Вакансії для студентів і випускників станом на 06.04.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ТОВ РТІ Україна |
знання бухгалтерського обліку та діючого законодавства в сфері бухгалтерського обліку; знання складського обліку, бухгалтерського обліку торговельного підприємства; вільне володіння ПК, знання програм 1С 8.3, MSExcel; відповідальність, уважність, порядність, стресостійкість, бажання працювати та навчатись. |
обробка первинних документів (рахунки від постачальників, прихідні накладні, акти виконаних робіт, ТТН, шляхові листи); ведення реєстрів первинних документів; листування з контрагентами; авансові звіти, відрядження; банківська виписка; основні фонди; виконання доручень головного бухгалтера. |
офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень; робота в дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Rich park |
активна особистість; гарне почуття гумору; грамотне володіння українською мовою. |
обслуговування гостей відповідно до внутрішніх стандартів сервісу; підтримка чистоти в закладі. |
позмінний графік роботи; конкурентна заробітна плата два рази на місяць; трансфер та харчування за рахунок компанії; навчання та кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
Укрнафта |
повна вища освіта; досвід роботи не менше 2-х років товарознавцем, менеджером із закупівель (помічник) у торгівельній мережі; базові знання формування ціноутворення, асортименту та інших елементів маркетингового комплексу; базові знання касового обладнання та програми 1С; впевнений користувач ПК (MS Office); навички роботи з різним торговим обладнанням, зокрема фаст-фуд; досвід відкриття нових торгових точок; навички ведення переговорів; наявність водійського посвідчення. |
організація всіх виробничих процесів з супроводу, постачання, передпродажної підготовки, продажів, всіх операцій руху товарів, документообігу для забезпечення максимальних продажів товарів непаливної групи і зменшенню операційних втрат; планування та організація діяльності магазину при АЗС; організація та проведення місячного та тижневого планування діяльності працівників, здійснення контролю за виконанням виробничих завдань, проведення оцінки діяльності і надання зворотного зв’язку працівникам по результатам роботи; підготовка звітів про результати роботи АЗС (виконання місячного плану), на основі отриманих результатів планування подальшої роботи; контроль діяльності магазинів на предмет виконання затверджених акцій та переоцінок на підконтрольних АЗС; контроль договірних обов’язків постачальників по закріпленому регіону; організація регулярних заходів (зустрічі, наради) з координації роботи АЗС; моніторинг відправки замовлень і своєчасне надходження товару згідно замовлень; контроль санітарного стану приміщень та дотримання графіку прибирання на АЗС. контроль викладки товарів з дотриманням часток; координація дій з ремонту, заміни та обслуговування ТО; комунікація із безпосередніми виконавцями, в т.ч. суміжними підрозділами; контроль термінів з ремонту ТО; організація проведення інвентаризацій у торгових точках мережі; організація відкриття нових/реконструйованих торгових точок мережі; контакт з постачальниками з питань недовозу, відсутності товару, повернення, доставки поза графіком. |
офіційне працевлаштування; соціальні гарантії; можливість професійного та кар’єрного зростання; своєчасна виплата конкурентної заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотна українська мова; впевнений користувач ПК (MSWord, MSExcel); вміння працювати із великим об’ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар |
Беліф |
досвід роботи з тістом (дріжджове, листове); працьовитість, проактивність та відповідальність. |
формування та випікання хлібобулочних виробів згідно плану та стандартів; контроль якості продукції; дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил безпеки праці. |
змінний графік роботи: 3/3 з 07:00 до 17:00; гідна та своєчасна оплата праці; можливість професійного розвитку та кар’єрного зростання; приємна атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність і привітність; досвід роботи у відділі кадрів/управлінні персоналом не менше 2-х років; знання КЗпП України та інших законодавчих актів у сфері кадрового обліку; бажання працювати на результат; володіння навичками роботи з комп’ютерною технікою та інформаційними системами. |
ведення кадрового обліку (прийняття на роботу, переміщення, звільнення); формування особових справ; оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок; формування та оновлення штатного розкладу; ведення табелів обліку робочого часу; контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю. |
зручний графік роботи (5/2 з 08:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00 з годинною перервою); офіційна робота у професійному колективі; конкурентна заробітна плата; пакет соціальних гарантій; можливість професійного розвитку в сфері HR-менеджменту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник адвоката |
Адвокатське бюро Селезньов і партнери |
відмінна дикція та пунктуація; емпатія та уміння комунікувати; уважність, любов до порядку та самоорганізованість. |
комунікація із клієнтами компанії (телефон, мессенджери); контроль судових справ; постановка задач адвокату. |
робота у комфортному офісі з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Су-шеф |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи су-шефом; досвід управління персоналом кухні.
|
розподіл та контроль поставлених задач у відсутності шеф-повара; дотримання внутрішніх стандартів та санітарних норм роботи кухні; забезпечення якості приготування та видачі страв згідно з технологічними картками. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер в кінці зміни; можливість професійного та кар’єрного зростання; графік роботи: 15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар холодного цеху |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; дотримання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер в кінці зміни; можливість професійного та кар’єрного зростання; графік роботи: 15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник у відділ маркетингу |
ФОП Жукова З.Н. |
досвід роботи у сфері маркетингу (буде перевагою, але не є обов’язковим); високі комунікативні навички; здатність працювати у команді; відповідальність та орієнтація на результат. |
допомога в виконанні маркетингових стратегій та планів; взаємодія зі зв’язками з громадськістю; координація та підтримка маркетингових заходів, включаючи організацію подій та презентацій; підготовка звітів та аналітичних даних щодо ефективності маркетингових кампаній. |
офіційне працевлаштування; можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку до керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання програми R-Keeper. |
контроль роботи персоналу (офіціантів, барменів), забезпечення виконання стандартів обслуговування ресторану; контроль за касовою дисципліною, проведення розрахунків; робота з гостями ресторану (комунікація, прийняття замовлень, розрішення різних ситуацій); контроль за проведенням інвентаризацій; прийом замовлень по телефону. |
комфортні умови праці; дружній колектив; офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Amelie, MAO MAO |
цілеспрямоване бажання працювати за баром; відповідальність, адекватність, зацікавленість і охайність. |
приготування смачної кави і чаю, інших напоїв; прийом замовлень, розрахунок, видача напоїв і страв. дотримання чистоти на робочій зоні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Amelie, MAO MAO |
розуміння правил чистоти на кухні та дотримання їх; бажання і навички роботи кухарем; вміння нести відповідальність за свою роботу; здорова комунікація з колегами та гостями. |
підтримка чистоти і порядку на робочому місці; відповідальність за свої дії; підготовка якісних заготовок та смачних страв. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Готельно-ресторанний комплекс Хутір |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; відмінні комунікативні навички; висока відповідальність та орієнтованість на результат. |
прийом і обробка замовлень; робота з готельною програмою; контроль за виконанням замовлень; робота з клієнтами і гостями комплексу; організація роботи персоналу ресторану і готелю; забезпечення високої якості обслуговування. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Pan Cake |
ввічливість та доброзичливість; енергійність, бажання та здатність швидко навчатись; грамотність та вміння підтримувати розмову; вільне володіння українською мовою; вік від 20-ти років; знання англійської мови (рівень А2 та вище). |
приготування кави та інших напоїв; прийом та видача замовлень; розрахунок відвідувачів; підтримання чистоти за баром та в залі. підтримання порядку на вітринах та столику самообслуговування. |
дружна команда; оплачуване навчання (10 днів); офіційне працевлаштування; медичне страхування через три місяці роботи; бонуси за роботу на свята та за довгий термін роботи в команді; знижки в закладах Pan Cake та партнерських закладах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Ресторан Merry club |
|
зустріч і обслуговування гостей; забезпечення порядку і чистоти в зоні обслуговування; ефективна взаємодія з командою ресторану. |
робота в команді професіоналів; можливість кар’єрного росту в компанії; гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; навчання і професійний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Bigman Coffee |
досвід роботи від 6-ти місяців (обов’язково). |
обслуговування споживачів: реалізація готових до споживання безалкогольних напоїв та кондитерських виробів; приготування обмеженого асортименту безалкогольних напоїв; забезпечення зберігання товарів відповідно до термінів і режиму зберігання; дотримання чистоти на робочому місці і торговельному залі; оформлення вітрин та прилавків, утримання їх у належному стані; належний контроль технічного стану обладнання; контроль дотримання споживачами культури поведінки; ведення необхідного обліку наявності товару. |
18 робочих днів в місяць; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з організації та оплати праці (економіст з праці) |
Вінницька кондитерська фабрика «Рошен»
|
вища освіта (математична або економічна); знання розрахунку відрядної заробітної плати на виробничому підприємстві; високий рівень знання MS Excel; знання порядку, методів і принципів формування норм і розцінок. |
нормування праці виробничого персоналу; розрахунок заробітної плати за відрядними розцінками; аналіз оптимальної чисельності трудових ресурсів, виявлення резервів зростання продуктивності праці; аналіз технологічних операцій і процесів, витрат робочого часу на їх виконання; аналіз фонду оплати праці, моніторинг відхилень за плановими і фактичними показниками з праці. |
конкурентна заробітна плата; компенсація обідів; медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу реклами та маркетингу |
Megasport |
активна життєва позиція та націленість на результат; здатність генерувати цікаві маркетингові рішення та втілювати їх в життя; відмінні аналітичні здібності та вміння аргументувати свою позицію на цифрах; багатозадачність та стресостійкість, здатність мислити стратегічно та приймати рішення; вміння правильно визначати пріоритети і брати відповідальність за результати, пошук кращих шляхів реалізації цілей компанії; знання всього спектру сучасних маркетингових інструментів та досвід їх використання. |
розробка та реалізація маркетингової стратегії для просування магазинів відповідно до цілей компанії; супровід і підтримка зовнішнього вигляду торгових точок відповідно до сучасних вимог, впровадження інновацій; планування та аналіз ефективності рекламних заходів, та коригування дій для підвищення впливу на продаж; генерування пропозицій для посилення впізнаваності бренду компанії та підтримки блискучої репутації; забезпечення сезонного оформлення торгових точок маркетинговими матеріалами відповідно до актуальних колекцій; супровід та удосконалення ефективної роботи програми лояльності; організація заходів, спрямованих на утримання цільової аудиторії та залучення нових постійних покупців; координування підрядників та контроль виконання їхньої роботи; сприяння злагодженій співпраці онлайн-платформи з торговими точками. |
можливість втілити у реальність запропоновані ідеї та отримати цінний досвід роботи; постійні професійні виклики та динамічний розвиток разом з компанією; дружній, професійний та вмотивований колектив; конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркувальник |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
відповідальність; організованість. |
нанесення стікерів на готову продукцію. |
офіційне працевлаштування; стабільна, офіційна заробітна плата; медичне страхування; безкоштовні обіди; змінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
П М Ж Б Л К 2.0 |
досвід роботи; відповідальність, охайність, знання етикету/сервісу; бажання розвиватись у ресторанній сфері та сумлінно працювати в колективі. |
приготування напоїв. підтримка чистоти та порядку на робочому місці. |
змінний графік роботи: 3/3 з 10:00 до 22:00; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого цеху |
Smilefood |
бажання працювати на результат; любов до знань; дотримання графіку робочих змін; готовність до високих темпів роботи; швидкість приготування. |
приготування страв згідно технологічних карток.
|
кар’єрний ріст; стабільна зарплата (без затримок); корпоративні заходи для всіх співробітників компанії; мотиваційні програми; гнучкий графік роботи; дружній колектив; дворазове харчування; система знижок для персоналу.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник у відділ продажів |
ФОП Ваганова Ю.С. |
досвід роботи у сфері продажів (буде перевагою, але не є обов’язковим); висока комунікабельність та навички переговорів; вміння працювати з офісними програмами та знання базових принципів продажів; висока відповідальність та вміння працювати в команді. |
підтримка менеджера з продажів у всіх аспектах роботи; обробка вхідних запитів та замовлень клієнтів; взаємодія з клієнтами щодо вирішення їх проблем та запитів; участь в розробці стратегії продажів та маркетингу. |
повна зайнятість, графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 19:00, субота частково робоча;гібридний формат роботи;можливість професійного розвитку та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-аналітик |
Альянс Рітейл Груп |
знання 1С (Bass);вміння працювати з великими об’ємами інформації;уважність;вміння аналізувати та працювати в команді. |
створення специфікацій; аналіз переобліків; аналітика рухів продажу (фінансові результати); контроль роботи операторів виробництва (оприбуткування, переміщення, списання). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Арпал |
креативність, відчуття тренду;пунктуальність та самодисципліна;базові навички роботи в програмах редагування фото та відео контенту;наявність комп’ютера та телефону для роботи;досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу чи особистого блогу (буде перевагою);наявність успішних кейсів (буде перевагою). |
робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями; створення контент-стратегії та контент-плану; визначення KPI та постійна робота над їх ростом; фотозйомка, обробка фото та відеоконтенту, монтаж коротких відео; зйомка контенту для соціальних мереж; монтаж відео у форматі TikTok або Reels; постинг публікацій в соціальних мережах; написання та оформлення постів для соціальних мереж, регулярна публікація; щотижнева звітність, моніторинг ефективності публікацій; написання контенту для сайту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Сушист |
Ikura |
уважність, акуратність, охайність;бажання працювати та готовність до навчання;досвід роботи або проходження практики в даній сфері (буде перевагою). |
приготування страв згідно з технологічними картками; знання санітарних норм та правил виробництва. |
позмінний графік роботи: 10:00-21:00;стабільна заробітна плата;безкоштовне харчування;дружній молодий колектив;можливість кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Тетра-Агро |
грамотна письмова та усна українська мова;досвід у веденні перемовин (вітається, але не є обов’язковим);комунікабельність;відповідальність. |
робота з поточними та потенційними клієнтами та їх супровід; робота з документами, звітність; обробка замовлення в телефонному режимі. |
п’ятиденний 8-ми годинний робочий тиждень або гнучкий графік за домовленістю;дружній колектив;можливість для саморозвитку;кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
ФОП Юрчук О.М. |
досвід роботи від 1-го року в сфері контент-менеджменту; вміння працювати в команді, генерувати ідеї, підбирати локації та проявляти ініціативу; досвід створення якісного контенту; знання програм для обробки та монтажу. |
створення та редагування фото контенту для сайту та соціальних мереж; зйомка та монтаж відео оглядів продукції; участь у розробці та реалізації контент-плану; аналіз результатів впливу контенту на аудиторію; взаємодія з командою менеджерів. |
гнучкий графік роботи; робота у молодій команді; конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар’єрного зростання; робота в р-ні Набережного кварталу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Діапазон |
комунікабельність; швидке навчання, надійність; презентабельний зовнішній вигляд; впевнений користувач ПК. |
підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника; контроль роботи співробітників; складання планів, звітів про виконану роботу; планування робочого дня керівника; виконання доручень керівника, в межах вакансії. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного та професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-ревізор |
ФОП Радовець С.С. |
ввічливість; відповідальність; пунктуальність; стресостійкість; досвід роботи в програмі 1С (бажано). |
проведення ревізій ТМЦ на магазинах; звірка накладних; виведення результату ревізії; формування супутніх документів. |
графік роботи: Пн-Пт, 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ФОП Радовець С.С. |
вища або середня спеціальна освіта (облік та аудит, економіка); базові знання ділянок бухгалтерського обліку; робота в програмах М.Е.Doc, 1С Бухгалтерія 8, Клієнт-Банк, MS Office; досвід ведення ФОП (єдиний податок, загальна система), ПДВ; стресостійкість, старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі; бажання вчитись. |
нарахування заробітної плати; банківські операції; реєстрація ПН та РК, облік ПДВ; розрахунок із контрагентами. |
графік роботи: Пн-Пн, 09:00−17:00, Сб-Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцейоло |
ТМ Україночка |
вік від 18-ти років; бажання працювати у сфері харчування; вміння працювати в команді; швидкість та точність у виконанні роботи; відповідальність; бажання вчитися та розвиватися. |
приготування піци та інших страв згідно з рецептами; дотримання технології приготування; забезпечення якості продукції; дотримання правил гігієни та безпеки праці; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру |
RC_Vinnytsya |
пунктуальність; комунікабельність; відповідальність; стресостійкість. |
здійснення вихідних інформаційних дзвінків; консультація і підтримка клієнтів; прийняття вхідних дзвінків; інформування клієнтів про компанію. |
щотижнева виплата заробітної плати; обіди за рахунок фірми; навчання з нуля; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Лакот Індастрі |
навички роботи з ПК; гарні комунікативні навички; чітка мова; вільне спілкування по телефону; бажання навчатись; вік від 18-ти років. |
комунікація з клієнтами по телефону; робота з клієнтською базою; пропозиція фінансових продуктів; вихідні дзвінки; інтенсивна робота з клієнтами. |
графік роботи: 08:30-18:00, Пн-Пт; приємний і відкритий колектив; індивідуальний підхід до співробітників; сучасний і комфортний офіс у м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з мотивації персоналу |
Megasport |
володіння чудовими аналітичними здібностями, здатність мислити абстрактно та стратегічно; прагматичність і послідовність, вміння приймати ефективні управлінські рішення; математичний склад розуму і вміння працювати з великим об’ємом цифрової інформації; зацікавленість темою мотивації HR, або досвід роботи в цій сфері; впевнений користувач MS Excel та володіння його розширеними функціями. |
сприяння вдосконаленню та адаптації системи мотивації персоналу; аналіз ринку праці та реакція на зміни, що відбуваються; формування КРІ для команд магазинів та контроль їх виконання; аналіз результатів роботи працівників магазину за звітній період та формування звітів; здійснення управлінського розрахунку та обліку винагород співробітників; робота з фінансовою документацією. |
постійні професійні виклики та динамічний розвиток разом з компанією; дружній, професійний і вмотивований колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; конкурентний рівень заробітної плати; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
Pobedov |
досвід роботи в закупівлях; досвід роботи з 1С або CRM; досвідчений користувач ПК; досвід роботи з таблицями MS Excel та GoogleDocs; аналітичний склад мислення. |
пошук та замовлення товарного асортименту у постачальників на іноземних сайтах; аналіз комерційних пропозицій та проведення переговорів, робота з постачальниками щодо встановлення кращих цін по групах товарів (одяг, текстиль, взуття). |
зручний та комфортний офіс на Поділлі; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; корпоративні знижки на речі бренду; команда молодих, ідейних, енергійних та креативних однодумців, які завжди готові допомогти. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар з приготування піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі. |
формування та випікання найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; порядок на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець