Вакансії для студентів і випускників станом на 02.03.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизматичність, володіння комунікативними навичками. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід); напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; підтримання життєдіяльності офісу. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь); багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; робота в комфортному офісі; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; навченість; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; дотримання порядку на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Sandi+ |
націленість на результат і розуміння важливості роботи в команді; комунікабельність; володіння навичками телефонних продажів, вміння працювати із запереченнями; володіння навичками роботи з 1С та MS Office. |
знання асортименту і внутрішніх процесів компанії; системний та своєчасний продзвон клієнтів згідно з маршрутом; розширення асортиментних груп товару по клієнтах; обробка заявок та успішне вирішення проблемних питань з клієнтами по замовленням. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18.00; комфортне розташування: с. Зарванці, вул. Одеська, 2 (біля Епіцентру); компанія з сильною корпоративною культурою, яка об’єднує всіх у досягненні єдиної мети; ресурси та можливості для постійного розвитку та професійного зростання (навчання, відвідування профільних виставок та інших заходів) |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-мейкер, SMM-спеціаліст |
Grand Car |
знання базових понять SMM; креативне мислення; грамотна усна та письмова мова; комунікабельність. |
постинг публікацій в різні соц.мережі; зйомки та монтаж відео; робота в графічних редакторах. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи; можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на YouTube, Tik-Tok); робота в компанії з високим рівнем довіри від клієнтів; робота в молодій, креативній команді однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання первинного бухгалтерського документообігу; знання MS Office та облікових програм; знання договірної діяльності; наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах; комунікабельність, активність та цілеспрямованість, націленість на результат; готовність до складних та неординарних завдань. |
обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок, супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах; пошук та залучення корпоративних клієнтів; продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу. |
оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Конекс |
досвід роботи в напрямку продажів лікарських засобів та виробів медичного призначення; обов’язкова наявність посвідчення водія, власного автомобіля та готовність до постійних відряджень; повна вища освіта (медична, фармацевтична); активність, наполегливість, орієнтація на результат, вміння працювати з запереченнями. |
підготовка та укладання договорів на постачання; пошук та розширення клієнтської бази; забезпечення своєчасного надходження коштів за поставлений товар. |
стабільність та впевненість; конкурентна та своєчасна заробітна плата; компенсація витрат за користуванням власним авто; перспектива професійного та особистісного розвитку в залежності від амбіцій та здібностей; знижки на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття йогою з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер (первинна документація) |
ТОВ АВ металл групп |
закінчена вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office; старанність, організованість, стресостійкість, порядність. |
ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); звірка з контрагентами; робота з касою (терміналами, касовими апаратами). |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет; графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ФОП Манько С.Л. (Магік, мережа магазинів) |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу; ведення соціальних мереж. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи 8.30−18.00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ФОП Закропивна |
впевнений користувач ПК, MicrosoftOffice; уважність, самоорганізованість та відповідальність; відсутність проблем з математикою; вміння вирішувати конфліктні ситуації; ініціативність. |
внесення приходу товарів в CRM; контроль залишків і перерахунку товарів на складі; актуалізація даних наявності в CRM; ведення таблиць по кількості виготовленого за місяць; контроль комплектування та дотримання термінів по оптовим замовленням; оформлення і контроль повернень посилок, фіксація сум та збитків; робота з проблемними відправками; робота з обмінами та поверненням: контроль правильності ваги посилок та якості пакування; продзвон не забраних посилок та тих, що довго лежать на НП, виявлення причин; вирішення проблемних питань з НП; вирішення організаційних питань пов’язаних з відправленнями посилок; замовлення пакувальних матеріалів з НП. |
робота в офісі :Пн-Пт, з 09:30 до 18:00; можливий один короткий робочий день в суботу (раз на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із збуту |
Сади України |
вища освіта (бажано агрономічна); знання специфіки ринку регіону; досвід роботи на аналогічній посаді; наявність водійського посвідчення. |
реалізація посівних матеріалів; консультаційна підтримка клієнтів; забезпечення замовлень на продукцію агрофірми; укладання договорів на поставку; складання заявок; прийом та контроль первинної документації підготовка рахунків на оплату продукції; оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів; складання звітності про рух продукції зі складу. |
офіційне працевлаштування; конкурентна та стабільна оплата праці; бонусна система винагороди; компенсації та пільги, які обумовлюються з кандидатом додатково; мобільний зв’язок та транспортний засіб. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник напрямку дистрибуції |
ТОВ Сігма Україна |
вища освіта; досвід підключення, управління та розвитку дистрибуційних компаній; знання ринку інструментів, насосного та компресорного обладнання (бажано); досвід роботи із програмами 1С:8, Microsoft Office, Excel; відмінні лідерські якості, навички комунікації та ведення переговорів, ініціативність, орієнтованість на результат; готовність до виїзду у відрядження. |
розвиток дистриб’юторського каналу збуту закріпленої території; аналіз конкурентів та визначення потенціалу території; непрямий продаж — продаж через дистриб’юторів і т.д.; активний пошук клієнтів та залучення нових бізнес-партнерів (ВІП та дистриб’ютори); аналіз конкурентів та визначення потенціалу території прямих продажів; підготовка стратегії розвитку прямих продажів; захист стратегії і її втілення; ведення переговорів із клієнтами; організація та проведення презентацій; забезпечення досягнення цільових показників; керування вирішенням проблем. |
гідна оплата праці. можливість реалізувати свої здібності та впровадити ідеї у стратегію компанії; графік роботи: 09:00−18:00, Пн-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник напрямку PR |
Майстер Плюс |
успішний досвід роботи у PR від 2-х років; грамотна усна та письмова українська мова; легкість у написанні статей, постів, новин; комунікабельність з журналістами, блогерами, колегами; вміння керувати командою, правильно пріоретизувати і делегувати; відповідальність за плани, кінцевий результат. |
розробка та реалізація PR-стратегії для запуску та просування бренду компанії; розробка та впровадження PR-активностей з урахуванням стратегії, цілей і бюджетів; забезпечення розробки контенту для каналів комунікацій; вимірювання та надання звітів з кожної PR-кампанії; тісна співпраця з керівниками інших департаментів. |
офіційне працевлаштування у штат компанії; 24 календарних дні оплачуваної відпустки на рік; офіс на Вишеньці; можливість віддалено працювати в деякі дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
Лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність і привітність; вища освіта в сфері менеджменту, психології, соціології; досвід роботи на позиції HR-менеджера не менше 2-х років; бажання працювати на результат; досвід в організації процесу відбору, адаптації, навчання та розвитку персоналу; володіння навичками роботи з комп’ютерною технікою та інформаційними системами; вміння вести переговори. |
пошук та підбір фахівців в команду відповідно до системи цінностей організації (в тому числі спеціалізованого медичного персоналу); імплементація програм адаптації, навчання та розвитку персоналу; участь у розробці системи мотивації співробітників; розвиток корпоративної культури; розробка і актуалізація нормативної документації. |
зручний графік роботи; офіційна робота у професійному колективі; конкурентна заробітна плата; активна участь у цікавих проєктах; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп’ютерних технологій та комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
Грош |
освіта середньо-спеціальна; досвід роботи від 1-го року; знання основ мерчендайзингу; ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
замовлення товару; проведення переоцінки, списання та повернення товарів; проведення інвентаризації; контроль роботи працівників відділу. |
графік роботи: 4/4 по 11 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар фаст-фуду |
Агроіндустріальний холдинг МХП |
наявність діючої медичної книжки; знання касової дисципліни. |
приготування страв fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист тендерного відділу |
ПП ТД Солодкий світ |
вища юридична освіта; досвід роботи; знання Законодавства України; добрі комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність. |
робота з документацією у сфері публічних закупівель та господарської діяльності на підприємстві; робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності; представництво підприємства як Замовника; ведення офіційного листування; контроль за укладенням та виконанням договорів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Гроу Сідс |
повна вища освіта (бухгалтерський облік/фінанси); досвід роботи на подібній посаді не менше 2-х років; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК, 1С:8 УТП. уважність, акуратність, відповідальність; вміння працювати з великим об’ємом інформації.
|
робота з первинною документацією, внутрішній документообіг; облік приходу ТМЦ; акти звірок с постачальниками послуг; податковий кредит; авансові звіти; виконання розпоряджень головного бухгалтера. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; робота в дружньому колективі; офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділу продажу |
Баварія Центр |
дівчина з активною життєвою позицією; знання англійської мови; приємна зовнішність, грамотна усна і письмова мова; впевнене володіння ПК, офісними програмами, 1С; обов’язково досвід роботи на посаді адміністратора від 1-го року; володіння бухгалтерською дисципліною та розуміння первинного документообігу (обов’язково). |
документальний супровід процесу продажу авто; формування платіжних документів; організація та контроль документообігу; зустріч гостей автосалону. |
офіційне працевлаштування; своєчасна і гідна оплата праці; молодий, дружний колектив; п’ятиденний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник товарознавця |
Staleks Shop & Service |
знання 1С;
досвід роботи на складі (бажано);
досвідчений користувач ПК;
уважність;
відповідальність;
порядність та чесність. |
контроль строків придатності; робота з поверненнями; проведення інвентаризації; прийом товару та внесення в 1С; перевірка комплектації та справності техніки. |
офіційне працевлаштування; графік роботи з 09:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень (вихідні плаваючі); постійна підтримка колег та керівництва на роботі; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кухаря |
La Cucina |
досвід роботи; бажання працювати в молодій креативній команді; контроль якості та виконання замовлень відповідно до наших стандартів. |
|
робота в стабільній компанії що розвивається; своєчасна виплата заробітної плати; локація — центр міста; кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
ПП КПБ Дружба |
знання та досвід у веденні бухгалтерську обліку 1С; впевнений користувач ПК; неконфліктність, відповідальність, уважність. |
ведення бухгалтерського і податкового обліку; підготовка звітності; контроль всіх платежів; звірка взаєморозрахунків; супровід ФОП; кадрові справи (прийом на роботу, звільнення, відпустки). |
комфортне робоче місце в офісі в центрі міста; графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00; молодий дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор магазину, менеджер |
ТЗОВ ФК Калуш |
|
контроль адміністративно-господарської діяльності магазинів; чек-лист згідно стандартів компанії; проведення аудитів згідно строків придатності продукції; контроль персоналу, трудової дисципліни; контроль роботи обладнання маркетів; участь у підготовці до відкриття нових маркетів; ефективні комунікації зі співробітниками суміжних напрямів у межах своєї компетенції. |
адекватне керівництво і колектив; зручне розташування; висока оплата (%+ премія). |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Інспектор з кадрової роботи |
ТОВ Автострада |
досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку; вища освіта. |
виконання роботи по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Рекрутер, помічник (HR) |
Kosmotech |
легкість у спілкуванні; допитливість, відкритість до нового; сміливість та ініціативність; стресостійкість; оптимізм.
|
активний пошук талантів та закриття вакансій різних рівнів та напрямків; здійснення повного циклу рекрутингу: від отримання заявки на відкриття вакансії, до успішного завершення випробувального терміну співробітника (пошук, відбір, співбесіди, офер, онбординг); вибудовування комунікацій з кандидатами на всіх етапах рекрутингу, надання зворотного зв’язку; організація навчання для співробітників; ведення бази даних кандидатів та формування рекрутингової аналітики; участь в удосконаленні рекрутингових процесів. |
сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце; стабільна й конкурентна оплата праці; оплачувана відпустка та лікарняні; можливість постійно розвиватися; активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування; молода проактивна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B) |
Flash Auto |
досвід роботи у сфері продажу або у сфері роботи з клієнтами від 1-го року (обов’язково); досвід роботи в продажах автозапчастин (буде перевагою); розуміння будови автомобіля; перемовні навички, проходження курсів з продажу (буде перевагою); досвідчений користувач ПК; володіння розмовною українською мовою, чітка дикція, комунікабельні навички та почуття гумору. |
реєстрація клієнтів на гуртовому (ОПТ) сайті, допомога їм розібратися з сайтом, повна комунікація з клієнтами; спостереження за оплатами клієнтів, активністю на сайті; продаж цільового товару; формування звітів згідно з роботою. |
конкурентна заробітна плата;
лояльне ставлення;
вільний графік;
компенсація палива та додаткова амортизація;
бонуси та преміальні за досягнення поставлених цілей. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Фінансист |
мережа виномаркетів OKwine |
ступінь бакалавра з бухгалтерського обліку, фінансів або бізнес-адміністрування; англійська рівня Intermediate; досвід роботи на схожій посаді – 2-3 роки; знання MS Excel; особиста чесність, проактивність, дипломатичність, гнучкість та мотивація; досвід роботи в МНГО (буде перевагою); знання Saga; практичні знання MS Word, Outlook та Power Point. |
обробка платежів персоналу та постачальників і запис транзакцій у відповідну банківську книгу або касову книгу відповідно до процедур TGH; проведення фінансової перевірки документів в межах встановленого ліміту; надсилання заповненого та звіреного місячного пакету бухгалтерії в координаційний офіс до встановленого терміну; перегляд фінансових звітів та документів партнерів; підготовка адміністративних документів (форми авторизації платежу, листи тощо); підрахунок готівки в касі наприкінці тижня та місяця; упорядкування файлів проєкту. |
офіційне працевлаштування; офіс у центрі міста; страхування для працівника та сім’ї. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Бухгалтер |
Мінералс SPA (ФОП Саволюк Л.В) |
досвід роботи з первинною документацією (1С: Підприємство торгівля 8.3); знання ведення ФОП звітністі (Medoc); навички програми для обліку (Microsoft Exсel); дисциплінованість, системність, відповідальність, бажання брати активну участь у розвитку компанії. |
|
гідна оплата праці; комфортні умови роботи Пн-Пт, з 09:00—18:00, Сб-Нд – вихідні; дружній колектив; |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Старший кухар в новий заклад формату 1 euro |
Сім'я ресторанів Дмитра Борисова |
досвід роботи від 1-го року на посаді старшого зміни; готовність працювати з великою кількістю гостей. |
контроль якості продукції; контроль роботи кухарів; складання заявок на необхідні продукти; проведення інвентаризації; додержання санітарних норм. |
формат friendly щодо наших співробітників та гостей; стабільна, своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи плаваючий, зміна 09:00—22:00; корпоративне харчування; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Адміністратор в новий заклад формату 1 euro bar |
Сім'я ресторанів Дмитра Борисова |
досвід роботи від 1-го року на посаді адміністратора закладу швидкого харчування або ресторану; знання касової дисципліни; наявність санітарної книги; готовність працювати з великою кількістю гостей. |
зустріч гостей; підтримка комфортної та приємної атмосфери в залі; керування персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, контроль робочих процесів); проведення готівкових та безготівкових розрахунків відкриття, закриття дня; складання касових звітів; робота з документацією, складання звітів. |
формат friendly стосовно наших співробітників та гостей; стабільна, своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи плаваючий, зміна 09:00—22:00; корпоративне харчування 2 рази/день ; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з реклами, маркетолог |
Lana |
результативний досвід в даній галузі. |
розробка рекламних програм; розробка рекламних продуктів; ведення соціальних мереж; робота з сайтом компанії; просування продукту та компанії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець