Вакансії для студентів і випускників станом на 09.03.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизматичність, володіння комунікативними навичками. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід); напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; підтримання життєдіяльності офісу. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь); багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; робота в комфортному офісі; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ПП Молоток |
вища освіта (облік та аудит, фінанси, економіка підприємства); активність, уважність, стресостійкість, вміння працювати з великим об’ємом інформації. |
облік ПДВ, реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування, звірка з постачальниками та покупцями; підготовка звітів до контролюючих органів; облік первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт), внутрішній документообіг та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; проведення банківської виписки; робота з реєстрації вхідних, вихідних податкових накладних та розрахунків коригувань; робота з розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань; робота з клієнт-банком, Медок, Вчасно; робота з ОСВ, актами звірки; оформлення договорів з контрагентами; звірка з контрагентами. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; офіційне оформлення, оплачувана відпустка та лікарняні; знижки на товари компанії, навчання за рахунок компанії, корпоративні заходи; комфортний офіс, приємна атмосфера та дружній колектив; робочий день з 09:00 до 18:00, Пн-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ЖЕО |
досвід роботи бухгалтером від 2-х років; відповідна профільна вища освіта, високий рівень знань бухгалтерського, податкового обліку; знання чинного законодавства; досвід роботи в 1С версії 8.3, Клієнт-банк; навички комунікації, орієнтація на результат, розвиток, командну роботу. |
ведення бухгалтерського обліку ФОП та ТОВ на ЄП 2 і 3 групи; проведення банківських операцій з обліку; робота з первинною документацією; нарахування зарплати, відпускних та лікарняних; формування звітів: місячні, квартальні, річні (звіт за ЄСВ, 1-ДФ, декларації за єдиним податком). |
офіс в центрі м. Вінниця; графік роботи: 08:00-17:00, Пн-Пт; медичне страхування, компенсація обідів, корпоративне навчання, різноманітні заходи; відпустка 24+4 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Торговий Дім Оріон |
знання програм BAS бухгалтерія, Word, Excel. |
ведення та обробка первинної документації; створення в онлайн-банку платіжних доручень; розповсюдження банківських виписок в 1С; оприходування видаткових накладних; списання запчастин; авансові звіти; створення прибуткових, видаткових ордерів; нарахування заробітної плати. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність і привітність; грамотна розмовна та письмова українська мова; вміння працювати в режимі багатозадачності та знаходити рішення у нестандартних ситуаціях; відповідальність; бажання навчатись та удосконалювати свої професійні якості; володіння навичками роботи з комп’ютерною технікою та інформаційними системами. |
консультування клієнтів щодо послуг, які надає компанія; внесення інформації до комп’ютерних систем; проведення операцій оплати за допомогою фіскальних реєстраторів; управління чергою; реєстрація та сортування біологічного матеріалу; здійснення обліку витратних матеріалів. |
офіційна робота у професійному колективі, де всі поважають та допомагають один одному; стабільна достойна заробітна плата; можливість кар’єрного зростання; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп’ютерних технологій та комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор лінії на виробництво харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища технічна освіта; профільний досвід роботи (буде перевагою); вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу. |
аналітичне мислення; наявність організаторських здібностей, вміння відстоювати свою точку зору; здатність брати на себе відповідальність; вміння працювати в багатозадачному режимі; ініціативність, енергійність, стресостійкість. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; змінний графік роботи; медичне страхування; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-касир (р-н Березина) |
Укрпошта |
вища освіта (ОС «бакалавр» або ОС «магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів відвідувачів; бути позитивним; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи: з 9:00 по 19:00 (вихідний - неділя, інші плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий магазином |
ТМ Україночка |
порядність; комунікабельність; знання 1С. |
організація роботи магазину. |
графік роботи з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЖЕО |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; вміння проводити переговори; комунікабельність, чесність, мобільність, стресостійкість, дисциплінованість, пунктуальність. |
забезпечення ефективного проведення закупівельних процедур; пошук та закупівля товарів за оптимальними цінами; проведення переговорів та здійснення оптової закупівлі; аналіз цінової та асортиментної пропозиції конкурентів; здійснення документального супроводу процедури закупівель; ведення бази постачальників, нагляд за фінансовими зобов’язаннями підприємства перед постачальниками; підготовка внутрішньої звітності; розширення існуючої бази постачальників, ведення переговорів. |
офіс в центрі м. Вінниця; графік роботи: 08:00-17:00, Пн-Пт; медичне страхування, компенсація обідів, корпоративне навчання, різноманітні заходи; відпустка 24+4 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами (Instagram, Facebook) |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; навички швидкого набору тексту; наявність надійного, швидкого телефону та інтернету; вільне володіння ПК. |
грамотне ведення діалогів з клієнтами (Instagram, Facebook); консультування клієнтів; опрацювання і здійснення оформлення замовлень з сайту; заповнення клієнтської бази в CRM; комунікація з клієнтам щодо оплати, доставки, не отриманих посилок з відділень тощо. |
графік роботи в дві зміни на вибір: 1 зміна - з 08:00 до 16:00, 2 зміна з 16:00 до 24:00; надійна команда, зацікавлена у спільному результаті; робота в комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Beauty Promotion |
відповідальність; самостійність; вміння задавати відкриті питання та бажання шукати на них відповіді; бажання рости і бути відкритим до критики. |
розробка контент плану; модерація та ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Youtube); створення контенту: написання тексту, створення фото/відео, обробка та монтаж; генерація ідей для рекламних компаній; проведення аналізу цільової аудиторії та оцінки ефективності соціальних мереж; робота з лідерами думок. |
2-3 тестові дні у нашій команді, щоб проявити себе; графік роботи: 5/2; комфортний та облаштований офіс в центрі міста; можливість розкрити свій потенціал. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Грош |
досвід роботи від 1-го року; вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc). |
документальне ведення виробництва; ведення видаткових накладних; уцінка та списання товару; проведення інвентаризації. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: 5/2 по 8 год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ПП Санчо |
пунктуальність; охайність; вміння працювати з технологічними картами. |
приготування страв за стандартами закладу та відповідно до калькуляційних карт; дотримання чистоти і охайності на робочому місці. |
графік роботи: з 07:00 до 19:00; 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ресторан Острів |
привітна особистість, яка вміє створювати позитивну атмосферу; досвід роботи офіціантом; володіння комунікативними навичками: легкість у спілкуванні, почуття гумору, любов до людей; бажанням працювати і розвиватися в ресторанній сфері. |
підготовка залу ресторану до роботи; обслуговування гостей (консультація з меню ресторану, прийом замовлення, зворотній зв’язок, розрахунок). |
графік роботи: 09:00-22:00. конкурентний рівень заробітку; корпоративне харчування + форма; професійний ріст та внутрішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; дотримання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та розвозка в кінці зміни; можливість професійного кар’єрного зростання; графік роботи: 15-20 днів на місяць, з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
готельно-ресторанний комплекс Шахерезада |
комунікабельність, відповідальність; бажання працювати в колективі; досвід роботи від 1-го року (бажано). |
сервірування столів; отримання замовлень від відвідувачів; обслуговування банкетів, фуршетів. |
достойна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи, розвезення в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Кеарфілд |
наявність практичного досвіду роботи; високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики, (бажано в агросфері); водійське посвідчення категорії В (бажано). |
формування транспортної документації; ведення документообігу відділу; контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту; здійснення пошуку автотранспорту; супроводження водія в (телефонному режимі); формування замовлень і реєстрів доставок; контроль і аналіз цін на транспортні перевезення; планування поставок; відслідковування руху вантажу по маршруту; відображення всіх операцій в обліковій системі 1С; підготовка звіту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ФОП Пращук В.В. |
вік від 20-ти років; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано); вільна та грамотна українська мова; привітність, гарне почуття гумору. |
|
наявність генератора; гідна та своєчасна оплата праці; харчування двічі на день; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування; позмінний графік роботи: 4\2, 3\3, робоча зміна - 10 год; вечірня розвозку після роботи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрисконсульт |
ТОВ Центр муніципальних систем управління |
вища юридична освіта; знання законодавства в сфері публічних закупівель, господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового, житлово-комунального, IT-права; досвід юридичного супроводу фінансово-господарської діяльності підприємства від 2-х років; досвід роботи від 2-х років в сфері публічних закупівель; знання тендерних процедур та досвід у підготовці тендерної документації/пропозиції; досвід роботи на електронних платформах Prozorro, Smart Tender, Zakupki, Prom UA тощо; навички договірної та судово-претензійної роботи; високий рівень грамотності і уважності у роботі з документами; відповідальність, результативність та вміння працювати в команді. |
повний юридичний супровід фінансово-господарської діяльності підприємства; оформлення, укладання та супровід господарських договорів; представництво інтересів підприємства в державних установах та інших організаціях; претензійно-позовна робота; проведення аналізу закупівель, вибір найбільш вигідних тендерів для участі; підготовка тендерної документації: пропозиції, супровід публічної закупівлі; участь у виробленні тактики для перемоги в торгах, залежно від замовника та потенційних конкурентів. |
офіційне працевлаштування та заробітна плата; гідний рівень оплати праці; 5-денний робочий тиждень (субота, неділя вихідні); забезпечення робочого місця всім необхідним. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-мейкер, SMM-спеціаліст |
Grand Car |
знання базових понять SMM; креативне мислення; грамотна усна та письмова мова; комунікабельність. |
постинг публікацій в різні соц.мережі; зйомки та монтаж відео; робота в графічних редакторах. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи; можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на YouTube, Tik-Tok); робота в компанії з високим рівнем довіри від клієнтів; робота в молодій, креативній команді однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
ФОП Манько С.Л. (мережа магазинів Магік) |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу; ведення соціальних мереж. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи 8.30−18.00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист тендерного відділу |
ПП ТД Солодкий світ |
вища юридична освіта; досвід роботи; знання Законодавства України; добрі комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність. |
робота з документацією у сфері публічних закупівель та господарської діяльності на підприємстві; робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності; представництво підприємства як Замовника; ведення офіційного листування; контроль за укладенням та виконанням договорів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Гроу Сідс |
повна вища освіта (бухгалтерський облік/фінанси); досвід роботи на подібній посаді не менше 2-х років; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК, 1С:8 УТП. уважність, акуратність, відповідальність; вміння працювати з великим об’ємом інформації.
|
робота з первинною документацією, внутрішній документообіг; облік приходу ТМЦ; акти звірок с постачальниками послуг; податковий кредит; авансові звіти; виконання розпоряджень головного бухгалтера. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; робота в дружньому колективі; офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділу продажу |
Баварія Центр |
дівчина з активною життєвою позицією; знання англійської мови; приємна зовнішність, грамотна усна і письмова мова; впевнене володіння ПК, офісними програмами, 1С; обов’язково досвід роботи на посаді адміністратора від 1-го року; володіння бухгалтерською дисципліною та розуміння первинного документообігу (обов’язково). |
документальний супровід процесу продажу авто; формування платіжних документів; організація та контроль документообігу; зустріч гостей автосалону. |
офіційне працевлаштування; своєчасна і гідна оплата праці; молодий, дружний колектив; п’ятиденний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник товарознавця |
Staleks Shop & Service |
знання 1С;
досвід роботи на складі (бажано);
досвідчений користувач ПК;
уважність;
відповідальність;
порядність та чесність. |
контроль строків придатності; робота з поверненнями; проведення інвентаризації; прийом товару та внесення в 1С; перевірка комплектації та справності техніки. |
офіційне працевлаштування; графік роботи з 09:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень (вихідні плаваючі); постійна підтримка колег та керівництва на роботі; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший кухар в новий заклад формату 1 euro-бар |
Сім’я ресторанів Дмитра Борисова |
досвід роботи від 1-го року на посаді старшого зміни; готовність працювати з великою кількістю гостей. |
контроль якості продукції; контроль роботи кухарів; складання заявок на необхідні продукти; проведення інвентаризації; додержання санітарних норм. |
формат friendly щодо наших співробітників та гостей; стабільна, своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи плаваючий, зміна 09:00—22:00; корпоративне харчування; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Тревел-менеджер |
Славянский тур |
досвід роботи у туризмі від 1-го року (бажано); знання англійської мови (середній рівень); впевнений користувач ПК; вміння легко спілкуватись з людьми. |
комунікація з клієнтами та підбір турів; бронювання туристичних послуг; організація офісної рутини. |
графік роботи: Пн-Пт, 10:00-18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Менеджер з персоналу |
ФОП Ананьєв |
досвід роботи в HR: масовий підбір персоналу, навчання, кадрове діловодство (буде перевагою); досвід роботи в Retail (буде перевагою); активна життєва позиція, вміння працювати в умовах багатозадачності, високий рівень самоорганізації; мобільність. |
підбір персоналу на вакантні позиції діючих розподільчих центрів (склади); ведення кадрового діловодства; навчання та адаптація працівників; організація мотиваційних заходів на магазині. |
цікава динамічна робота у сфері торгівлі; можливість професійного та кар’єрного росту в дружньому колективі; додаткові переваги, мотивація та бонуси після випробувального терміну. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець