Вакансії для студентів і випускників станом на 16.03.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизматичність, володіння комунікативними навичками. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід); напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; підтримання життєдіяльності офісу. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь); багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; робота в комфортному офісі; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; порядок на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажів в онлайн-магазин (Instagram) |
ФОП Яремчук Т. |
цілеспрямованість; налаштованість на результат; досвід роботи у продажах онлайн; бажання навчатись та розвиватись; пунктуальність; вміння працювати у колективі. |
закриття продажів; консультація клієнтів по парфумах; вивчення асортименту; оформлення відправок. |
своєчасна заробітна плата; чистий та комфортний офіс у центрі міста; зручне розташування; дружній колектив та професійний ріст; графік роботи: 1 зміна: 08:00−16:00, 2 зміна: 16:00-00:00, 2 вихідних. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Артинов Travel |
знання англійської мови на рівні А1; багатофункціональність; вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM; можливість використовувати свій ноутбук; бажання розвиватися, вчитися та заробляти; здатність швидко вивчати нове.
|
спілкування у форматі переписки з нашими клієнтами; робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM.
|
спілкування з власниками бізнесу; круті знайомства та прокачка особистого бренду; безкоштовні курси від топових спеціалістів; швидкий ріст компанії і кар’єрне зростання; можливість користуватись простором коворкінгу та open spaceКреативного Простору Артинов; офіс в центрі міста Вінниця; молодий, позитивний та заряджений колектив; прокачка soft та hard skills в особистому зростанні; можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім’ї. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого новим магазином (ТРЦ «Мегамолл») |
Фокстрот |
|
забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; активна участь в процесах підбору та навчання персоналу; контроль порядку і чистоти в торговому залі; проведення консультацій, продажу товарів та послуг, що пропонує компанія; координування продавців в торговому залі. |
працевлаштування згідно законодавства; конкурентна заробітна плата; можливість змагатися, перемагати та отримувати призи і винагороди; чудова корпоративна культура та енергійна команда; корпоративне навчання; знижки на придбання товарів в нашій мережі; корпоративні знижки від компаній-партнерів; незабутні корпоративні заходи; перспективна та динамічна робота і швидке кар’єрне зростання; професійний розвиток та втілення власних задумів та ідей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з тістом (дріжджове, листове); працьовитий, проактивний та відповідальний. |
формування та випікання хлібобулочних виробів згідно плану та стандартів випікання; контроль процесу випікання; контроль за якістю готової продукції; контроль за чистотою робочого місця в процесі роботи. |
змінний графік роботи: 3/3 з 07:00 до 17:00; гідна та своєчасна оплата праці; широкі можливості для кар’єрного росту та професійного розвитку; дружелюбний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу закупівель виробницва |
Промавтоматика Вінниця |
досвід роботи у виробничих компаніях; досвід роботи на керівних посадах; вміння організовувати процеси закупівель; навички роботи в 1С 8 та MS Excel; досвід роботи з імпортом (вітається, але не обов’язково); розуміння на радіокомпонентах (вітається, але не обов’язково). |
організація безперебійності процесів постачання комплектуючих для усіх напрямків виробництва; планування циклічності поставок по Україні та імпорт; отримання у постачальників найкращих умов для компанії та забезпечення контрактами; аналіз товарних залишків та планування закупівель; організація процесів роботи та контролю відділу. |
позитивний моральний клімат колективу; офіційне працевлаштування; гарна корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и; стабільний графік роботи; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик консолідованої інформації |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк», ПК, 1С 8, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
надання інформації щодо преміальних нарахувань працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1C з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентація керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; участь в професійних тренінгах; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програм; знання MS Excel та 1С на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день, Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор школи іноземних мов |
Dreams come true |
відповідальність; ввічливість; охайність; креативність. |
створення графіків; відповіді на телефонні дзвінки; отримання оплати; ведення Instagram-сторінки. |
графік роботи: Пн-Пт, 10:00-20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Бондар |
приємна зовнішність️; ініціативність️; зібраність️; толерантність. |
запис клієнтів️; ведення каси; замовлення матеріалів️; ведення частково Instagram-сторінки; відповідальність за роботу майстрів перед керівництвом. |
графік роботи: з 09:00 до 18:00️; класний та креативний колектив️; дружелюбне керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину (нічна зміна) |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
організація та забезпечення безперервної роботи магазину; контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення); забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник портфелю клієнтів МСБ |
Акціонерний банк Південний |
вища економічна/юридична освіта; навички фінансового аналізу звітності підприємства; досвід роботи в напрямку залучення клієнтів КБ (середній та/або великий КБ); розуміння потреб великих корпоративних клієнтів; бездоганна ділова репутація; високі комунікативні навички, досвід результативних продажів. |
активний пошук та залучення клієнтів КБ; зустрічі з діючими та потенційними клієнтами з метою виявлення потреб, утримання та продажу повного спектру продуктів КБ; координація роботи клієнтів з іншими структурними підрозділами банку. |
можливість розвитку у команді одного з найкращих українських банків; високий рівень мотивації, бонуси за результатами роботи; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
Snack Production |
досвід управління продажами (ринок FMCG); досвід аналізу, планування та бюджетування продажів; досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності та результативності діяльності підлеглих, навчання та розвитку торгового персоналу; хороші управлінські та лідерські навички; відмінні навички ведення переговорів; вміння працювати на результат; наявність власного автомобіля. |
|
можливість продавати продукт, який знає та любить споживач; ефективна система мотивації; корпоративне навчання та підвищення професійного рівня; можливість кар’єрного росту; стабільні та довгострокові трудові відносини. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир |
ТОВ Фора |
|
обслуговування гостей згідно стандартів компанії; дотримання касової дисципліни; інформування гостей про програму лояльності та акції; викладка товару згідно з планограмою. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер інтернет-магазину |
Megasport |
чітка дикція і грамотна українська мова; комунікабельність, стресостійкість; доброзичливість у спілкуванні з людьми; готовність до навчання. |
прийом вхідних дзвінків; консультація клієнтів по асортименту; допомога у підборі товару; опрацювання та оформлення замовлень з інтернет-магазину; робота в CRM-системі; обробка недооформлених замовлень. |
позмінний графік роботи (вихідні плаваючі); погодинна оплата праці; робота в зручному офісі; молодий та енергійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; грамотність, уважність, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися та розвиватися; вміння і бажання працювати в команді; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; вільне володіння ПК, 1C8, MS Office, оргтехнікою. |
оформлення договорів, ведення реєстру договорів, контроль наявності оригіналів; створення контрагентів в 1С, робота з реєстрами в 1С; виписка довіреностей; перевірка і упорядкування видаткових накладних і ТТН; прийом, підготовка до відправлення пошти; реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції; оформлення вихідних листів; замовлення канцтоварів, господарських товарів, чаю, кави, бізнес-ланчів; контроль порядку в офісі. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00; субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; перегляд умов оплати залежно від вашого прагнення працювати на гарний результат; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися та розвиватися; вміння і бажання працювати в команді; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; досвід роботи з банком, валютою, ЗЕД від 3-х років; вільне володіння ПК, 1C8.3, BAS CORP, M.E.Doc, MS Office. |
банківські платежі; валютні операції; касові операції; звірки з контрагентами; управлінські звіти. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00, субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; перегляд умов оплати залежно від вашого прагнення працювати на гарний результат; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ресторан T-Bone |
комунікабельність, відповідальність; бажання працювати в колективі. |
сервірування столів; отримання замовлень від відвідувачів; обслуговування банкетів, фуршетів. |
гідна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи, розвезення в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
УПК Арматура |
вища освіта; навички планування складських запасів, здійснення закупівельних операцій, підготовки пакету ЗЕД- документів; знання англійської мови (обов’язково). |
формування та розміщення замовлення у постачальника (центральна, західна Європа); узгодження термінів та умов поставки продукції; підготовка пакета товаро-супровідних документів для митного оформлення; моніторинг ринку поставок продукції за номенклатурою поставки; формування складського запасу найбільш затребуваних позицій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кастинг-менеджер |
Golden Stars Agency |
приємна зовнішність; охайний і презентабельний зовнішній вигляд; внутрішні високі стандарти оцінки власної роботи; цілеспрямованість; відмінні комунікативні навички; упевненість в собі; відповідальність; стресостійкість; вміння знаходити підхід до дітей різного віку. |
робота з потенційними клієнтами, робота з клієнтською базою; кастинги /прямі продажі; робота з моделями (співбесіда, збір матеріалів, підготовка до кастингів); продзвін/заключення договорів; робота з фотографіями, соціальними мережами. |
робота в офісі за графіком: Пн-Пт з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Синергія Тім |
досвід роботи кухарем; бажання зростати, підвищувати свої знання разом із нами; оперативність; активна життєва позиція; старанність; порядність.
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне корпоративне харчування 2 рази на день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор поштового зв’язку |
Укрпошта |
вища освіта; впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається) комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
прийом та надання поштових відправлень; надання фінансових послуг (прийом комунальних платежів, видача пенсій тощо); презентація продуктів та консультування відвідувачів; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
офіційне працевлаштування з першого дня; стабільна заробітна плата (виплата 2 рази на місяць); преміювання за результатами роботи; навчання за рахунок компанії; можливості кар’єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
готельно-ресторанний комплекс Дубовий Гай |
наявність досвіду роботи; відповідальність; пунктуальність; відсутність шкідливих звичок; бажання розвиватись. |
контроль чистоти свого робочого місця; дотримання санітарних норм; приготування згідно технологічних карт. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор салону краси |
ТОВ Персона Кепітал |
позитив; вміння спілкуватись; організаційні здібності; пунктуальність; відповідальність. |
зустріч клієнтів; консультування з приводу послуг; запис клієнтів до фахівців; ведення телефонних розмов. |
зручне розташування; дружній колектив; підтримка керівництва; стабільна оплата; робота з цікавими людьми; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор кафе |
ТОВ Благодат |
|
організація безперебійної роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень. |
офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні; своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; мудре наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор лінії на виробництво харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища технічна освіта; профільний досвід роботи (буде перевагою); вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу. |
аналітичне мислення; наявність організаторських здібностей, вміння відстоювати свою точку зору; здатність брати на себе відповідальність; вміння працювати в багатозадачному режимі; ініціативність, енергійність, стресостійкість. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; змінний графік роботи; медичне страхування; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-касир (р-н Березина) |
Укрпошта |
вища освіта (ОС «бакалавр» або ОС «магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів відвідувачів; бути позитивним; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи: з 9:00 по 19:00 (вихідний - неділя, інші плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий магазином |
ТМ Україночка |
порядність; комунікабельність; знання 1С. |
організація роботи магазину. |
графік роботи з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЖЕО |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; вміння проводити переговори; комунікабельність, чесність, мобільність, стресостійкість, дисциплінованість, пунктуальність. |
забезпечення ефективного проведення закупівельних процедур; пошук та закупівля товарів за оптимальними цінами; проведення переговорів та здійснення оптової закупівлі; аналіз цінової та асортиментної пропозиції конкурентів; здійснення документального супроводу процедури закупівель; ведення бази постачальників, нагляд за фінансовими зобов’язаннями підприємства перед постачальниками; підготовка внутрішньої звітності; розширення існуючої бази постачальників, ведення переговорів. |
офіс в центрі м. Вінниця; графік роботи: 08:00-17:00, Пн-Пт; медичне страхування, компенсація обідів, корпоративне навчання, різноманітні заходи; відпустка 24+4 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника, HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизматичність, володіння комунікативними навичками. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід); напрямок аналітики: робота з офісною документацією та таблицями; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; підтримання життєдіяльності офісу. |
зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00 — 18:00, робота в офісі; робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь); багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; робота в комфортному офісі; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; порядок на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажів в онлайн-магазин (Instagram) |
ФОП Яремчук Т. |
цілеспрямованість; налаштованість на результат; досвід роботи у продажах онлайн; бажання навчатись та розвиватись; пунктуальність; вміння працювати у колективі. |
закриття продажів; консультація клієнтів по парфумах; вивчення асортименту; оформлення відправок. |
своєчасна заробітна плата; чистий та комфортний офіс у центрі міста; зручне розташування; дружній колектив та професійний ріст; графік роботи: 1 зміна: 08:00−16:00, 2 зміна: 16:00-00:00, 2 вихідних. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Артинов Travel |
знання англійської мови на рівні А1; багатофункціональність; вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM; можливість використовувати свій ноутбук; бажання розвиватися, вчитися та заробляти; здатність швидко вивчати нове.
|
спілкування у форматі переписки з нашими клієнтами; робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM.
|
спілкування з власниками бізнесу; круті знайомства та прокачка особистого бренду; безкоштовні курси від топових спеціалістів; швидкий ріст компанії і кар’єрне зростання; можливість користуватись простором коворкінгу та open spaceКреативного Простору Артинов; офіс в центрі міста Вінниця; молодий, позитивний та заряджений колектив; прокачка soft та hard skills в особистому зростанні; можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім’ї. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого новим магазином (ТРЦ «Мегамолл») |
Фокстрот |
|
забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; активна участь в процесах підбору та навчання персоналу; контроль порядку і чистоти в торговому залі; проведення консультацій, продажу товарів та послуг, що пропонує компанія; координування продавців в торговому залі. |
працевлаштування згідно законодавства; конкурентна заробітна плата; можливість змагатися, перемагати та отримувати призи і винагороди; чудова корпоративна культура та енергійна команда; корпоративне навчання; знижки на придбання товарів в нашій мережі; корпоративні знижки від компаній-партнерів; незабутні корпоративні заходи; перспективна та динамічна робота і швидке кар’єрне зростання; професійний розвиток та втілення власних задумів та ідей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з тістом (дріжджове, листове); працьовитий, проактивний та відповідальний. |
формування та випікання хлібобулочних виробів згідно плану та стандартів випікання; контроль процесу випікання; контроль за якістю готової продукції; контроль за чистотою робочого місця в процесі роботи. |
змінний графік роботи: 3/3 з 07:00 до 17:00; гідна та своєчасна оплата праці; широкі можливості для кар’єрного росту та професійного розвитку; дружелюбний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу закупівель виробницва |
Промавтоматика Вінниця |
досвід роботи у виробничих компаніях; досвід роботи на керівних посадах; вміння організовувати процеси закупівель; навички роботи в 1С 8 та MS Excel; досвід роботи з імпортом (вітається, але не обов’язково); розуміння на радіокомпонентах (вітається, але не обов’язково). |
організація безперебійності процесів постачання комплектуючих для усіх напрямків виробництва; планування циклічності поставок по Україні та імпорт; отримання у постачальників найкращих умов для компанії та забезпечення контрактами; аналіз товарних залишків та планування закупівель; організація процесів роботи та контролю відділу. |
позитивний моральний клімат колективу; офіційне працевлаштування; гарна корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и; стабільний графік роботи; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик консолідованої інформації |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк», ПК, 1С 8, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
надання інформації щодо преміальних нарахувань працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1C з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентація керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; участь в професійних тренінгах; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програм; знання MS Excel та 1С на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день, Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор школи іноземних мов |
Dreams come true |
відповідальність; ввічливість; охайність; креативність. |
створення графіків; відповіді на телефонні дзвінки; отримання оплати; ведення Instagram-сторінки. |
графік роботи: Пн-Пт, 10:00-20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Бондар |
приємна зовнішність️; ініціативність️; зібраність️; толерантність. |
запис клієнтів️; ведення каси; замовлення матеріалів️; ведення частково Instagram-сторінки; відповідальність за роботу майстрів перед керівництвом. |
графік роботи: з 09:00 до 18:00️; класний та креативний колектив️; дружелюбне керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину (нічна зміна) |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
організація та забезпечення безперервної роботи магазину; контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення); забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник портфелю клієнтів МСБ |
Акціонерний банк Південний |
вища економічна/юридична освіта; навички фінансового аналізу звітності підприємства; досвід роботи в напрямку залучення клієнтів КБ (середній та/або великий КБ); розуміння потреб великих корпоративних клієнтів; бездоганна ділова репутація; високі комунікативні навички, досвід результативних продажів. |
активний пошук та залучення клієнтів КБ; зустрічі з діючими та потенційними клієнтами з метою виявлення потреб, утримання та продажу повного спектру продуктів КБ; координація роботи клієнтів з іншими структурними підрозділами банку. |
можливість розвитку у команді одного з найкращих українських банків; високий рівень мотивації, бонуси за результатами роботи; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
Snack Production |
досвід управління продажами (ринок FMCG); досвід аналізу, планування та бюджетування продажів; досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності та результативності діяльності підлеглих, навчання та розвитку торгового персоналу; хороші управлінські та лідерські навички; відмінні навички ведення переговорів; вміння працювати на результат; наявність власного автомобіля. |
|
можливість продавати продукт, який знає та любить споживач; ефективна система мотивації; корпоративне навчання та підвищення професійного рівня; можливість кар’єрного росту; стабільні та довгострокові трудові відносини. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир |
ТОВ Фора |
|
обслуговування гостей згідно стандартів компанії; дотримання касової дисципліни; інформування гостей про програму лояльності та акції; викладка товару згідно з планограмою. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер інтернет-магазину |
Megasport |
чітка дикція і грамотна українська мова; комунікабельність, стресостійкість; доброзичливість у спілкуванні з людьми; готовність до навчання. |
прийом вхідних дзвінків; консультація клієнтів по асортименту; допомога у підборі товару; опрацювання та оформлення замовлень з інтернет-магазину; робота в CRM-системі; обробка недооформлених замовлень. |
позмінний графік роботи (вихідні плаваючі); погодинна оплата праці; робота в зручному офісі; молодий та енергійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; грамотність, уважність, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися та розвиватися; вміння і бажання працювати в команді; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; вільне володіння ПК, 1C8, MS Office, оргтехнікою. |
оформлення договорів, ведення реєстру договорів, контроль наявності оригіналів; створення контрагентів в 1С, робота з реєстрами в 1С; виписка довіреностей; перевірка і упорядкування видаткових накладних і ТТН; прийом, підготовка до відправлення пошти; реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції; оформлення вихідних листів; замовлення канцтоварів, господарських товарів, чаю, кави, бізнес-ланчів; контроль порядку в офісі. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00; субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; перегляд умов оплати залежно від вашого прагнення працювати на гарний результат; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися та розвиватися; вміння і бажання працювати в команді; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; досвід роботи з банком, валютою, ЗЕД від 3-х років; вільне володіння ПК, 1C8.3, BAS CORP, M.E.Doc, MS Office. |
банківські платежі; валютні операції; касові операції; звірки з контрагентами; управлінські звіти. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00, субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; перегляд умов оплати залежно від вашого прагнення працювати на гарний результат; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ресторан T-Bone |
комунікабельність, відповідальність; бажання працювати в колективі. |
сервірування столів; отримання замовлень від відвідувачів; обслуговування банкетів, фуршетів. |
гідна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи, розвезення в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
УПК Арматура |
вища освіта; навички планування складських запасів, здійснення закупівельних операцій, підготовки пакету ЗЕД- документів; знання англійської мови (обов’язково). |
формування та розміщення замовлення у постачальника (центральна, західна Європа); узгодження термінів та умов поставки продукції; підготовка пакета товаро-супровідних документів для митного оформлення; моніторинг ринку поставок продукції за номенклатурою поставки; формування складського запасу найбільш затребуваних позицій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кастинг-менеджер |
Golden Stars Agency |
приємна зовнішність; охайний і презентабельний зовнішній вигляд; внутрішні високі стандарти оцінки власної роботи; цілеспрямованість; відмінні комунікативні навички; упевненість в собі; відповідальність; стресостійкість; вміння знаходити підхід до дітей різного віку. |
робота з потенційними клієнтами, робота з клієнтською базою; кастинги /прямі продажі; робота з моделями (співбесіда, збір матеріалів, підготовка до кастингів); продзвін/заключення договорів; робота з фотографіями, соціальними мережами. |
робота в офісі за графіком: Пн-Пт з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Синергія Тім |
досвід роботи кухарем; бажання зростати, підвищувати свої знання разом із нами; оперативність; активна життєва позиція; старанність; порядність.
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне корпоративне харчування 2 рази на день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор поштового зв’язку |
Укрпошта |
вища освіта; впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається) комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
прийом та надання поштових відправлень; надання фінансових послуг (прийом комунальних платежів, видача пенсій тощо); презентація продуктів та консультування відвідувачів; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримка та розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
офіційне працевлаштування з першого дня; стабільна заробітна плата (виплата 2 рази на місяць); преміювання за результатами роботи; навчання за рахунок компанії; можливості кар’єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар-універсал |
готельно-ресторанний комплекс Дубовий Гай |
наявність досвіду роботи; відповідальність; пунктуальність; відсутність шкідливих звичок; бажання розвиватись. |
контроль чистоти свого робочого місця; дотримання санітарних норм; приготування згідно технологічних карт. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор салону краси |
ТОВ Персона Кепітал |
позитив; вміння спілкуватись; організаційні здібності; пунктуальність; відповідальність. |
зустріч клієнтів; консультування з приводу послуг; запис клієнтів до фахівців; ведення телефонних розмов. |
зручне розташування; дружній колектив; підтримка керівництва; стабільна оплата; робота з цікавими людьми; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор кафе |
ТОВ Благодат |
|
організація безперебійної роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень. |
офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні; своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; мудре наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор лінії на виробництво харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища технічна освіта; профільний досвід роботи (буде перевагою); вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу. |
аналітичне мислення; наявність організаторських здібностей, вміння відстоювати свою точку зору; здатність брати на себе відповідальність; вміння працювати в багатозадачному режимі; ініціативність, енергійність, стресостійкість. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; змінний графік роботи; медичне страхування; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-касир (р-н Березина) |
Укрпошта |
вища освіта (ОС «бакалавр» або ОС «магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів відвідувачів; бути позитивним; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи: з 9:00 по 19:00 (вихідний - неділя, інші плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий магазином |
ТМ Україночка |
порядність; комунікабельність; знання 1С. |
організація роботи магазину. |
графік роботи з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЖЕО |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; вміння проводити переговори; комунікабельність, чесність, мобільність, стресостійкість, дисциплінованість, пунктуальність. |
забезпечення ефективного проведення закупівельних процедур; пошук та закупівля товарів за оптимальними цінами; проведення переговорів та здійснення оптової закупівлі; аналіз цінової та асортиментної пропозиції конкурентів; здійснення документального супроводу процедури закупівель; ведення бази постачальників, нагляд за фінансовими зобов’язаннями підприємства перед постачальниками; підготовка внутрішньої звітності; розширення існуючої бази постачальників, ведення переговорів. |
офіс в центрі м. Вінниця; графік роботи: 08:00-17:00, Пн-Пт; медичне страхування, компенсація обідів, корпоративне навчання, різноманітні заходи; відпустка 24+4 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець