецької мови (обов’язково); досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою); грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання.
|
викладання для дітей 4−10-х класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.
|
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації; гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин); можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Дива Мультифарб |
уважність та відповідальність; бажання розвиватися; досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою). |
робота в обліковій програмі; базова консультація клієнтів компанії; здійснення оплати. |
безкоштовне навчання за рахунок компанії; нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Програміст 1С у Хмельницький |
група компаній Vitagro |
досвід впровадження проєктів в виробничій компанії; знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій; знання конфігурацій УПП; досвід роботи з великими базами даних; наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою). |
розробка додатків 1С під бізнес потреби; супровід робочих баз даних; модифікація і доопрацювання нового функціоналу; створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу; забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем. |
цікаві завдання і амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в колективі однодумців; гідний рівень заробітної плати; бонуси за проєктні завдання; компенсація оренди житла |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ПрАТ УКпостач |
вища освіта за спеціальністю облік і аудит; володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3); здатність опрацьовувати великі об’єми інформації; відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму. |
систематизація документів та організація документообігу; формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками; облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг. |
комфортні умови праці; своєчасна виплата заробітної плати; довезення до та з робочого місця службовим транспортом; соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець