Вакансії для студентів і випускників станом на 13.04.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
Артинов Travel |
відмінне знання англійської мови рівня А2-В1+ (вільне спілкування та листування); навички роботи з Microsoft Word, Google Sheets, PDF, Google Calendar, Notion; висока культура спілкування; швидке сприйняття та пошук різної інформації; відповідальність, організованість та уважність до деталей; креативність, кмітливість, позитивність, швидкість; вміння працювати в команді та швидко приймати рішення; бажання розвиватися та навчатись; вміння писати тексти і вести ділове листування. |
підтримка рівня всіх необхідних розхідних матеріалів в офісі, покупка квитків, спілкування з різними державними і комерційними установами; спілкування по телефону та ведення ділового листування з партнерами та підрядниками в різних країнах англійською мовою; планування календаря керівника, нагадування про зустрічі та актуальні події; планування та організація івентів та поїздок (квитки, готелі, маршрути); взаємодія з бухгалтером, надання керівнику звітів; формування звітності щодо виконаної роботи працівників та підрядників; інші бізнес-задачі та особисті доручення керівника. |
робота в офісі поруч з керівником в центрі Вінниці; графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00; можливість підвищити рівень англійської; кар'єрне зростання; різноманітні та цікаві задачі, які значно підвищать професіональний рівень; навчання у найкращих експертів на ринку; молодий, позитивний та заряджений колектив; можливість подорожувати за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер (ділянка «Оренда землі») |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MSOffice; уважність та готовність працювати з великими об’ємами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку в блоці «Оренда землі»; підготовка необхідної інформації з питань, які стосуються взаєморозрахунків з орендодавцями земельних ділянок; перевірка документів в ПЗ 1С на виплату (видачу) орендної плати та інших виплат пайовикам; проведення обробки «Планові нарахування по паях»; проведення, перевірка, контроль нарахування по паях, щомісяця; формування, аналіз коректності звіту 4 ДФ за розрахунками з пайовиками ознака доходу «195», «126», «169»; проведення аналізу відображення розрахунків з пайовиками (рахунок 6855, 3771, 3774, 3777, 4741, 1881, 1883, 1884, 4747, 47511, 47512, 47521, 47522, 6861 в ПО 1С; контроль за нарахуванням ПДФО (рахунок 6411), військового збору (рахунок 6421) з нарахованої та виплаченої орендної плати, контроль за своєчасністю сплати даних податків; проведення та аналіз закриття резервних рахунків по взаєморозрахунках з пайовиками. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; декретний місце; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, Пн-Пт); медичне страхування; участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; досвід та навички роботи адміністратором; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; підтримка порядку на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник бариста |
ФОП Каплун Р.А. |
відповідальність; комунікабельність; охайність; уміння підтримати розмову. |
видача замовлення гостям; слідкування за чистотою столиків; підготовка посуду. |
позмінний графік роботи: 2/2 з 9:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Pobedov |
досвід ведення соц. медіа Fashion брендів з доказовими результатами по росту органіки (від 1-го року); почуття стилю; досвід монтажу (портфоліо); досвід відео зйомок; досвід співпраці з блогерами; правильна енергетика, яка доповнить стиль в контенті. |
пошук SMM трендів + постановка й контроль задач на їх зйомку; формування контент плану (комунікаційної стратегії); ведення соц. мереж/месенджерів (ТікТок, YouTube SHorts, Instagram, FB); монтаж відео креативів ТікТок/Reels; співпраця з блогерами; розробка рекламних креативів; можлива участь в відео зйомках. |
зручний та комфортний офіс в центрі Поділля у стилі Home; графік роботи: в офісі Пн - Пт з 09:00 до 18:00; корпоративні знижки на речі бренду; команда молодих, ідейних, енергійних та креативних однодумців, які завжди готові до драйву. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер, адміністратор сторінок у соц. мережах |
SPA-готель Батерфляй |
вміння вести соц.мережі; фотозйомка, ретуш, обробка фото та відеоконтенту; написання тестів, сторітейлінг; створення та налаштування комплексної реклами у браузері; вивчення та аналіз рекламних стратегій конкурентних компанії. |
забезпечення закладу стратегічного просування в інтернет-просторі, формування та реалізація іміджевого позиціонування закладу для залучення відповідної ЦА, контент-планування, трансляція атмосфери та життя закладу; розвиток нових напрямків організації дозвілля гостей закладу. |
п’ятиденний робочий тиждень, трансфер, харчування та можливість проживання за рахунок закладу; наявність премій при відчутному збільшенні дохідності компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Перекладач англійської |
Action contre la Faim |
повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), спеціальність перекладач/переклад; досвід роботи за професією (не менше 2-х років); знання мови, що використовується під час перекладу: методики науково-технічного перекладу, термінологічних стандартів, основ наукового та літературного редагування, граматики та стилістики мови. |
виконання в установлені строки письмових перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність перекладів лексичному, стилістичному і смисловому змісту оригіналів, дотримання встановлених вимог стосовно наукових і технічних термінів та означень; здійснення редагування перекладів (при необхідності); виконання усних перекладів, забезпечуючи при цьому точну відповідність до лексичного, стилістичного і смислового змісту; повідомлення щодо зміни смислового змісту при переході з однієї мови на іншу (при необхідності); супровід (усний / письмовий переклад), при необхідності, іноземних працівників в органах державної влади та інших установах. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30; Сб, Нд — вихідний; дружній колектив; соціальний внесок до пенсійного фонду; медичне страхування; 24 дні оплачуваної відпустки/рік; 2/3 дні інструктажів щодо призначення на посаду; безкоштовний і необмежений доступ до сертифікованої платформи електронного навчання Crossknowledge. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор рецепції |
ТОВ Укртехсоюз |
|
допомога відвідувачам; спілкування з клієнтами; робота з комп’ютером; виконання доручення керівництва. |
комфортні умови роботи; графік роботи: Пн-Пт, 09:00−19:00 або позмінний графік; робота у дружній молодій команді; можливість впливати на одержуваний дохід. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор RIA (перевірка об'єктів нерухомості) |
RIA.com |
наявність смартфона з Android (версія 9.0 або новіше) або iOS (версія 10.0 або новіше) з доступом до інтернету; наявність ноутбука або ПК з доступом до інтернету; наявність фотоапарату (за можливості); комунікабельність; акуратність; пунктуальність; відповідальність. |
прийом заявок на перевірку від координатора DOM.RIA; комунікація з офісом і клієнтами; проведення очної перевірки об'єкта (квартира, будинок, земельна ділянка тощо); формування звіту про виконану роботу. |
повна зайнятість; переміщення по місту і передмістям для перевірки об'єктів нерухомості; грошова компенсація: проїзду по місту, проїзду за місто; компенсація телефонних розмов; забезпечення компанії необхідними матеріалами: камера 360, штатив, роздруковані матеріали. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер (масовий підбір) |
ТОВ Фора |
вища освіта (управління персоналом, психологія); досвід роботи у масовому підборі (буде перевагою); володіння ПК (MS Office); стресостійкість, мультизадачність, відповідальність, лідерське мислення; готовність до переміщень по Вінниці та відряджень; наявність власного автомобіля (буде перевагою). |
відкриття нових об’єктів Києва та регіонів; рекрутинг, адаптація співробітників, оформлення та табелювання, виявлення кадрового резерву; робота над мінімалізацією плинності на об’єктах; робота зі статистикою; супровід керуючих магазинів по HR-питанням. |
стабільна та цікава робота; офіційне працевлаштування; зручний графік: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00; корпоративне медичне страхування; компенсація проїзду та мобільного зв’язку; чудовий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з первинної документації |
ЖК Гарант |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року; володіння ПК: MS Excel, 1С8 — обов’язково; комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, уважність, вміння працювати в режимі багатозадачності. |
введення рахунків та накладних в базу 1С; контроль наявності оригіналів документів; щомісячна звірка з контрагентами; вхідна/вихідна кореспонденція; часткове ведення кадрової документації (заяви, накази), авансові звіти. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП України; 5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер відділення по роботі з клієнтами ММСБ |
Ощадбанк |
вища освіта; досвід роботи в банку; знання спектру банківських продуктів та послуг; знання діючого законодавства України в напрямку організації і контролю роботи відділення, РКО, валютного регулювання та контролю кредитування, порядку оформлення банківських операцій у відділенні. |
супроводження портфеля юридичних осіб; надання консультацій клієнтам мікро-, малого та середнього бізнесу щодо здійснення операцій, умов банківський продуктів та послуг; комплексний продаж банківських продуктів юридичних осіб (РКО, кредити, депозити); дотримання корпоративних стандартів банку та стандартів якісного обслуговування клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу. |
умови для професійного та кар’єрного зростання; офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
Coffee Rite |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання рецептур та технологій виготовлення кондитерських виробів; відповідальність та пунктуальність; уважність до деталей; вміння працювати в команді та самостійно; готовність до роботи у змінному графіку. |
приготування та оформлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями компанії, включаючи вироби із заварного тіста, вироби із листкового тіста, тарталетки, інші вироби з пісочного тіста, а також мусові торти та тістечка; робота з шоколадом, включаючи вироби з шоколаду та декорування кондитерських виробів; спостереження за якістю та свіжістю продукції; виконання робіт з прибирання та підтримання чистоти на робочому місці; дотримання вимог з охорони праці та безпеки харчових продуктів. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; можливість кар’єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер з продажу |
Kramp |
ступінь бакалавра або аналогічна технічна чи комерційна освіта; знання галузі, продукції та ринку; знання в галузі управління взаємовідносинами з клієнтами; високий ступінь клієнтоорієнтованості, самомотивації, гнучкості та стійкості; гарне знання бізнесу та, в ідеалі, знання електронної комерції; навички роботи з MS Office, бажано знання з англійської мови; рішучість, ефективність і незалежний спосіб роботи. |
підтримка, консультації та подальший розвиток наших клієнтів, а також залучення нових клієнтів; створення та реалізація стійкої та прибуткової стратегії зростання для власної зони продажів; розробка коротко та довгострокових планів для території, використовуючи надані інструменти з акцентом на управління цифровими даними; навчальні послуги для клієнтів, можливість пояснити всі послуги Kramp; аналіз ринку, оцінка та редагування статистики продажів; активна участь у маркетингових заходах. |
цікава постійна робота в сучасній, міжнародній компанії з високими амбіціями; гнучкий спосіб роботи; гарні можливості для навчання; службове авто, ноутбук, телефон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер систем якості |
ТОВ Еко-Снек |
вища освіта відповідного напряму; досвід в галузі менеджменту якості; глибокі знання міжнародних стандартів якості; вміння працювати у команді та високі комунікативні навички; висока відповідальність та орієнтація на результат. |
розробка та впровадження системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародних стандартів; надання консультацій з питань якості відділам виробництва, збуту та іншим підрозділам компанії; координація процесу сертифікації системи менеджменту якості та участь у створенні необхідної документації; забезпечення виконання вимог стандартів якості та внутрішніх процедур компанії; оцінка ефективності системи менеджменту якості та розроблення заходів щодо її постійного удосконалення. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Діапазон |
комунікабельність; грамотність, цілеспрямованість; знання ПК. |
прийом заявок та дзвінків від клієнтів; заповнення документів; укладення договорів з клієнтами; розрахунок клієнтів після обслуговування; забезпечення офісу всім необхідним. |
готова система роботи; гнучкий графік; можливе професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого процесу |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; вміння працювати в команді.
|
приготування страв згідно технологічних карт; контроль термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
графік роботи з 09:00 - 21:00; стабільна заробітна плата; погодинна оплата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Готельний гід, портьє |
SPA-готель Батерфляй |
культура спілкування, грамотність мови; стресостійкість, гнучкий розум, наявність логічного мислення; презентабельна зовнішність. |
зустріч гостей, телефонний менеджмент, хостинг; ознайомлення гостей з доступними послугами та наявними можливостями, які їм надає готель; взаємодія з відділом бронювання; заселення/виселення гостей з номерного фонду готелю; консультативний супровід гостей на території комплексу, сприяння їх комфорту, формуванню позитивного досвіду та подальшої лояльності; взаємодія та частковий контроль покоївок та служби безпеки. |
гнучкий робочий графік; проживання, харчування за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з мотивації персоналу |
Megasport |
володіння чудовими аналітичними здібностями, здатність мислити абстрактно та стратегічно; прагматичність і послідовність, вміння приймати ефективні управлінські рішення; наявність математичного складу розуму та вміння працювати з великим об’ємом цифрової інформації; інтерес до теми мотивації HR, або наявність досвіду в цій сфері; впевнений користувач MS Excel. |
сприяння вдосконаленню та адаптації системи мотивації персоналу; аналіз ринку праці та реакція на зміни, що відбуваються; формування КРІ для команд магазинів та контроль їх виконання; аналіз результатів роботи працівників магазину за звітній період та формування звітів; здійснення управлінського розрахунку та облік винагород співробітників; робота з фінансовою документацією. |
безпосередня участь в мотивації персоналу магазинів; постійні професійні виклики та динамічний розвиток разом з компанією; дружній, професійний і вмотивований колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з організації та оплати праці, економіст |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта (математична або економічна); досвід роботи від 5-ти років в сфері формування собівартості продукції (в частині ЗП), економіки праці, розрахунку відрядної заробітної плати на виробничому підприємстві; високий рівень знання MSExcel; знання порядку, методів і принципів формування норм і розцінок; знання різних типів систем матеріальної мотивації; базові знання методології опису та оцінки посад (грейдінг); аналітичний склад розуму — здатність працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки; лідерські якості, організаторські здібності; відповідальність — здатність самостійно вести окрему ділянку роботи і визначати дії, необхідні для виконання поставленого завдання; вміння працювати в багатозадачному режимі; ініціативність, енергійність, стресостійкість; навички ефективної комунікації — вміння донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з колегами і суміжними підрозділами. |
нормування праці виробничого персоналу; розрахунок заробітної плати за відрядними розцінками; аналіз оптимальної чисельності трудових ресурсів, виявлення резервів зростання продуктивності праці; аналіз технологічних операцій і процесів, витрат робочого часу на їх виконання, удосконалення схем організації робіт, карт розстановки по робочим місцям; ведення штатного розкладу і підготовка періодичної звітності; контроль обліку робочого часу; аналіз фонду оплати праці, моніторинг відхилень за плановими і фактичними показниками з праці; контроль виконання і аналіз відхилень планових завдань виробництва; формування виробничих звітів (баланс робочого часу, план-факторний аналіз виконання планів виробництва і т.д.); супровід впровадження моделей оплати праці. |
конкурентна заробітна плата; медичне страхування; компенсація обідів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер, фінансист у Калинівку |
Cargofy |
відповідний досвід роботи від 1-го року; знання податкового законодавства; досвід управління грошовими потоками підприємства; вміння працювати з великим об’ємом інформації та в режимі багатозадачності. |
підготовка і здача податкової, фінансової, статистичної звітності та розрахунок сум податків; облік ПДВ; реєстрація ПН з різними ставками, реєстрація ПН на послуги, отримані від нерезидента; контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; нарахування та виплата заробітної плати; робота з клієнт-банками, комунікація з працівниками банківських установ; здійснення оплат, необхідних для діяльності компанії; проведення звірок взаєморозрахунків з замовниками та постачальниками послуг. |
офіційне працевлаштування; можливість самостійно побудувати робочий процес та впливати на фінансовий результат; розвиток і навчання за рахунок компанії; графік роботи: 5/2, 08:30-17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Комірник-товарознавець у магазин взуття (ТРЦ Sky Park) |
Respect |
досвід роботи в магазині одягу, взуття, аксесуарів (буде перевагою); володіння MS Office, 1С (обов’язково); повна середня або вища освіта. |
прийом - переміщення товару за накладними через сканер; навантаження-вивантаження товару; розміщення товару за місцями зберігання згідно складської матриці; участь у проведенні інвентаризації товару в магазині; підтримка на складі порядку і чистоти; відбраковування товару; участь в переоцінці товару. |
стабільна і цікава робота в компанії, яка постійно розвивається; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; фінансова стабільність: високий рівень заробітної плати та своєчасна виплата; зручний графік роботи: з 09:30 до 18:30, корпоративні знижки на взуття та аксесуари компанії RESPECT; процес наставництва і навчання; кар’єрний ріст для найкращих працівників; можливість працювати в найкращій команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Rich park |
активність; почуття гумору, грамотне володіння українською мовою; легке спілкування з гостями закладу. |
обслуговування гостей відповідно до внутрішніх стандартів сервісу; підтримання чистоти в закладі. |
позмінний графік роботи;конкурентна заробітна плата;розвозка та харчування за рахунок компанії, навчання та кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кадровик |
Укрпошта |
вища освіта;досвід роботи від 1-го року;знання нормативних актів у сфері трудового законодавства;уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення табелю обліку робочого часу, графіків; облік відпусток; розрахунок премії працівникам. |
офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається;стабільна заробітна плата;графік роботи з 08:30 до 17:30;навчання та професійний розвиток;можливості кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер по роботі з супермаркетами, АЗС |
ФОП Пшеничний В.А. |
відповідальність, дисциплінованість, величезне бажання працювати та готовність навчатись;відсутність протипоказань до фізичної праці;військовий квиток або приписне свідоцтво відповідно до віку (для хлопців). |
викладка пива згідно зі стандартами компанії-партнера в супермаркетах, АЗС; відстеження наявності повного асортименту продукції; виконання плану згідно з корпоративною програмою, яка встановлена у мобільному телефоні (видається компанією). |
фінансова стабільність;компенсація проїзду та мобільного зв’язку;навчання у команді професіоналів;кар’єрне зростання (при наявності авто);графік роботи: Пн-Сб з 08:30 до 17:00, Нд — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервізор відділу опрацювання вхідних дзвінків |
Dnipro-M |
досвід роботи та вміння вести за собою команду;готовність проявляти активність;уважність до деталей і вміння працювати з великим обсягом інформації;вміння працювати в системі продажів;наявність ініціативності в сприянні змін до покращень процесів в роботі, як колективу так і в компанії в цілому;готовність до постійного саморозвитку свого та командного. |
виконання планових показників менеджерів та відділу в цілому; щоденний контроль активності та результативності менеджерів; перевірка та вдосконалення комунікацій з клієнтом; адаптація, мотивація, навчання персоналу; здійснення регулярної оцінки ефективності роботи менеджерів, підготовка пропозицій щодо покращення якості роботи. |
комфортний офіс із зручним розташуванням;графік роботи: 09:00-18:00, Пн-Пт;прозора, зрозуміла та ефективна система мотивації;молода команда класних фахівців;залученість до бізнес-процесів відділу та компанії в цілому;активні та цікаві клієнти;власна академія освіти для розвитку особистих та професійних скілів;гарантовано кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта, можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;грамотна і впевнена українська мова;впевнений користувач ПК (MSOffice)вміння працювати із великим об’ємом інформації;організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування;оплачуване навчання та підтримка наставника;дружній колектив;цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцейоло |
ТМ Україночка |
вік від 18-ти років; бажання працювати у сфері харчування; вміння працювати в команді; швидкість та точність у виконанні роботи; відповідальність; бажання вчитися та розвиватися. |
приготування піци та інших страв згідно з рецептами; дотримання технології приготування; забезпечення якості продукції; дотримання правил гігієни та безпеки праці; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер відділу постачання |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді; вища освіта (економічна, менеджмент управління); знання ринку постачальників; вміння знатися в автомобільних запчастинах; впевнений користувач MS Word, MS Excel, 1С; навички ведення переговорів; знання роботи транспортної, логістичної та митної системи; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
активна робота з наявними постачальниками, моніторинг і пошук нових; спілкування з постачальниками, вміння домовлятись про оптимальні умови постачання; визначення наявності й потреби товарів на поточний момент і на майбутні періоди; проведення операцій із закупівлі, визначення й узгодження порядку розрахунків з постачальниками; контроль стану складських запасів за всіма асортиментними групами; проведення оптимізації закупівельної політики; аналіз ринку постачальників продукції, вивчення нових пропозицій, підготовка та обґрунтування пропозицій про залучення нових постачальників з метою отримання максимально вигідних умов співпраці; тісна взаємодія з бухгалтерією, робота зі складом, контроль прийняття товарів; проведення перевірки та вибір постачальників, розв’язання транспортно-митних питань. |
дружній колектив; робота в перспективній компанії; масштабні проєкти; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно З КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Альянс Рітейл Груп |
досвід роботи бариста (бажано); відповідальність; бажання працювати. |
приготування смачних кавових напоїв; контроль наявності товару для продажу; контроль термінів придатності продуктів; контроль температури зберігання продуктів; дотримання санітарних норм та інших стандартів мережі. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
Prostor |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання принципів збереження ТМЦ; досвідчений користувач 1С; знання процесу контролю товарних запасів; знання процесу прийому і переміщення товару; уважність до деталей, відповідальність, самостійність. |
робота в команді та на результат; якісний облік і зберігання товару; прийом товару, повернення, організація, розміщення; підтримання оптимального товарного запасу; забезпечення збереження товару; проведення інвентаризацій; документальне оформлення руху товарів, підготовка звітів. |
графік роботи 5/2; зручне розташування магазинів; робота в команді професіоналів; своєчасна оплата праці та можливість впливати на заробітну плату; можливість професійного та кар’єрного росту; навчальні тренінги та корпоративні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен у ресторан |
пивна ресторація Карабас |
досвід роботи у сфері барменської справи не менше 2-х років; відповідальність та організованість; комунікабельність та вміння працювати в команді; знання основних коктейльних рецептів та напоїв; знання пивної культури (буде перевагою). |
обслуговування гостей на барі; приготування коктейлів, напоїв та інших алкогольних та безалкогольних напоїв; підтримання порядку за баром та контроль за наявністю і якістю напоїв; робота з касовим апаратом; дотримання стандартів та правил безпеки під час роботи на барі.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з розвитку |
Opti |
досвід в продажах b2b послуг; досвід роботи в маркетингу; навички проведення переговорів; навички ділового листування; вміння досягати результату; бажання працювати на результат. |
створення партнерських відносин з корпоративними клієнтами; формування бази можливих партнерів; ведення маркетингового плану регіону; робота з підрядниками по рекламним розміщенням; стеження за конкурентами, надання постійної звітності по ним. |
робота в стабільній національній компанії, яка на ринку України вже більше 15-ти років; офіційне працевлаштування; крутий, амбіційний колектив; 20 робочих днів щорічної оплачуваної відпуски; 5 днів оплачуваних лікарняних; бонуси відповідно до політики компанії; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТзОВ На Околиці |
відповідальність до покладених обов’язків; лідерські якості та комунікабельність; стійкість до стресових ситуацій; вміння працювати на результат; знання української мови. |
організація робочого процесу; керування офісним персоналом; організація внутрішньої комунікації; фінансовий облік; організація заходів та зустрічей. |
комфортний графік роботи; комфортні умови роботи; щомісячний перегляд зарплатні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
Райффайзен Банк |
вільне володіння українською мовою; навички швидко навчатись та легко сприймати великий обсяг інформації; вміння знаходити спільну мову з будь-яким співрозмовником; готовність допомагати клієнтам Райфу; вміння працювати у команді; повна середня або вища освіта; володіння навичками роботи на комп’ютері. |
допомога у чаті мобільного додатку клієнтам Райфу у розв’язанні різних банківських питань: операції за рахунками, користування мобільним застосунком тощо; пропонування клієнтам додаткових банківських продуктів та послуг. |
фіксована заробітна плата + бонуси за гарні результати роботи; гарантоване кар’єрне та фінансове зростання з конкретними термінами за умови високих результатів роботи; гнучкий графік і гібридний формат роботи (дистанційно та в офісі із безперебійним енергоживленням, бомбосховищем); офіційне працевлаштування та соціальний захист: 24 дні оплачуваної відпустки, медичне страхування, оплачувані лікарняні, матеріальна допомога в разі складних життєвих ситуацій, консультації психолога; забезпечення обладнанням для роботи (ноутбук, гарнітура, мишка); оплачуване стартове навчання; підтримка наставника з перших днів роботи; тренінги та вебінари для вашого розвитку; можливість отримувати додаткові фінансові винагороди за участь у фінансових мотиваційних змаганнях чи за рекомендації друзів або знайомих на роботу до банку; стабільна робота у натхненній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (HoReCa) |
Бест Вей Фудз |
досвід роботи не менше 1-го року на позиції менеджера з продажу, супервайзера, територіального, регіонального менеджера; вища освіта; додаткова освіта, сертифікація в галузі побудови/управління продажами, менеджменту (вітаються); володіння ПК лише на рівні досвідченого користувача (1C, Microsoft Office); наявність водійського посвідчення категорії «В», наявність автомобіля; готовність до відряджень: 20% робочого дня; особистий успішний досвід B2B/B2C продажів; знання методів планування та бюджетування, формування бізнес-планів розвитку (стратегічні/тактичні плани); практичний досвід проведення переговорів, презентацій, дегустацій; високорозвинені навички подолання заперечень; знання основ економічного аналізу (вітаються); навички адміністрування продажів, робота в CRM-системах; орієнтація на результат; яскраво виражені навички ведення переговорів; аналітичний склад розуму; добре розвинені комунікаційні навички; стресостійкість; не конфліктність; розвинена самооцінка, готовність розвиватись. |
реалізація стратегії та тактики організації продажів (прямі клієнти, дрібно індустріальні клієнти, HoReCa, E-Commerce, локальні мережі); участь у робочих групах з метою формування ефективного продуктового портфеля компанії, цінової та комерційної політики тощо; забезпечення виведення ринку нових брендів (в рамках продуктової стратегії компанії); розвиток кількісної та якісної дистрибуції у каналі; участь у формуванні особистих планів KPI; забезпечення виконання планових цілей щодо обсягів продажу та рентабельності в каналі; проведення зустрічей/переговорів з клієнтами з метою встановлення та підтримки партнерських відносин, вирішення поточних питань, підвищення лояльності до компанії та її продуктів; контроль ефективного витрачання коштів на просування продуктів; адміністрація роботи згідно з вимогами, прийнятими в компанії; своєчасне надання звітів, збір інформації. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину |
Watsons Україна (ДЦ Україна, ТОВ) |
вища або середньо-спеціальна освіта; досвід роботи адміністратором або старшим продавцем від 6-ти місяців; любов до активних продажів; бажання рости та розвиватись у компанії. |
здійснення активних продажів; контроль роботи персоналу магазину згідно стандартів та вимог; контроль правильності цінників та стеження за термінами придатності продукції; організація викладки товару; здійснення розрахунку клієнтів на касі та ведення касової звітності; забезпечення чистоти та порядку у торговому залі. |
гнучкий графік роботи; форма та комфортне робоче місце; прозора система мотивації; дисконт на продукцію компанії; навчання та можливість кар’єрного росту в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Clover |
бажання вчитися новому та відповідальність; вміння працювати в команді. |
приготування страв згідно з технологічними картками; дотримання вимог щодо термінів та якості страв. |
оплачуване стажування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи з 09:30 до 21:30; можливості для розвитку професійних знань та умінь. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець