Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер

 

ТОВ Браво-Пап

 

вік 20 - 40 років;

досвід роботи від 1-го року;

вміння працювати з базами даних (1С 7,8);

відповідальність, аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, доброзичливість, комунікабельність, дисциплінованість.

 

 

підготовка первинної документації (видаткові накладні, акти виконаних робіт, ТТН).

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник напрямку PR

 

Майстер Плюс

 

успішний досвід роботи у PR від 2-х років;

легке і класне написання статей, постів, новин;

вміння знайти спільну мову з журналістами, блогерами, колегами;

вміння керувати командою, правильно пріоретизувати і делегувати;

наявність смаку на нові теми та формати;

відповідальність за плани, розуміння важливості результату.

 

 

розробка та реалізація PR-стратегії для запуску та просування бренду компанії;

розробка та впровадження PR-активностей з урахуванням стратегії, цілей і бюджетів;

забезпечення розробки контенту для каналів комунікацій;

вимірювання та надання звітів з кожної PR-кампанії;

тісна співпраця з керівниками інших департаментів.

 

 

офіційне працевлаштування у штат компанії;

24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік;

офіс у мкр-ні Вишенька;

можливість віддалено працювати в деякі дні.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

 

Makeup

 

досвід налаштування та конфігурації комп’ютерної та орг. техніки;

досвід налаштування мережевого обладнання та побудови локальної мережі;

знання ОС Windows, MS Office, Ubuntu, Libre Office;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року.

 

 

обслуговування та налаштування комп’ютерів та принтерів: налаштування, підключення, інтернет, мережа, 1С, Ubuntu, Windows;

усунення дрібних поломок та несправностей;

консультація співробітників компанії щодо роботи з офісним ПЗ;

вміння грамотно і зрозуміло пояснити принцип роботи: обладнання (комп’ютер, принтер), встановлених програм (1C, Ubuntu, Windows);

специфіка супроводу call-центру.

 

 

графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії згідно КЗпП України;

офіс знаходиться на площі Гагаріна.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник директора зі знанням англійської мови

 

Артинов Travel

 

англійська мова рівня А1-B2 (вільне спілкування та листування);

навички роботи з Microsoft Word, Google Sheets, PDF, Google Calendar, Notion;

пунктуальність, відповідальність, креативність, позитивність, швидкість;

бажання розвиватися та вчитися;

навички у підборі персоналу;

написання текстів, ділова переписка;

навички структурованої подачі інформації;

вміння швидко шукати інформацію та вивчати новий матеріал.

 

 

підтримка рівня всіх необхідних розхідних матеріалів в офісі, купівля квитків, здійснення дзвінків в державні і комерційні установи;

здійснення дзвінків та ведення ділової переписки англійською мовою з партнерами та підрядниками різних країн;

планування календаря, нагадування про зустрічі та актуальні події;

планування та організація івентів та поїздок (квитки, готелі, маршрути);

взаємодія з бухгалтером, надання керівнику звітів;

формування звітності щодо виконаної роботи працівників та підрядників;

інші бізнес-задачі та особисті доручення керівника.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00;

взаємодія з партнерами з Канади, Великобританії, Штатів та ЄС;

можливість кар’єрного зростання;

різноманітні та цікаві задачі, які значно підвищать рівень професіоналізму;

спілкування з власниками бізнесу;

навчання у найкращих експертів на ринку;

можливість подорожувати за рахунок компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Інженер проєкту (сонячні електростанції)

 

Промавтоматика Вінниця

 

технічна освіта (бажано);

досвід роботи у аналогічній сфері;

розуміння технічного процесу в будуванні сонячних електростанцій;

знання ПК, 1С;

клієнтоорієнтованість та гнучкість;

багатозадачність та стресостійкість;

комунікабельність;

наявність авто.

 

 

комплексне ведення об’єкту -  моделювання;

підбір обладнання та створення заявки на закупку;

контроль поставок обладнання;

виписка матеріалів;

планування робіт (ведення табличок з розподілом по етапах);

організація роботи на об’єкті;

супровід робіт;

контроль якості виконаних робіт;

списання матеріалів;

здача об’єкту замовнику;

закриття замовлення.

 

 

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

особистісний та професійний розвиток;

позитивний моральний клімат колективу;

корпоративна культура;

team building-и;

кар’єрне зростання;

харчування для співробітників;

дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу

 

Шаурмішка

 

досвід роботи;

вміння проведення співбесід, обдзвін потенційних працівників, контроль робочих та вихідних днів, складання графіків роботи (обов’язково).

 

 

проведення співбесід;

зв’язок із потенційними працівниками;

налагодження відносин в колективі;

проведення співбесід та пошук персоналу;

звітність виконаної роботи за тиждень/місяць;

укомплектування закладу стабільними змінами.

 

 

графік роботи: з 10:00 до 20:00;

забезпечення харчуванням.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

 

ТОВ Енерлайт

 

досвід роботи в сфері мерчендайзингу (обов’язково вказувати в резюме);

відсутність дискомфорту від постійного руху;

вміння легко знаходити спільну мову з торговим персоналом;

смартфон з ОС Android/IOS і доступом до мережі Інтернет (всі витрати відшкодовуються).

 

відвідування торгових точок згідно збалансованого маршруту;

викладка товару в торгових точках згідно планограм;

перевірка та забезпечення наявності цінників для кожної асортиментної одиниці;

звірка залишків товарних запасів на торгових точках;

розширення асортименту в торгових точках;

комунікація з персоналом магазинів;

проведення моніторингу;

розміщення рекламних матеріалів на торгових точках;

фіксація своєї роботи у вигляді щоденного фото-звіту.

 

 

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи: Пн-Пт, часткова зайнятість (6 годин на день);

додаткові бонуси за розширення площ представленості асортименту компанії;

компенсація витрат на мобільний зв’язок та доступ до мережі Інтернет або надання корпоративного мобільного зв’язку;

компенсація витрат на проїзд;

корпоративне навчання за рахунок компанії;

можливість кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

 

Budlife

 

навички проведення фото та відеозйомок;

навички реалізації відеомонтажу для публікацій у соціальних мережах;

навички створення контенту для соціальних мереж, наповнення сайту;

навички створення та реалізації контент-плану;

вміння працювати з монотонними задачами та увага до деталей;

оперативність;

наявність обладнання для проведення зйомок;

робота у програмах Photoshop, Canva, Figma.

 

 

 

робота у динамічно зростаючій компанії;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

можливість кар’єрного зростання до керівника відділу;

постійний розвиток та прояв себе як особистості.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Перекладач англійської

 

Action contre la Faim

 

повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) за спеціальністю перекладач/переклад;

досвід роботи за професією не менше 2-х років;

знання англійської мови;

знання методики науково-технічного перекладу, термінологічних стандартів, основ наукового та літературного редагування, граматики та стилістики мови.

 

 

виконання в установлені строки письмових перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність перекладів лексичному, стилістичному і смисловому змісту оригіналів, дотримання встановлених вимог стосовно наукових і технічних термінів та означень;

здійснення редагування перекладів (за необхідності);

виконання усних перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність до лексичного, стилістичного і смислового змісту;

повідомлення щодо зміни смислового змісту при переході з однієї мови на іншу (за необхідності);

супровід (усний /письмовий переклад) іноземних працівників в органах державної влади та інших установах (за необхідності).

 

 

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

медичне страхування;

24 дні оплачуваної відпустки/рік;

2/3 дні інструктажів щодо призначення на посаду;

допомога на переїзд (за необхідності);

навчання: безкоштовний і необмежений доступ до сертифікованої платформи електронного навчання Crossknowledge.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Проєктний менеджер

 

ТОВ Шик і Блиск

 

менеджер з досвідом аналізу ринку товарів, пошук товару з високим попитом;

навички креативного підходу до товару;

навички формування ідейності бренду;

відчуття потреб ринку;

доведення справи до кінця (створення ідеї та втілення її в життя).

 

 

пошук постачальників, тестові зразки;

документообіг, доставка товару на найкращих умовах;

створення назви та зовнішнього вигляду обгортки (дизайн, колористика, шрифт, якість обгортки тощо);

контроль продажів, аналіз попиту;

моніторинг ринку конкурентів, блогерського просування, актуальність.

 

 

графік роботи: Пн-Пт,  з 09:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з навчання на склад

 

мультимаркет Аврора

 

комунікабельність;

професіоналізм;

вміння працювати в команді;

наставництво;

бажання розвиватись;

навички лідерства;

результативність;

лояльність до компанії.

 

 

організація та контроль роботи приймальників;

адаптація та навчання новачків;

проведення асаічі в своїй підгрупі, фіксація та вирішення піднятих питань;

вирішення поточних робочих питань, комунікація з іншими відділами;

розбір та аналіз помилок та непродуктивних ситуацій допущених в команді;

донесення інформації стосовно нововведень та коректив в роботі;

налагодження контакту та довіри в команді;

вирішення конфліктних ситуацій в колективі;

проведення аудитів, контроль за виконанням та дотриманням правил 5С;

перевірка документів;

підготовка звітів та контроль виконаної роботи.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар фаст-фуду

 

МХП агроіндустріальний холдинг

 

наявність діючої медичної книжки;

знання касової дисципліни.

 

 

приготування страв fast food;

дотримання стандартів обслуговування покупців;

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

обслуговування на касі покупців.

 

 

офіційне працевлаштування;

зручне розташування магазинів;

якісний спец.одяг;

зручний графік роботи;

харчування за пільговими умовами.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

 

Englishdom

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор

 

ТОВ Наука для дітей

 

спрямованість на результат;

відповідальність;

бажання навчатись;

позитивний настрій.

 

 

зустріч клієнтів;

вхідні та вихідні дзвінки;

запис та облік;

вирішення організаційних питань;

допомога в організації роботи;

виконання доручень;

підтримка духу в колективі;

підтримка порядку на робочих місцях.

 

 

зручне розташування;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер із збуту

 

Сади України

 

вища освіта (бажано агрономічна);

знання специфіки ринку регіону;

досвід роботи на аналогічній посаді;

наявність водійського посвідчення.

 

 

реалізація посівних матеріалів;

консультаційна підтримка клієнтів;

забезпечення замовлень на продукцію агрофірми;

укладання договорів на поставку;

складання заявок;

прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції;

оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів;

складання звітності про рух продукції зі складу.

 

 

офіційне працевлаштування;

забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер (первинна документація)

 

ТОВ АВ метал груп

 

закінчена вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office;

старанність, організованість, стресостійкість, порядність.

 

 

ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН;

формування рахунків на оплату;

ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення);

звірка з контрагентами;

робота з касою (терміналами, касовими апаратами).

 

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор АЗК, продавець

 

WOG

 

 

 

розрахунок клієнтів на касі;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину;

інформування про акційні пропозиції;

викладка товарів в торговому залі;

приготування фірмових хот-догів та бургерів;

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Логіст

 

ТОВ Кеарфілд

 

наявність практичного досвіду роботи;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері);

посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).

 

 

 

формування транспортної документації,

введення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту;

супроводження водія (в телефонному режимі);

формування замовлень і реєстрів доставок;

контроль і аналіз цін на транспортні перевезення;

планування поставок;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер зі збуту

 

ТОВ Френдт

 

досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково);

досвід або розуміння проєктних продажів та управління складними угодами (бажано);

вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами;

сміливість брати на себе відповідальність;

орієнтація на результат;

досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань;

сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань;

розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах (буде перевагою).

 

 

залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу;

керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації;

консультування клієнтів по продуктам та послугам;

аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів;

вміння нести відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення;

розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами;

здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів;

участь у тематичних виставках і семінарах.

 

 

всебічна підтримка професійного та дружнього колективу;

комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою;

мотивація до розвитку, допомога в реалізації своїх планів та цілей у житті;

можливість професійного та кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника, HR-менеджер

 

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);

грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;

володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;

вміння працювати у команді;

наполегливість, самоорганізованість та любов до людей.

 

обробка відгуків кандидатів;

робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій);

організація зустрічей;

проведення первинних онлайн/офлайн співбесід.

 

зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

 

робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);

 

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

 

молодий, позитивний, дружній колектив;

 

сучасна техніка для роботи;

 

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

 

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог

 

(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л.

 

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій.

 

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.);

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу;

ведення соціальних мереж.

 

офіційне працевлаштування в офісі;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи: 08:30-18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

 

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Дива Мультифарб

 

уважність та відповідальність;

бажання розвиватися;

досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою).

 

робота в обліковій програмі;

базова консультація клієнтів компанії;

здійснення оплати.

 

безкоштовне навчання за рахунок компанії;

нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець