Вакансії для студентів і випускників станом на 16.02.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ТОВ Браво-Пап |
вік 20 - 40 років; досвід роботи від 1-го року; вміння працювати з базами даних (1С 7,8); відповідальність, аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, доброзичливість, комунікабельність, дисциплінованість.
|
підготовка первинної документації (видаткові накладні, акти виконаних робіт, ТТН). |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник напрямку PR |
Майстер Плюс |
успішний досвід роботи у PR від 2-х років; легке і класне написання статей, постів, новин; вміння знайти спільну мову з журналістами, блогерами, колегами; вміння керувати командою, правильно пріоретизувати і делегувати; наявність смаку на нові теми та формати; відповідальність за плани, розуміння важливості результату.
|
розробка та реалізація PR-стратегії для запуску та просування бренду компанії; розробка та впровадження PR-активностей з урахуванням стратегії, цілей і бюджетів; забезпечення розробки контенту для каналів комунікацій; вимірювання та надання звітів з кожної PR-кампанії; тісна співпраця з керівниками інших департаментів.
|
офіційне працевлаштування у штат компанії; 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік; офіс у мкр-ні Вишенька; можливість віддалено працювати в деякі дні.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Makeup |
досвід налаштування та конфігурації комп’ютерної та орг. техніки; досвід налаштування мережевого обладнання та побудови локальної мережі; знання ОС Windows, MS Office, Ubuntu, Libre Office; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року.
|
обслуговування та налаштування комп’ютерів та принтерів: налаштування, підключення, інтернет, мережа, 1С, Ubuntu, Windows; усунення дрібних поломок та несправностей; консультація співробітників компанії щодо роботи з офісним ПЗ; вміння грамотно і зрозуміло пояснити принцип роботи: обладнання (комп’ютер, принтер), встановлених програм (1C, Ubuntu, Windows); специфіка супроводу call-центру.
|
графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; офіс знаходиться на площі Гагаріна.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник директора зі знанням англійської мови |
Артинов Travel |
англійська мова рівня А1-B2 (вільне спілкування та листування); навички роботи з Microsoft Word, Google Sheets, PDF, Google Calendar, Notion; пунктуальність, відповідальність, креативність, позитивність, швидкість; бажання розвиватися та вчитися; навички у підборі персоналу; написання текстів, ділова переписка; навички структурованої подачі інформації; вміння швидко шукати інформацію та вивчати новий матеріал.
|
підтримка рівня всіх необхідних розхідних матеріалів в офісі, купівля квитків, здійснення дзвінків в державні і комерційні установи; здійснення дзвінків та ведення ділової переписки англійською мовою з партнерами та підрядниками різних країн; планування календаря, нагадування про зустрічі та актуальні події; планування та організація івентів та поїздок (квитки, готелі, маршрути); взаємодія з бухгалтером, надання керівнику звітів; формування звітності щодо виконаної роботи працівників та підрядників; інші бізнес-задачі та особисті доручення керівника.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00; взаємодія з партнерами з Канади, Великобританії, Штатів та ЄС; можливість кар’єрного зростання; різноманітні та цікаві задачі, які значно підвищать рівень професіоналізму; спілкування з власниками бізнесу; навчання у найкращих експертів на ринку; можливість подорожувати за рахунок компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер проєкту (сонячні електростанції) |
Промавтоматика Вінниця |
технічна освіта (бажано); досвід роботи у аналогічній сфері; розуміння технічного процесу в будуванні сонячних електростанцій; знання ПК, 1С; клієнтоорієнтованість та гнучкість; багатозадачність та стресостійкість; комунікабельність; наявність авто.
|
комплексне ведення об’єкту - моделювання; підбір обладнання та створення заявки на закупку; контроль поставок обладнання; виписка матеріалів; планування робіт (ведення табличок з розподілом по етапах); організація роботи на об’єкті; супровід робіт; контроль якості виконаних робіт; списання матеріалів; здача об’єкту замовнику; закриття замовлення.
|
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; корпоративна культура; team building-и; кар’єрне зростання; харчування для співробітників; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; конкурентна та своєчасна заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу |
Шаурмішка |
досвід роботи; вміння проведення співбесід, обдзвін потенційних працівників, контроль робочих та вихідних днів, складання графіків роботи (обов’язково).
|
проведення співбесід; зв’язок із потенційними працівниками; налагодження відносин в колективі; проведення співбесід та пошук персоналу; звітність виконаної роботи за тиждень/місяць; укомплектування закладу стабільними змінами.
|
графік роботи: з 10:00 до 20:00; забезпечення харчуванням. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
ТОВ Енерлайт |
досвід роботи в сфері мерчендайзингу (обов’язково вказувати в резюме); відсутність дискомфорту від постійного руху; вміння легко знаходити спільну мову з торговим персоналом; смартфон з ОС Android/IOS і доступом до мережі Інтернет (всі витрати відшкодовуються). |
відвідування торгових точок згідно збалансованого маршруту; викладка товару в торгових точках згідно планограм; перевірка та забезпечення наявності цінників для кожної асортиментної одиниці; звірка залишків товарних запасів на торгових точках; розширення асортименту в торгових точках; комунікація з персоналом магазинів; проведення моніторингу; розміщення рекламних матеріалів на торгових точках; фіксація своєї роботи у вигляді щоденного фото-звіту.
|
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: Пн-Пт, часткова зайнятість (6 годин на день); додаткові бонуси за розширення площ представленості асортименту компанії; компенсація витрат на мобільний зв’язок та доступ до мережі Інтернет або надання корпоративного мобільного зв’язку; компенсація витрат на проїзд; корпоративне навчання за рахунок компанії; можливість кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Budlife |
навички проведення фото та відеозйомок; навички реалізації відеомонтажу для публікацій у соціальних мережах; навички створення контенту для соціальних мереж, наповнення сайту; навички створення та реалізації контент-плану; вміння працювати з монотонними задачами та увага до деталей; оперативність; наявність обладнання для проведення зйомок; робота у програмах Photoshop, Canva, Figma.
|
|
робота у динамічно зростаючій компанії; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного зростання до керівника відділу; постійний розвиток та прояв себе як особистості.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Перекладач англійської |
Action contre la Faim |
повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) за спеціальністю перекладач/переклад; досвід роботи за професією не менше 2-х років; знання англійської мови; знання методики науково-технічного перекладу, термінологічних стандартів, основ наукового та літературного редагування, граматики та стилістики мови.
|
виконання в установлені строки письмових перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність перекладів лексичному, стилістичному і смисловому змісту оригіналів, дотримання встановлених вимог стосовно наукових і технічних термінів та означень; здійснення редагування перекладів (за необхідності); виконання усних перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність до лексичного, стилістичного і смислового змісту; повідомлення щодо зміни смислового змісту при переході з однієї мови на іншу (за необхідності); супровід (усний /письмовий переклад) іноземних працівників в органах державної влади та інших установах (за необхідності).
|
повна зайнятість; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30; медичне страхування; 24 дні оплачуваної відпустки/рік; 2/3 дні інструктажів щодо призначення на посаду; допомога на переїзд (за необхідності); навчання: безкоштовний і необмежений доступ до сертифікованої платформи електронного навчання Crossknowledge.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Проєктний менеджер |
ТОВ Шик і Блиск |
менеджер з досвідом аналізу ринку товарів, пошук товару з високим попитом; навички креативного підходу до товару; навички формування ідейності бренду; відчуття потреб ринку; доведення справи до кінця (створення ідеї та втілення її в життя).
|
пошук постачальників, тестові зразки; документообіг, доставка товару на найкращих умовах; створення назви та зовнішнього вигляду обгортки (дизайн, колористика, шрифт, якість обгортки тощо); контроль продажів, аналіз попиту; моніторинг ринку конкурентів, блогерського просування, актуальність.
|
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з навчання на склад |
мультимаркет Аврора |
комунікабельність; професіоналізм; вміння працювати в команді; наставництво; бажання розвиватись; навички лідерства; результативність; лояльність до компанії.
|
організація та контроль роботи приймальників; адаптація та навчання новачків; проведення асаічі в своїй підгрупі, фіксація та вирішення піднятих питань; вирішення поточних робочих питань, комунікація з іншими відділами; розбір та аналіз помилок та непродуктивних ситуацій допущених в команді; донесення інформації стосовно нововведень та коректив в роботі; налагодження контакту та довіри в команді; вирішення конфліктних ситуацій в колективі; проведення аудитів, контроль за виконанням та дотриманням правил 5С; перевірка документів; підготовка звітів та контроль виконаної роботи.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар фаст-фуду |
МХП агроіндустріальний холдинг |
наявність діючої медичної книжки; знання касової дисципліни.
|
приготування страв fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців.
|
офіційне працевлаштування; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Викладач англійської мови |
Englishdom |
любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток своїх навичок.
|
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота на онлайн-платформі Englishdom; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; бажання навчатись; позитивний настрій.
|
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; підтримка порядку на робочих місцях.
|
зручне розташування; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер із збуту |
Сади України |
вища освіта (бажано агрономічна); знання специфіки ринку регіону; досвід роботи на аналогічній посаді; наявність водійського посвідчення.
|
реалізація посівних матеріалів; консультаційна підтримка клієнтів; забезпечення замовлень на продукцію агрофірми; укладання договорів на поставку; складання заявок; прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції; оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів; складання звітності про рух продукції зі складу.
|
офіційне працевлаштування; забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер (первинна документація) |
ТОВ АВ метал груп |
закінчена вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office; старанність, організованість, стресостійкість, порядність.
|
ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); звірка з контрагентами; робота з касою (терміналами, касовими апаратами).
|
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Оператор АЗК, продавець |
WOG |
|
розрахунок клієнтів на касі; консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину; інформування про акційні пропозиції; викладка товарів в торговому залі; приготування фірмових хот-догів та бургерів; надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК. |
офіційне працевлаштування з першого дня; змінний графік роботи; знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET; підтримка наставника та колег у період адаптації; корпоративне навчання та професійне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Логіст |
ТОВ Кеарфілд |
наявність практичного досвіду роботи; високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері); посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).
|
формування транспортної документації, введення документообігу відділу; контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту; здійснення пошуку автотранспорту; супроводження водія (в телефонному режимі); формування замовлень і реєстрів доставок; контроль і аналіз цін на транспортні перевезення; планування поставок; відслідковування руху вантажу по маршруту; відображення всіх операцій в обліковій системі 1С; підготовка звіту.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер зі збуту |
ТОВ Френдт |
досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково); досвід або розуміння проєктних продажів та управління складними угодами (бажано); вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами; сміливість брати на себе відповідальність; орієнтація на результат; досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань; сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань; розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах (буде перевагою).
|
залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу; керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації; консультування клієнтів по продуктам та послугам; аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів; вміння нести відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення; розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами; здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів; участь у тематичних виставках і семінарах.
|
всебічна підтримка професійного та дружнього колективу; комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою; мотивація до розвитку, допомога в реалізації своїх планів та цілей у житті; можливість професійного та кар’єрного росту.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді; наполегливість, самоорганізованість та любов до людей. |
обробка відгуків кандидатів; робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій); організація зустрічей; проведення первинних онлайн/офлайн співбесід. |
зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;
робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);
багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;
молодий, позитивний, дружній колектив;
сучасна техніка для роботи;
щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;
підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Маркетолог |
(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л. |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу; ведення соціальних мереж. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: 08:30-18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Сомельє, продавець-консультант |
мережа виномаркетів OKwine |
енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.
|
допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях; розвиток культури споживання вина і інших напоїв; підбір найкращого гастрономічного супроводу; приготування смачної кави; створення теплої і домашньої атмосфери. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік; можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє; кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Офіціант |
Теремок |
вік від 20-ти років; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано); вільна та грамотна українська мова; можливість працювати повний робочий день; привітність та почуття гумору. |
|
гідна та своєчасна оплатапраці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год; вечірня розвозка після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця.
|
графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Вчитель німецької мови |
ThinkGlobal |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання німецької мови (обов’язково); досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою); грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання.
|
викладання для дітей 4−10-х класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.
|
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації; гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин); можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор |
ТОВ Дива Мультифарб |
уважність та відповідальність; бажання розвиватися; досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою). |
робота в обліковій програмі; базова консультація клієнтів компанії; здійснення оплати. |
безкоштовне навчання за рахунок компанії; нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Програміст 1С у Хмельницький |
група компаній Vitagro |
досвід впровадження проєктів в виробничій компанії; знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій; знання конфігурацій УПП; досвід роботи з великими базами даних; наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою). |
розробка додатків 1С під бізнес потреби; супровід робочих баз даних; модифікація і доопрацювання нового функціоналу; створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу; забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем. |
цікаві завдання і амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в колективі однодумців; гідний рівень заробітної плати; бонуси за проєктні завдання; компенсація оренди житла |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ПрАТ УКпостач |
вища освіта за спеціальністю облік і аудит; володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3); здатність опрацьовувати великі об’єми інформації; відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму. |
систематизація документів та організація документообігу; формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками; облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг. |
комфортні умови праці; своєчасна виплата заробітної плати; довезення до та з робочого місця службовим транспортом; соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець