Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами

 

ТОВ Лакот Індастрі

 

навики роботи з ПК;

гарні комунікаційні навики;

чітка мова;

вільне спілкування по телефону;

бажання навчатись;

від 18-ти років.

 

 

комунікація з клієнтами по телефону;

робота по клієнтській базі;

пропозиція фінансових продуктів;

вихідні дзвінки;

інтенсивна робота з клієнтами.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 18:00;

індивідуальний підхід до співробітників;

зацікавленість у навчанні та професійному рості співробітників;

відсутність періоду безоплатного стажування і навчання;

сучасний і комфортний офіс у м. Вінниця;

робота тільки у офісі у м. Вінниця (не дистанційно).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар холодного цеху

 

ФОП Харчевников В.А.

 

 

 

зберігання кухонних приладів у належному технічному стані;

робота згідно посадової інструкції;

правильне і своєчасне виконання завдань відповідно до посадової інструкції;

приготування страв за стандартами;

раціональне управління запасами, мінімізація відходів;

забезпечення необхідної форми подачі страв;

дотримання чистоти і охайності на робочому місці.

 

 

 

графік роботи: змінний 3\3, з 07:00  до 21:00;

можливість професійного та матеріального зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

 

ФОП Балдуха А.В.

 

досвід у даній чи суміжній сфері;

знання ПК, Microsoft Office, робота з оргтехнікою та мережею Інтернет;

знання Corel Draw, Illustrator, Photoshop, Acrobat Pro DC;

пунктуальність, уважність, оперативність, стресостійкість;

здатність до швидкого навчання;

відсутність шкідливих звичок.

 

 

обслуговування клієнтів, обробка замовлень;

перевірка та підготовка макетів до друку;

ведення CRM програми по обліку замовлень;

контроль строків виконання замовлень та розрахунків з клієнтами;

підготовка готової продукції для видачі клієнту;

підтримка чистоти свого робочого місця та обладнання.

 

 

офіційне працевлаштування;

можливість кар’єрного росту;

доступ до новітніх розробок та технологій;

навчання протягом випробувального терміну (1 місяць);

оплачуваний випробувальний термін.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Диспетчер, оператор в сервісний відділ

 

Termopraktik

 

досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів (сервісний центр);

технічна освіта (бажано);

технічне мислення (розбиратися в конструкції котлів, кліматичного та іншого обладнання);

досвід роботи в 1С (8.3);

організаторські здібності;

комунікабельність;

порядність та працьовитість;

відповідальність, уважність, цілеспрямованість, чесність;

пунктуальність, тактовність;

відповідальне ставлення до роботи, оперативність;

стресостійкість.

 

 

робота з клієнтами (оформлення замовлень, консультація клієнтів, вирішення спірних питань);

обробка замовлень від клієнтів в 1С;

ведення взаєморозрахунків з клієнтами в базі 1С;

звірка з клієнтами по взаєморозрахункам.

 

 

офіційне працевлаштування;

офіс в центрі міста.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник бухгалтера

 

Перчатка-центр

 

вміння швидко навчатися в процесі роботи;

володіння ПК (MSOffice), пакетом програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк.

 

 

облік первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт);

внутрішній документообіг та контроль за своєчасним отриманням первинних документів;

підготовка даних для звітності по ФОП;

організація, ведення та контроль податкового та бухгалтерського обліку.

 

 

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00, одна робоча субота в місяць.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар піци

 

Грош

 

відповідальність і працьовитість, акуратність;

бажання готувати.

 

 

приготування піци згідно технологічної карти.

 

 

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи: змінний, 4/4 по 11 год.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR бізнес-партнер

 

Промавтоматика Вінниця

 

досвід на позиції HR (єдиний)/ HRD/ HR BP не менше 2-х років;

досвід побудови та впровадження HR-процесів та розробки HR-інструментів;

навички рекрутингу, інтерв’ю та оцінки персоналу різного рівня;

досвід у створенні та роботі з кадровим резервом;

навички організації процесу адаптації співробітників;

вміння створити систему оплати праці та мотивації;

навички організації навчального процесу та проведення навчальних програм;

сильні аналітичні здібності та володіння ПК;

самоорганізованість та відповідальність.

 

 

участь в реорганізації, створенні, оптимізації, автоматизації таких напрямків як рекрутинг, адаптація, кадровий резерв, навчання, розвиток, організаційний менеджмент, Total Reword, стратегічні HR комунікації, корпоративна культура, HR brand, корпоративна культура.

 

 

постійний розвиток та прокачування своїх soft і hard навичок;

лояльне демократичне керівництво;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

наявність дитячого куточку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з тендерів

 

ПП, ТД Солодкий світ

 

вища освіта;

досвід роботи в галузі публічних закупівель;

знання Закону України «Про публічні закупівлі»;

комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність;

вміння спілкуватися та грамотно писати українською мовою.

 

 

робота у сфері публічних закупівель на підприємстві;

організація торгів на авторизованому майданчику закупівель, контроль та дотримання вимог та термінів проведення торгів;

робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності як українськими, так і закордонними;

представництво підприємства як замовника в ході проведення відповідних торгів;

ведення офіційного листування;

контроль за укладенням та виконанням договорів за результатами проведення закупівель.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника виробництва

 

MobiPrint.com.ua

 

швидке опанування обладнання та комп’ютерних програм;

досвід роботи на промисловому виробництві (буде перевагою);

досвід в управлінні людьми та розвинуті організаційні здібності;

лідерство, відповідальність та орієнтація на результат;

знання Photoshop чи Corel Draw на базовому рівні;

готовність виконувати різнотипні завдання для досягнення спільних цілей.

 

 

організація роботи з розроблення нових видів продукції;

забезпечення своєчасного виконання задач персоналом;

контроль та оптимізація витрат виробництва;

забезпечення раціонального завантаження обладнання та персоналу;

забезпечення постійного підвищення кваліфікації персоналу;

забезпечення якісного виготовлення продукції;

аналіз і вдосконалення виробничих процесів.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 (за потреби робота на вихідних за додаткову оплату);

офіційне працевлаштування;

оплачувані лікарняні та відпустка;

медичне страхування;

знижка 40% на продукцію компанії;

можливість кар’єрного росту від стажера до керівника напрямку за 12 місяців;

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

корпоративи щомісяця;

кухня зі смаколиками та кавою;

подарунки на свята від компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер-логіст

 

Supercement

 

досвід роботи в логістиці та продажах;

розуміння первинної бухгалтерської документації;

водійське посвідчення категорії «B»;

впевнений користувач  ПК, MS Office, 1С, Інтернету, поштових служб та CRM систем;

здатність аналізувати проблемні ситуації та швидко і ефективно шукати шляхи їх вирішення спільно з командою;

системне мислення;

комунікативні навички, вміння вести переговори та доводити їх до результату;

бажання розвиватися та вміння брати на себе відповідальність.

 

 

планування відвантажень та логістики вантажного автопарку;

ведення переговорів з клієнтами та обробка заявок на товар;

передача інструкцій для всіх сторін, що беруть участь у відвантаженні;

документарний супровід угод;

узгодження деталей відвантаження із клієнтами;

узгодження плану оплат з клієнтом;

ведення звітності.

 

 

забезпечення повною інфраструктурою для ефективної роботи;

легковий автомобіль для робочих поїздок;

офіційне працевлаштування (за бажанням).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бармен

 

Тбілісо

 

знання касової дисципліни;

охайність;

відповідальність;

вміння працювати в команді.

 

 

 

 

стабільна та конкурентна заробітна плата;

графік роботи: змінний, 7/7 або за домовленістю.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

 

Pobedov

 

досвід роботи від 2-х років на позиції HR, рекрутера;

досвід роботи з різними каналами пошуку персоналу та готовність шукати нові;

досвід роботи з основними HR-процесами: підбір, адаптація, навчання, мотивація, утримання персоналу;

високий рівень стресостійкості;

розвинуті комунікаційні та організаційні навички, дисциплінованість;

знання принципів оцінки кандидатів на позиції різного рівня;

досвід роботи в IT проєктах чи рекламних компаніях (буде перевагою);

 

 

забезпечення своєчасного та якісного підбору персоналу на вакансії компанії;

проведення первинних співбесід з кандидатами (телефонні інтерв’ю, особисті співбесіди);

робота з основними HR-процесами: підбір, адаптація, навчання, мотивація, утримання персоналу;

проведення зустрічей оne-to-one зі співробітниками;

розвиток корпоративної культури як всередині, так і зовні.

 

розвиток разом з сильною командою, різні проєкти та завдання;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

комфортний офіс формату Home на Поділлі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання

 

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

 

вища технічна освіта;

досвід роботи з підтримки ПО/техніки;

знання ОС Linux и ОС Windows для робочих станцій;

аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність.

 

 

віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення;

встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції.

 

 

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси (для працівників в продажах премії за продажі);

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддаленої роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

подарунки до свят;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи Школу Лідера, Школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від SQL BI до EQ);

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (BNP Paribas Group − один із найуспішніших і найбільших банків світу).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Майстер-технолог

 

Кондитерська Корпорація ROSHEN

 

вища освіта (технологічна або технічна буде перевагою);

досвід роботи від 2-х років на харчових підприємствах, в тому числі від 1-го року на керівній посаді;

знання всіх процесів кондитерського виробництва;

розуміння систем менеджменту якості ISO 9001, менеджменту харчової безпеки ISO 22000, IFS;

знання в області складського обліку;

володіння MS Excel на високому рівні;

аналітичний склад розуму, самостійність в роботі;

відповідальність, ініціативність, активність;

вміння працювати в команді;

відмінні організаторські та лідерські якості;

швидке засвоєння нових знань та навичок.

 

 

організація управління та контроль роботи персоналу виробничої зміни;

розподіл задач згідно планового завдання;

складання звітів з виготовленої продукції, передача виготовленої продукції на склад;

контроль технологічного процесу та забезпечення випуску продукції високої якості;

контроль використання сировини та допоміжних матеріалів за зміну;

контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм, правил з охорони праці, правил внутрішнього трудового розпорядку та інше.

 

 

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

компенсація обідів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник підрозділу

 

ТОВ Хоум-Нет

 

вища освіта;

досвід роботи у сфері телекомунікацій;

досвід управління персоналом;

впевнений користувач ПК (Microsoft Office + СRM);

практичний досвід застосування методів, прийомів і інструментів планування та прогнозування, а також економічного аналізу;

наявність водійського посвідчення та автомобіля;

комунікативні навички, виражене лідерство, організованність та вміння організувати команду.

 

 

розвиток підрозділу;

забезпечення якісної та безперебійної роботи підрозділу;

щоденний розподіл завдань між підлеглими та контроль їх виконання;

моніторинг ринку збуту та залучення нових клієнтів;

забезпечення виконання плану продажів.

 

 

офіційне працевлаштування;

компенсація витрат на автомобіль;

можливість професійного та кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

 

Makeup

 

досвід налаштування та конфігурації комп’ютерної та орг. техніки;

досвід налаштування мережевого обладнання та побудови локальної мережі;

знання ОС Windows, MS Office, Ubuntu, Libre Office;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року.

 

 

обслуговування та налаштування комп’ютерів та принтерів: налаштування, підключення, інтернет, мережа, 1С, Ubuntu, Windows;

усунення дрібних поломок та несправностей;

консультація співробітників компанії щодо роботи з офісним ПЗ;

вміння грамотно і зрозуміло пояснити принцип роботи: обладнання (комп’ютер, принтер), встановлених програм (1C, Ubuntu, Windows);

специфіка супроводу call-центру.

 

 

графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії згідно КЗпП України;

офіс знаходиться на площі Гагаріна.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник директора зі знанням англійської мови

 

Артинов Travel

 

англійська мова рівня А1-B2 (вільне спілкування та листування);

навички роботи з Microsoft Word, Google Sheets, PDF, Google Calendar, Notion;

пунктуальність, відповідальність, креативність, позитивність, швидкість;

бажання розвиватися та вчитися;

навички у підборі персоналу;

написання текстів, ділова переписка;

навички структурованої подачі інформації;

вміння швидко шукати інформацію та вивчати новий матеріал.

 

 

підтримка рівня всіх необхідних розхідних матеріалів в офісі, купівля квитків, здійснення дзвінків в державні і комерційні установи;

здійснення дзвінків та ведення ділової переписки англійською мовою з партнерами та підрядниками різних країн;

планування календаря, нагадування про зустрічі та актуальні події;

планування та організація івентів та поїздок (квитки, готелі, маршрути);

взаємодія з бухгалтером, надання керівнику звітів;

формування звітності щодо виконаної роботи працівників та підрядників;

інші бізнес-задачі та особисті доручення керівника.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00;

взаємодія з партнерами з Канади, Великобританії, Штатів та ЄС;

можливість кар’єрного зростання;

різноманітні та цікаві задачі, які значно підвищать рівень професіоналізму;

спілкування з власниками бізнесу;

навчання у найкращих експертів на ринку;

можливість подорожувати за рахунок компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Перекладач англійської

 

Action contre la Faim

 

повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) за спеціальністю перекладач/переклад;

досвід роботи за професією не менше 2-х років;

знання англійської мови;

знання методики науково-технічного перекладу, термінологічних стандартів, основ наукового та літературного редагування, граматики та стилістики мови.

 

 

виконання в установлені строки письмових перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність перекладів лексичному, стилістичному і смисловому змісту оригіналів, дотримання встановлених вимог стосовно наукових і технічних термінів та означень;

здійснення редагування перекладів (за необхідності);

виконання усних перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність до лексичного, стилістичного і смислового змісту;

повідомлення щодо зміни смислового змісту при переході з однієї мови на іншу (за необхідності);

супровід (усний /письмовий переклад) іноземних працівників в органах державної влади та інших установах (за необхідності).

 

 

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

медичне страхування;

24 дні оплачуваної відпустки/рік;

2/3 дні інструктажів щодо призначення на посаду;

допомога на переїзд (за необхідності);

навчання: безкоштовний і необмежений доступ до сертифікованої платформи електронного навчання Crossknowledge.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Викладач англійської мови

 

Englishdom

любов до англійської мови та володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток своїх навичок.

 

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

робота на онлайн-платформі Englishdom;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор

 

ТОВ Наука для дітей

 

спрямованість на результат;

відповідальність;

бажання навчатись;

позитивний настрій.

 

 

зустріч клієнтів;

вхідні та вихідні дзвінки;

запис та облік;

вирішення організаційних питань;

допомога в організації роботи;

виконання доручень;

підтримка духу в колективі;

підтримка порядку на робочих місцях.

 

 

зручне розташування;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер із збуту

 

Сади України

 

вища освіта (бажано агрономічна);

знання специфіки ринку регіону;

досвід роботи на аналогічній посаді;

наявність водійського посвідчення.

 

 

реалізація посівних матеріалів;

консультаційна підтримка клієнтів;

забезпечення замовлень на продукцію агрофірми;

укладання договорів на поставку;

складання заявок;

прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції;

оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів;

складання звітності про рух продукції зі складу.

 

 

офіційне працевлаштування;

забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер (первинна документація)

 

ТОВ АВ метал груп

 

закінчена вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office;

старанність, організованість, стресостійкість, порядність.

 

 

ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН;

формування рахунків на оплату;

ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення);

звірка з контрагентами;

робота з касою (терміналами, касовими апаратами).

 

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор АЗК, продавець

 

WOG

 

 

 

розрахунок клієнтів на касі;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину;

інформування про акційні пропозиції;

викладка товарів в торговому залі;

приготування фірмових хот-догів та бургерів;

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Логіст

 

ТОВ Кеарфілд

 

наявність практичного досвіду роботи;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері);

посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).

 

 

 

формування транспортної документації,

введення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту;

супроводження водія (в телефонному режимі);

формування замовлень і реєстрів доставок;

контроль і аналіз цін на транспортні перевезення;

планування поставок;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник керівника, HR-менеджер

 

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);

грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;

володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;

вміння працювати у команді;

наполегливість, самоорганізованість та любов до людей.

 

обробка відгуків кандидатів;

робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій);

організація зустрічей;

проведення первинних онлайн/офлайн співбесід.

 

зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

 

робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);

 

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

 

молодий, позитивний, дружній колектив;

 

сучасна техніка для роботи;

 

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

 

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець