Вакансії для студентів і випускників станом на 28.04.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Консультант із суспільно-політичних питань |
Пролиска |
вища освіта; досвід роботи у гуманітарних або міжнародних організаціях (буде перевагою); готовність до регулярних виїздів в межах області, в тому числі наближену до зони проведення бойових дій на підконтрольній уряду території України; обізнаність у ситуації в області, де реалізується проєкт (буде суттєвою перевагою); розуміння гуманітарних принципів; відмінні комунікаційні навички, готовність до щоденного спілкування із людьми (ВПО, представниками владних інституцій); вміння працювати в MS Excel, MS Word, Google, Kobo; навички готувати звіти; уважність та грамотність при заповненні документів. |
надання індивідуальної гуманітарної допомоги у вигляді непродовольчих товарів особам, постраждалим від збройної агресії; взаємодія та координація з представниками місцевої влади з метою підтримки громадян, що постраждали внаслідок бойових дій з урахуванням виявлених потреб; виявлення, аналіз випадків порушення прав, системних проблем, з якими стикаються бенефіціари та створення ефективного механізму усунення порушень прав людини при взаємодії з місцевою владою, сприяння реалізації прав бенефіціарів; перенаправлення індивідуальних запитів шукачів допомоги, до уповноважених осіб: роботодавця, міжнародних, гуманітарних, громадських організацій, благодійних фондів, волонтерських груп з метою надання всебічної допомоги бенефіціару; заповнення дистрибуційних відомостей відповідно до вимог проєкту; внесення інформації та даних до електронних баз даних та таблиць, в тому числі за допомогою Kobo-форми; надання консультацій із соціальних питань (індивідуальні, групові консультації); вивчення базових потреб постраждалих від збройного конфлікту найбільш вразливої категорій: ВПО, людей з інвалідністю, осіб похилого віку, родин з дітьми тощо. |
повна зайнятість; можливість професійного самовдосконалення; робота з командою професіоналів; гідний рівень заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-оператор |
Мережа виномаркетів OKwine |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; розуміння сутності та основ бухгалтерського обліку; знання програми MSExсel, 1С 8.3 (впевнений користувач).
|
оприбуткування товарів, послуг (первинний облік); повернення — документальне оформлення, оперативне вирішення питань, пов’язаних з викресленням у документах; звірка взаєморозрахунків з контрагентами постачальниками товарів, послуг (акти звіряння); проведення інвентаризації; переміщення між внутрішніми складами; контроль інформації, що вноситься в 1С за касовою дисципліною. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Ігро-Ленд |
вища профільна освіта (бухгалтерський облік, економіка, фінанси); досвід роботи бухгалтером від 5-ти років; знання чинного законодавства України; відмінне володіння 1С (версії 7.7 та 8.3), Соната, M.E.Doc, Клієнт-Банк, MS Excel; досвід ведення обліку на загальній системі оподаткування з ПДВ. |
ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку (від первинки до звітності) на 2-й, 3-й та загальній системі оподаткування з ПДВ; формування та подання фінансової, податкової, бухгалтерської, статистичної звітності; проведення банківських операцій через Клієнт-Банки; планування руху грошових коштів по групі підприємств; участь у податковому плануванні. |
офіційне працевлаштування; гідна і своєчасна оплата праці; найкомфортніший офіс в самому серці міста; дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер |
IDS Ukraine |
досвід роботи на посаді мерчандайзера у великій виробничій компанії від 6-ти місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчандайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
Синергія Тім |
досвід роботи на посаді кондитера; бажання зростати, впізнавати нове, підвищувати свої знання разом із нами; наявність медичної книги; оперативність; акуратність та уважність; бажання навчатися та рости. |
виготовлення кондитерських виробів: (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00; комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування двічі на день. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар на мангал |
Palma Club resort |
досвід роботи на мангалі; знання технології приготування м’яса на вугільному грилі; вміння працювати в команді; швидкість у виконанні замовлень; дотримання правил безпеки під час роботи з вогнем; здатність працювати в умовах високого температурного режиму. |
приготування страв на мангалі згідно з рецептами компанії; дотримання правил безпеки та санітарних норм; підтримка порядку на кухні; забезпечення якості та своєчасності приготування страв; співпраця з іншими членами команди для забезпечення високої якості обслуговування нашого клієнта. |
конкурентна заробітна плата; проживання та харчування за рахунок компанії; періодичний перегляд зарплати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Секретар (молочний завод) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; знання методів оброблення і оформлення документів, архівної справи; знання на рівні користувача програми обліку 1С 8, програми Microsoft Office; старанність, відповідальність; ініціативність, активність; вміння працювати в команді, організованість. |
забезпечення діяльності підприємства ефективним внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв’язками; забезпечення документообігу вхідних, внутрішніх та вихідних документів; формування справи відповідно до затвердженої номенклатури (вхідна, вихідна кореспонденція, накази по основній діяльності, службові записки, договори); здійснення підготовки документів для службових відряджень; перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів, що передаються директору на підпис, забезпечення якісного їх редагування; складання листів, запитів, інші документів, підготовка відповідей авторам листів; виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор; організація приймання відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників; сприяння забезпеченню працівників підприємства канцелярським приладдям; виписка у програмі 1С 8.3 УВП довіреності на отримання ТМЦ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; компенсація обідів; програми навчання; корпоративний трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
Palma Club resort |
досвід роботи в барі не менше 2-х років; вміння працювати з барною технікою та розуміння її принципу роботи; знання основ міксології та вміння приготування коктейлів; комунікабельність та вміння працювати з людьми; відповідальність, організованість та пунктуальність. |
приготування та подача напоїв та коктейлів гостям готелю; забезпечення належної якості напоїв та коктейлів; збереження належної гігієни та чистоти в робочому місці; ведення обліку витрат та продажів напоїв та коктейлів. |
стабільна та гідна заробітна плата; можливість професійного та кар’єрного розвитку; дружня та професійна команда; затишне та сучасне робоче місце; безкоштовне харчування та проживання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
ФОП Попенко М.С. |
вік від 18-ти років; бажання навчитися новому; відмінні навички спілкування та комунікації; вміння працювати в команді. |
|
гнучкий графік роботи; кар’єрний ріст; дружній колектив; конкурентна заробітна плата; система навчання та підтримки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор складу, ПК |
ТОВ Оптіма-фарм |
знання комп’ютера на рівні користувача; доброзичливість, відповідальність, скурпульозність, здатність до сприйняття нової інформації та навчання. |
друк та підготовка сформованих пакетів документів на відвантаження товару; внесення даних в складську програму. |
графік роботи: 14:00 до 23:00, Сб, Нд — вихідні; трансфер з роботи; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар («Сімейна пекарня», р-н ринку Урожай) |
Сімейна пекарня Франс.уа |
|
випічка фірмової продукції (готові вироби, без заміни тесту); оформлення вітрини; дотримання умов зберігання продукції та сировини, правил особистої гігієни; утримання у чистоті устаткування робочому місці. |
зручний графік роботи 2/2; гідна заробітна плата своєчасна виплата заробітної плати; дружній колектив професіоналів.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен-касир |
ФОП Пращук В.В. |
досвід роботи на аналогічній посаді; відповідальність; навички роботи з документами (заявки, накладні, облік); знання стандартів обслуговування; бажання приносити людям радість.
|
підготовка бару перед відкриттям; підготовка посуду та обладнання бару; обслуговування гостей згідно стандартів закладу (приготування та подача напоїв); касова дисципліна; контроль за отриманням та зберіганням продукції; знання технологічних карт. |
гідна і стабільна оплата праці; оплачуване навчання під час стажування; офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування; дружний колектив співробітників; зручний графік роботи (з 10:00 до 23:00, 15−16 робочих змін на місяць); безкоштовне харчування та вечірній трансфер додому; можливість навчання, удосконалення вмінь та навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар гарячого процесу |
Чорноморка |
досвід роботи на посаді кухаря; порядність, відповідальність, любов до роботи. |
здійснення роботи на гарячому процесі; приготування страв з риби та морепродуктів; здійснення процесу приготування згідно плану та технологій; дотримання санітарних норм та стандартів; контроль терміну придатності та зберігання продуктів. |
графік роботи: змінний, 5/2 з 10:00 до 22:00; дворазове харчування; форма та необхідні якісні інструменти для роботи; робота в успішній компанії; робота у справжній команді на кухні; стабільна виплата заробітної плати; комфортні умови праці; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Кримські Чебуреки |
досвід роботи в сфері кави та напоїв; знання основ роботи бариста; вміння працювати на касі та здійснювати облік продажів; вміння спілкуватися з клієнтами та забезпечувати високий рівень обслуговування; бажання працювати в команді та розвиватися. |
|
конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи; можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Тбілісо |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; відповідальність, порядність, комунікабельність; вміння працювати в команді. |
зустріч гостей; бронювання столів; контроль роботи офіціантів; контроль чистоти та якості сервісу. |
графік роботи: позмінний з 10:00 до 23:00; трансфер додому; безкоштовні обіди та вечері. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-економіст |
Рекламна агенція Юнік |
досвід роботи на посаді бухгалтера економіста від 3-х років, бажано у сфері послуг; володіння ПК, пакет програм 1С, Клієнт-Банк; MS Word, MS Excel, CRM (бажано); вміння керувати та контролювати фінанси в компанії; вміння швидко навчатися та адаптуватись до потреб компанії. |
ведення ФОП 3 групи на єдиному податку; оптимізація фінансової діяльності компанії; взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами; облік первинної документації: прибуткові накладні, акти виконаних робіт тощо; робота з клієнт-банком; кадровий облік, нарахування та виплата заробітної плати; облік основних засобів, організація проведення інвентаризацій; обробка та перевірка внутрішніх фінансових звітів співробітників; аналітика та формування внутрішньої фінансової звітності; самостійний моніторинг змін податкового кодексу та законодавства. |
конкурентна заробітна плата; цікава робота в креативному та молодому колективі; мотивація до розвитку, корпоративний відпочинок; сучасний затишний офіс в р-ні перехрестя Хмельницького шосе та Л. Ратушної. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен у кінотеатр |
ФОП Шелковой В.Б. |
активність, порядність, цілеспрямованість; чесність та позитив; бажання рости та розвиватися. |
приготування кавових напоїв; приготування попкорну; ведення касової дисципліни; підтримка чистоти на робочому місці; реалізація супутнього товару; прийом товару. |
стабільна заробітна плата; молодий та дружний колектив; кар’єрний ріст; гідний рівень оплати праці; позмінний графік 2/2 роботи; трансфер за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик 1С |
Промавтоматика Вінниця |
вища економічна або технічна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання методології управлінського та бухгалтерського обліків; досвід складання технічної та методичної документації в контексті опису бізнес-процесів. |
робота із запитами від користувачів 1С та їх формалізація; збір вимог від користувачів за допомогою інтерв’ю-опитувань; підготовка функціональних та технічних вимог розробникам для доопрацювання; написання інструкцій для користувачів; аналіз та опис бізнес-процесів і їх моделювання; консультування та навчання користувачів 1С; тестування готових доопрацювань в 1С. |
позитивний моральний клімат колективу; цікаві та круті проєкти; офіційне працевлаштування; гарна корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и; стабільний графік; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар на гарячий цех |
Готельно-ресторанний комплекс Шахерезада |
досвід роботи від 2-х років; комунікабельність; відповідальність; охайність; працелюбність; швидкість. |
|
достойна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи; трансфер в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Центр розвитку Харизма |
приємна зовнішність; відсутність шкідливих звичок; комунікабельність; досвід роботи на посаді адміністратора (вітається); розвинуті навички спілкування; бажання розвивати SMM навички (ведення сторінок в соц. мережах). |
відкриття та закриття центру; консультування та запис через всі канали комунікації; розрахунок клієнтів; підтримання чистоти. |
графік роботи: з 10:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу реклами |
Редакція довідкового журналу Вінниця |
вища або незакінчена вища освіта; гарні комунікативні навички, правильне мовлення (російська, українська мови). |
продаж реклами по телефону або під час особистої зустрічі; супровід клієнта на всіх стадіях технологічного процесу створення рекламного продукту (залучення клієнта, отримання рекламної інформації, затвердження макетів, контроль оплати, контроль публікації реклами у виданні чи на сайті). |
гнучкий графік для всіх; комфортні умови роботи (сучасний офіс); безлімітний мобільний зв’язок; доброзичливий колектив; безкоштовне навчання та підтримка на всіх етапах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
Snack Production |
досвід управління продажами (ринок FMCG); досвід аналізу, планування та бюджетування продажів; досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності та результативності діяльності підлеглих, навчання та розвитку торгового персоналу; хороші управлінські та лідерські навички; відмінні навички ведення переговорів; вміння працювати на результат; наявність власного автомобіля (бажано). |
|
можливість продавати продукт, який знає та любить споживач; ефективна система мотивації; корпоративне навчання та підвищення професійного рівня; можливість кар’єрного росту; стабільні та довгострокові трудові відносини. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Коломієць та Партнери |
досвід роботи (не обов’язковий, але вітається); бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку; знання програм MS Office та вміння з ними працювати; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль за вчасним введенням даних в СRМ систему (перевірка оплат та закриття задач); контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
гідна оплата праці; розвиток і навчання за рахунок компанії; графік роботи: 5/2, 8:30-17:00; робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
SPA-готель Батерфляй |
вік від 18-ти років; відсутність шкідливих звичок; вміння швидко та якісно готувати напої; бажання працювати в готельному бізнесі та надавати якісне обслуговування гостям. |
приготування та подача алкогольних та безалкогольних напоїв, коктейлів, кави та чаю; обслуговування гостей бару; збереження чистоти та порядку на робочому місці; дотримання стандартів компанії щодо обслуговування гостей. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер (VIP) |
ТОВ Укрпромінвест-Трейд |
освіта вища або середня; досвід роботи на позиції мерчандайзера (бажано); бажання вчитися і розвиватися професійно; впевнений користувач ПК (MSWord, MSExcel, Інтернет); енергійність, комунікабельність, відповідальність, активна життєва позиція; готовність до навчання, грамотна мова; прагнення і вміння досягати поставленої мети; ініціативність і здатність до самостійної роботи; вміння викликати прихильність до себе, вести переговори і переконувати. |
викладка товару згідно планограм і дотримання стандартів; дотримання договірних умов з мережами; ротація продукції; контроль наявності цінників; робота зі звітністю. |
графік роботи: повний робочий день на ввіреній території з 09:00 до 18:00; офіційне оформлення згідно КЗпП України; робота в дружному, молодому і сучасному колективі; реальні можливості для кар’єрного та професійного розвитку; цікаві та амбіційні цілі та задачі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець |
Prostor |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання принципів збереження ТМЦ; досвідчений користувач 1С; знання процесу контролю товарних запасів; знання процесу приймання і переміщення товару; уважність до деталей, відповідальність, самостійність. |
робота в команді та на результат; якісний облік і зберігання товару; прийом товару, повернення, організація розміщення; підтримання оптимального товарного запасу; забезпечення збереження товару; проведення інвентаризацій; документальне оформлення руху товарів, підготовка звітів. |
графік роботи 5/2; зручне розташування магазинів; робота в команді професіоналів; своєчасна оплата праці; можливість професійного та кар’єрного росту; навчальні тренінги та корпоративні програми.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Стадниця |
досвід роботи від 1-го року на відповідній посаді; відповідальність, комунікабельність, дружелюбність; вміння працювати в команді та приймати рішення в стресових ситуаціях; наявність базових навичок сервірування та обслуговування гостей; бажання розвиватися та вдосконалювати свої професійні навички. |
сервірування столів та обслуговування гостей; виконання інших доручень від керівництва. |
гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар’єрного зростання; приємна атмосфера в колективі; цікаві та різноманітні завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар на холодний цех |
Готельно-ресторанний комплекс Шахерезада |
досвід роботи від 2-х років; комунікабельність; відповідальність. |
|
гідна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи; трансфер в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з управлінського обліку, фінансовий менеджер |
Lana |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; вища освіта з фінансів, бухгалтерського обліку або економіки; знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами MS Office, 1С. |
ведення управлінського обліку; контроль руху грошових коштів; підготовка та подання фінансової звітності; аналіз фінансової діяльності компанії, розробка та впровадження механізмів оптимізації. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; можливості професійного розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар на мангал |
Пивна ресторація Карабас |
досвід роботи на мангалі від 2-х років; вміння обслуговувати мангал та зберігати його в чистоті; вміння працювати в команді та дотримуватися графіку; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички; відповідальність та пунктуальність. |
|
гнучкий графік роботи; робота в дружньому колективі професіоналів; можливість розвиватися та вдосконалювати свої навички; гідна заробітна плата; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
Синергія Тім |
досвід роботи; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор з якості харчової продукції |
ТОВ ВВК Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; вища освіта в галузі харчових технологій або відповідне фахове навчання; знання нормативно-правових актів, що регулюють якість харчової продукції; висока відповідальність та уважність до деталей. |
перевірка виробничих процесів та продукції на відповідність стандартам якості; аналіз ризиків та розробку пропозицій щодо їхнього запобігання; взаємодія із замовниками та постачальниками. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар’єри в стабільній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ТОВ Наука для дітей |
спрямованість на результат; відповідальність; досвід та навички роботи адміністратором; позитивний настрій. |
зустріч клієнтів; вхідні та вихідні дзвінки; запис та облік; вирішення організаційних питань; допомога в організації роботи; виконання доручень; підтримка духу в колективі; підтримка порядку на робочих місцях. |
дружний молодий колектив; можливість вчитися; зручне розташування; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець