Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор

 

ТОВ Наука для дітей

 

спрямованість на результат;

відповідальність;

бажання навчатись;

позитивний настрій.

 

 

зустріч клієнтів;

вхідні та вихідні дзвінки;

запис та облік;

вирішення організаційних питань;

допомога в організації роботи;

виконання доручень;

підтримка духу в колективі;

підтримка порядку на робочих місцях.

 

 

зручне розташування;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст планово-економічного відділу

 

КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр

 

вища освіта;

навички грамотного усного та письмового спілкування;

самоорганізованість, висока відповідальність та уважність;

орієнтовність на результат;

ініціативність;

стресостійкість, активна життєва позиція.

 

 

розрахунок потреб для складання фінансового плану центру по показникам, предметам, обладнанню, інвентарю, медикаментам та перев’язувальним матеріалам, продуктам харчування, оплаті комунальних послуг та енергоносіїв;

підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.

 

 

графік роботи: з 08:30 до 16:30;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер із збуту

 

Сади України

 

вища освіта (бажано агрономічна);

знання специфіки ринку регіону;

досвід роботи на аналогічній посаді;

наявність водійського посвідчення.

 

 

реалізація посівних матеріалів;

консультаційна підтримка клієнтів;

забезпечення замовлень на продукцію агрофірми;

укладання договорів на поставку;

складання заявок;

прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції;

оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів;

складання звітності про рух продукції зі складу.

 

 

офіційне працевлаштування;

забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер (первинна документація)

 

ТОВ АВ метал груп

 

закінчена вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office;

старанність, організованість, стресостійкість, порядність.

 

 

ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН;

формування рахунків на оплату;

ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення);

звірка з контрагентами;

робота з касою (терміналами, касовими апаратами).

 

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

 

Діапазон

 

комунікабельність;

грамотність, цілеспрямованість;

знання ПК.

 

 

прийом заявок та дзвінків від клієнтів;

заповнення документів;

укладення договорів з клієнтами;

розрахунок клієнтів після обслуговування;

забезпечення офісу всім необхідним.

 

 

готова система роботи;

можливість гнучкого графіку;

можливість професійного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор АЗК, продавець

 

WOG

 

 

 

розрахунок клієнтів на касі;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину;

інформування про акційні пропозиції;

викладка товарів в торговому залі;

приготування фірмових хот-догів та бургерів;

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник кав’ярні

 

Львівські Круасани

 

наполегливість, впевненість, вміння бути лідером та бажання працювати;

досвід роботи на керівній посаді в сфері харчування від 1-го року;

гарні навички продажу та управління персоналом, уміння працювати в команді;

досвід ведення документообігу щодо дотримання касової дисципліни (буде перевагою).

 

 

забезпечення постійної якості обслуговування, дотримання стандартів;

формування міцної команди професійних працівників (навчання, мотивація, підтримка);

організація безперебійної роботи закладу (систематичне замовлення продукції, контроль якості продукції);

облік товарообігу, руху коштів та проведення контрольних інвентаризацій.

 

 

графік роботи: 5/2 (вихідні дні плаваючі);

гідна заробітна плата;

здобуття навичок управління персоналом та командної роботи з можливістю реалізувати свій потенціал керівника.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник технолога

 

Іванова Г., приватний рекрутер

 

досвід роботи на виробництві ковбасно-м’ясних виробів від 1-го року;

навички набивки ковбаси (в виробничих об’ємах);

бажання працювати та навчатись новому;

відповідальність, уважність, охайність.

 

 

набивка ковбаси;

фасовка м’яса;

виготовлення фаршів;

пакування та вакуумація готової продукції;

зважування та маркування продукції;

догляд за виробничим обладнанням.

 

 

графік роботи: 5/2, з 08:00 до 17:00;

корпоративні знижки.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з логістики

 

ТОВ Кеарфілд

 

наявність практичного досвіду роботи;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері);

посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).

 

 

 

формування транспортної документації,

введення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту;

супроводження водія (в телефонному режимі);

формування замовлень і реєстрів доставок;

контроль і аналіз цін на транспортні перевезення;

планування поставок;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар на хачапурі, хінкалі

 

Тбілісо

 

акуратність;

відповідальність;

вміння працювати в команді.

 

 

 

харчування;

графік роботи: змінний 3/3, з 10:00 до 23:00 (на час воєнного стану).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бариста, адміністратор

 

Nikolas

 

обслуговування покупців, допомога у виборі, продаж напоїв (кава, чай, прохолодні напої), а також продаж хлібобулочних виробів;

вміння спілкуватися з гостями, а саме демонстрація знань про каву та підтримання діалогу;

знання іноземних мов (буде перевагою).

 

 

робота за касою: оплата готівкою та банківськими картками;

робота з постачальниками: від обліку залишків і замовлення продукції до прийому в кав’ярню;

проведення інвентаризації;

підтримання чистоти робочого місця;

звітність, робота з документами;

спілкування через Telegram або WhatsApp.

 

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 09:00 до 17:00 (в зв’язку з воєнним станом);

стабільна заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер зі збуту

 

ТОВ Френдт

 

досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково);

досвід або розуміння проєктних продажів та управління складними угодами (бажано);

вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами;

сміливість брати на себе відповідальність;

орієнтація на результат;

досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань;

сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань;

розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах (буде перевагою).

 

 

залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу;

керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації;

консультування клієнтів по продуктам та послугам;

аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів;

вміння нести відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення;

розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами;

здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів;

участь у тематичних виставках і семінарах.

 

 

всебічна підтримка професійного та дружнього колективу;

комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою;

мотивація до розвитку, допомога в реалізації своїх планів та цілей у житті;

можливість професійного та кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник аналітика

 

Конс на Бі$ бізнес-клуб підприємців

 

уміння працювати з великими масивами інформації;

 

просунутий рівень користування Google-таблицями;

 

робота з СРМ системами;

уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань;

 

комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди.

 

збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставлених завдань;

вміння організовувати та аналізувати дані;

перевірка та контроль заповнення робочих таблиць;

формування таблиць для роботи працівників інших відділів;

розподіл лідів між менеджерами;

контроль закриття та конвертації лідів;

перевірка створених угод та заповнення карток клієнта;

контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM.

 

конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата;

повний робочий день;

гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено;

чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Рекрутер, HR-менеджер

 

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);

грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;

володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;

вміння працювати у команді;

наполегливість, самоорганізованість та любов до людей.

 

обробка відгуків кандидатів;

робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій);

організація зустрічей;

проведення первинних онлайн/офлайн співбесід.

 

зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

 

робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);

 

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

 

молодий, позитивний, дружній колектив;

 

сучасна техніка для роботи;

 

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

 

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог

 

(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л.

 

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій.

 

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.);

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу;

ведення соціальних мереж.

 

офіційне працевлаштування в офісі;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи: 08:30-18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вагар-обліковець

 

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

 

високий рівень особистої відповідальності;

уважність в роботі з первинною документацією;

впевнений користувач ПК;

знання програми 1С:8 (буде перевагою);

готовність працювати в змінному графіку роботи.

 

перевірка відповідності супровідних документів вантажів;

робота з ТТН;

зважування зернових;

ведення первинного бухгалтерського обліку.

 

 

гідна заробітна плата, премії;

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет;

графік роботи: змінний.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчендайзер

 

Snack Production

 

комунікабельність.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

компенсація вартості проїзду;

робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні;

системний підхід до навчання;

кар’єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент з логістики зі знанням англійської мови

 

 

International Medical Corps

 

хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою;

відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності;

мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі;

знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook;

вміння працювати в колективі;

здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді;

розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.

 

 

облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо;

управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо);

забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель;

кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору;

забезпечення належного обслуговування офісу;

забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони;

допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку;

управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці;

підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер;

координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання;

фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу;

надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями;

планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям;

управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу.

відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області;

відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі;

заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці;

відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія);

оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності;

допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб;

відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил;

підтримка впровадження відповідних механізмів управління;

підтримка впровадження коригувань  заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність;

прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист на с/г підприємство

 

ТОВ Агро-Форте

 

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

 

 

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

 

стабільна робота на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Суші-кухар

 

ТОВ Суші Мастер Україна

 

досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання);

вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії;

вміння користуватися технологічними картами;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

бажання розвиватися та навчатися разом із командою;

відповідальність, пунктуальність, охайність;

вміння отримувати драйв від своєї роботи;

активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд.

 

підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії;

контроль зовнішніх та смакових якостей страв.

 

 

гнучкий позмінний графік;

знижка на меню закладу;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

 

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Дива Мультифарб

 

уважність та відповідальність;

бажання розвиватися;

досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою).

 

робота в обліковій програмі;

базова консультація клієнтів компанії;

здійснення оплати.

 

безкоштовне навчання за рахунок компанії;

нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець