Вакансії для студентів і випускників станом на 23.03.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Ведучий, контент-мейкер |
Grand Car |
креативне мислення; досвід роботи у зйомках відео; харизматичність та позитив; володіння грамотною усною мовою; охайний зовнішній вигляд. |
зйомка у відео для YouTube, Instagram, TikTok (автомобільна тематика); аналіз нішових трендів. |
гнучкий графік роботи: неповний робочий день; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на YouTube, TikTok, Instagram); підвищення комунікативних навичок; тест-драйв крутих авто (TESLA, MUSTANG, RANGE ROVER). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру |
Makeup |
досвід роботи в call-центрах; уважність і скурпульозність в роботі. |
прийом вхідних дзвінків; надання інформації по товару; оформлення замовлень; вирішення проблемних ситуацій з клієнтами. |
графік роботи: 2 через 2 дня з 8:00 до 20:00; працевлаштування згідно КЗпП України; навчання за рахунок компанії; офіс в центрі м. Вінниця (площа Калічанська). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; можливість проходження практики для студентів; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант |
АТБ-маркет
|
наявність закінченої середньої або середньої спеціальної освіти; досвід роботи в сфері торгівлі (вітається); готовність до навчання. |
розміщення і викладка товару в торговому залі; обслуговування покупців на касі, згідно встановлених стандартів. |
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; дотримання трудового законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; впевнений користувач ПК (MSOffice); вміння працювати із великим об’ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант з питань ліквідності |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк», ПК, 1С 8, MSOffice; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів; щоденне звітування по залишках грошових коштів на розрахункових рахунках; створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти; проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»; проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено; реєстр додаткових умов до основних договорів; підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк). |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; участь в професійних тренінгах; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант, касир |
ФОП Манько С.Л. (Магік, мережа магазинів) |
комунікабельність та привітність; відповідальність та цілеспрямованість; відсутність шкідливих звичок; вільне володіння українською мовою. |
консультування клієнтів; адаптація товару; викладка товару згідно стандартів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Сушист |
Панда-суші |
досвід роботи від 3-х місяців; пунктуальність та охайність; бажання працювати у команді. |
|
графік роботи з 10:00 до 21:00; робота в дружньому молодому колективі; премії за ініціативність в розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст, комірник, бек-офіс менеджер |
ТОВ Професійна лінія |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання 1С:Торг (обов’язково); розуміння функцій складу; високий рівень відповідальності; шанобливе ставлення до товару та майна; уважність до вимог клієнтів. |
організація і контроль роботи складу, безперебійна робота на прийом, відвантаження та переміщення товару; управління товарними залишками (термін придатності, брак, повернення, пересорт); облік товарних залишків в 1С; забезпечення цілісності товарно-матеріальних цінностей, дотримання режимів зберігання; дотримання правил оформлення прихідних та розхідних документів; проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей; організація і комплектація товару згідно замовлення для подальшої доставки клієнтам; складання маршрутних листів для кур’єра; оптимізація складських процесів, спрямованих на збільшення продуктивності та якості сервісу; забезпечення життєдіяльності офісу. |
графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ФОП Закропивна |
впевнений користувач ПК; уважність, самоорганізованість та відповідальність; відсутність проблем з математикою; вміння вирішувати конфліктні ситуації; ініціативність. |
внесення приходу товарів в СRМ; контроль залишків і процесу перерахунку товарів на складі; актуалізація даних наявності в СRМ; ведення таблиць по кількості виготовленого за місяць; контроль комплектування та дотримання термінів по оптовим замовленням; оформлення і контроль повернень посилок, фіксація сум та збитків; робота з проблемними відправками; робота з обмінами та поверненнями; контроль правильності ваги посилок та якості пакування; вирішення проблемних питань з НП; вирішення організаційних питань пов’язаних з відправленнями посилок; замовлення пакувальних матеріалів з НП. |
робота в офісі (р-н Набережного кварталу) Пн-Пт з 09:30 до 18:00; можливий один короткий робочий день в суботу (раз на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Агаркова В.Г. |
вік від 20 до 25 років; знання норм обробки та правил зберігання продуктів; знання стандартів чистоти та гігієни; чесність, уважність, комунікабельність, відповідальність, стресостійкість та вміння працювати в команді. |
приготування страв згідно ТК; дотримання норм зберігання продуктів, догляд за обладнанням; дотримання стандартів чистоти та порядку. |
навчання та можливість професійного зростання; зручний графік роботи (4/2, 3/3 з 12:00 до 22:00); сильна та активна команда професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Алліс-Трейд |
вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки; навички продажів та консультування клієнтів; впевнений користувач ПК; бажання навчатись та заробляти. |
прийом замовлень від нових та постійних клієнтів; проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод; підбір і прорахунок обладнання; супровід і консультація клієнтів на всіх стадіях угод. |
оплачувані лікарняні та відпустки; комплексна система навчання та адаптації нових працівників; можливість кар’єрного росту; зручний графік роботи: з 08:00 до 17:00, Сб, Нд – вихідні; робота в молодому дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
П М Ж Б Л К 2.0 |
грамотна мова та харизма; наявність досвіду роботи; відповідальність; бажання тримати статус свого закладу на вищому рівні; терпіння та любов до наших гостей; бажання розвиватись. |
|
гнучкий графік роботи з 10:00 до 22:00; гарні умови праці та дружній колектив; робота у зручному місці за транспортною розв’язкою; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину |
Watsons Україна (ТОВ ДЦ Україна) |
вища або середньо-спеціальна освіта; досвід роботи адміністратором або старшим продавцем від 6-ти місяців; любов до активних продажів; бажання рости та розвиватись у компанії. |
здійснення активних продажів; контроль роботи персоналу магазину згідно стандартів та вимог; контроль правильності цінників та відслідковування термінів придатності продукції; організація викладки товару; здійснення розрахунку клієнтів на касі та ведення касової звітності; забезпечення чистоти та порядку у торговому залі. |
гнучкий графік роботи; форма та комфортне робоче місце; прозора система мотивації; дисконт на продукцію компанії; навчання та можливість кар’єрного росту в середині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-консультант |
Блуми |
досвід роботи в продажах від 1-го року непродовольчої групи товарів (бажано); вища або середньо-спеціальна освіта (бажано технічна); досвід роботи в гіпермаркетах Епіцентр (вітається); вільне володіння українською мовою; стресостійкість, комунікативні навички, ініціативність; презентабельний зовнішній вигляд. |
продаж продукції ТМ «Panasonic» (напрям Електротовари); робота відповідно до внутрішніх регламентів «Епіцентру»; консультування та обслуговування клієнтів, виявлення потреби у потенційних покупців; виконання якісних і кількісних обсягів продажів; оформлення торгового залу і вітрин з дотриманням стандартів мерчандайзингу. |
графік роботи: 5 робочих днів / 2 вихідних (понеділок-вівторок) з 10:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар фаст-фуду |
Агроіндустріальний холдинг МХП |
діюча медична книжка; знання касової дисципліни. |
приготування страв fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування покупців на касі. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник маркетолога |
Беліф |
досвід створення ефективних презентацій в Power Point; відмінне володіння Microsoft Office-Excel; відмінні навички комунікації та співпраці в команді; ініціативність, проактивність та вміння брати на себе відповідальність. |
допомога у розробці та впровадженні маркетингових стратегій; моніторинг інформації по конкурентам, виробникам по Україні і світу; розробка дизайну, контроль закупки та залишків сезонної продукції, рекламних матеріалів, пакувань тощо; організація та проведення тестувань нових продуктів; комунікація зі споживачами, відповіді на відгуки на маркет-плейсах від імені бренду. |
робота у молодій та дружній команді; конкурентний рівень заробітної плати; можливість кар’єрного росту у компанії; повна зайнятість: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Касир в попкорн-маркет
|
Сінема-Сіті |
|
продаж квитків та продукції маркету; робота з грошима; дотримання касової дисципліни; робота за стандартами; консультація гостей з приводу репертуару кінотеатру та продукції маркету. |
постійна робота у сервісній команді; офіційне працевлаштування та соціальні відрахування; корпоративне навчання та професійне зростання; запрошення в кіно щомісяця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-маркетолог |
Rabbit Marketing |
грамотна українська мова: письмо та мовлення; знання англійської чи інших іноземних мов (буде перевагою); навички написання цікавих текстів та статей/постів; навички роботи в програмах редагування фото-відео контенту: Figma, Canva, Сrello, або їх аналоги; досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу чи особистого блогу. |
написання та оформлення постів для соціальних мереж клієнтів; публікація дописів згідно з контент-планом; робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями; постановка завдань дизайнеру, організація та проведення фотосесій для клієнта; підбір та переговори з блогерами при необхідності; участь у креатив-сесіях під час створення контент-плану для клієнта; щомісячна звітність по проєктах. |
цікава та різнопланова робота у проєктах; робота у команді професіоналів; своєчасна заробітна плата; робоче місце в офісі на Поділлі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар у кафе |
Синергія Тім |
досвід роботи кухарем; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність. |
якісне приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 21:00; комфортне розташування: ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ВМ Техніка |
аналітичне мислення та вміння працювати з великими об'ємами інформації; уважність до деталей; відповідальність; уміння чути та надавати зворотній зв’язок; |
рознесення і ведення в 1С первинної документації від постачальників (надходження товарів); рознесення і ведення в 1С документів по реалізції та переміщенню товарів інтернет магазину; звірка з контрагентами, формування актів звірок; рознесення та ведення в 1С виписки банку; своєчасне відображення в програмі 1С повернення товару та коштів. |
цікава робота з набуттям нового досвіду; теплий і зручний офіс, оснащений необхідною технікою і засобами для безперебійного постачання світла та доступу до мережі Інтернет; 5-ти денний робочий тиждень, 09:00-17:00; смачна кава; офіційне працевлаштування зі стабільною заробітною платою, оплачуваною відпусткою та лікарняними. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Sales Manager (IT) |
ElephantsLab |
вміння керувати процесом продажів від планування до завершення угоди; досвід продажів ІТ продуктів та послуг на англомовному ринку; досвід «холодного продажу» та відмінні навички побудови переговорних процесів; досвід роботи з блокчейн продуктами; знання англійської мови на достатньому рівні для спілкування (В2 і вище). |
пошук замовників (холодна база) та робота з лідогенерацією; проведення онлайн зустрічей із клієнтами/представниками з метою продажу послуг.
|
корпоративна культура відкритих дверей; можливість відвідувати конференції та курси для підвищення професійної майстерності; дружня та відкрита команда; гнучкий графік, ремоут або робота з офісу м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор косметологічного центру |
Центр краси і гармонії Beautycom |
впевнений користувач ПК; досконале володіння українською мовою; досвід роботи на аналогічній посаді (вітається); здатність швидко навчатися; комунікативні навички та відповідальність. |
робота в CRM-системі (запис клієнтів, розрахунок); касова дисципліна; прийом дзвінків, ведення листування в соціальних мережах/месенджерах; зустріч відвідувачів клініки; обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов; компетентне надання необхідної інформації про товари та послуги клініки; здійснення контролю за робочим процесом, а також чистотою, порядком та затишком клініки. |
графік роботи: 2/2, 09:00-19:00; офіційне оформлення; гарне і комфортне місце роботи; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Hotels24.ua |
готовність навчатися та розвиватися; володіння програмами 1С:8.3 та УТП; досвід роботи від 1-го року. |
робота з кредиторською і дебіторською заборгованістю в розрізі документів; акти звірок, акти виконаних робіт; робота з постачальниками (документообіг) ФОП 3-ї групи та ТОВ на загальній системі. |
графік роботи 5/2; оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів); робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
ТОВ С-Олза |
знання ПК; комунікабельність; здатність до швидкого навчання. |
організація роботи офісу; прийом вхідних дзвінків; прийом та формування замовлень; ведення первинної документації. |
комфортне робоче місце в офісі у центрі міста; графік роботи: Пн-Пт, 09:00-18:00 (3−4 години для студента). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; порядок на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіх офісних програм; знання MS Excel та 1С на високому рівні. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день, Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; грамотність, уважність, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися та розвиватися; вміння і бажання працювати в команді; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; вільне володіння ПК, 1C8, MS Office, оргтехнікою. |
оформлення договорів, ведення реєстру договорів, контроль наявності оригіналів; створення контрагентів в 1С, робота з реєстрами в 1С; виписка довіреностей; перевірка і упорядкування видаткових накладних і ТТН; прийом, підготовка до відправлення пошти; реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції; оформлення вихідних листів; замовлення канцтоварів, господарських товарів, чаю, кави, бізнес-ланчів; контроль порядку в офісі. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00; субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; перегляд умов оплати залежно від вашого прагнення працювати на гарний результат; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Синергія Тім |
досвід роботи кухарем; бажання зростати, підвищувати свої знання разом із нами; оперативність; активна життєва позиція; старанність; порядність.
|
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00; комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне корпоративне харчування 2 рази на день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець