Вакансії для студентів і випускників станом на 20.04.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ФОП Запорожцев В.В. |
грамотна усна мова; досвід роботи від 6-ти місяців; відповідальність; швидкість в роботі; бажання тримати статус свого закладу на вищому рівні; терпіння та любов до гостей; бажання розвиватись; знання англійської мови (вітається). |
|
гнучкий графік (з 10:00 до 22:00); гарні умови праці та дружній колектив; робота в центрі р-ну Вишенька; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
ФОП Шелудько А.В. |
грамотність; вміння спілкуватись; креативність; багатозадачність. |
робота з різними видами реклами; розміщення реклами в соц. мережах; проведення ділових зустрічей; ведення поточної документації і звітності. |
зручний офіс; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; система бонусів і премій; перспектива кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник бухгалтера |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку; досвід роботи (не обов’язково, проте вітається); знання програм MS Office та вміння з ними працювати; уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль за вчасним введенням даних в СRМ систему (перевірка оплат та закриття задач); допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
можливість навчання та професійного розвитку; робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Трафік-менеджер |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
вміння генерувати цільових лідів у якомусь з рекламних каналів: Facebook, Instagram, Google, Linkedin, Tik Tok, Youtube, Viber, Telegram та інші; навички оптимізації рекламних кампаній при роботі з великими рекламними бюджетами; навички розробки структури рекламних кампаній та рекламних оголошень; вміння створювати тунелі продажу у чат-ботах. |
створення, ведення та оптимізація рекламних кампаній; контроль показників, постійна робота над підвищенням ефективності; створення звітів по кампаніям на рівні дня/тижня/місяця; відстеження результатів, аналіз ефективності рекламних кампаній. |
можливість кар’єрного зростання до спікера програм по темам трафіку для підприємців; гібридний формат роботи, з можливістю самостійно вибудовувати свій графік; керівник-практик, з яким ви будете розмовляти на одній мові; робота в передовому, молодому та дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор рецепції |
Готель Fenix |
презентабельний зовнішній вигляд; вік від 22-х років; клієнтоорієнтованість; знання англійської мови (обов’язково); знання інших іноземних мов (буде перевагою); грамотна усна і письмова мова; знання стандартів обслуговування; ініціативність, старанність, відповідальність. |
знання номерного фонду готелю, робота з сайтами бронювань; касове обслуговування гостей готелю, прийом готівки, платежів по банківському терміналу, виставлення рахунків, дотримання касової дисципліни, формування встановленої звітності; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; інформування гостей про правила проживання, що діють у готелі; підготовка рахунків, ведення фінансової звітності. |
позмінний графік роботи з 10:00 до 10:00 (доба через дві); офіційне працевлаштування; своєчасна та гідна оплата праці; комфортні умови праці та дружній колектив; форма адміністратора; безкоштовне харчування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор на ресепшн |
Мережа медичних центрів Med Ok |
досвід роботи на подібній посаді, або непереборне бажання навчатись; навички роботи з комп’ютером, управління базою даних та клієнтоорієнтований підхід. |
прийом телефонних дзвінків; прийом пацієнтів та їх реєстрація в системі; надання інформації про послуги; управління записами на прийоми та інші адміністративні завдання. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Veterano Pizza |
досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); комунікабельність, відкритість, приємна зовнішність; бажання розвиватися у ресторанній сфері. |
зустріч гостей; спілкування з гостями, рекомендація та консультація з меню, допомога у виборі страв та напоїв; обслуговування згідно чинних стандартів; розрахунок гостей. |
гнучкий графік робот: 2/2, 3/3, зміни з 09:30 до 22:00; стабільна заробітна плата; можливість професійного росту та кар’єрного розвитку; робота у команді професіоналів; харчування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з логістики |
ФОП Лихогляд А.Ю. |
знання основних доріг та магістралей, географії України; практичний досвід та навики у визначенні методів і схем оптимізації транспортно-експедиційних схем доставки вантажів; знання ПК на рівні користувача (досвід роботи в 1С — вітається).
|
знаходження транспорту під замовлення постійних клієнтів; пошук нових замовників; оформлення усієї супровідної документації до перевезення; контроль та супровід водія від моменту завантаження до моменту розвантаження. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер-програміст 1С |
ТОВ Френдт |
досвід впровадження проєктів 1С в виробничій компанії; знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій; знання конфігурацій УПП; досвід роботи з великими базами даних; наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою). |
розробка додатків/ налаштувань 1С під бізнес потреби; супровід робочих баз даних; модифікація і доопрацювання нового функціоналу; створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу; забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем. |
стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці; професійна та проактивна команда однодумців; можливість самореалізації та професійного розвитку; комфортний офіс з гарною логістичною розв’язкою. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Трейд-маркетолог |
Конекс |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній або суміжній посаді (перевагою буде досвід в event-маркетингу); розуміння типів маркетингових активностей, їх побудови і впровадження; впевнений користувач ПК, досвід роботи з графічними редакторами (Photoshop і редактори векторної графіки); грамотна українська мова. |
аналітика ринку, тенденцій та трендів; розробка, впровадження і контроль стандартів мерчандайзингу в мережі; оптимізація простору торгових залів аптек; аналітика та контроль дисконтної програми; планування, розподіл та контроль трейд-маркетингових бюджетів, формування звітності. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитку в залежності від амбіцій та здібностей; знижки на обслуговування в аптеках мережі; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття йогою з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ Макош Мінерал |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; навички роботи в програмах 1С:Підприємство (8), M.E.Doc, MS Word, MS Exсel. |
ведення первинної документації (прихід, реалізації) та контроль наявності оригіналів; звірка взаєморозрахунків з контрагентами; звірка звітів продажів; контроль та перевірка первинних документів (договорів, видаткових накладних, ТТН). |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30-17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з первинної документації |
Ітлайн |
профільна вища освіта; знання чинного бухгалтерського законодавства, вміння ведення електронного документообігу; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; впевнений користувач ПК та оргтехніка, 1С:Підприємство 8, BAS, FREDO, М.E.Doc, Клієнт-Банк, Microsoft Office; відповідальність, впевненість, стресостійкість, організованість, акуратність, уважність, старанність, ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
систематизація документів та організація документообігу; підготовка договорів з контрагентами; формування рахунків на оплату; складання первинних документів (актів наданих послуг, прибуткових та видаткових накладних тощо); надсилання документів контрагентам, контроль підписання; формування актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами; контроль за своєчасністю та повнотою розрахунків; банк, сплата податків та здійснення платежів. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар’єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00 до 18:00 (вихідні: Сб і Нд). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу логістичних послуг |
Meest |
вища освіта; досвід роботи в продажах В2В від 2-х років; успішний досвід особистих продажів, ведення переговорів з клієнтами; знання ринку логістичних послуг та В2С та В2В клієнтів (буде перевагою); володіння ПК на високому рівні MS Office; досвід роботи та CRM з 1С (буде перевагою); комунікабельність, проактивність, високий рівень відповідальності за результат своєї роботи, стресостійкість; аналітичні здібності, вміння та бажання вчитись; вміння планувати свій робочий день, тиждень; організованість і здатність ефективно планувати робочий час; хороші комунікативні навики, грамотна усна та письмова мова. |
активний пошук та залучення нових клієнтів сегменту B2B (середній, малий та мікро-бізнес, інтернет магазини), ведення переговорів з клієнтами, презентація продукту; збір інформації та формування комерційних пропозицій для клієнтів; вивчення та аналіз інформації щодо потреб клієнтів для формування комерційних пропозицій; узгодження умов співпраці з клієнтами, укладання договорів; ведення та розвиток партнерів; підтримка щоденної комунікації з клієнтами та своєчасне реагування на їх запити; ведення клієнтської бази та звітності, робота з CRM; аналіз пропозицій і цін конкурентів в регіоні на постійній основі; взаємодія з підрозділами компанії. |
гібридний графік роботи; дотримання всіх трудових норм та соціальний захист працівників; корпоративні атрибути та корпоративний зв’язок; цікава робота та можливість кар’єрного зростання в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор з якості харчової продукції |
ТОВ ВВК Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; вища освіта в галузі харчових технологій або відповідне фахове навчання; знання нормативно-правових актів, що регулюють якість харчової продукції; висока відповідальність та уважність до деталей. |
перевірка виробничих процесів та продукції на відповідність стандартам якості; аналіз ризиків та розробку пропозицій щодо їхнього запобігання; взаємодія із замовниками та постачальниками. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар’єри в стабільній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
Мережа медичних центрів Med Ok |
профільна освіта (бухгалтерська/економічна); досвід роботи головним єдиним бухгалтером, бухгалтером / заступником головного бухгалтера; досвід роботи з програмою 1С 8, Mе.Doс; досвід проходження перевірок, досвід подання звітів; досвід ведення юридичної особи не платника ПДВ. |
здійснення контролю за первинними документами; нарахування заробітної плати; вирішення поточних питань та завдань, пов’язаних з урахуванням підприємства: звірка з контрагентами, реєстрація ПН, коригування даних в обліковій системі. |
5-ти денний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер (масовий підбір) |
ТОВ Фора |
вища освіта (управління персоналом, психологія); досвід роботи у масовому підборі (буде перевагою); володіння ПК (MS Office); стресостійкість, мультизадачність, відповідальність, лідерське мислення; готовність до переміщень по Вінниці та відряджень; наявність власного автомобіля (буде перевагою). |
відкриття нових об’єктів Києва та регіонів; рекрутинг, адаптація співробітників, оформлення та табелювання, виявлення кадрового резерву; робота над мінімалізацією плинності на об’єктах; робота зі статистикою; супровід керуючих магазинів по HR-питанням. |
стабільна та цікава робота; офіційне працевлаштування; зручний графік: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; корпоративне медичне страхування; компенсація проїзду та мобільного зв’язку; чудовий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер, фінансист у Калинівку |
Cargofy |
відповідний досвід роботи від 1-го року; знання податкового законодавства; досвід управління грошовими потоками підприємства; вміння працювати з великим об’ємом інформації та в режимі багатозадачності. |
підготовка і здача податкової, фінансової, статистичної звітності та розрахунок сум податків; облік ПДВ; реєстрація ПН з різними ставками, реєстрація ПН на послуги, отримані від нерезидента; контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; нарахування та виплата заробітної плати; робота з клієнт-банками, комунікація з працівниками банківських установ; здійснення оплат, необхідних для діяльності компанії; проведення звірок взаєморозрахунків з замовниками та постачальниками послуг. |
офіційне працевлаштування; можливість самостійно побудувати робочий процес та впливати на фінансовий результат; розвиток і навчання за рахунок компанії; графік роботи: 5/2, 08:30-17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер відділу постачання |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді; освіта вища (економічна, менеджмент управління); знання ринку постачальників; вміння розбиратись в автомобільних запчастинах; впевнений користувач MS Word, MS Excel; 1С; навички ведення переговорів; знання роботи транспортної, логістичної та митної системи; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
активна робота з наявними постачальниками, моніторинг і пошук нових; спілкування з постачальниками, вміння домовлятись про оптимальні умови постачання; визначення наявності й потреби товарів на поточний момент і на майбутні періоди; проведення операцій із закупівлі, визначення й узгодження порядку розрахунків з постачальниками; контроль стану складських запасів за всіма асортиментними групами; проведення оптимізації закупівельної політики; аналіз ринку постачальників продукції, вивчення нових пропозицій, підготовка та обґрунтування пропозицій про залучення нових постачальників з метою отримання максимально вигідних умов співпраці; тісна взаємодія з бухгалтерією, робота зі складом, контроль прийняття товарів; проведення перевірки та вибір постачальників, розв’язання транспортно-митних питань. |
дружній колектив; робота в перспективній компанії; масштабні проєкти; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ТОВ Товмед |
досвід роботи від 1-го року; грамотна мова, високий культурний рівень, доброзичливість, порядність, комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, уважність, охайність, чесність; відсутність шкідливих звичок. |
|
робота в сучасному комфортному ресторані; позмінний графік роботи; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Мільйон Квітів |
досвід роботи від 5-ти років на аналогічній посаді; вміння працювати з бухгалтерською документацією та звітністю; розуміння податкового та бухгалтерського законодавства; досвід роботи в роздрібній мережі (буде перевагою); впевнене володіння ПК та програмами MS Office, 1С. |
ведення ФОП; ведення ТОВ з ПДВ; робота з ПРРО; ведення первинної документації; складання звітності згідно з вимогами податкового та бухгалтерського законодавства; розрахунок та нарахування виплат працівникам; кадровий облік; контроль за своєчасним та правильним внесенням даних до бухгалтерської документації та звітності; взаємодія з контрагентами компанії щодо фінансових питань. |
офіс в центрі міста; робочий графік з 09:00 до 18:00 з понеділка по пʼятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
ТОВ Зернозбуд |
вища освіта (економіст, облік і аудит, управлінський облік); відмінні навички роботи з 1С 8.3, BAS, MS Excel, MS Word; досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії від 1-го року; розуміння принципів побудови управлінського та бухгалтерського обліку; висока працездатність, вміння працювати на результат команди; вміння працювати з великими обсягами даних; аналітичне мислення; уважність; відповідальність. |
відображення господарських операцій в управлінському обліку; відображення касових операцій, участь у інвентаризації в складі робочої групи (при необхідності); дебіторська та кредиторська заборгованість; контроль розрахунків; списання товарів; контроль залишків в управлінському обліку; формування внутрішньої звітності за запитами керівництва участь в автоматизації процесів бюджетування; аналітична підтримка структурних підрозділів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-касир |
АКцентр |
особисті якості: організованість, відповідальність, увага до деталей; знання касової дисципліни та програми 1С; знання первинної документації; знання основ бухгалтерського обліку; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року на підприємстві. |
прийом, оформлення, видача та зберігання грошових коштів; проведення касових операцій в програмі 1С; ведення документообігу з обліку грошових коштів; звірка залишків коштів по рахунках в бухгалтерській програмі; списання товарів (пальне). |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 08:30−18:00, Пн-Пт; безкоштовний обід. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кадровик |
Укрпошта |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року; знання нормативних актів у сфері трудового законодавства; уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення табелю обліку робочого часу, графіків; облік відпусток; розрахунок премії працівникам. |
офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається; стабільна заробітна плата; графік роботи з 08:30 до 17:30; премія за виконання планових показників; навчання та професійний розвиток; можливості кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор рецепції |
SmartApart |
знання розмовної англійської та української мови (обов’язково); вища освіта; навички роботи з ПК; відповідальність; комунікабельність; приємна зовнішність; відсутність шкідливих звичок. |
бронювання; поселення; підготовка та видача документів; виселення. |
офіційне працевлаштування; відмінний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач пакетів MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; знання англійської мови; уміння працювати в команді; відмінні комунікативні та організаційні навички. |
пошук і бронювання готелей; пошук, бронювання і подальша співпраця з гідами/туристичними локаціями; бронювання квитків. |
професійна команда, націлена на результат; офіційне працевлаштування, гарантії за КЗпП; гідна заробітна плата та своєчасна її виплата комфортний офіс в центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00-18:00/10:00−19:00); можливість карʼєрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник керівника |
Артинов Travel |
відмінне знання англійської мови рівня А2-В1+ (вільне спілкування та листування); навички роботи з Microsoft Word, Google Sheets, PDF, Google Calendar, Notion; висока культура спілкування; швидке сприйняття та пошук різної інформації; відповідальність, організованість та уважність до деталей; креативність, кмітливість, позитив, швидкість; вміння працювати в команді та швидко приймати рішення; бажання розвиватися та навчатись; вміння писати тексти і вести ділове листування. |
підтримка рівня всіх необхідних розхідних матеріалів в офісі, покупка квитків, спілкування з різними державними і комерційними установами; спілкування по телефону та ведення ділового листування з партнерами та підрядниками в різних країнах англійською мовою; планування календаря керівника, нагадування про зустрічі та актуальні події; планування та організація івентів та поїздок (квитки, готелі, маршрути); взаємодія з бухгалтером, надання керівнику звітів; формування звітності щодо виконаної роботи працівників та підрядників; інші бізнес-задачі та особисті доручення керівника. |
робота в офісі поруч з керівником в центрі Вінниці; графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00; можливість підвищити рівень англійської; кар’єрне зростання; різноманітні та цікаві задачі, які значно підвищать професіональний рівень; навчання у найкращих експертів на ринку; молодий, позитивний та заряджений колектив; можливість подорожувати за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; досвід та навички роботи адміністратором; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; підтримка порядку на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Rich park |
активність; почуття гумору, грамотне володіння українською мовою; легке спілкування з гостями закладу. |
обслуговування гостей відповідно до внутрішніх стандартів сервісу; підтримання чистоти в закладі. |
позмінний графік роботи;конкурентна заробітна плата;розвозка та харчування за рахунок компанії, навчання та кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кадровик |
Укрпошта |
вища освіта;досвід роботи від 1-го року;знання нормативних актів у сфері трудового законодавства;уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення табелю обліку робочого часу, графіків; облік відпусток; розрахунок премії працівникам. |
офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається;стабільна заробітна плата;графік роботи з 08:30 до 17:30;навчання та професійний розвиток;можливості кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер по роботі з супермаркетами, АЗС |
ФОП Пшеничний В.А. |
відповідальність, дисциплінованість, величезне бажання працювати та готовність навчатись;відсутність протипоказань до фізичної праці;військовий квиток або приписне свідоцтво відповідно до віку (для хлопців). |
викладка пива згідно зі стандартами компанії-партнера в супермаркетах, АЗС; відстеження наявності повного асортименту продукції; виконання плану згідно з корпоративною програмою, яка встановлена у мобільному телефоні (видається компанією). |
фінансова стабільність;компенсація проїзду та мобільного зв’язку;навчання у команді професіоналів;кар’єрне зростання (при наявності авто);графік роботи: Пн-Сб з 08:30 до 17:00, Нд — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта, можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;грамотна і впевнена українська мова;впевнений користувач ПК (MS Office)вміння працювати із великим об’ємом інформації;організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування;оплачуване навчання та підтримка наставника;дружній колектив;цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцейоло |
ТМ Україночка |
вік від 18-ти років; бажання працювати у сфері харчування; вміння працювати в команді; швидкість та точність у виконанні роботи; відповідальність; бажання вчитися та розвиватися. |
приготування піци та інших страв згідно з рецептами; дотримання технології приготування; забезпечення якості продукції; дотримання правил гігієни та безпеки праці; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець